Anders dit wel, ik zal het waarschijnlijk niet kunnen laten om er een aan te vallen als ik nog level 1 ben.quote:3:57 PM – I’m off to face the dragon outside of Whiterun.
4:02 PM – I find the dragon. He kills me.
4:06 PM – I die to the dragon.
4:09 PM – I die to the dragon.
4:14 PM – I die to the dragon.
quote:2:22 PM – I decide to walk back to Falkreath, slaying bandits and other annoying vermin along the way. I encounter a haughty noble couple en route to a wedding party. The man mentions that they are carrying lots of expensive gifts.
2:23 PM – I finish looting their dead bodies.
Dat geldt alsnog. Je moet voor die perks vaak bijv zo en zoveel punten hebben in een bepaalde skill, wat je traint door hem vaak te gebruiken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:58 schreef Sloggi het volgende:
Ik weet niet of ik blij moet zijn dat je een skill tree hebt in plaats van het oude systeem waarbij je beter werd in dingen die je veel deed.
Mooi, zo'n levendige wereld.quote:3:55 PM – While rearranging my inventory, I drop some heavy armor. The Jarl’s steward walks over and asks if he can have it. Minor touches like these make Skyrim feel like an actual world populated with actual people. Which can sometimes make you feel worse when you kill them.
Ergens wel, maar ergens lijkt 't me ook wel irritant.. Vaak als ik iets te veel loot had in Oblivion deed ik even fasttravelen met feather oid, en dan stalde ik m'n teveel aan loot even bij de stadspoort terwijl ik de rest verkocht..quote:
Dan moet je het maar discreet dumpen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:51 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ergens wel, maar ergens lijkt 't me ook wel irritant.. Vaak als ik iets te veel loot had in Oblivion deed ik even fasttravelen met feather oid, en dan stalde ik m'n teveel aan loot even bij de stadspoort terwijl ik de rest verkocht..
Dan gaan nu dus alle Tamrielse paupers er met m'n loot vandoor
Was al bekend, maar ziet er wel vet uit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:51 schreef lkb9000 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bound Bow by Bethesda Blog, on Flickr
Erg tofquote:
Wie bedoel je met 'die gast'?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Erg tof! Die gast is reviewer ofzo?!
Een zootje wat grotere game sites hebben uitnodigingen gekregen van Bethesda om 3 uur te komen Skyrimmen (dat klinkt toch foutquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Erg tof! Die gast is reviewer ofzo?!
Had ik ook al een keer gedaan; al die filmpjes die er stonden + al die info wat compacter gemaakt.quote:
Waarom praten die gasten tegen elkaar in plaats van tegen de kijker?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.gamekings.tv/v(...)-scrolls-v-skyrim-2/
Ik moet misschien ook eens wat minder lief gaan doen in dit soort games, loop altijd de good guy uit te hangenquote:
En toch weten ze niets over de games zelf.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, het zijn iig gasten die zelf gamen...
Eerst een playthrough de goede held spelen en daarna een playthrough de slechte moordenaar/dief.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet misschien ook eens wat minder lief gaan doen in dit soort games, loop altijd de good guy uit te hangen
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst een playthrough de goede held spelen en daarna een playthrough de slechte moordenaar/dief.
Hoewel ik zelf maar één playthrough doe waarschijnlijk (en die gewoon zo veel mogelijk max), sowieso evilquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst een playthrough de goede held spelen en daarna een playthrough de slechte moordenaar/dief.
Het spel waarin ik het vol houd om met minder dan een jaar pauze een 2e playthrough the doen komt de komende 10 jaar niet uit vermoed ik....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |