dat soberszowie!quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat het zinsgedeelte waar het om gaat 'je moeder' is, you troll
Volgens mij wel? als we `t over jouw fiets hebben dan is `t toch `n bezittelijk voornaamwoord? dan is het toch niet je? het is "je fietst" en ".... met jouw fiets"quote:
godsammequote:
Je is alles. Je is jouw, je is jij en je is jezelf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij wel? als we `t over jouw fiets hebben dan is `t toch `n bezittelijk voornaamwoord? dan is het toch niet je? het is "je fietst" en ".... met jouw fiets"
volgens onze taal kan "jou" en "jouw" vaak vervangen worden door "je" http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/jou-jouwquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Volgens mij wel? als we `t over jouw fiets hebben dan is `t toch `n bezittelijk voornaamwoord? dan is het toch niet je? het is "je fietst" en ".... met jouw fiets"
je is alles?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je is alles. Je is jouw, je is jij en je is jezelf.
bier, tieten,neuken, CAVIA`S!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:03 schreef 3rdRock het volgende:
maar ach, het is weekend mensen hebben. we moeten lullen over bier, tieten, neuken en cavia's
Iedere keer in de wc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
maar kijken jullie wel eens naar jullie piemels?
Hij hangt altijd voor m'n ogen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:04 schreef 3rdRock het volgende:
maar kijken jullie wel eens naar jullie piemels?
jij pist als een vleermuis???quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij hangt altijd voor m'n ogen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |