abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103274388
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:18 schreef MikeyMo het volgende:
Ja en ik ben alle "er is een revolutie op komst want gister stonden er 60 tentjes en nu 70" zat :')

Kijk eerst nou maar eens de kat uit de boom zou ik zeggen. Vooralsnog heeft er geen bankier hier een nacht niet om geslapen
Ik spreek wellicht alleen voor mijzelf, maar ik hecht dan ook niet bijzonder veel waarde aan de Nederlandse Occupy.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:23:43 #277
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_103274426
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:21 schreef jogy het volgende:

[..]

Och, zover ik heb gehoord waren er in ieder geval de eerste dag ook een aantal mensen uit het bankwezen die er stonden bij occupy, dat maakt het in ieder geval interessant.
Ik heb ze in geen TV-rubriek langs zien komen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 19 oktober 2011 @ 12:25:19 #278
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_103274495
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:23 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ik heb ze in geen TV-rubriek langs zien komen
DWDD.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_103275102
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik spreek wellicht alleen voor mijzelf, maar ik hecht dan ook niet bijzonder veel waarde aan de Nederlandse Occupy.
Het is alleen geen plaatselijk verschijnsel, maar wereldwijd. 950 steden afgelopen weekend, das niet niks.
pi_103276045
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 12:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Het is alleen geen plaatselijk verschijnsel, maar wereldwijd. 950 steden afgelopen weekend, das niet niks.
En of het niet niks is.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:39:12 #281
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103277289
:D
pi_103277829
nvm
pi_103281975
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:39 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Tja. Dat zegt eigenlijk alles. Hoeveel mensen zouden er tijdens hun 'Occupy' protest even bij de McDonalds naar binnen schieten voor een Big Mac en een Milkshake?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_103302404
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:08 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Deze zegt imo alles:

[ afbeelding ]
En daar kun je je in NL net zo goed bij aansluiten.
Grappig dat je China noemt, de grootste handelspartner van de ...
Duitsland (EU lid) exporteert ook flink naar China.. Je wilt dus alles los zien, maar ook weer niet..?

Wat dichter bij huis:

Wat verder weg, maar toch zo dichtbij:
Schijnt het koningshuis flink wat aandelen in te hebben.
Moeten we allemaal los van elkaar zien?
Dan gooi ik het maar bij elkaar: Immorele klerezooi.
Beetje late reactie van mij ;)
Maar nee, IK zie dat niet allemaal los. Wat ik bij een grote groep mensen zie gebeuren is dat men zo'n gecompliceerde bende ervaart dat mensen het moeilijk vinden de vinger te krijgen achter waar men nou eigenlijk tegen protesteert... de verwoording ervan. Veel klinkt ook zo ongeloofwaardig en complotterig dat men zover niet wil gaan, maar dat er iets niet klopt voelen veel van hen wel.
Ik las net pas dat stukje over corporatisme van Ali_kannibali. Die alinea uit zijn betoog vond ik een goede samenvatting van de huidige evolutie van onze maatschapij.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 19 oktober 2011 @ 22:29:35 #285
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_103302586
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:26 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Beetje late reactie van mij ;)
Maar nee, IK zie dat niet allemaal los. Wat ik bij een grote groep mensen zie gebeuren is dat men zo'n gecompliceerde bende ervaart dat mensen het moeilijk vinden de vinger te krijgen achter waar men nou eigenlijk tegen protesteert...
Eigenlijk maakt dat niet uit. De gewelddadige en provocatieve reactie van de Amerikaanse veiligheidsdiensten geeft aan dat het probleem erg diep zit. Ik krijgt continu Egypte-flashbacks.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_103302756
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Eigenlijk maakt dat niet uit. De gewelddadige en provocatieve reactie van de Amerikaanse veiligheidsdiensten geeft aan dat het probleem erg diep zit. Ik krijgt continu Egypte-flashbacks.
Het helpt wel om duidelijkheid te scheppen en mensen die eerst riepen dat het ging om een groep wannabe-hippies.... vinden ze dat dan nog?
Of vinden ze dan dat die wannabe-hippies dat verdienen?
Dan weet je ook tenminste weer wie wie is :D
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_103329243
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:26 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Tja. Dat zegt eigenlijk alles. Hoeveel mensen zouden er tijdens hun 'Occupy' protest even bij de McDonalds naar binnen schieten voor een Big Mac en een Milkshake?
Ja want occupy is tegen grote bedrijven. Not.
pi_103332520
Dit is een heel mooi filmpje:
Video niet gevonden

Weird, maar als je bovenop klikt werkt het wel gewoon.

En kijk hier, een OWS commercial! :D

[ Bericht 74% gewijzigd door Gray op 20-10-2011 17:28:24 ]
pi_103334165
En Occupy Amsterdam groeit uit zijn voegen *O* :

quote:
Occupy Amsterdam groeit uit zijn voegen
AMSTERDAM - Het Beursplein in Amsterdam raakt vol nu het tentenkamp van de protestbeweging Occupy meer dan 100 tenten telt.

Donderdag worden algemene tenten vervangen en wordt het kamp op een nette manier opnieuw geordend zodat er meer ruimte overblijft voor het publiek dat overdag langskomt, zei een woordvoerder van Occupy Amsterdam.
''We willen de uitstraling van een transparant actiekamp en niet van een festivalterrein waar alles kriskras door elkaar staat.''

Veel tentjes moeten donderdag in de loop van de dag tijdelijk wijken voor de herschikking.
De openbaar toegankelijke legertent wordt afgebroken, omdat deze door de deelnemers als een donker hol wordt ervaren. Er komt een lichtgekleurd exemplaar voor terug ''zodat we elkaar tijdens de discussies weer kunnen zien'', aldus de initiatiefnemer van de operatie.
Aan eten is geen gebrek in het Amsterdamse tentenkamp, want de betogers krijgen volop donaties van sympathisanten. Overdag zijn er verschillende discussiegroepen.
Zaterdag houden de betogers in Amsterdam een protestmars vanaf het Beursplein naar De Nederlandsche Bank.

Den Haag
Deelnemers van de Occupy beweging in Den Haag trekken voortaan iedere middag van het Malieveld naar het Plein om daar met voorbijgangers te discussiëren. De bijeenkomsten op het Plein in Den Haag zijn dagelijks van 13.30 tot 16.00 uur, meldde een woordvoerder donderdag.
De betogers willen daarnaast een of twee keer per week de Schilderswijk bezoeken om ideeën uit te wisselen en bewoners te betrekken bij discussies over armoede. Ook bereidt de groep een discussie voor over het financiële systeem op het Binnenhof met onder anderen SP-Kamerlid Emile Roemer.

Legertenten
Op het Malieveld staan donderdag 25 tenten, waaronder twee legertenten. In een daarvan wordt dagelijks gezamenlijk gegeten aan tafels en er staan gaspitjes en fruitmanden. Mensen uit de buurt brengen de betogers iedere ochtend ontbijt en 's avonds een warme maaltijd.

Vrijdag overlegt de gemeente met de organisatoren van Occupy Den Haag of het tentenkamp op het Malieveld kan blijven staan.
pi_103339300
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:19 schreef Gray het volgende:
Dit is een heel mooi filmpje:
Video niet gevonden

Weird, maar als je bovenop klikt werkt het wel gewoon.

En kijk hier, een OWS commercial! :D

Ze zouden het op FOX moeten uitzenden. Ik geloof dat ze al zoveel geld hebben binnen geharkt dat ze dat wel kunnen betalen. :D
pi_103341328
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 15:55 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Ja want occupy is tegen grote bedrijven. Not.
Maar wel tegen de invloed van grote bedrijven.
pi_103341491
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Maar wel tegen de invloed van grote bedrijven.
Goldman Sachs is wel even andere koek dan starbucks.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:28:47 #293
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103363315
AMSTERDAM - De VVD in Amsterdam wil een einde maken aan het tentenkamp van de beweging Occupy op het Amsterdamse Beursplein.

Fractievoorzitter Robert Flos vindt dat burgemeester Eberhard van der Laan hierover in gesprek moet gaan met de betogers. Wat Flos betreft sluit het tentenkamp volgende week, liet het raadslid vrijdag weten.

''Het is niet goed dat er in de stad een permanente antiglobalistische minicamping ontstaat'', zegt Flos.

nu.nl
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:22:03 #294
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_103365184
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:28 schreef Janena het volgende:
AMSTERDAM - De VVD in Amsterdam wil een einde maken aan het tentenkamp van de beweging Occupy op het Amsterdamse Beursplein.

Fractievoorzitter Robert Flos vindt dat burgemeester Eberhard van der Laan hierover in gesprek moet gaan met de betogers. Wat Flos betreft sluit het tentenkamp volgende week, liet het raadslid vrijdag weten.

''Het is niet goed dat er in de stad een permanente antiglobalistische minicamping ontstaat'', zegt Flos.

nu.nl
Anti globalistische :') hij weet nieteens waarom die mensen er blijkbaar staan :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:30:13 #295
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_103367698
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:22 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Anti globalistische :') hij weet nieteens waarom die mensen er blijkbaar staan :')
de VVD is anti democratisch en moet verboden worden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:31:22 #296
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_103370325
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 11:22 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Die mensen zelf ook niet. Dat maakt het wat mij betreft ook zo tof :P.
Vrijheid
  Moderator vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:51:44 #297
249559 crew  Lavenderr
pi_103371143
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 13:31 schreef jogy het volgende:

[..]

Die mensen zelf ook niet. Dat maakt het wat mij betreft ook zo tof :P.
Ja, het is gewoon een gezellige gratis camping daar. En goed beveiligd door de politie :P
Dat zullen de mensen die bij de Bijenkorf-garage parkeren niet zo leuk vinden, die betalen dik voor hun plekje.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:01:24 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_103374110
Ze zitten daar gewoon uit een algeheel gevoel van onvrede en misgenoegen, de bom barst als de hele occupy organisatie daadwerkelijk een richting krijgt, dan heb je de poppen aan het dansen maar het mooie van dit is dat het dagjesmensen zijn, hippies, mensen met gezinnen en hier en daar een paar dorpsgekken maar dat het dus een breed gedragen iets is, niemand is het echt met die mensen oneens en ze komen totaal niet vijandig over. Het doet me denken aan de hippie beweging van de jaren 70 eigenlijk. Gewoon niet meer meedoen. Lekker Gandhi nadoen.
Vrijheid
pi_103377809
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Goldman Sachs is wel even andere koek dan starbucks.
Ik had het dan ook over Mc Donalds.
pi_103379861
In Melbourne is het al opgebroken:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-occupy-protest.html

Politici in Nederland zeggen het zonder politie aan te willen pakken, maar ben benieuwd of dat ook zo blijft wanneer de gesprekken niet lopen zoals zij dat willen:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-niet-goed-stad.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')