abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 januari 2012 @ 12:55:58 #51
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_106637874
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:37 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Welk profiel? Kan je miss helpen..
RMC. Ben op zoek naar een reclame (marketing) bureau in de omgeving Alkmaar (of erboven..)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_106639286
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 12:55 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

RMC. Ben op zoek naar een reclame (marketing) bureau in de omgeving Alkmaar (of erboven..)
Ohh jammer! Zijn beide in Amsterdam, en marketingafdeling, geen reclame bureau..

Mja miss voor anderen hier, stage mag voor MMP en RMC 2de jaar.. 3de jaar MMP niet.. 3de jaar RMC weet ik niet, weet niet wat de eisen daarvoor zijn..

1 hele leuke stage voor meiden, stagevergoeding 400 per maand..
  dinsdag 10 januari 2012 @ 19:02:29 #53
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_106651509
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Ohh jammer! Zijn beide in Amsterdam, en marketingafdeling, geen reclame bureau..

Mja miss voor anderen hier, stage mag voor MMP en RMC 2de jaar.. 3de jaar MMP niet.. 3de jaar RMC weet ik niet, weet niet wat de eisen daarvoor zijn..

1 hele leuke stage voor meiden, stagevergoeding 400 per maand..
Nouja, wat houdt het in? Ik ben sowieso op zoek. Amsterdam vind ik ook prima en een marketingbureau ook.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_106658526
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 19:02 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Nouja, wat houdt het in? Ik ben sowieso op zoek. Amsterdam vind ik ook prima en een marketingbureau ook.
Ik pm je wel even :Y
pi_106693887
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2012 00:30 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

OMG nu weer... Ik ben altijd in staat op te schreeuwen tegen mn laptop dan.. Nog erger dat het alleen voor ons zo is.. http://rooster.hva.nl/2011sm2nl/ (zie bovenaan.. BEHALVE DMCI ) :'(

Hoe kun je nu je werk enzo gaan inplannen?! ZO IRRITANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denk dat je ondertussen ook weet dat wij gewoon moeten kijken op de website van semester 1?
Maar dan alsnog, HET STAAT ER NIET OP EN IK ZIT OOK TE SCHREEUWEN TEGEN MIJN LAPTOP.
Ik weet niet eens of ik over 10 dagen kan werken of niet????? Dit pikt mijn werk echt niet lang meer; moet het eigenlijk uiterlijk 3 weken van tevoren aangeven. Ik vind het echt achterlijke mensen, die roostermakers.
Het maakte haar niets uit dat het regende. "Het meeste valt er toch naast" zei ze. ~
pi_106693982
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:32 schreef Beady3 het volgende:

[..]

Denk dat je ondertussen ook weet dat wij gewoon moeten kijken op de website van semester 1?
Maar dan alsnog, HET STAAT ER NIET OP EN IK ZIT OOK TE SCHREEUWEN TEGEN MIJN LAPTOP.
Ik weet niet eens of ik over 10 dagen kan werken of niet????? Dit pikt mijn werk echt niet lang meer; moet het eigenlijk uiterlijk 3 weken van tevoren aangeven. Ik vind het echt achterlijke mensen, die roostermakers.
Ik heb ondertussen mn rooster gekregen van een leraar :@ :D

Lekker maar 3 dagen per week les :D
pi_106694004
Godverdomme, ik wil m'n rooster :(
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_106707412
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:34 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Ik heb ondertussen mn rooster gekregen van een leraar :@ :D

Lekker maar 3 dagen per week les :D
Huh dus ze weten het al wel maar ze zetten het niet online? Zet het dan even tijdelijk op één of andere simpele website zodat studenten er in ieder geval bij kunnen!?!?!#@$C@#$%VWERTRYH
Het maakte haar niets uit dat het regende. "Het meeste valt er toch naast" zei ze. ~
pi_106707516
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:26 schreef Beady3 het volgende:

[..]

Huh dus ze weten het al wel maar ze zetten het niet online? Zet het dan even tijdelijk op één of andere simpele website zodat studenten er in ieder geval bij kunnen!?!?!#@$C@#$%VWERTRYH
Hmm nja ik begin met mn minor.. Dus is maar een rooster voor 1 klas..

Staat trouwens op intranet dat er een storing is!
pi_106707560
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:29 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Hmm nja ik begin met mn minor.. Dus is maar een rooster voor 1 klas..

Staat trouwens op intranet dat er een storing is!
Ja, maar een technische storing met de website of een storing met de roosters maken? Als het niet lukt om ze op die website te zetten, dan zou ik dus zeggen van zet het even op een simpele website ofzo. Als het gaat om het rooster maken, dan snap ik niet hoe het rooster dan al wel bekend kan zijn bij de leraren. :p
pi_106707633
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef Beady3 het volgende:

[..]

Ja, maar een technische storing met de website of een storing met de roosters maken? Als het niet lukt om ze op die website te zetten, dan zou ik dus zeggen van zet het even op een simpele website ofzo. Als het gaat om het rooster maken, dan snap ik niet hoe het rooster dan al wel bekend kan zijn bij de leraren. :p
Daar heb je een punt :D

Want lokalen staan er bij mij ook al in dus niet een roostertje wat hij zelf heeft gemaakt ofzo..
pi_106707642
Ik hoef pas de 27ste naar school btw :P
pi_106707686
Ja wij hebben volgens mij dat students in motion ook nog eerst. Maar daar is ook nog niets over bekend verder. Dus ach jaaaa.
Ik wil gewoon mijn rooster door kunnen geven aan mijn werk, want nu word ik maar gewoon ingeroosterd (al tot begin februari) en kan ik er niets tegen in brengen als dan blijkt dat ik gewoon les heb, omdat ik het zelf te laat heb doorgegeven. :(
pi_106707726
Welk jaar zit je?
pi_106707769
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:34 schreef ChicaChula het volgende:
Welk jaar zit je?
Propedeuse!
pi_106707909
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:35 schreef Beady3 het volgende:

[..]

Propedeuse!
Oke.. Eh ja ik weet t ook niet.. Even afwachten denk ik, helaas...
pi_106708116
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:33 schreef Beady3 het volgende:
Ja wij hebben volgens mij dat students in motion ook nog eerst. Maar daar is ook nog niets over bekend verder. Dus ach jaaaa.
Ik wil gewoon mijn rooster door kunnen geven aan mijn werk, want nu word ik maar gewoon ingeroosterd (al tot begin februari) en kan ik er niets tegen in brengen als dan blijkt dat ik gewoon les heb, omdat ik het zelf te laat heb doorgegeven. :(
Volgens mij moeten we vanaf de zestiende ons inschrijven voor Students in Motion ofzo? Althans, we hebben wel een mail gehad.
pi_106708210
quote:
1s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:38 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Oke.. Eh ja ik weet t ook niet.. Even afwachten denk ik, helaas...
Haha nee ik verwacht ook niet dat jij het weet. En inderdaad wachten. Maar wel frustrerend. Zeker omdat het de vorige keer ook gebeurde. Hoe zeggen ze dat ook alweer; je twee keer aan dezelfde steen stoten ofzo? Leer van je fouten zou ik zeggen, HvA!

quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:42 schreef Sooph het volgende:

[..]

Volgens mij moeten we vanaf de zestiende ons inschrijven voor Students in Motion ofzo? Althans, we hebben wel een mail gehad.
Ja ik heb die mail niet gehad, maar iemand anders heeft 'm naar mij doorgestuurd. Maar afgezien van het inschrijven weten we nog niets! Dus tot hoe laat ben je bezig? Is het elke dag? Ik moet altijd om 18.00 uur beginnen met werken, maar ik heb werkelijk geen idee of dit mogelijk is. :P
Denk dat ik er maar aan moet gaan wennen dat de roosters pas een week voor het blok begint online komen. :(
pi_106708536
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:45 schreef Beady3 het volgende:

[..]

Haha nee ik verwacht ook niet dat jij het weet. En inderdaad wachten. Maar wel frustrerend. Zeker omdat het de vorige keer ook gebeurde. Hoe zeggen ze dat ook alweer; je twee keer aan dezelfde steen stoten ofzo? Leer van je fouten zou ik zeggen, HvA!

[..]

Ja ik heb die mail niet gehad, maar iemand anders heeft 'm naar mij doorgestuurd. Maar afgezien van het inschrijven weten we nog niets! Dus tot hoe laat ben je bezig? Is het elke dag? Ik moet altijd om 18.00 uur beginnen met werken, maar ik heb werkelijk geen idee of dit mogelijk is. :P
Denk dat ik er maar aan moet gaan wennen dat de roosters pas een week voor het blok begint online komen. :(
Het is volgens mij vijf dagen achter elkaar ja en ik vrees ook tot vrij laat :')
Klote dit, ik heb ook werk enzo, maar nu kan ik dus niks.
pi_106708689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 23:54 schreef Sooph het volgende:

[..]

Het is volgens mij vijf dagen achter elkaar ja en ik vrees ook tot vrij laat :')
Klote dit, ik heb ook werk enzo, maar nu kan ik dus niks.
Nouja, dan is het denk ik maar jammer voor dat project, want ik sta dus al ingeroosterd haha.
Ben wel heel benieuwd naar het project trouwens! Ouderejaars die er iets over kunnen vertellen? (Students in Motion dus)
pi_106708802
Is nieuw volgens mij.. Ik heb het niet gehad.. Ik had:

Volkskrant
Voedingscentrum
Beeld en geluid
24/7
pi_106708977
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:02 schreef ChicaChula het volgende:
Is nieuw volgens mij.. Ik heb het niet gehad.. Ik had:

Volkskrant
Voedingscentrum
Beeld en geluid
24/7
Ja dat Students in Motion duurt maar één week!
Wij hebben VC, B&G, Parool en 24/7
pi_106709216
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:07 schreef Beady3 het volgende:

[..]

Ja dat Students in Motion duurt maar één week!
Wij hebben VC, B&G, Parool en 24/7
Ohh oke.. Misschien dat t vorig jaar wel al was? 2 jaar geleden iig niet!
pi_106709617
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:15 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Ohh oke.. Misschien dat t vorig jaar wel al was? 2 jaar geleden iig niet!
Ja denk dan dat vorig jaar de eerste keer was! Volgens mij moesten ze toen een flashmob maken ofzo? Hoop dat het dit jaar wel iets leukers is haha, ben heel benieuwd. :)
pi_106710369
Student in motion is volgens mij hetzelfde faal gedoe als vorige jaar, alleen zullen ze nu wel naaiend gaan zijn met aanwezigheid.
Don't be a drag, just be a queen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')