SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
En dat tijdens het moment suprême van de week...quote:
ff modje zoekenquote:
Zit mobiel. Als ik dan een nieuwe open komt hij niet in de reeks en kopieert ie de OP niet op een of andere manier.quote:
Ik had het zelf ook anders gebracht. Toch ben ik blij dat Patrick eruit is. Irritante manier van praten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond het wel een flut reden om hem weg te sturen.
Ah okequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit mobiel. Als ik dan een nieuwe open komt hij niet in de reeks en kopieert ie de OP niet op een of andere manier.
Eens, het was gewoon een bromsnor maar echt geen passie hebben... Mhaw. Voor mijn gevoel heeft Djoeke gewoon geluk dat ze een vrouw is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:59 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond het wel een flut reden om hem weg te sturen.
Hij moest erom huilenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eens, het was gewoon een bromsnor maar echt geen passie hebben... Mhaw. Voor mijn gevoel heeft Djoeke gewoon geluk dat ze een vrouw is.
Hij heeft een norse blik maar dat wil niet zeggen dat je geen passie hebt. Als je werkelijk geen passie hebt doe je ook echt niet mee aan zo'n programma en kom je niet tot de Vrijdag. Ik vond het best beledigend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eens, het was gewoon een bromsnor maar echt geen passie hebben... Mhaw. Voor mijn gevoel heeft Djoeke gewoon geluk dat ze een vrouw is.
Ja, dat zeg ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij heeft een norse blik maar dat wil niet zeggen dat je geen passie hebt. Als je werkelijk geen passie hebt doe je ook echt niet mee aan zo'n programma en kom je niet tot de Vrijdag. Ik vond het best beledigend.
QFTquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij heeft een norse blik maar dat wil niet zeggen dat je geen passie hebt. Als je werkelijk geen passie hebt doe je ook echt niet mee aan zo'n programma en kom je niet tot de Vrijdag. Ik vond het best beledigend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |