Als je meer wilt managen kan je beter MEM gaan doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Doe atm bedrijfskunde op de RUG, maar dit bevalt me niet. Ik wil meer praktijk, meer echt managen/marketing en meer kans om in de media/muziek-branche terecht te komen. Na even rondsurfen kom ik ten eerste uit bij media & entertainment management.
Is dit vergelijkbaar met HvA Media, Informatie en Communicatie?
Er zijn niet eens genoeg lokalen voor lessen, dus uhhhhh.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef iBenny het volgende:
Wat is er toch ontzettend weinig plek om te werken in tussenuren/pauzes. Vandaag een halve pauze besteed aan het zoeken van een plek om te werken.
En dan willen ze volgend jaar nog een studie doen op het SGG?
die projecthokken (die achter het rode glas) worden ook gewoon gebruikt als lokaalquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Er zijn niet eens genoeg lokalen voor lessen, dus uhhhhh..
Dat meen je nietquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Klas van 30 man werd ingeroosterd 3 uur lang in zo'n hokje, handig. Maar toen hadden we nog een rooster, nu ook niet meer. De rest van het jaar vrij volgens het rooster.
Ah zo.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Deze week tentamens, die staan tenminste nog in het tentamenrooster. Volgende week is waarschijnlijk een vrije week omdat wij geen presentatie project. Daarna zouden we weer lessen hebben, maar nobody knows hoe en wat.
Ja er staat maandag 31 oktober op intranet; en dan kunnen er alsnog wijzigingen worden doorgevoerd.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:14 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Het rooster van blok 2 komt toch pas de 30e online?
Daar kan ik me ook zo woest over maken. Net alsof ik geen leven heb naast school, ofzo.
Oohhh prachtig!! En ik durf niet te zeggen nu of je dat wel of niet moet leren eigenlijk, kan het niet terugvinden in de modulehandleiding e.d.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:35 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Zo, eerste tentamen zit erop! Waarschijnlijk gehaald. Wat jullie?
en @ beady3
Versie A van vorig jaar: https://intra.mim.hva.nl/(...)iode-1_2010-2011.pdf
Herkansing van vorig jaar: https://intra.mim.hva.nl/(...)iode-1_2010-2011.pdf
Eerdere tentamens zou ik niet gebruiken, omdat ze toen een ander boek voor marketing hadden.
Ohja: moest je de theorie van Ansoff nou wel of niet leren?
Oh ik zie het al: Abell hoef je niet te leren.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:15 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Oohhh prachtig!! En ik durf niet te zeggen nu of je dat wel of niet moet leren eigenlijk, kan het niet terugvinden in de modulehandleiding e.d.![]()
Ik had voor de Spelling & Stijl toets geloof ik 6 fout! Had beter gekund, maar de vragen die ik fout had waren wel de vragen die ik gegokt had (en daar ben ik kennelijk slecht in haha). Hoe ging het bij jou?
En mag 8 november voorlichting geven over MIC op mijn oude middelbare school haha! Iemand nog iets wat ik zeker móet vertellen?
En ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef Beady3 het volgende:
Zit hier iemand die Nieuws & Media doet eigenlijk?
Meer voor de liefhebber.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:40 schreef Manon- het volgende:
Hoezo kiezen zo weinig mensen voor Informatie&Media ? Is dat zo ontzettend saai ofzo?
Ik doe RMC. Wat wil je weten? Ben een tweedejaars.quote:Op zondag 27 november 2011 14:46 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Wie doet er MMP of RMC? Ik ben hevig aan het twijfelen tussen deze profielen.
Ik wil vooral weten wat de voor en nadelen van deze richtingen zijn. Is er iets wat je is tegengevallen?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik doe RMC. Wat wil je weten? Ben een tweedejaars.
RMP is niets voor mij, toch bedanktquote:Op donderdag 1 december 2011 13:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Communicatie is er niet op onze opleiding. Tenminste bij RMP niet..
Bij mij ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 23:53 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
RMC gaat 't worden volgend jaar!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 23:53 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
RMC gaat 't worden volgend jaar!
quote:
Voor iedereen verschillend, maar oké.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
[..]
Op korte en lange termijn de beste keuze.
Ik wilde sowieso een nieuwe laptop aan het begin van dit studiejaar, maar die extra accu enzo zijn bullshit.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:05 schreef ROFLOL het volgende:
De 21ste maar eens naar de open dag gaan, voor als nog wil ik me hiervoor inschrijven. Is het zo dat ze nog steeds van die absurde eisen http://tweakers.net/nieuw(...)=asc&page=1#reacties stellen voor een laptop?
Ik herinner me nog dat ik heel dronken was toen ik dat posttequote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Voor iedereen verschillend, maar oké.
[..]
OMG nu weer... Ik ben altijd in staat op te schreeuwen tegen mn laptop dan.. Nog erger dat het alleen voor ons zo is.. http://rooster.hva.nl/2011sm2nl/ (zie bovenaan.. BEHALVE DMCI )quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:14 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Het rooster van blok 2 komt toch pas de 30e online?
Daar kan ik me ook zo woest over maken. Net alsof ik geen leven heb naast school, ofzo.
Welk profiel? Kan je miss helpen..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:34 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog steeds geen stage.. net weer afgewezen, word er wel een beetje moedeloos van zo. Moet over twee weken beginnen, maar kan níets vinden.
RMC. Ben op zoek naar een reclame (marketing) bureau in de omgeving Alkmaar (of erboven..)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:37 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Welk profiel? Kan je miss helpen..
Ohh jammer! Zijn beide in Amsterdam, en marketingafdeling, geen reclame bureau..quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
RMC. Ben op zoek naar een reclame (marketing) bureau in de omgeving Alkmaar (of erboven..)
Nouja, wat houdt het in? Ik ben sowieso op zoek. Amsterdam vind ik ook prima en een marketingbureau ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ohh jammer! Zijn beide in Amsterdam, en marketingafdeling, geen reclame bureau..
Mja miss voor anderen hier, stage mag voor MMP en RMC 2de jaar.. 3de jaar MMP niet.. 3de jaar RMC weet ik niet, weet niet wat de eisen daarvoor zijn..
1 hele leuke stage voor meiden, stagevergoeding 400 per maand..
Ik pm je wel evenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nouja, wat houdt het in? Ik ben sowieso op zoek. Amsterdam vind ik ook prima en een marketingbureau ook.
Denk dat je ondertussen ook weet dat wij gewoon moeten kijken op de website van semester 1?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:30 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
OMG nu weer... Ik ben altijd in staat op te schreeuwen tegen mn laptop dan.. Nog erger dat het alleen voor ons zo is.. http://rooster.hva.nl/2011sm2nl/ (zie bovenaan.. BEHALVE DMCI )![]()
Hoe kun je nu je werk enzo gaan inplannen?! ZO IRRITANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb ondertussen mn rooster gekregen van een leraarquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:32 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Denk dat je ondertussen ook weet dat wij gewoon moeten kijken op de website van semester 1?
Maar dan alsnog, HET STAAT ER NIET OP EN IK ZIT OOK TE SCHREEUWEN TEGEN MIJN LAPTOP.
Ik weet niet eens of ik over 10 dagen kan werken of niet????? Dit pikt mijn werk echt niet lang meer; moet het eigenlijk uiterlijk 3 weken van tevoren aangeven. Ik vind het echt achterlijke mensen, die roostermakers.
Huh dus ze weten het al wel maar ze zetten het niet online? Zet het dan even tijdelijk op één of andere simpele website zodat studenten er in ieder geval bij kunnen!?!?!#@$C@#$%VWERTRYHquote:Op woensdag 11 januari 2012 19:34 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen mn rooster gekregen van een leraar![]()
![]()
Lekker maar 3 dagen per week les
Hmm nja ik begin met mn minor.. Dus is maar een rooster voor 1 klas..quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:26 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Huh dus ze weten het al wel maar ze zetten het niet online? Zet het dan even tijdelijk op één of andere simpele website zodat studenten er in ieder geval bij kunnen!?!?!#@$C@#$%VWERTRYH
Ja, maar een technische storing met de website of een storing met de roosters maken? Als het niet lukt om ze op die website te zetten, dan zou ik dus zeggen van zet het even op een simpele website ofzo. Als het gaat om het rooster maken, dan snap ik niet hoe het rooster dan al wel bekend kan zijn bij de leraren. :pquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:29 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Hmm nja ik begin met mn minor.. Dus is maar een rooster voor 1 klas..
Staat trouwens op intranet dat er een storing is!
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Ja, maar een technische storing met de website of een storing met de roosters maken? Als het niet lukt om ze op die website te zetten, dan zou ik dus zeggen van zet het even op een simpele website ofzo. Als het gaat om het rooster maken, dan snap ik niet hoe het rooster dan al wel bekend kan zijn bij de leraren. :p
Propedeuse!quote:
Volgens mij moeten we vanaf de zestiende ons inschrijven voor Students in Motion ofzo? Althans, we hebben wel een mail gehad.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:33 schreef Beady3 het volgende:
Ja wij hebben volgens mij dat students in motion ook nog eerst. Maar daar is ook nog niets over bekend verder. Dus ach jaaaa.
Ik wil gewoon mijn rooster door kunnen geven aan mijn werk, want nu word ik maar gewoon ingeroosterd (al tot begin februari) en kan ik er niets tegen in brengen als dan blijkt dat ik gewoon les heb, omdat ik het zelf te laat heb doorgegeven.
Haha nee ik verwacht ook niet dat jij het weet. En inderdaad wachten. Maar wel frustrerend. Zeker omdat het de vorige keer ook gebeurde. Hoe zeggen ze dat ook alweer; je twee keer aan dezelfde steen stoten ofzo? Leer van je fouten zou ik zeggen, HvA!quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:38 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Oke.. Eh ja ik weet t ook niet.. Even afwachten denk ik, helaas...
Ja ik heb die mail niet gehad, maar iemand anders heeft 'm naar mij doorgestuurd. Maar afgezien van het inschrijven weten we nog niets! Dus tot hoe laat ben je bezig? Is het elke dag? Ik moet altijd om 18.00 uur beginnen met werken, maar ik heb werkelijk geen idee of dit mogelijk is.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:42 schreef Sooph het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we vanaf de zestiende ons inschrijven voor Students in Motion ofzo? Althans, we hebben wel een mail gehad.
Het is volgens mij vijf dagen achter elkaar ja en ik vrees ook tot vrij laatquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:45 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Haha nee ik verwacht ook niet dat jij het weet. En inderdaad wachten. Maar wel frustrerend. Zeker omdat het de vorige keer ook gebeurde. Hoe zeggen ze dat ook alweer; je twee keer aan dezelfde steen stoten ofzo? Leer van je fouten zou ik zeggen, HvA!
[..]
Ja ik heb die mail niet gehad, maar iemand anders heeft 'm naar mij doorgestuurd. Maar afgezien van het inschrijven weten we nog niets! Dus tot hoe laat ben je bezig? Is het elke dag? Ik moet altijd om 18.00 uur beginnen met werken, maar ik heb werkelijk geen idee of dit mogelijk is.![]()
Denk dat ik er maar aan moet gaan wennen dat de roosters pas een week voor het blok begint online komen.
Nouja, dan is het denk ik maar jammer voor dat project, want ik sta dus al ingeroosterd haha.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:54 schreef Sooph het volgende:
[..]
Het is volgens mij vijf dagen achter elkaar ja en ik vrees ook tot vrij laat
Klote dit, ik heb ook werk enzo, maar nu kan ik dus niks.
Ja dat Students in Motion duurt maar één week!quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:02 schreef ChicaChula het volgende:
Is nieuw volgens mij.. Ik heb het niet gehad.. Ik had:
Volkskrant
Voedingscentrum
Beeld en geluid
24/7
Ohh oke.. Misschien dat t vorig jaar wel al was? 2 jaar geleden iig niet!quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:07 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Ja dat Students in Motion duurt maar één week!
Wij hebben VC, B&G, Parool en 24/7
Ja denk dan dat vorig jaar de eerste keer was! Volgens mij moesten ze toen een flashmob maken ofzo? Hoop dat het dit jaar wel iets leukers is haha, ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:15 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ohh oke.. Misschien dat t vorig jaar wel al was? 2 jaar geleden iig niet!
Mweh joepie. Ze zouden er echt iets tofs van kunnen maken; lijkt me best leuk om met allemaal andere studies samen iets te doen. Bij mijn vorige opleiding hadden we de 'academiebrede propedeuse projectweek' en dat was dus echt heel vet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Student in motion is volgens mij hetzelfde faal gedoe als vorige jaar, alleen zullen ze nu wel naaiend gaan zijn met aanwezigheid.
Ja ik zie het!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:45 schreef Sooph het volgende:
Het rooster staat online
Week 4, elke dag van 08.30 tot 17.30 Students in Motionzal vast niet elke dag zo lang zijn, maar het ziet er zo eng uit, haha.
Hahaha nee, dat weet ik helaas nog niet, maar je kan in ieder geval al de algemene vakken inplannen enzo, toch?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:01 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Ja ik zie het!
Maar weet jij al in welke groep je zit? Neem aan dat je ook een andere letter wordt (dus ik ben straks niet meer D, maar misschien A ofzo). Want nu kan ik nog niets met het rooster haha.
Ja dat is waar! Ga ik die maar alvast opschrijven.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:02 schreef Sooph het volgende:
[..]
Hahaha nee, dat weet ik helaas nog niet, maar je kan in ieder geval al de algemene vakken inplannen enzo, toch?
Het voordeel van de propedeuse is dat je heeel veel mogelijkheden hebt om je les met een andere klas te volgen, HC of IC. Gewoon even de docent netjes mailen en ze doen niet zo moeilijk.quote:
Ja dat is waar! Heb ik dit eerste half jaar ook wel eens gedaan. Vooral met hoorcolleges is het heerlijk; beetje eigen rooster maken haha.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:36 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Het voordeel van de propedeuse is dat je heeel veel mogelijkheden hebt om je les met een andere klas te volgen, HC of IC. Gewoon even de docent netjes mailen en ze doen niet zo moeilijk.
4 foutquote:Op maandag 16 januari 2012 18:25 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Hoe hebben we Media en Maatschappij gemaakt dan?
Ik heb nu al een beetje de balen van dat SIM, maar dat zien we dan nog wel.
Ohjazekerwel!quote:
Hoeveel fouten heb jij?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:23 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ohjazekerwel!
We hebben een Mannelijk AMFI-lid. Dat moet vast en zeker gezellig worden.
Gewoon meer door de onduidelijkheden, maar daar krijgen we maandag vast meer over te horen.
Wel spannond, allemaal nieuwe mensen ontmoeten enzo.
Ik had er 10quote:Op maandag 16 januari 2012 19:25 schreef Sooph het volgende:
[..]
Hoeveel fouten heb jij?
Mannen die AMFI doen![]()
Ja, ik heb die handleiding door gekeken, maar snap er nog niet veel van.
Nieuwe mensen ontmoeten
Haha, ik kijk echt niet uit naar Marcom, bah.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:27 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Ik had er 10![]()
Media en maatschappij is niet echt mijn ding. Al die geschiedenisdingetjes enzo, niet echt iets voor mij. Marcom is mijn momentje, haha.
Weet jij al welke richting je gaat kiezen?
Je kijkt niet uit naar Marcom maar gaat wel RMC kiezen. Ironisch. Haha. Me too! RMC it is!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:28 schreef Sooph het volgende:
[..]
Haha, ik kijk echt niet uit naar Marcom, bah.
Denk RMC.
Jij?
Haha ja, ik word depressief van dat boek. Awwh yeah, RMC for the win!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:32 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Je kijkt niet uit naar Marcom maar gaat wel RMC kiezen. Ironisch. Haha. Me too! RMC it is!
Oh dat jullie het al weten! Ik weet echt nog niet welke kant ik op wil. In ieder geval niet RMC/MMP haha.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:33 schreef Sooph het volgende:
[..]
Haha ja, ik word depressief van dat boek. Awwh yeah, RMC for the win!
Mmp is juist heel leuk!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:14 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Oh dat jullie het al weten! Ik weet echt nog niet welke kant ik op wil. In ieder geval niet RMC/MMP haha.
Ik had (wonderbaarlijk) 3 fouten voor M&M! Ik was altijd heel slecht in geschiedenis op de middelbare school, dus was best wel bang voor dit tentamen. Maar het ging dus eigenlijk heel goed.
Ik vind het wel een leuk idee, SIM, mits ze er ook een leuke opdracht aan koppelen. Als ik dan hoor van die flashmob dan denk ik faaaaaal. Maar het idee van een project doen samen met andere studies binnen MCI; dat vind ik wel leuk! En juist: nieuwe mensen ontmoeten jaaa blijjj leukk joepieee!
Ik geloof best dat het voor een heleboel mensen heel leuk is, maar marketing is niet helemaal mijn ding. Al snap ik nog steeds niet helemaal wat de P in MMP inhoudt.quote:
WOW! Jij bent vast geniaal!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef Sooph het volgende:
Marcom antwoorden staan online!
7 fout, slechtse tentamen tot nu toe haha, maar goed, ik klaag absoluut niet
Hoe ging ie bij jullie?
Nee. Er staat trouwens een proeftentamen op intranet, zag er niet heel moeilijk uitquote:Op woensdag 18 januari 2012 11:28 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
WOW! Jij bent vast geniaal!
haha. Ik heb Media 10 fout, Marcom 12 fout. Allebei een zesje dus. Maar Marcom is in mijn klas redelijk slecht gemaakt. Mij hoor je dus niet klagen.
Engels vind ik heel moeilijk in te schatten. Is het moeilijk denk je?
Ik vond het tentamen Engels veeeerrrr beneden t niveau wat je verwacht op een hbo opleiding. Zonder geleerd te hebben een 8 gehaald. Als je beetje redelijk engels kunt zou ik me absoluut geen zorgen maken..quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:28 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
WOW! Jij bent vast geniaal!
haha. Ik heb Media 10 fout, Marcom 12 fout. Allebei een zesje dus. Maar Marcom is in mijn klas redelijk slecht gemaakt. Mij hoor je dus niet klagen.
Engels vind ik heel moeilijk in te schatten. Is het moeilijk denk je?
Students in Motionquote:Op maandag 16 januari 2012 21:14 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk idee, SIM, mits ze er ook een leuke opdracht aan koppelen. Als ik dan hoor van die flashmob dan denk ik faaaaaal. Maar het idee van een project doen samen met andere studies binnen MCI; dat vind ik wel leuk! En juist: nieuwe mensen ontmoeten jaaa blijjj leukk joepieee!
Ah thanks!! Nee niet gezien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Students in Motion
Deze ook gezien...?
Haha je gaat de vier P's in je eentje doen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:53 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Het is inderdaad net wat je leuk vind. Ik heb besloten dat ik de marketingmix maar op me neem. De rest is echt meh
Ging ik wel vanuitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:20 schreef iBenny het volgende:
Blijft MIC nou in het Benno Premselahuis zitten?
Oh ja dat had ik wel gehoord, dat gebouw heeft ook echt tien keer zoveel ruimte en is altijd tien keer zo rustigquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke. Omdat CMD nu an de overkant zit
Ik heb jou trouwens wel eens voorbij zien lopen
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:01 schreef Sooph het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik wel gehoord, dat gebouw heeft ook echt tien keer zoveel ruimte en is altijd tien keer zo rustig
Oeh
Hoe dan?! Ik heb net geregistreerd met mijn hva e-mail, maar heb toch maar 2 GBquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:54 schreef DarkSavior het volgende:
HvA studenten kunnen tot 25GB krijgen voor hun DropBox account. Je hoeft alleen je HvA email te gebruiken om te activeren.
https://www.dropbox.com/spacerace?r=NTc4OTUwMTk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |