Students in Motionquote:Op maandag 16 januari 2012 21:14 schreef Beady3 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk idee, SIM, mits ze er ook een leuke opdracht aan koppelen. Als ik dan hoor van die flashmob dan denk ik faaaaaal. Maar het idee van een project doen samen met andere studies binnen MCI; dat vind ik wel leuk! En juist: nieuwe mensen ontmoeten jaaa blijjj leukk joepieee!
Ah thanks!! Nee niet gezien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Students in Motion
Deze ook gezien...?
Haha je gaat de vier P's in je eentje doen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:53 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Het is inderdaad net wat je leuk vind. Ik heb besloten dat ik de marketingmix maar op me neem. De rest is echt meh
Ging ik wel vanuitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:20 schreef iBenny het volgende:
Blijft MIC nou in het Benno Premselahuis zitten?
Oh ja dat had ik wel gehoord, dat gebouw heeft ook echt tien keer zoveel ruimte en is altijd tien keer zo rustigquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
oke. Omdat CMD nu an de overkant zit
Ik heb jou trouwens wel eens voorbij zien lopen
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:01 schreef Sooph het volgende:
[..]
Oh ja dat had ik wel gehoord, dat gebouw heeft ook echt tien keer zoveel ruimte en is altijd tien keer zo rustig
Oeh
Hoe dan?! Ik heb net geregistreerd met mijn hva e-mail, maar heb toch maar 2 GBquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:54 schreef DarkSavior het volgende:
HvA studenten kunnen tot 25GB krijgen voor hun DropBox account. Je hoeft alleen je HvA email te gebruiken om te activeren.
https://www.dropbox.com/spacerace?r=NTc4OTUwMTk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |