abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103171019
Ze kwamen wel weer old-school uit de bosjes daar. :P
pi_103171150
Vlaar die heeft vandaag 5 keer de bal te ver voor zich uitgespeeld en daardoor balverlies geleden. De Vrij ging ook weer volledig onder de bal door en zijn lange ballen waren dramatisch.

Ik maak me zorgen daarover.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_103171209
Welke posities ken die Leerdam nou eigenlijk allemaal uit de voeten?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_103171244
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Bij rellen rond NEC - Vitesse zijn trouwens meerdere agenten gewond geraakt en bussen bekogeld. Benieuwd of dat morgen ook op alle voorpagina's staat met bijbehorende massahysterie.

Waarschijnlijk weet ik het antwoord al.
Nieuws verspreidt zich daar nog wat minder snel, wacht nog een week voordat je conclusies trekt.
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:21:56 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103171249
quote:
11s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:20 schreef Stokstaart het volgende:
Welke posities ken die Leerdam nou eigenlijk allemaal uit de voeten?
Eigenlijk alleen op verdedigende mid. De rest is allemaal behelpen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103171420
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Eigenlijk alleen op verdedigende mid. De rest is allemaal behelpen.
Hehe, hij is wel altijd de lul als het gaat om plekken invullen.
En vaak doet hij net nog best aardig ook ;)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_103171495
Wij spelen nog zeker niet geweldig maar ik kan ook niet echt zeggen dat ik onder de indruk ben van onze concurrenten, zijn toch allemaal behoorlijk wisselvallige ploegen. Alleen Heracles vind ik degelijk en goed voetballend, voor de rest is het allemaal redelijk middelmatig.
pi_103171669
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
Wij spelen nog zeker niet geweldig maar ik kan ook niet echt zeggen dat ik onder de indruk ben van onze concurrenten, zijn toch allemaal behoorlijk wisselvallige ploegen. Alleen Heracles vind ik degelijk en goed voetballend, voor de rest is het allemaal redelijk middelmatig.
Wat andere clubs doen heb je geen ruk mee te maken. Uitgaan van je eigen spel en kracht.
Als wij volgende week zo spelen bij die neuzen als vandaag en vorige week dan gaan we er keihard met 4-0 af daar.
En bij FC Groningen hoef je ook niet te rekenen op punten met zulk onverzorgd en slordig spel.
Groetjes, Ezio.
pi_103171802
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:31 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wat andere clubs doen heb je geen ruk mee te maken. Uitgaan van je eigen spel en kracht.
Als wij volgende week zo spelen bij die neuzen als vandaag en vorige week dan gaan we er keihard met 4-0 af daar.
En bij FC Groningen hoef je ook niet te rekenen op punten met zulk onverzorgd en slordig spel.
En als we zo spelen als tegen Az hebben we in beide wedstrijden kans. :O
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:39:28 #260
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_103171990
Toch raar dat Guidetti nog niet zo trefzeker is geweest op de penalty's na. Hij is fysiek goed in de duels, kan wat in de kleine ruimte en heeft best een hoge handelingssnelheid. Ik zou hem gewoon laten staan :P .
2000 light years from home
pi_103172082
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:34 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

En als we zo spelen als tegen Az hebben we in beide wedstrijden kans. :O
Wedden dat dat niet gaat gebeuren?
Je ziet toch zelf hoe kansloos we weer spelen.
Ik hoopte even dat DH ff een complete offday was, een incident weet je wel. Maar we hebben het vandaag weer kunnen zien.

Koeman heeft ze vorige week ook niet weten te motiveren om de goede lijn weer op te pakken.

Of hij moet nu heel drastisch durven ingrijpen en jongens wisselen. Wellicht dat dat nog enigszins effect heeft.
Groetjes, Ezio.
pi_103172224
quote:
7s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Wedden dat dat niet gaat gebeuren?
Je ziet toch zelf hoe kansloos we weer spelen.
Ik hoopte even dat DH ff een complete offday was, een incident weet je wel. Maar we hebben het vandaag weer kunnen zien.

Koeman heeft ze vorige week ook niet weten te motiveren om de goede lijn weer op te pakken.

Of hij moet nu heel drastisch durven ingrijpen en jongens wisselen. Wellicht dat dat nog enigszins effect heeft.
Feyenoord zal 'altijd' moeite blijven houden met ploegen als Excelsior, VVV, De Graafschap enz. omdat ze dan zelf het spel moeten maken en dan zijn ze vaak slap en traag omdat er te weinig beweging is.Maar de aankomende 2 wedstrijden kunnen ze de tegenstander de bal gunnen en zelf pressie spelen en scherp counteren.
pi_103172674
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:44 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Feyenoord zal 'altijd' moeite blijven houden met ploegen als Excelsior, VVV, De Graafschap enz. omdat ze dan zelf het spel moeten maken en dan zijn ze vaak slap en traag omdat er te weinig beweging is.Maar de aankomende 2 wedstrijden kunnen ze de tegenstander de bal gunnen en zelf pressie spelen en scherp counteren.
Ik vond VVV vandaag anders redelijk fris uit de startblokken komen. Het was echt niet zoals bij Zweden- Nederland dat ze met 11 man op eigen helft stonden te verdedigen en dat wij totaal geen ruimte kregen om te voetballen van die gasten.
Je ziet gewoon dat er nauwelijks meer creativiteit is van de flanken en af en toe De Vrij maar met name Vlaar speelt zeer zwak positiespel en maken slordige fouten achterin.

Vandaag ook weer een moment of 5 gezien dat het achterin helemaal open lag. En dat was dan 'slechts' tegen VVV. Eerste enorme mogelijkheid voor VVV was al na een paar minuten 8)7

Maar goed, ik hoop werkelijk dat je gelijk gaat krijgen en dat het niveau van de tegenstander de reden is voor het zeer matige spel ^O^
Groetjes, Ezio.
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:56:35 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103172765
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 oktober 2011 @ 00:01:48 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103172987

Nog steeds niet weggehaald. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103173043
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ik vond VVV vandaag anders redelijk fris uit de startblokken komen. Het was echt niet zoals bij Zweden- Nederland dat ze met 11 man op eigen helft stonden te verdedigen en dat wij totaal geen ruimte kregen om te voetballen van die gasten.
Je ziet gewoon dat er nauwelijks meer creativiteit is van de flanken en af en toe De Vrij maar met name Vlaar speelt zeer zwak positiespel en maken slordige fouten achterin.

Vandaag ook weer een moment of 5 gezien dat het achterin helemaal open lag. En dat was dan 'slechts' tegen VVV. Eerste enorme mogelijkheid voor VVV was al na een paar minuten 8)7

Maar goed, ik hoop werkelijk dat je gelijk gaat krijgen en dat het niveau van de tegenstander de reden is voor het zeer matige spel ^O^
VVV heeft volgens mij 2 redelijke grote kansen gehad en dat was het dan volgens mij hebben ze trouwens 0 keer op doel geschoten. Natuurlijk stond het verdedigend soms slecht en werden er domme fouten gemaakt maar ik had ook niet verwacht dat dat nu met Koeman ineens volledig zou zijn verdwenen. Feit is dat je een van de minst gepasseerde teams bent en dat we momenteel op een prima plek staan. Het is vergeleken met vorig seizoen tot nu toe al een stuk plezieriger.
pi_103173608
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 00:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

VVV heeft volgens mij 2 redelijke grote kansen gehad en dat was het dan volgens mij hebben ze trouwens 0 keer op doel geschoten. Natuurlijk stond het verdedigend soms slecht en werden er domme fouten gemaakt maar ik had ook niet verwacht dat dat nu met Koeman ineens volledig zou zijn verdwenen. Feit is dat je een van de minst gepasseerde teams bent en dat we momenteel op een prima plek staan. Het is vergeleken met vorig seizoen tot nu toe al een stuk plezieriger.
Nah dat was het niet. Ik vond het nergens op lijken. De Vrij en Vlaar laten steeds hun mannetje lopen man. En van de flanken nauwelijks meer dreiging.
Ik ben blij dat Koeman dat openlijk erkent, Mario had lekker gaan golfen en denigrerend grapjes staan maken voor de camera's van de NOS.
Groetjes, Ezio.
pi_103173967
Ja viel me de laatste 2 duels ook op dat het centraal niet lekker gaat.

Wat ik wel echt positief vind van deze staff is dat ze ook veel gerichter trainen. Het beste voorbeeld daarvan is El Ahmadi. Speelt samen met Clasie erg goed op het middenveld en ook al 3 goals.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:04:30 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103181667
El Ahmadi gaat naar de Afrika cup als hij opgeroepen wordt heeft hij aangegeven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103181850
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:04 schreef Caland het volgende:
El Ahmadi gaat naar de Afrika cup als hij opgeroepen wordt heeft hij aangegeven.
Slechte zaak, maargoed ik snap wel dat je wilt uitkomen voor je land en hem valt niks te verwijten m.b.t. de planning van dat toernooi.
pi_103182102
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 00:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

edit - nvm . Ik zie het haha :P
Feyenoord Rotterdam
pi_103182105
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 00:01 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Het moet juist weer gaan groeien :P
pi_103182125
quote:
5s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:18 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik zie het niet? :(

wat is er eigenlijk te zien?
Moet je even naar de gemaaide tekst kijken.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:28:41 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103182438
quote:
Cabral trekt zich niets aan van fluitconcerten

Bij bijna ieder balbezit werd Jerson Cabral zondagmiddag uitgefloten. Niet door de fans van tegenstander VVV-Venlo, maar door zijn eigen Feyenoord-supporters. De aanvaller trekt zich weinig aan van de negatieve uitlatingen.

"Natuurlijk hoor je tijdens de wedstrijd wel het een en ander", zegt Cabral in gesprek met NUsport. "Maar ik trek me er niks van aan. Als ik me zou bezighouden met mensen die fluiten, zou ik alleen maar mezelf uit de wedstrijd halen."

Cabral was niet ontevreden over zijn eigen prestatie. "Als buitenspeler moet je soms risico nemen door voor de actie te gaan. Als het lukt, hoor je iedereen juichen. En als het mislukt, ja, dan gaan ze fluiten. Dat is natuurlijk niet altijd even leuk, maar eigenlijk doet het me niet zoveel."

"Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk in dienst van het team te spelen. En af en toe probeerde ik mijn momenten uit te zoeken. Een paar keer met succes, een paar keer ook niet. Maar dat hoort erbij. Ik ben blij dat de trainer me tot het einde van de wedstrijd heeft laten staan. Dat is een goed teken. Geeft vertrouwen. Daar ben ik hem dankbaar voor", aldus Cabral.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103182504
Er is een verschil tussen wat hij zegt (en denkt) en wat hij voelt. Dit doet echt wel wat met spelers.
pi_103182574
Ik vond het wel mooi dat na een fluitconcert richting hem ook een groot gedeelte ging juichen en klappen toen hij de bal kreeg, om even aan te geven dat het ook anders kan.
pi_103182664
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:32 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond het wel mooi dat na een fluitconcert richting hem ook een groot gedeelte ging juichen en klappen toen hij de bal kreeg, om even aan te geven dat het ook anders kan.
Inderdaad. En volgens mij werd het gefluit toen hij aan de bal kwam (en dat was dat moment) juist beantwoord met gefluit van andere supporters op die supporters die floten, waardoor het nog iets erger leek.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:37:23 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103182757
Ik vraag me dan altijd af van welke vakken het komt, aangezien ik het om me heen nooit hoor.

Lange zijde ofzo?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103182786
Wat een gezeur om wat gefluit... laten we ook niet vergeten waarom er gefloten werd.
-
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:40:02 #280
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_103182870
quote:
13s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef Ritmo het volgende:
Wat een gezeur om wat gefluit... laten we ook niet vergeten waarom er gefloten werd.
Omdat een speler slecht speelt ja. Er is nooit een goede reden voor uitfluiten van je eigen spelers.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:40:28 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103182888
quote:
Nouja, het gezeur komt omdat er nu zelfs werd gefloten toen hij de bal aangespeeld kreeg. Heb ik bijna nog nooit meegemaakt. Sowieso als je je eigen spelers wilt uitfluiten ga je maar naar de arena.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:44:24 #282
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_103183033
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me dan altijd af van welke vakken het komt, aangezien ik het om me heen nooit hoor.

Lange zijde ofzo?
Kwam van de Noordzijde.

quote:
We weten nu wel dat jij dat gedrag goedkeurt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:46:00 #283
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103183099
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef Happel het volgende:

[..]

Kwam van de Noordzijde.

Ja? Vaag dan dat er niet gecorrigeerd wordt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103183103
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Omdat een speler slecht speelt ja. Er is nooit een goede reden voor uitfluiten van je eigen spelers.
Ik zei gisteren al dat ik het niet vond kunnen dat 1 speler aangepakt werd, maar als een elftal zo lamlendig en zonder inzet speelt nadat je de vorige keer met 3-0 op je flikker kreeg mogen ze bij het rustsignaal best wel even een flinke figuurlijke schop onder hun reet krijgen.

De technische staf en het elftal zelf is daar ook schuldig aan, gezien ze elkaar niet corrigeren. Dan krijg je dus de situatie dat het publiek het moet gaan doen.
-
pi_103183168
quote:
13s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja, het gezeur komt omdat er nu zelfs werd gefloten toen hij de bal aangespeeld kreeg. Heb ik bijna nog nooit meegemaakt. Sowieso als je je eigen spelers wilt uitfluiten ga je maar naar de arena.
Dat ging idd te ver. Hij moet natuurlijk wel een kans krijgen om zich te herstellen en te laten zien dat hij beter z'n best wil doen. Als je aangespeeld wordt en je krijgt al een fluitconcert over je heen dan werkt dat verlammend.
-
pi_103183224
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef Happel het volgende:
We weten nu wel dat jij dat gedrag goedkeurt.
Ik keur het deels goed, maar niet dat 1 speler wordt uitgefloten als hij de bal krijgt nee.
Maar er wordt ook een beetje gedaan alsof het volledig onterecht is dat veel mensen zich kapot ergeren aan hem. Dat is ook niet zo.. Buitenspelers zijn wisselvallig ja, maar bij Cabral is die irritatie-factor nog dubbel zo hoog als bij andere buitenspelers, omdat hij niet leert en luistert.
-
pi_103183253
Zagen jullie trouwens Meeuwis tekeer gaan bij die 1e penalty ? :D
Die linksback van VVV was aan het kutten op de achterlijn waardoor die penalty ontstond en toen pakte Meeuwis de bal op en smeet hem tegen die gast aan en schold hem nog even verrot. _O-
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:51:02 #288
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103183315
Nee, wel een interview op de radio gehoord met die trainer van VVV. Man man man, wat een Belgische calimero zeg. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103183340
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:49 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik keur het deels goed, maar niet dat 1 speler wordt uitgefloten als hij de bal krijgt nee.
Maar er wordt ook een beetje gedaan alsof het volledig onterecht is dat veel mensen zich kapot ergeren aan hem. Dat is ook niet zo.. Buitenspelers zijn wisselvallig ja, maar bij Cabral is die irritatie-factor nog dubbel zo hoog als bij andere buitenspelers, omdat hij niet leert en luistert.
Jaja Ritmo...die gast doet echt wel z'n best hoor. Dat het gewoon niet goed genoeg was is weer wat anders.
pi_103183393
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jaja Ritmo...die gast doet echt wel z'n best hoor. Dat het gewoon niet goed genoeg was is weer wat anders.
Als hij z'n best deed, dan luisterde hij naar de rest van de wereld. Maar hij leert niet en denkt nog steeds dat ie op een pleintje in Rotterdam staat te straatvoetballen.
-
pi_103183433
quote:
10s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef Caland het volgende:
Nee, wel een interview op de radio gehoord met die trainer van VVV. Man man man, wat een Belgische calimero zeg. _O-
Naja hij had in principe wel een punt Musa gleed bij die 1e gele kaart gewoon uit, was wat ongelukkig, 2e geel was terecht en gewoon oerdom. Maar deze trainer heeft nu al een keer of 5/6 op rij zijn team bekritiseerd na afloop en neemt nu even de ploeg in bescherming en geeft gewoon de scheids de schuld. Is ook een vorm van tactiek.
pi_103183543
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Als hij z'n best deed, dan luisterde hij naar de rest van de wereld. Maar hij leert niet en denkt nog steeds dat ie op een pleintje in Rotterdam staat te straatvoetballen.
Dan pak je morgen toch je fiets, rij je naar de training en vertel je hem en Koeman even hoe ze dit moeten oplossen met z'n tweeën, want zo werkt het iig niet. Hoe haalt een buitenspeler het in z'n hoofd om een actie te willen maken. :N

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-10-2011 11:57:15 ]
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:56:51 #293
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103183547
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:53 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Alleen maar goed dat dit soort voetballers niet elke keer een balletje breed en terug leggen maar er gewoon voor blijven gaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103183679
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dan pak je morgen toch je fiets, rij je naar de training en vertel je hem en Koeman even hoe ze dit moeten oplossen met z'n tweeën, want zo werkt het iig niet. Hoe haalt een buitenspeler het in z'n hoofd om een actie te willen maken. :N
Dat snapt Koeman zelf ook wel hoor, maar hij krijgt het niet overgebracht blijkbaar.
En hij mag zeker wel een actie willen maken, maar als die 10 keer mislukt dan zou je ook eens kunnen kijken of er niet een 'soberdere' oplossing is en eens naast je kijken of er misschien een medespeler vrijloopt.
-
pi_103183733
quote:
14s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Alleen maar goed dat dit soort voetballers niet elke keer een balletje breed en terug leggen maar er gewoon voor blijven gaan.
Hoeft ook absoluut niet elke keer, integendeel zelfs. Maar in sommige situaties moet je inzien dat het die keer wel de beste optie is. Hij maakt z'n actie om z'n actie te kunnen maken maar hij moet ook in het teambelang denken en dat doet hij echt nog te weinig. Ik ben geen fan van Biseswar maar die ziet af en toe tenminste nog in dat hij in een team speelt en dat er ook niets mis is met een 'saaie' assist.
-
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:03:57 #296
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_103183871
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
loopt bijna 1 op 1 door penalties :D

maar die hartjes"met zn handen, god wat fout...
sowieso al die gebaartjes naar het scoren :')
good old shearer :Y
  Moderator maandag 17 oktober 2011 @ 12:04:14 #297
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_103183880
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Toch had ik het idee dat hij net iets minder zelfzuchtig ging spelen.
Cabral moet een volgende stap gaan maken, wil hij meer worden dan een wisselvallige vleugelspeler. Hij zit tijdens wedstrijden nog heel erg in de modus "eerst de bal maar eens, en dan maar eens kijken wat voor leuks ik er allemaal mee ga doen".
Er is natuurlijk ook vaak tegen hem gezegd dat hij "gewoon lekker zijn akties moet maken".
Dat moet-ie ook. Ook, niet alleen máár. Het is en blijft wel erg beperkt als hij niet leert te "lezen" en altijd alleen maar voor de dribbel kiest.

De vraag is of hij zich verder kan ontwikkelen de komende tijd, of dat erin zit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:04:14 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103183881
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hoeft ook absoluut niet elke keer, integendeel zelfs. Maar in sommige situaties moet je inzien dat het die keer wel de beste optie is. Hij maakt z'n actie om z'n actie te kunnen maken maar hij moet ook in het teambelang denken en dat doet hij echt nog te weinig. Ik ben geen fan van Biseswar maar die ziet af en toe tenminste nog in dat hij in een team speelt en dat er ook niets mis is met een 'saaie' assist.
Tuurlijk, maar dat komt wel met de tijd. Juist als je hem in deze fase teveel opdrachten gaat meegeven verneuk je z'n potentie. Zo'n Assaidi draaft ook 40% van de tijd z'n acties te ver door. En die is zelfs nog 2-3 jaar ouder dan Cabral.

Juist dat brutale wat hij heeft maakt hem tot een bijzondere speler. Kan je wel weer eruit willen stampen, maar dan krijg je een tweede Schaken die eigenlijk maar één actie heeft. Op snelheid erlangs en een tyfusvoorzet geven :')

Volgens mij heeft Cabral zelfs de meeste assists gegeven van het hele team, maar dat terzijde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103183938
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Toch had ik het idee dat hij net iets minder zelfzuchtig ging spelen.
Cabral moet een volgende stap gaan maken, wil hij meer worden dan een wisselvallige vleugelspeler. Hij zit tijdens wedstrijden nog heel erg in de modus "eerst de bal maar eens, en dan maar eens kijken wat voor leuks ik er allemaal mee ga doen".
Er is natuurlijk ook vaak tegen hem gezegd dat hij "gewoon lekker zijn akties moet maken".
Dat moet-ie ook. Ook, niet alleen máár. Het is en blijft wel erg beperkt als hij niet leert te "lezen" en altijd alleen maar voor de dribbel kiest.

De vraag is of hij zich verder kan ontwikkelen de komende tijd, of dat erin zit.
Dit dus idd.
-
pi_103184015
Er gaan wel wat jaren overheen hoor voordat zo'n speler slimmer gaat spelen. Je moet niet denken dat als Koeman dat 3 x zegt dat het er dan uit is. Ze moeten zelf de momenten gaan herkennen, dat heeft gewoon tijd nodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')