Ze heeft een punt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, negeer Emma dan gewoon.Je hebt enkel jezelf ermee.
Ik snap sowieso niet waarom ze op me reageert.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, negeer Emma dan gewoon.Je hebt enkel jezelf ermee.
Oke, dat kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom ze op me reageert.
watquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef JanPiraat het volgende:
Hahahah jeetje wat een beschermengelen heb ik
Sowiesoquote:
Zullen we wedden dat er kleuters zijn die kant kiezenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een kant kiezenKom op, kleuters doen dit niet eens.
Kleuters zijn soms volwassener dan jullie zijn.
Ik ben je engel niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat jij en Etsu mn rug hebben en engeltjes zijn
zobiersoquote:
Het zijn twee sterke dingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Dastan het volgende:
Schiet in beide richtingen door, al dat geslijm is het ook niet.
Hoe was jouw dag?quote:
Stom, ongewone kater.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het zijn twee sterke dingen.
[..]
Hoe was jouw dag?
Was leuk, alleen kats bezopen, braken in de trein, vanochtend om 9.00 uur weer college. Geen genot.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat ze lekker
[..]
Haha, hoe was je dag gisteren?
Haha, braken in de trein, loserrrrrquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Was leuk, alleen kats bezopen, braken in de trein, vanochtend om 9.00 uur weer college. Geen genot.
Huis uit schoppen als ze willen roken danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, niet als ik er last van heb zoals bij ons in huis.
Jup, zo voelde ik me ook.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, braken in de trein, loserrrrr
Hahaha.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, braken in de trein, loserrrrr
[..]
Huis uit schoppen als ze willen roken danDit verandert de zaken.
Dit hoor ik graag, zoonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Was leuk, alleen kats bezopen, braken in de trein, vanochtend om 9.00 uur weer college. Geen genot.
Hahahahahaha, prachtig. Was je alleen?quote:
Vervelendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hahaha.Mijn ouders roken allebei en vaak roken ze ook nog eens tegelijk.
En ik kan er niet tegen als het in een 'kleine' ruimte is.
"Ons huis, onze regels".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahahahahaha, prachtig. Was je alleen?
Waarin kotste je dan?
[..]
VervelendIk bedoel als ze roken maar gewoon naar buiten gaan, prima, maar binnen is naar
Ja, gelukkig wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahahahahaha, prachtig. Was je alleen?
Waarin kotste je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |