HAHA jij bent zo grappig dat ik je hersenen moet onderzoeken door je in je oor te neuken en je een analprobe te geven!quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef Beach het volgende:
Ik ga AntMergus niet ontmaagden hij sterft alleen achter de pc met WoW.
Geil.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:40 schreef AntMergus het volgende:
ik ga de usert boven me met een krik assteun minibrug ontmaagden
HIHIHHIIHAHAIHAHIAHIAIHIAIHIAIHAHIquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:21 schreef Hatsekiedee het volgende:
HHUHUHUHHUHUGSDFSADFSAFAS BAGGER HIAIHAIHAIISFSALFASDKLFJ
Lekker hoorquote:
ROLFLOLOLOLOL!!!!!112!!!!21!!!11111EINZZWEI!!!!!!!111123!!!!1!!!!11quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
HIHIHHIIHAHAIHAHIAHIAIHIAIHIAIHAHI
LALALALALALALALALLA WAAAROOOOOOOOM??????quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lekker hoor
En de user boven mij mag eeuwig maagd blijven
WEL GOED INVETTEN MET VASELINE OFZO ANDERS KRIJG IK PIJN IN MIJN ANUS!!!!!!!11!!!1!!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef KeizerKuzco het volgende:
Met een ingevette roestige hooivork.
We zullen er beide van genieten.
met de neef van de bakkers oma die weer de broer van zijn zwager was die de rechter van amsterdam was en die weer kinderen had met de brandweercommandantquote:
Met een pianoquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:09 schreef potienza het volgende:
[..]
Met snot?
Ik met een publiekswissel.
met khaddafiquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:09 schreef potienza het volgende:
[..]
Met snot?
Ik met een publiekswissel.
Met een lekkere vrijpartij. Eerst knuffelen, zoenen, strelen, lieve woordjes... en dan BAM!quote:
BAM BAM!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met een lekkere vrijpartij. Eerst knuffelen, zoenen, strelen, lieve woordjes... en dan BAM!
Hihi.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:48 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met een lekkere vrijpartij. Eerst knuffelen, zoenen, strelen, lieve woordjes... en dan BAM!
Met een bijl.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:17 schreef SpecialK het volgende:
Ik ga 92Merel oraal ontmaagden met een milkshake. Ofwel. Ik ga haar een milkshake aanbieden.
quote:
Ik kan nooit meer normaal een bananenmilkshake maken.quote:
met een negerfilm op de achtergrondquote:
met keiharde s&mquote:
Met een Argentijnse Hoornkikkerquote:Op maandag 4 april 2011 15:28 schreef trolololo het volgende:
Heerlijk topic dit.
mc-Piel ontmaagd ik met een kikker.
Sickquote:
Zonder genade met een ruwe tak van 8 cm doorsneequote:
MET PATAT!quote:Op maandag 4 april 2011 20:10 schreef antidood1 het volgende:
Met het logo van Fok! uitgesneden in hout.
Ruilen van post?quote:
Is toch zo?quote:
Was fijn hèquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met muziek van de Beatles op de achtergrond in Londen. Hoe, zeg ik lekker niet.
Wel man. Je hebt gedaan met een jongen van FOK! maar die heb je niet ontmaagdquote:
Heb je die rekening van Dr. Schumacher al kunnen betalen sabinen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik genoot elke ontmaagding weer.![]()
![]()
![]()
Ik heb niks gedaan met een jongen van FOK!?quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wel man. Je hebt gedaan met een jongen van FOK! maar die heb je niet ontmaagd
Nee. Maar als ik zo nog even mijn klanten tevreden kan houden langs de straten heb ik het geld zo bij elkaar hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heb je die rekening van Dr. Schumacher al kunnen betalen sabinen?
Van die maagdenvlies correcties.
quote:Op maandag 4 april 2011 20:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb niks gedaan met een jongen van FOK!?
Okee, geen enge ziektes oplopen enzo hèquote:Op maandag 4 april 2011 20:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Maar als ik zo nog even mijn klanten tevreden kan houden langs de straten heb ik het geld zo bij elkaar hoor.
We zouden toch alles delen?quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Okee, geen enge ziektes oplopen enzo hè?
Dan heb ik geen reden meer om naar groningen te komen.
gr gr
Oeh. Same to youquote:
quote:
JA ALTIJD DAT GESORRYMORRY WEER JA JA WAT MOT IK DAAR NOU MEE ZEG HET ME ECHT WAAR ECHT ZEG DATquote:
Als ze 15 zijn soms toch nog wel?quote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Denken dat meisjes onschuldig zijn.
Geen mannen en geen enge ziektes.quote:
Niks tegen dr uiterlijkquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, vooral niet als ze zo'n uiterlijk hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Nee klopt ik hoorde dat ook. Ze is allang ontmaagd al een heeeeeeeele poos geledenquote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, vooral niet als ze zo'n uiterlijk hebben.
Van wie?quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee klopt ik hoorde dat ook. Ze is allang ontmaagd al een heeeeeeeele poos geleden
En dat kwam niet op de FP?quote:Op maandag 4 april 2011 20:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee klopt ik hoorde dat ook. Ze is allang ontmaagd al een heeeeeeeele poos geleden
Ligt aan mij.quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef Gemaskerde het volgende:
LIGT AAN MIJ OF POST KLINKER WEL ERG VEEL?
(gemiddeld 91 per dag) Nee, ligt niet aan jou.quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef Gemaskerde het volgende:
Klinker post enkel kwaliteit.quote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef Gemaskerde het volgende:
Valt mee een beetje baas post meerquote:Op maandag 4 april 2011 20:58 schreef Gemaskerde het volgende:
Kut, gister was het 90quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
(gemiddeld 91 per dag) Nee, ligt niet aan jou.
Dankje somermeisje, hvj.quote:
DAN MOET IK NU OOK VEEL POSTENquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Valt mee een beetje baas post meer
Hovj meis. Je weet het.quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kut, gister was het 90
[..]
Dankje somermeisje, hvj.![]()
![]()
Jij en chocolate-chick, moge zij in vrede rusten.quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Valt mee een beetje baas post meer
110 hierquote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij en chocolate-chick, moge zij in vrede rusten.
Knetterniet normaal mang.quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
110 hier![]()
Knetter is helemaal baas met gemiddeld 280 of zo
OOOohoooOOOoquote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zij en ik delen een account daarvoor; weetjetog.
Wel Megapixels doen hè, dat komt een stuk harder aan!quote:Op maandag 4 april 2011 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga JanPiraat ontmaagden met pixels.
Dan heb je wel wat bereikt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
110 hier![]()
Knetter is helemaal baas met gemiddeld 280 of zo
quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Countess het volgende:
[..]
Wel Megapixels doen hè, dat komt een stuk harder aan!
EERSTE!quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Hyman het volgende:
Wat is koeler?
all stars, vans of DC's
Ich muss neue schoenen haben
WILDE JE VECHTEN SOMS?quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat, denk je dat je tarzan bent ook met die PI ook echt wtatw.t
Allstarrrrrrss zijn geill net zoals vans, DC's ben ik niet zo van...quote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef Hyman het volgende:
Wat is koeler?
all stars, vans of DC's
Ich muss neue schoenen haben
Sexyquote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JaNaakt.
[..]
Das niksIk heb 8 paar.
Voor de beeldvorming.quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
WAAROM STAAN DIE DAN BIJ DE OPTIES?
Wat is daarmee?quote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef JApieman het volgende:
Mensen met meer dan 1 paar normale schoenen.
Omdat geile schoenen tochquote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
WAAROM STAAN DIE DAN BIJ DE OPTIES?
Ja.quote:
Ja.quote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat is daarmee?
Moet ik m'n neef bellen ofzo?
@Hyman: gewoon vans.
quote:
JA SORRYquote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef JApieman het volgende:
Mensen met meer dan 1 paar normale schoenen.
Wot, je neef wrm?quote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat is daarmee?
Moet ik m'n neef bellen ofzo?
@Hyman: gewoon vans.
JA MAAR HIJ WIL DIE NIET EN TOCH STAAT ALLSTARS ERBIJ! DILEMMA TOCH!quote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat geile schoenen toch
[..]
Ja.
maakt niet uittttttquote:Op maandag 4 april 2011 21:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
JA MAAR HIJ WIL DIE NIET EN TOCH STAAT ALLSTARS ERBIJ! DILEMMA TOCH!
Ik wil dat welquote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil jij mijn kleuterleidster zijn?
Internet.quote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat zijn dit voor roddels dan Stokstaart. Waar komt dit vandaan?
Heb ik toch gezegd nuquote:Op maandag 4 april 2011 21:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Wat zijn dit voor roddels dan Stokstaart. Waar komt dit vandaan?
Ik doe het wel, maar dan wel met grof geweld.quote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Beach het volgende:
wie wil mij ontmaagden ik ben bereid diep in de buidel te tasten
[/socios]quote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Beach het volgende:
wie wil mij ontmaagden ik ben bereid diep in de buidel te tasten
Niet zo happen meisje.quote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vertel meteen welke randdebiel het gezegt heeft. Er klopt namelijk niks van.
Hoe bevalt je IP-banquote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef Beach het volgende:
Haten op DV is haten op mij, en met mij wil je geen ruzie.
Gewoon negeren toch.quote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen dit soort dingen.
IK HAAT NIET .quote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef Beach het volgende:
Haten op DV is haten op mij, en met mij wil je geen ruzie.
Maar ook liefde, heel veel liefde.quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Countess het volgende:
Best knap, om zo keer op keer ontmaagd te worden. We hebben cactussen, knuppels en roestige spijkers, wat een liefde hier
Hoezo man?quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Countess het volgende:
[..]
Om nom nom nom als ik een man zou zijn
quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je mag die van mij, kheb toch al wat ik wil.
Zomermeisje heb ik, je mag ze alle2 als vrienden.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
wat is dat dan? en je hebt er toch 2 dus kan ik het wel aannemen.
Daar zijn operaties voorquote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer van dr voorgevel ja.
Woar zijn dr tetten?quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer van dr voorgevel ja.
Oo, gefeliciteerd ermee man.quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zomermeisje heb ik, je mag ze alle2 als vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |