Het is een tweede versie van het boek he. Boek was er ook al voor zijn overlijdenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als het zo'n interessant boek was, waarom hadden ze het dan niet wat eerder uitgebracht? Ik heb een beetje het idee dat het boek alleen maar uitgebracht is omdat het een mooi eerbetoon is, maar ik vraag me gewoon af of het inhoudelijk ook de moeite waard is.
Er komen geen fatsoenlijke voorzetten, met een rechtspoot linksbuiten en een linkspoot rechtsbuiten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het vooral jammer dat elkaar voorin niet lijken te kunnen vinden. Guidetti nog geen enkele veldgoal gemaakt. Ik moet zeggen dat hij ze over het algemeen ook niet echt panklaar krijgt...ik weet niet welke van de twee ik zorgwekkender vindt.
Uit vorm? Bwhahaha. Ze kunnen gewoon niet beter.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef Caland het volgende:
Heb er na vandaag juist een stuk minder vertrouwen in dat we in die snelkookpan met een resultaat weg kunnen gaan.
Veel te veel spelers zijn uit vorm.
De wedstrijd voor zo'n klassieker zegt werkelijk niets. We hebben ook wel eens hele goede wedstrijden gespeeld waarna we met 4-0 op onze bek gingen tegen Ajax.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef Caland het volgende:
Heb er na vandaag juist een stuk minder vertrouwen in dat we in die snelkookpan met een resultaat weg kunnen gaan.
Veel te veel spelers zijn uit vorm.
Zo'n De Vrij en Vlaar kunnen echt wel beter maar zijn het hele seizoen al aan het sukkelen. Scheelt toch een slok op een borrel als die 2 al verzaken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Uit vorm? Bwhahaha. Ze kunnen gewoon niet beter.
Snap ook niet dat Koeman dit niet corrigeert. Of zijn collega-spelers, die hem best eens een keer aan mogen pakken. Als dat niet gebeurt, dan moet het publiek het gaan doen en dan krijg je dit soort taferelen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:39 schreef WethouderHekking het volgende:
Toen Cabral weer eens voor eigen succes ging, en niet afspeelde op Schaken was het fluitconcert wel terecht, dan heeft hij misschien ook eens door dat hij niet alleen voor z,n eigen moet voetballen.
Maar dat die jongen de hele wedstrijd werd uitgefloten vond ik strontvervelend, ook lekker voor z,n zelfvertrouwen.
Doordat hij een aantal malen heeft geexceleerd, heeft hij een te hoog verwachtingspatroon bij sommige supporters gecreeerd, wat hij (nog ?) niet altijd kan waarmaken.
Tegen AZ hebben ze anders sterk gespeeld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, daarom staan we ook 4e en zijn we het enige team dit seizoen dat eigenlijk minimaal een punt in Alkmaar bij de koploper hadden moeten behalen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:38 schreef Cara het volgende:
[..]
En verloren door domme verdedigingsfouten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef eight het volgende:
[..]
Tegen AZ hebben ze anders sterk gespeeld.
Het zijn helaas gewoon twee gelimiteerde verdedigers. Hoe jammer ik dat ook vind.quote:Zo'n De Vrij en Vlaar kunnen echt wel beter maar zijn het hele seizoen al aan het sukkelen. Scheelt toch een slok op een borrel als die 2 al verzaken.
Co Adriaanse noemde dat Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, daarom staan we ook 4e en zijn we het enige team dit seizoen dat eigenlijk minimaal een punt in Alkmaar bij de koploper hadden moeten behalen.
Oneens. Daarvoor heb ik teveel goede wedstrijden gezien van dat duo. Vooral De Vrij is helemaal de weg kwijt, ook al bij Jong Oranje vorige week.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef Cara het volgende:
[..]
En verloren door domme verdedigingsfouten.
[..]
Het zijn helaas gewoon twee gelimiteerde verdedigers. Hoe jammer ik dat ook vind.
Ik heb het idee dat ze allemaal veels te lief voor elkaar zijn .quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Snap ook niet dat Koeman dit niet corrigeert. Of zijn collega-spelers, die hem best eens een keer aan mogen pakken. Als dat niet gebeurt, dan moet het publiek het gaan doen en dan krijg je dit soort taferelen.
Dat geldt niet over bijna 10 wedstrijden, in combinatie met als je kijkt naar hoe we bij AZ de betere waren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Co Adriaanse noemde dat Scorebordjournalistiek.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:45 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze allemaal veels te lief voor elkaar zijn .
Koeman bemoeit zich er ook niet te veel mee, te bang dat hij wordt weggestemd
Zo dom waren de fouten niet. Het muurtje was een beetje knullig maar het vrijlopen en inkoppen van Holman was gewoon sterk van hun.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:43 schreef Cara het volgende:
[..]
En verloren door domme verdedigingsfouten.
Het zijn helaas gewoon twee gelimiteerde verdedigers. Hoe jammer ik dat ook vind.
Volgende week wordt denk ik veel duidelijk, als we ons staande kunnen houden daar zit er wel een top 5 positie in.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat geldt niet over bijna 10 wedstrijden, in combinatie met als je kijkt naar hoe we bij AZ de betere waren.
Tegen dit Ajax staande houden is ook niet zo moeilijk..ze falen hard atm.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Volgende week wordt denk ik veel duidelijk, als we ons staande kunnen houden daar zit er wel een top 5 positie in.
Wordt het een vernedering, dan gaan de koppies weer hangen en wordt het weer een moeizaam seizoen.
Och. Dat jaar dat we vierde werden gingen we er ook zoals gebruikelijk hard af in die ufo. En zo zijn er nog talloze voorbeelden. Alsof je het van die wedstrijd moet hebben. Ingecalculeerde 0 punten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:57 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Volgende week wordt denk ik veel duidelijk, als we ons staande kunnen houden daar zit er wel een top 5 positie in.
Wordt het een vernedering, dan gaan de koppies weer hangen en wordt het weer een moeizaam seizoen.
Als we snel op achterstand komen krijgen we een probleem, dan wordt het een walk-over .quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Och. Dat jaar dat we vierde werden gingen we er ook zoals gebruikelijk hard af in die ufo. En zo zijn er nog talloze voorbeelden. Alsof je het van die wedstrijd moet hebben. Ingecalculeerde 0 punten.
Dat zie ik ook wel zitten, proberen op de counter wat te bereiken en zorgen dat we geen (snelle) tegengoal krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Caland het volgende:
Hopelijk 4-4-2 met Guidetti en Biseswar.
Op de bank.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zoals ik al zo vaak heb gezegd, zet die buitenspelers eens gewoon op de plek waar ze horen.
Cabral zou jij op links zetten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zoals ik al zo vaak heb gezegd, zet die buitenspelers eens gewoon op de plek waar ze horen.
quote:
Uiteraard, daar voelt hij zich het beste en Schaken voelt zich op rechts het beste.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cabral zou jij op links zetten?
[..]
Ik hoop dat hij het volgende week ook weer een paar keer kan doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
loopt bijna 1 op 1 door penalties
maar die hartjes"met zn handen, god wat fout...
Idd. Maar hij mag wel nog even flink trainen op de afronding zeg. Zo af en toe krijgt ie best een kansje waar ie meer mee zou moeten kunnen. Is Makaay nog spitsentrainer bij ons?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef Caland het volgende:
Van de 4 penalty's versierde hij er zelf ook 3En bij die andere had hij het voorbereidende werk.
hoe hoog?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
#Feyenoord heeft op de laatste dag van de transfermarkt een bod van Fulham op Jerson Cabral afgewezen.
Geen idee. Maar Cabral wordt door veel meer clubs gevolgd. Helemaal om zijn prestaties in de nationale jeugdelftallen.quote:
Tja je moet natuurlijk ook niet verwachten dat zo'n jongen alles erin rost.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Maar hij mag wel nog even flink trainen op de afronding zeg. Zo af en toe krijgt ie best een kansje waar ie meer mee zou moeten kunnen. Is Makaay nog spitsentrainer bij ons?
Ik blijf het en dat was vorig jaar ook al zo, een beetje een opportunistisch dravertje vinden. Net als Biseswar af en toe een wedstrijd dat hij de sterren van de hemel speelt maar verder nauwelijks progressie speltechnisch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Cabral wordt door veel meer clubs gevolgd. Helemaal om zijn prestaties in de nationale jeugdelftallen.
Nah, alleen met Rotterdammers je weet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Bij rellen rond NEC - Vitesse zijn trouwens meerdere agenten gewond geraakt en bussen bekogeld. Benieuwd of dat morgen ook op alle voorpagina's staat met bijbehorende massahysterie.
Waarschijnlijk weet ik het antwoord al.
Op de Gelderlander ongetwijfeld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Bij rellen rond NEC - Vitesse zijn trouwens meerdere agenten gewond geraakt en bussen bekogeld. Benieuwd of dat morgen ook op alle voorpagina's staat met bijbehorende massahysterie.
Waarschijnlijk weet ik het antwoord al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |