SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
En dat tijdens het moment suprême van de week...quote:
ff modje zoekenquote:
Zit mobiel. Als ik dan een nieuwe open komt hij niet in de reeks en kopieert ie de OP niet op een of andere manier.quote:
Ik had het zelf ook anders gebracht. Toch ben ik blij dat Patrick eruit is. Irritante manier van praten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond het wel een flut reden om hem weg te sturen.
Ah okequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit mobiel. Als ik dan een nieuwe open komt hij niet in de reeks en kopieert ie de OP niet op een of andere manier.
Eens, het was gewoon een bromsnor maar echt geen passie hebben... Mhaw. Voor mijn gevoel heeft Djoeke gewoon geluk dat ze een vrouw is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond het wel een flut reden om hem weg te sturen.
Hij moest erom huilenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eens, het was gewoon een bromsnor maar echt geen passie hebben... Mhaw. Voor mijn gevoel heeft Djoeke gewoon geluk dat ze een vrouw is.
Hij heeft een norse blik maar dat wil niet zeggen dat je geen passie hebt. Als je werkelijk geen passie hebt doe je ook echt niet mee aan zo'n programma en kom je niet tot de Vrijdag. Ik vond het best beledigend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eens, het was gewoon een bromsnor maar echt geen passie hebben... Mhaw. Voor mijn gevoel heeft Djoeke gewoon geluk dat ze een vrouw is.
Ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij heeft een norse blik maar dat wil niet zeggen dat je geen passie hebt. Als je werkelijk geen passie hebt doe je ook echt niet mee aan zo'n programma en kom je niet tot de Vrijdag. Ik vond het best beledigend.
QFTquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij heeft een norse blik maar dat wil niet zeggen dat je geen passie hebt. Als je werkelijk geen passie hebt doe je ook echt niet mee aan zo'n programma en kom je niet tot de Vrijdag. Ik vond het best beledigend.
Ik denk als hij en Dieuwke van bord had gewisseld ze alsnog voor Dieuwke hadden gekozen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef Caland het volgende:
Hij was toch ook de slechtste van de 3. Hadden ze dat wel moeten zeggen ja.
Welkom en lees maar ff terugquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef 9611Niels het volgende:
Topchef![]()
Chef Kranenborg en Chef Jaspers
![]()
Dat ik dit topic nu pas ontdek
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:01 schreef Paul-89 het volgende:
Jesse en Suhaily dus Woensdag naar huis, Eddy en Dieuwke weekwinnaar, denk ik.
Opzich kookte hij ook wel een beetje op de atuomatische piloot, bij elk gerecht had ie het commentaar dat het makkelijk was en geen probleem, ook met het gerecht van Ron Blaauw, daar wordt je dan op afgerekend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vond het maar een lulquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:32 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Heb het moeten missen vanavond, morgen maar even terugkijken. Ron Blauw
En het allermooist vinden wij al hardop lachend naderhand dit topic teruglezen. Dat blijft het allerleukstquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef 9611Niels het volgende:
Topchef![]()
![]()
Ik heb die van vanavond nog niet gezien, maar de afgelopen seizoenen vond ik hem best sympathiek overkomen.quote:
Oh jammer joh, geeft niet hoor, volgende keer beter!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Paul-89 het volgende:
Het hoest gifje van Kraan gaat hem niet worden.
Hey Niels, welkom bij de club. Ja, Kraan en Juul zijn echt geweldig!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:29 schreef 9611Niels het volgende:
Topchef![]()
![]()
haha ik had het even op mijn heupen, hahahaha!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Of je post even 5x achter elkaar
Goed zo! Een schoon werkblad is immers van belang bij het kokenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:09 schreef roos85 het volgende:
straks maar eens terugkijken, eerst mijn keuken uitsoppen!
Bon Chef! Oh ik heb een nieuw soort soggen ontdektquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goed zo! Een schoon werkblad is immers van belang bij het koken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bon Chef! Oh ik heb een nieuw soort soggen ontdektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Streng is oké, maar ik vond Blaauw echt kwetsend. Die Patrick moest toch niet voor niets een traantje wegpinken. Waarom moet die Blaauw nou iemand zo de grond intrappen? Gewoon zeggen dat ie niet door is, is toch voldoende. Ik blijf het een onsympathiek figuur vinden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef Cateye2011 het volgende:
Mensen, zou het ook niet kunnen zijn dat het allemaal wat aangedikt is voor TV? Ik mag Ron wel, en ja, dat ie streng is...het gaat om een wedstrijd waar je een hoop geld mee kan winnen, en ik kan me indenken dat Ron kwalitatief goed eten voorgezet wil krijgen.
Yeeyquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef roos85 het volgende:
eindelijk tijd om topchef terug te kijken
Sappemeerder wortel en de Delfzijlse pijlstaartrog.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wat voor een fantastische streekprodukten komen daar vandaan?
Hoe snel zou dat wijnpakket op zijn gegaan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oooohhh wat vond ik dat zielig voor Patrick
Ah, Sappemeerderwortel, Julius's favorietquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Sappemeerder wortel en de Delfzijlse pijlstaartrog.
Ik geniet altijd weer als de vraag komt : Robert wat zouden wij van deze producten maken ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ah, Sappemeerderwortel, Julius's favoriet
Dat dacht deze vis ook:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vind Ron Blaauw ook onsympathiek, bah, zou er nooit naar toe gaan. Wat een lul.
Pinda's van de sparquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
En wat voor een fantastische streekprodukten komen daar vandaan?
Ik schrokquote:
Dat heb ik met Hans van Wolde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:37 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik vind Ron Blaauw ook onsympathiek, bah, zou er nooit naar toe gaan. Wat een lul.
Ik ook. Met zowel hem als Ron.quote:
Damn, daar zou ik wel nerveus van worden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:35 schreef Razor21 het volgende:
Morgenavond kan nog weleens leuk gaan worden. Topchef René Redzepi is dan te gast! (eigenaar beste restaurant te wereld).
http://www.tvpremiere.nl/(...)ef-de-12-provincies/
Wel volgens Restaurant Magazine.....quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:56 schreef SiGNe het volgende:
Redzepi is wel de beste kok ter wereld maar Noma is niet het beste restaurant ter wereld, Noma heeft "maar" 2 sterren gek genoeg.
wat leuk, dank je, was erg druk, in ziekenhuis geweest, (operatie moeder) en druk druk druk, maar ik ben er weer!quote:
Hoe gaat het met je moeder...voor zover daar nu al wat over te zeggen is ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:01 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
wat leuk, dank je, was erg druk, in ziekenhuis geweest, (operatie moeder) en druk druk druk, maar ik ben er weer!
als het goed is, is ze nu klaar, dus geen chemo en bestralingen. Het gaat redelijk met 'r, het was wel een zware operatie. Maar ze is aardig sterk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je moeder...voor zover daar nu al wat over te zeggen is ?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:04 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
als het goed is, is ze nu klaar, dus geen chemo en bestralingen. Het gaat redelijk met 'r, het was wel een zware operatie. Maar ze is aardig sterk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat meisje is echt verschrikkelijk met haar vervelend aangemeten rrrrrrr...
Die beoirrdeeld wenst te worrrduh op haar uitoirloik..
Wie en hoe heet ze? Ben benieuwdquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze is wel geefbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Faridah een oudgrunningse naamquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:15 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Wie en hoe heet ze? Ben benieuwd
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Faridah een oudgrunningse naam
Ze komt me echt over als iemand die er niet door kwam in haar eigen provincie en het toen maar ging proberen in de provincie waar ze studeert.
Ik doe niet moeilijk. Beschuit met vlokkuh is ook prima!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:24 schreef Djokotron het volgende:
Faridah ........... buitenlands én ubermooi én studeren in Groningen. Zij mag wel een keer voor mij koken. Of twee
Ik wil haar mosselen wel proeven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk. Beschuit met vlokkuh is ook prima!
Het was wel lekkere strontquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:28 schreef Djokotron het volgende:
Als je niets inlevert krijg je een 0. Lever je een bord met stront in krijg je nog een 4. Lekker krom.
PLEISSTURRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:39 schreef Cateye2011 het volgende:
jesus mijn toetsenbord valt uit elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik zit het nieuwe seizoen op mijn laptop. Mijn eerste ooit en bevalt best wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:42 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]![]()
Sinds ik heb besloten een nieuwe laptop te kopen van mijn kerstbonus breken er steeds meer toetsen af, dit is de derde al
Ik denk dat de meesten dit liedje niet zullen kennenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:36 schreef Cateye2011 het volgende:
Mando mandolineeeeeeeeeee in Nicosiejaaaaaaaaaaaaaaa
ik ben echt één van de oudsten hier hèquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten dit liedje niet zullen kennen
Heb het een keer gehad met een vleessnijmachine en ook met een kaassnijmachine.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten dit liedje niet zullen kennen
Ik vraag me wel af hoe ze het voor elkaar heeft gekregen, 1 keer in de vinger snijden bij het aardappel schillen en vervolgens 2 plakjes vinger met de mandoline eraf choppen.
Hoe houdt ze die aardappel vast?
Ik heb het ook weleens gehad hoor, vinger geraspt terwijl ik alleen een teentje knoflook of een stukje gember wil raspen, maar da's maar een klein ingrediënt op te raspen en dus wat lastiger vasthouden.
Een aardappel zou geen probleem op moeten leveren.
Misschien qua leeftijd, qua userID denk ik dat ik de winnaar benquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik ben echt één van de oudsten hier hè
Zwangeres zonder Naam.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Nieuwe Ringtone. Leuk in een volle trein ofzo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:48 schreef Djokotron het volgende:
hahahaha wat komisch blijft dit,, pleister alstublieeeeeeeeeeft
Ligt eraan of je ook met een 4 begintquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:45 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik ben 46 volgens de kalender, maar niet in doen en latenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ligt eraan of je ook met een 4 begint
haha..you beat me thenquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:51 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
ik ben 46 volgens de kalender, maar niet in doen en laten![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ze had zichzelf half geslacht op haar werkbank
We kunnen beter vragen waar jij was tussen 19.00/20.00. Wat is je alibi?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:01 schreef zoem het volgende:
Geen topic volgemaakt tijdens de uitzending? Schandalig!
SSB was er ook niet, wat toevallig?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
We kunnen beter vragen waar jij was tussen 19.00/20.00. Wat is je alibi?
Dan heeft Wiki het fout, daar staat dat ze 2 sterren hebben, vond het al zo vaag eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
Morgen dus René van Noma (wel degelijk 3 sterren).
Inderdaad, nog even en ze steekt haar arm in een draaiende blender.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
Haha, als die Mervi zo doorgaat heeft ze woensdag alleen nog maar een paar stompjes aan haar armen zitten en heeft ze de rest weggesneden.![]()
Die Sytze kan volgens mij wel aardig koken. Rest valt mij tegen.
Morgen dus René van Noma (wel degelijk 3 sterren). Lunchmenu van hem:
http://www.flickr.com/photos/kyonne/sets/72157627784289563/show/
Oh...en qua leeftijd ben ik denk ik wel de oudste hier in het topic.
Dat eten daar ziet er niet echt gezond uit, gewoon twee krokantjes en een hand vol bladeren ertussen? of een paar lege schelpjes met een laagje water erin? of mis ik iets? een pannetje met een rauw ei en wederom een paar blaadjes? een droog stukje cake met een radijsje met wat blaadjes erop?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
Haha, als die Mervi zo doorgaat heeft ze woensdag alleen nog maar een paar stompjes aan haar armen zitten en heeft ze de rest weggesneden.![]()
Ik heb er nog niet gegeten, maar het schijnt een soort smaaksensatie te zijn, die 7 gerechtjes ofzo die je daar krijgt. Vrijwel allemaal lokale producten vanuit het bos of het strand.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:47 schreef mergbot het volgende:
Dat eten daar ziet er niet echt gezond uit, gewoon twee krokantjes en een hand vol bladeren ertussen? of een paar lege schelpjes met een laagje water erin? of mis ik iets? een pannetje met een rauw ei en wederom een paar blaadjes? een droog stukje cake met een radijsje met wat blaadjes erop?
Ook op ViaMichelin.nl geven ze inderdaad aan dat het restaurant 2 sterren heeft.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:02 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan heeft Wiki het fout, daar staat dat ze 2 sterren hebben, vond het al zo vaag eigenlijk.
edit: ik ben even verder gaan zoeken en overal staat toch echt dat ze 2 sterren hebben.
Hahahaha idd hoe motorisch gehandicapt kan je zijn. Blijf dan lekker uit de keuken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:24 schreef golfer het volgende:
Dan doen ze het niet goed, misschien door de tijdsdruk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat mij altijd opvalt bij dit soort snij technieken ook die in topchef worden gebruikt dat je ongeveer de helft van het product weggooid...
Nouja zoals deze youtube filmpjes het doen kan ik het ook, ik zit juist altijd te prutsen met de kontjes etc. die krijg je nooit mooi klein of in dezelfde vorm.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan doen ze het niet goed, misschien door de tijdsdruk.
Maar geloof mij maar dat als je als beginnend kok (stagiair) in bedrijven leert efficiënt te werken met zo min mogelijk verspilling.
Bij mijn weten moet je een ui halveren en het kontje eraan laten omdat zo de 'lokken' vast blijven zitten en je dus beter kunt snipperen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nouja zoals deze youtube filmpjes het doen kan ik het ook, ik zit juist altijd te prutsen met de kontjes etc. die krijg je nooit mooi klein of in dezelfde vorm.ik ben al wel een stuk minder zuinig met mijn paprika's als vroeger maar ik krijg wel mooiere stukjes.
ik snap dat je het dan beter kunt snipperen, maar mijn moeder zei altijd "dat is ook betaald" vandaar en dat stuk ui snipper je toch een stuk minder mooiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij mijn weten moet je een ui halveren en het kontje eraan laten omdat zo de 'lokken' vast blijven zitten en je dus beter kunt snipperen.
Zo doe ik het :quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik snap dat je het dan beter kunt snipperen, maar mijn moeder zei altijd "dat is ook betaald" vandaar en dat stuk ui snipper je toch een stuk minder mooi
En dan de laatste cm aan gort snipperen of gewoon weg gooien, dat bedoel ik dus.quote:
Speciaal nog een uit gesneden! Gaat nu nog beter.quote:
Je moet insnijden tot aan de wortel en dus ook door snipperen tot aan de wortel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dan de laatste cm aan gort snipperen of gewoon weg gooien, dat bedoel ik dus.
Dat laatste stukje kun je toch nooit op deze manier doen, dus dan moet je hem op een gegeven moment wel plat leggen, tenzij jij 2 of 3 mm (ligt eraan hoe dik je de blokjes wil) nog met je vingers vast kunt houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je moet insnijden tot aan de wortel en dus ook door snipperen tot aan de wortel.
Een beter filmpje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat laatste stukje kun je toch nooit op deze manier doen, dus dan moet je hem op een gegeven moment wel plat leggen, tenzij jij 2 of 3 mm (ligt eraan hoe dik je de blokjes wil) nog met je vingers vast kunt houden.
(ik denk dat je het laatste stuk gewoon weggooit daar is niks mis mee, vooral bij ui want dat kost ook maar 50 cent de kilo, maar het idee zit er bij mij gewoon in.)
Bij paprika doe ik trouwens altijd gewoon het kontje eraf, en dan in 4 stukken de zijkanten eraf en dan hou je heel netjes alleen de zadenstam en een steeltje over die kun je dan makkelijk weggooien en de rest netjes 'brunoise' maken. Al zeg ik gewoon blokjes.
Kijk daar was ik nou benieuwd naarquote:
Over die ui snipperen, ik vind dat ze moeilijk doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:09 schreef Razor21 het volgende:
Even wat anders dankzij deze serie vind ik koken nu nog leuker. Vorige week speciaal een nieuw messenset gekocht met een echt koksmes. Wilde namelijk nu ook weleens groente goed kunnen snijden.
Op youtube stikt het van de snijtechnieken (net even geoefend) :
Hier staan nog wat kook termen (die in het programma voorbij komen) :
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kooktechniek
![]()
![]()
![]()
Ben even benieuwd of andere fokker ook zo enthousiast zijn geworden?
Plaister graag PLAISTER, in de keuken aankloten vind ik leuk, maar mijn snijwerk is zo tergend langzaamquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je moet insnijden tot aan de wortel en dus ook door snipperen tot aan de wortel.
De provincies zijn nog druk bezigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:29 schreef Deceit het volgende:
ey zijn de halve finales al begonnen of de provincies nog steeds? ben nog steeds aan het boycotten sinds Dalila's exit
Dit staat er op de messen : CS / CrMoV15 Edestahl Rostfrei (5 stuks).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:55 schreef SiGNe het volgende:
Overigens Razor21, welke messen heb je nu?
Ik heb zelf Zwilling Five Star messen, koksmes, vleesmes en officemesje (en schaar en aanzetstaal)
En ondanks dat je jouw messen pas nieuw hebt zou ik ze toch eens laten slijpen: http://www.hollandseslijpservice.nl/
Die hebben meerdere inleverpunten (oa. bij Cook&co), ben je wel even je messen een week of 2 kwijt maar als je ze terugkrijgt kan je je ermee scheren.
Ik heb mijn messen daar ook heen gebracht (omstebeurt zodat ik niet in een keer al m'n messen kwijt was) en daar heb ik totaal geen spijt van gehad.
Tegenwoordig heb ik zelf ook een goede wetsteen gekocht dus nu kan ik m'n messen zelf bijhouden.
Zeker, was een prima aflevering met genoeg faal acties.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:28 schreef Burner82 het volgende:
Presentik heb mijn communicatie-training weer overleefd
Is de aflevering van gister het waard om terug te kijken?
Zullen we dat eens doen strax of morgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zeker, was een prima aflevering met genoeg faal acties.
Deze toevallig?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:46 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit staat er op de messen : CS / CrMoV15 Edestahl Rostfrei (5 stuks).
Koksmes, Vleesmes, Broodmes, Groentemes, En nog een mes (dacht universeel).
Ben even de naam van de winkel kwijt (Almere). Deze verkocht enkel pannen en messen blokken.
quote:
What he saidquote:
Ze lijken er wel op (lemmet is iets anders) maar ze komen in de buurt.quote:
Tim is ook best cutequote:
Nu snap ik hemquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef Magnificat het volgende:
Leuke afl gisteren!
Mervi met dr plaisters![]()
Martijn doet mij erg denken aan;
[ afbeelding ]
Mervi is vandaag met der plaister herr en meister!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:06 schreef Dekatria het volgende:
Van stress in de kukken komen enkel ongelukken!
Er is niks aan de App assie geen Iphone heb!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mervi is vandaag met der plaister herr en meister!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik wring 'm overal in!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:13 schreef zoem het volgende:
Die van Deka is beter, die ander past denk ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |