Heldquote:
Dat wel, maar je ziet toch wel weer duidelijk dat dit niet een van de beste spelers van de eredivisie is, zoals sommige mensen hier bijna willen geloven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup. Goeie zaak dat hij er weer bij is!![]()
Kindsoldaatje Kelvin
Het gaat allemaal om evenwicht. Als hij doet waar hij goed in is dan is hij van grote toegevoegde waarde in dit elftal. Daar hoef je ook niet de beste speler van de Eredivisie voor te zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat wel, maar je ziet toch wel weer duidelijk dat dit niet een van de beste spelers van de eredivisie is, zoals sommige mensen hier bijna willen geloven.
Ben ik met je eens, maar hij heeft toch wel erg veel slordigheidjes vandaag weer. En dat mag simpelweg gewoon niet tegen VVV.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om evenwicht. Als hij doet waar hij goed in is dan is hij van grote toegevoegde waarde in dit elftal. Daar hoef je ook niet de beste speler van de Eredivisie voor te zijn.
Clasie speelt zeer goed btw.
Mwoah, er zijn er wel meer die een fluitconcert verdienen idd, niet alleen hij. Niet omdat ze zo slecht spelen, maar gewoon omdat ze de kantjes er vanaf lopen.quote:
Buitenspeler he.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, er zijn er wel meer die een fluitconcert verdienen idd, niet alleen hij. Niet omdat ze zo slecht spelen, maar gewoon omdat ze de kantjes er vanaf lopen.
Eens.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar Biseswar en Schaken zijn toch een stuk minder irritant.
De kampioen is altijd degene die ondanks kutwedstrijden gewoon wint.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:26 schreef eight het volgende:
Mooie uitslag, zorgwekkende prestatie.
Als we zo volgende week tegen Ajax spelen mogen we dankbaar zijn als het slechts 5-0 wordt.
Idd, ik verwacht volgende week toch wel een andere wedstrijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
De kampioen is altijd degene die ondanks kutwedstrijden gewoon wint.
Mee eens. Volgens mij was ie jonger dan sommige spelers op het veld, of niet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef Cara het volgende:
Goede scheids en dat zeg ik niet omdat hij Feyenoord 2 strafschoppen geeft.
Straalt rust uit, logische beslissingen en gaat goed met de spelers om. Wat een verademing
Dat ook ja. Heb 'm op geen misstap kunnen betrappenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef Cara het volgende:
Goede scheids en dat zeg ik niet omdat hij Feyenoord 2 strafschoppen geeft.
Straalt rust uit, logische beslissingen en gaat goed met de spelers om. Wat een verademing
Hij wordt over een paar dagen 26. Knap hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens. Volgens mij was ie jonger dan sommige spelers op het veld, of niet?
Het zijn maar joden die fluiten...quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, er zijn er wel meer die een fluitconcert verdienen idd, niet alleen hij. Niet omdat ze zo slecht spelen, maar gewoon omdat ze de kantjes er vanaf lopen.
Uiteraard. Ajax staat 6de dus die gaan hulp krijgen van buitenafquote:
Tsja, 1 speler persoonlijk uitfluiten gaat ook wat te ver (hoe fucking irritant die Cabral ook is) maar het team mag best te horen krijgen dat er wat harder gewerkt mag worden. Want dat lijken ze gewoon echt niet te snappen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Het zijn maar joden die fluiten...
Ja, hij was kut (niks verrassends). Uitfluiten gaat altijd te ver, doe je gewoon niet. Punt!
Jij hebt nooit ergens vertrouwen in volgens mij.quote:Wedstrijd leek overigens nergens op. Weinig vertrouwen in volgende week.
Hoe kun je na het zien van deze wedstrijd nog vertrouwen hebben als je naar A'dam moetquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:54 schreef Ritmo het volgende:
Jij hebt nooit ergens vertrouwen in volgens mij.
Dus ga je maar fluiten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, 1 speler persoonlijk uitfluiten gaat ook wat te ver (hoe fucking irritant die Cabral ook is) maar het team mag best te horen krijgen dat er wat harder gewerkt mag worden. Want dat lijken ze gewoon echt niet te snappen.
vandaag biedt ook echt veel ruimte voor vertrouwen, ja.quote:Jij hebt nooit ergens vertrouwen in volgens mij.
Omdat Ajax ook niet bijzonder goed is. En bovendien speelt Feyenoord nooit goed (ook vorig seizoen niet) tegen laagvliegers als VVV. In de topwedstrijden zijn we altijd beter.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:56 schreef eight het volgende:
[..]
Hoe kun je na het zien van deze wedstrijd nog vertrouwen hebben als je naar A'dam moet
Liever Vink dan: Blom, Nijhuis, Jansen, Makelie, Sanders en zo kan ik er nog wel 10 opnoemen maar dat duurt wat lang.quote:
Jij gaat seizoen in seizoen uit mopperend naar huis, post hier een keer cynisch dat het weer kut was, het weer een klote-seizoen wordt en doorloopt de volgende wedstrijd weer dezelfde routine. Dat schiet wel op?quote:
Je gaat ze gewoon niet uitfluiten, punt uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij gaat seizoen in seizoen uit mopperend naar huis, post hier een keer cynisch dat het weer kut was, het weer een klote-seizoen wordt en doorloopt de volgende wedstrijd weer dezelfde routine. Dat schiet wel op?
Hoe moet je de spelers dan volgens jou duidelijk maken dat ze beter hun best dienen te doen? Juichen en klappen bij de 100e faal-actie van Cabral?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |