abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103284403
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het spel waarin ik het vol houd om met minder dan een jaar pauze een 2e playthrough the doen komt de komende 10 jaar niet uit vermoed ik....
Ik zeg dan ook niet dat gelijk aan nieuwe playthrough moet beginnen als je klaar bent met je eerste.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_103286872
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:19 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook niet dat gelijk aan nieuwe playthrough moet beginnen als je klaar bent met je eerste.
Waarschijnlijk komt er überhaupt geen 2e playtrhough, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een verhaal gedreven game 2 keer rondgespeeld heb.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_103287171
Ik wel, dat was oblivion :P
Conscience do cost.
pi_103287259
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Waarschijnlijk komt er überhaupt geen 2e playtrhough, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een verhaal gedreven game 2 keer rondgespeeld heb.
Nog nooit een D&D game gespeeld mag ik aannemen dan :') ?
Hier vind ik het trouwens ook een stuk minder leuk, omdat je in principe 100% kan halen met 1 character.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_103287277
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zelfs Oblivion niet?
pi_103287327
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:22 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zelfs Oblivion niet?
Niet eens één keer. *)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_103287397
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet eens één keer. *)
Je hebt Oblivion nooit uitgespeeld? :P Wel begrijpbaar ergens.
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 oktober 2011 @ 17:36:09 #258
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_103287762
Ik heb Oblivion drie keer uitgespeeld. Eerste keer (good guy) vanalles gedaan en daarna langzaam de MQ. Tweede keer zoveel mogelijk de badguy uitgehangen, veel gemoord etc. en de MQ redelijk snel. Derde keer puur rushen, als lvl 2 de MQ voltooid :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_103288013
Ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar, dit soort games 2 keer uitspelen. Mass Effect 2, een van de beste spellen die ik de afgelopen jaren gespeeld heb, begonnen aan een 2e play through, forget it... Op wat details na speel je gewoon weer hetzelfde verhaal, dezelfde quests etc etc, boring :O
pi_103288313
meh, ik faal zowiezo al om verhaal lijnen af te ronden in grote open werelden. :D
pi_103288529
quote:
10s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:51 schreef drumstickNL het volgende:
meh, ik faal zowiezo al om verhaal lijnen af te ronden in grote open werelden. :D
Nou is ME 2 wel een stuk rechtlijniger dan de ES series, maar dan nog. Zelfde geldt voor Witcher 2, superspel, tijd geleden uitgespeeld, en nou kan het in de kast totdat er een grote (verzameling) DLC voor komt of een toffe total conversion mod oid.
pi_103288561
Er is wel één spel die ik al tientallen keren opnieuw heb uitgespeeld, Zelda Ocarina of Time _O_, maar verder lukt het mij ook niet echt om een spel na uitspelen nog een keer te spelen :')
Of toch du vader?
  Moderator / Redactie FP woensdag 19 oktober 2011 @ 17:59:07 #263
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_103288616
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar, dit soort games 2 keer uitspelen. Mass Effect 2, een van de beste spellen die ik de afgelopen jaren gespeeld heb, begonnen aan een 2e play through, forget it... Op wat details na speel je gewoon weer hetzelfde verhaal, dezelfde quests etc etc, boring :O
Ik heb 4 lvl 30's in ME2 :9

Het spel dat ik het vaakst heb uitgespeeld is Morrowind, 11 keer O+
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_103288924
Ik heb morrowind duizenden keren gespeeld en gereinstalled, maar ik heb het spel maar één keer echt uitgespeeld :P

Ik geloof dat ik qua grote games met een verhaal nog steeds zelda; a link to the past op de snes het meest heb uitgespeeld 8-)
Conscience do cost.
pi_103289436
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou is ME 2 wel een stuk rechtlijniger dan de ES series, maar dan nog. Zelfde geldt voor Witcher 2, superspel, tijd geleden uitgespeeld, en nou kan het in de kast totdat er een grote (verzameling) DLC voor komt of een toffe total conversion mod oid.
The Witcher 2 is dan ook niet echt een open wereld.
pi_103289469
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik heb 4 lvl 30's in ME2 :9

Het spel dat ik het vaakst heb uitgespeeld is Morrowind, 11 keer O+
Dan hebben wij een totaal andere mindset als het gaat om gamen vermoed ik. Misschien voer voor onderzoekers!
pi_103289707
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:21 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

The Witcher 2 is dan ook niet echt een open wereld.
Daarom spreek ik ook over 'verhaal gedreven'. Ik ben een enorme sandbox-liefhebber (EVE Online junkie remember? ;) ) en ben ook erg fan van goede verhaal gedreven RPG's maar als je het verhaaltje uit hebt is het gewoon uit wmb... Ik weet wel dat developers graag roepen over de verschillende verhaallijnen en verschillende uitkomsten maar in de praktijk is het gewoon een ander setje quests rondom de main storyline waar die verschillende uitkomsten niet veel meer blijken te zijn dan: persoon A ipv B is koning/dood, faction A ipv B heeft de oorlog gewonnen en meer van dat soort kleine verschillen.

Dat is voor mij gewoon niet genoeg om me nog eens lang aan de game gekluisterd te houden als ik hem al rond heb gespeeld.
pi_103289980
De verschillende 'verhaallijnen/uitkomsten' motiveren me niet per se nog een keer de hele main quest uit te spelen, maar het vergroot wel het plezier tijdens het spelen van de mainquest, omdat je daardoor invloed hebt op de uitkomst :)
pi_103290189
Mods motiveren mij om minstens één keer per jaar aan een nieuwe playthrough van Oblivion te beginnen. :)
pi_103290874
quote:
Ik weet wel dat developers graag roepen over de verschillende verhaallijnen en verschillende uitkomsten maar in de praktijk is het gewoon een ander setje quests rondom de main storyline waar die verschillende uitkomsten niet veel meer blijken te zijn dan: persoon A ipv B is koning/dood, faction A ipv B heeft de oorlog gewonnen en meer van dat soort kleine verschillen.
Nouja in The Witcher 2 noem ik dat niet kleine verschillen.

Verschillende keuzes en je speelt compleet verschillende stukken in het spel verderop.

Buiten dat is er in Elder Scrolls games altijd nog meer dan genoeg te beleven buiten de verhaallijn. :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_103291027
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 18:56 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja in The Witcher 2 noem ik dat niet kleine verschillen.

Verschillende keuzes en je speelt compleet verschillende stukken in het spel verderop.
Die paar quests die je nog vaak in dezelfde omgeving moet doen ook zeker :{w

quote:
Buiten dat is er in Elder Scrolls games altijd nog meer dan genoeg te beleven buiten de verhaallijn. :)
De sidequests/verhaallijnen, maar die pak ik grotendeels mee in mijn eerste play through, juist omdat ik weet dat ik toch geen 2e ga doen any time soon :P
  Eindredactie Games woensdag 19 oktober 2011 @ 20:57:34 #272
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_103297027
quote:
Kutpaard 1 uur geleden

mmmmmmm saai spel denk ik, weer in de middel eeuwen.
komen nog ineens geen vliegtuigen in voor.
dan kun je alleen maar met z'n stom kut paard lopen.
dat vind ik wel jammer
Eerste comment van dat gamekings filmpje. Goed argument m.i.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_103297432
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

_O- :')
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 21:11:40 #274
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_103297887
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

Je had wel een vliegend tapijt mod in Oblivion though. :7
pi_103298323
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:11 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Je had wel een vliegend tapijt mod in Oblivion though. :7

Ook goed? :P
pi_103298838
  † In Memoriam † woensdag 19 oktober 2011 @ 21:31:35 #277
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_103299024
lol @ dat vliegtuig

quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ook goed? :P
Best mooi gemaakt. :)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:47:43 #278
8369 speknek
Another day another slay
pi_103299940
Mensen die games vaker dan een keer spelen missen echt veel te veel toffe games op deze wereld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_103300095
11-11-11 valt op een Zondag. 1 dag langer wachten voor mij :P
pi_103300234
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:50 schreef Rijst het volgende:
11-11-11 valt op een Zondag. 1 dag langer wachten voor mij :P
Nee hè, dat meen je niet? Mooi uitgekozen door hun. :')
pi_103300570
quote:
2s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:52 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee hè, dat meen je niet? Mooi uitgekozen door hun. :')
Oeps verkeerd gezien. Ik keek bij december :') Excuus :P
pi_103301372
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:57 schreef Rijst het volgende:

[..]

Oeps verkeerd gezien. Ik keek bij december :') Excuus :P
11-11-11 is op een vrijdag! :D Kan ik het hele weekend spelen! :P
pi_103302089
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:36 schreef lkb9000 het volgende:

[..]
Waar hebben jullie allemaal Skyrim gepre-ordered? Ik wil hem spotgoedkoop en supersnel na de release :P (PC)
pi_103306447
quote:
17s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:21 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Gewoon Freerecordshop, beviel wel goed de vorige keer.
pi_103310612
Nja ergens waar ik ook nog 5 euro korting kreeg met een code :D. Weet al niet meer precies waar :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 20 oktober 2011 @ 01:00:34 #286
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_103310645
Bij FRS krijg je er een Map bij als je pre-ordered, best leuk.
pi_103310672
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:00 schreef Verbodsbord het volgende:
Bij FRS krijg je er een Map bij als je pre-ordered, best leuk.
Krijg je bij alle pre-orders hoor. :P Maar al die maps zijn van een speciaal materiaal gemaakt, niet gewoon van papier.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 01:22:39 #288
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_103311268
quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Krijg je bij alle pre-orders hoor. :P Maar al die maps zijn van een speciaal materiaal gemaakt, niet gewoon van papier.
Oh haha :P

Ja klopt, volgens mij zijn ze op een soort stof gedrukt.
pi_103311287
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 01:22 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Oh haha :P

Ja klopt, volgens mij zijn ze op een soort stof gedrukt.
Ja, om ze authentiek te laten aanvoelen, wel leuk gedaan vind ik.
pi_103315478
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die paar quests die je nog vaak in dezelfde omgeving moet doen ook zeker :{w

Bij The Witcher 2 heb je een compleet verschillende verhaallijn voor zover ik begrepen heb, afhankelijk voor wie je kiest. En dat speelt zich in een ander stuk van de wereld af.

Dat is althans hoe ik het begrepen heb; ik heb het nooit opnieuw gespeeld toen ik er klaar mee was :+
vosss is de naam,
pi_103323499
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 10:05 schreef vosss het volgende:

[..]

Bij The Witcher 2 heb je een compleet verschillende verhaallijn voor zover ik begrepen heb, afhankelijk voor wie je kiest. En dat speelt zich in een ander stuk van de wereld af.

Dat is althans hoe ik het begrepen heb; ik heb het nooit opnieuw gespeeld toen ik er klaar mee was :+
Een eind op weg in het spel moet je idd kiezen tussen de 2 partijen. Sommige quests spelen zich daarna idd op een andere locatie af, andere gewoon op dezelfde locatie alleen dan voor de andere partij. Het is echt niet zo dat je een compleet ander spel aan het spelen bent. Uiteindelijk komt het ook weer gewoon bij de main story uit en is poppetje A ipv B dood. En dat moet dan weer effect hebben in de Witcher 3 als je je savegames importeert. Allemaal leuk bedacht maar 2/3e van je play through zal op details na gewoon weer hetzelfde zijn.

Ik begrijp het ook wel, als je écht andere verhaallijnen wilt en hoge replaywaarde moet je gewoon in feite 2 verschillende spellen ontwikkelen. Beetje zoals Blizzard het doet met Starcraft II.
pi_103323662
Nouja dat aan het einde van een spel een ander kereltje dood is en je midden in de game gewoon compleet andere levels hebt gespeeld is toch wel een behoorlijk verschil en dat hebben de makers ervan goed gedaan. Me dunkt :)
vosss is de naam,
  donderdag 20 oktober 2011 @ 13:47:42 #293
256666 leeell
I know you're lonely
pi_103323793
natuurlijk, maar ze kunnen de verschillende verhaallijnen niet teveel laten afwijken, want dan moet je met steeds meer scenario's rekening houden met de sequel
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_103326200
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 13:44 schreef vosss het volgende:
Nouja dat aan het einde van een spel een ander kereltje dood is en je midden in de game gewoon compleet andere levels hebt gespeeld is toch wel een behoorlijk verschil en dat hebben de makers ervan goed gedaan. Me dunkt :)
Mjah, ik zie het anders... Er zit een klein verschil in, grootste gedeelte van de game is grofweg hetzelfde. En dan is Witcher II nog een van de betere spellen wat dit betreft. Bij de meeste andere spellen stelt het helemáál geen reet voor :P
pi_103326284

http://www.gamesradar.com(...)-saw-and-did-skyrim/

[ Bericht 49% gewijzigd door Rezania op 20-10-2011 15:00:23 ]
pi_103328777
quote:
We were happy to see that the “over-encumbered” message was gone, replaced with “You are carrying too much to be able to run,” which, crucially, still allows you to move, only very slowly. Very… very slowly.
Mooi, hoef je ook niks meer te dumpen als je het niet wil.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 oktober 2011 @ 15:46:07 #297
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_103328867
Gewoon net zoals in Fallout dus, dan kan je beter alsnog spullen dumpen als je ergens in de wildernis bent.
PSN: ardpsiko
pi_103328983
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:46 schreef ardi het volgende:
Gewoon net zoals in Fallout dus, dan kan je beter alsnog spullen dumpen als je ergens in de wildernis bent.
Ja, maar in Fallout werden je spullen niet gestolen als je ze dumpte, ze bleven gewoon liggen. In Skryim worden die spullen gewoon gestolen door mensen dus dan is het misschien beter om gewoon langzaam naar een handelaar toe te lopen dan gewoon die spullen te dumpen.
pi_103329413
quote:
We broke out of our cell by smashing through a crumbing wall, and then took back our stuff and fought our way out .
Vet. :7 Nu maar hopen dat dit niet een eenmalig scripted event is.

quote:
-We found a cave in the middle of nowhere filled with traps.
-We tried to explore the cave, but were killed by the traps.
-We tried to explore the cave again, but were killed by zombies after being weakened by the traps.
-We decided that the cave sucked and was for losers and didnt go back.
-We went to the cave again and cleared it, earning awesome new items and gaining a ton of experience.
_O-
pi_103329660
Haha ja ik postte al wat dingen daaruit, echt tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')