Op de bank.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zoals ik al zo vaak heb gezegd, zet die buitenspelers eens gewoon op de plek waar ze horen.
Cabral zou jij op links zetten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:49 schreef Paul-89 het volgende:
Zoals ik al zo vaak heb gezegd, zet die buitenspelers eens gewoon op de plek waar ze horen.
quote:
Uiteraard, daar voelt hij zich het beste en Schaken voelt zich op rechts het beste.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cabral zou jij op links zetten?
[..]
Ik hoop dat hij het volgende week ook weer een paar keer kan doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef Helpmefok het volgende:
loopt bijna 1 op 1 door penalties
maar die hartjes"met zn handen, god wat fout...
Idd. Maar hij mag wel nog even flink trainen op de afronding zeg. Zo af en toe krijgt ie best een kansje waar ie meer mee zou moeten kunnen. Is Makaay nog spitsentrainer bij ons?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef Caland het volgende:
Van de 4 penalty's versierde hij er zelf ook 3En bij die andere had hij het voorbereidende werk.
hoe hoog?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:08 schreef Caland het volgende:
#Feyenoord heeft op de laatste dag van de transfermarkt een bod van Fulham op Jerson Cabral afgewezen.
Geen idee. Maar Cabral wordt door veel meer clubs gevolgd. Helemaal om zijn prestaties in de nationale jeugdelftallen.quote:
Tja je moet natuurlijk ook niet verwachten dat zo'n jongen alles erin rost.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Maar hij mag wel nog even flink trainen op de afronding zeg. Zo af en toe krijgt ie best een kansje waar ie meer mee zou moeten kunnen. Is Makaay nog spitsentrainer bij ons?
Ik blijf het en dat was vorig jaar ook al zo, een beetje een opportunistisch dravertje vinden. Net als Biseswar af en toe een wedstrijd dat hij de sterren van de hemel speelt maar verder nauwelijks progressie speltechnisch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Maar Cabral wordt door veel meer clubs gevolgd. Helemaal om zijn prestaties in de nationale jeugdelftallen.
Nah, alleen met Rotterdammers je weet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Bij rellen rond NEC - Vitesse zijn trouwens meerdere agenten gewond geraakt en bussen bekogeld. Benieuwd of dat morgen ook op alle voorpagina's staat met bijbehorende massahysterie.
Waarschijnlijk weet ik het antwoord al.
Op de Gelderlander ongetwijfeld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:13 schreef Caland het volgende:
Bij rellen rond NEC - Vitesse zijn trouwens meerdere agenten gewond geraakt en bussen bekogeld. Benieuwd of dat morgen ook op alle voorpagina's staat met bijbehorende massahysterie.
Waarschijnlijk weet ik het antwoord al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |