Inderdaad. En volgens mij werd het gefluit toen hij aan de bal kwam (en dat was dat moment) juist beantwoord met gefluit van andere supporters op die supporters die floten, waardoor het nog iets erger leek.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:32 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vond het wel mooi dat na een fluitconcert richting hem ook een groot gedeelte ging juichen en klappen toen hij de bal kreeg, om even aan te geven dat het ook anders kan.
Omdat een speler slecht speelt ja. Er is nooit een goede reden voor uitfluiten van je eigen spelers.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef Ritmo het volgende:
Wat een gezeur om wat gefluit... laten we ook niet vergeten waarom er gefloten werd.
Nouja, het gezeur komt omdat er nu zelfs werd gefloten toen hij de bal aangespeeld kreeg. Heb ik bijna nog nooit meegemaakt. Sowieso als je je eigen spelers wilt uitfluiten ga je maar naar de arena.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef Ritmo het volgende:
Wat een gezeur om wat gefluit... laten we ook niet vergeten waarom er gefloten werd.
Kwam van de Noordzijde.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:37 schreef Caland het volgende:
Ik vraag me dan altijd af van welke vakken het komt, aangezien ik het om me heen nooit hoor.
Lange zijde ofzo?
We weten nu wel dat jij dat gedrag goedkeurt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef Ritmo het volgende:
Ik zei gisteren al dat ik het niet vond kunnen dat 1 speler aangepakt werd, maar als een elftal zo lamlendig en zonder inzet speelt nadat je de vorige keer met 3-0 op je flikker kreeg mogen ze bij het rustsignaal best wel even een flinke figuurlijke schop onder hun reet krijgen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat een speler slecht speelt ja. Er is nooit een goede reden voor uitfluiten van je eigen spelers.
Dat ging idd te ver. Hij moet natuurlijk wel een kans krijgen om zich te herstellen en te laten zien dat hij beter z'n best wil doen. Als je aangespeeld wordt en je krijgt al een fluitconcert over je heen dan werkt dat verlammend.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, het gezeur komt omdat er nu zelfs werd gefloten toen hij de bal aangespeeld kreeg. Heb ik bijna nog nooit meegemaakt. Sowieso als je je eigen spelers wilt uitfluiten ga je maar naar de arena.
Ik keur het deels goed, maar niet dat 1 speler wordt uitgefloten als hij de bal krijgt nee.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef Happel het volgende:
We weten nu wel dat jij dat gedrag goedkeurt.
Jaja Ritmo...die gast doet echt wel z'n best hoor. Dat het gewoon niet goed genoeg was is weer wat anders.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik keur het deels goed, maar niet dat 1 speler wordt uitgefloten als hij de bal krijgt nee.
Maar er wordt ook een beetje gedaan alsof het volledig onterecht is dat veel mensen zich kapot ergeren aan hem. Dat is ook niet zo.. Buitenspelers zijn wisselvallig ja, maar bij Cabral is die irritatie-factor nog dubbel zo hoog als bij andere buitenspelers, omdat hij niet leert en luistert.
Als hij z'n best deed, dan luisterde hij naar de rest van de wereld. Maar hij leert niet en denkt nog steeds dat ie op een pleintje in Rotterdam staat te straatvoetballen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jaja Ritmo...die gast doet echt wel z'n best hoor. Dat het gewoon niet goed genoeg was is weer wat anders.
Naja hij had in principe wel een punt Musa gleed bij die 1e gele kaart gewoon uit, was wat ongelukkig, 2e geel was terecht en gewoon oerdom. Maar deze trainer heeft nu al een keer of 5/6 op rij zijn team bekritiseerd na afloop en neemt nu even de ploeg in bescherming en geeft gewoon de scheids de schuld. Is ook een vorm van tactiek.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef Caland het volgende:
Nee, wel een interview op de radio gehoord met die trainer van VVV. Man man man, wat een Belgische calimero zeg.
Dan pak je morgen toch je fiets, rij je naar de training en vertel je hem en Koeman even hoe ze dit moeten oplossen met z'n tweeën, want zo werkt het iig niet. Hoe haalt een buitenspeler het in z'n hoofd om een actie te willen maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als hij z'n best deed, dan luisterde hij naar de rest van de wereld. Maar hij leert niet en denkt nog steeds dat ie op een pleintje in Rotterdam staat te straatvoetballen.
Alleen maar goed dat dit soort voetballers niet elke keer een balletje breed en terug leggen maar er gewoon voor blijven gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als hij z'n best deed, dan luisterde hij naar de rest van de wereld. Maar hij leert niet en denkt nog steeds dat ie op een pleintje in Rotterdam staat te straatvoetballen.
Dat snapt Koeman zelf ook wel hoor, maar hij krijgt het niet overgebracht blijkbaar.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan pak je morgen toch je fiets, rij je naar de training en vertel je hem en Koeman even hoe ze dit moeten oplossen met z'n tweeën, want zo werkt het iig niet. Hoe haalt een buitenspeler het in z'n hoofd om een actie te willen maken.
Hoeft ook absoluut niet elke keer, integendeel zelfs. Maar in sommige situaties moet je inzien dat het die keer wel de beste optie is. Hij maakt z'n actie om z'n actie te kunnen maken maar hij moet ook in het teambelang denken en dat doet hij echt nog te weinig. Ik ben geen fan van Biseswar maar die ziet af en toe tenminste nog in dat hij in een team speelt en dat er ook niets mis is met een 'saaie' assist.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar goed dat dit soort voetballers niet elke keer een balletje breed en terug leggen maar er gewoon voor blijven gaan.
sowieso al die gebaartjes naar het scorenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
loopt bijna 1 op 1 door penalties
maar die hartjes"met zn handen, god wat fout...
Toch had ik het idee dat hij net iets minder zelfzuchtig ging spelen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jaja Ritmo...die gast doet echt wel z'n best hoor. Dat het gewoon niet goed genoeg was is weer wat anders.
Tuurlijk, maar dat komt wel met de tijd. Juist als je hem in deze fase teveel opdrachten gaat meegeven verneuk je z'n potentie. Zo'n Assaidi draaft ook 40% van de tijd z'n acties te ver door. En die is zelfs nog 2-3 jaar ouder dan Cabral.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoeft ook absoluut niet elke keer, integendeel zelfs. Maar in sommige situaties moet je inzien dat het die keer wel de beste optie is. Hij maakt z'n actie om z'n actie te kunnen maken maar hij moet ook in het teambelang denken en dat doet hij echt nog te weinig. Ik ben geen fan van Biseswar maar die ziet af en toe tenminste nog in dat hij in een team speelt en dat er ook niets mis is met een 'saaie' assist.
Dit dus idd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch had ik het idee dat hij net iets minder zelfzuchtig ging spelen.
Cabral moet een volgende stap gaan maken, wil hij meer worden dan een wisselvallige vleugelspeler. Hij zit tijdens wedstrijden nog heel erg in de modus "eerst de bal maar eens, en dan maar eens kijken wat voor leuks ik er allemaal mee ga doen".
Er is natuurlijk ook vaak tegen hem gezegd dat hij "gewoon lekker zijn akties moet maken".
Dat moet-ie ook. Ook, niet alleen máár. Het is en blijft wel erg beperkt als hij niet leert te "lezen" en altijd alleen maar voor de dribbel kiest.
De vraag is of hij zich verder kan ontwikkelen de komende tijd, of dat erin zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |