abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103077638

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103077661
Tuurlijk zijn wij de favorieten. Moet je ook gewoon bij elk thuis duel zijn.
pi_103077693
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:45 schreef mash_ het volgende:
Tuurlijk zijn wij de favorieten. Moet je ook gewoon bij elk thuis duel zijn.
ik had eerder verwacht dat wij de underdog waren. En dat meen ik. gezien de slechte vorm + aanblijvende koppigheid van boertje.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:47:57 #4
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103077724
Ik heb veel respect voor van Gaal, hij heeft ons de laatste grote prijs en een groot stadion bezorgd maar hij heeft ook de jeugdopleiding naar zijn idee ingericht en dat was minder goed, dus laat hij nog maar even wegblijven, geeft Cruijff een paar jaar de tijd om het weer naar zijn model te laten neerzetten
pi_103077731
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
contador, jij zou echt eens een verslag moeten schrijven en op de post naar frank de boer doen. :P
Kan ik wel doen, maar ja, De Boer heeft lak aan mijn mening vrees ik.
Lodeiro trouwens wel weer bij de selectie. Hopelijk krijgt hij speeltijd. Minuut of 20 a 25 zou niet slecht zijn.
pi_103077755
als de boer ontslagen wordt. wie moet er dan als trainer komen stel hé. stel.
pi_103077786
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:39 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

De Boer kan hieraan veranderen door Janssen en De Jong drie wedstrijden ( bv. he ) eruit te zetten. Daarnaast Alderweireld keertje op de bank. Het lijkt vaak wel of hij bang is om in te spelen. Angst is de meest slechte raadgever, dus ja, Ooijer is iemand die wél de bal strak inspeelt waar het kan. Zowiezo speelt hij strak in.
Daar zou De Boer ( dat doet hij wellicht al, ga ik toch vanuit ) op kunnen hameren op de training. Elke keer wanneer het mis gaat, de training eventjes stoppen en zeggen waar het mis gaat. Daarbij vertellen hoe het wél moet. Hoe je minder kans maakt om er voor te zorgen dat de tegenstander gebruik gaat maken van de angst om een bal in te passen.
Niet bij al dit soort fouten stoppen, maar ja, wel bij een aantal keer. En als het te vaak voorkomt, dan maar een paar keer stoppen.
Gogme valt moeilijk aan te leren, ( daar kan zélfs een Ferguson, Wenger ( die een psychologische achtergrond heeft ) Mourinho, Guardiola en een Villas-Boas nauwelijks wat aan veranderen, maar een bal strak en zuiver inpassen zou denk ik toch wel moeten lukken.
Als dat niet lukt of als de voetballers het gewoon verdommen, dan tijdje banken. Leren ze het daarna nog niet, dan is het een tijdje Jong-Ajax.
Ik denk dat ze daarna wel tot het besef komen dat ze iets fout doen bij het passen en er lering uittrekken.
Volstrekt onlogisch vind ik bv. Sulejmani op rechts zetten, De Jong blijven volharden op het middenveld, Anita weigeren als CVM en Janssen daar mee neer blijven zetten.
Sulejmani zou met Boerrigter het moeten uitvechten op links. Ik denk dat Sulejmani daar meer tot zijn recht komt. De linkermiddenvelder kan dan Sulejmani bedienen en Sulejmani kan dan met zijn linkerbeen voortrekken. Staat De Jong dan in de punt, dan is het kassa. Hij blijft immers in de punt van de aanval staan. Daardoor heeft hij genoeg energie over om naar de eerste paal te lopen en die bal erin te knikken.
Sigthorsson is vaak al moe en dus niet zo snel bij de bal omdat hij teveel het middenveld inloopt.
Lukoki of De Sa op rechtsbuiten is een risico, maar wel een rechtsbenige speler op rechts.
Het is ook niet alleen Janssen hoor die verzaakt, ( wat bij hem nog een geldige reden heeft doordat hij op een compleet verkeerde en onlogische plaats wordt opgesteld ) maar ook het doorbewegen van de anderen. Daarbij beseffen de spelers vaak niet, mentaliteitskwestie idd, waar het om gaat.
Dat op de bank zetten of in het 2de laten spelen werkt denk ik niet bij Ajax. Dan worden er egootjes gekrenkt en gaan mensen weer zeggen dat de Boer spelers "kapot" wil maken.
Janssen zou ik zelf ook weleens als aanvallende middenvelder willen zien, begrijp me niet verkeerd, alleen volstrekt onlogisch vind ik zijn huidige positie niet. Want Janssen is wel erg weinig beweeglijk voor een aanvallende middenvelder. Van de Jong naar Janssen zou dan wel erg veel beweging schelen voorin. Maar het is een poging waard want zo gaat het duidelijk ook niet lekker.
Ik ben zelf ook een voorstander van rechtspoten op rechts en linkspoten op links. Maar Sulejmani eruit halen voor de Sa lijkt me wel een heel groot risico (ik ga ervan uit dan Boerrigter blijft staan want die vind ik sterk spelen), vooral ook omdat Sulejmani ook sterke wedstrijden gespeeld heeft (Lyon). Het voornaamste probleem is volgens mij gewoon mentaliteit. Die halfzachte ballen die soms gegeven worden hebben toch niet met een gebrek aan kwaliteit te maken mag ik hopen.
Eens met wat hierboven staat
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:50:33 #8
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103077809
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Als van Basten technisch directeur wordt zal Huistra grote kans maken
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:50:49 #9
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103077819
quote:
Tsja, misschien Verbeek wel. Past weliswaar niet helemaal in de Ajax-cultuur, maar is een bewezen trainer.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_103077853
quote:
Dit vroeg je 6 minuten geleden ook al hoor. Leuke discussie wel weer hier, zo gaat het er wekelijks aan toe bij jank forum ajaxnetwerk. :9
pi_103077866
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:49 schreef Splutje het volgende:

[..]

Dat op de bank zetten of in het 2de laten spelen werkt denk ik niet bij Ajax. Dan worden er egootjes gekrenkt en gaan mensen weer zeggen dat de Boer spelers "kapot" wil maken.
Janssen zou ik zelf ook weleens als aanvallende middenvelder willen zien, begrijp me niet verkeerd, alleen volstrekt onlogisch vind ik zijn huidige positie niet. Want Janssen is wel erg weinig beweeglijk voor een aanvallende middenvelder. Van de Jong naar Janssen zou dan wel erg veel beweging schelen voorin. Maar het is een poging waard want zo gaat het duidelijk ook niet lekker.
Ik ben zelf ook een voorstander van rechtspoten op rechts en linkspoten op links. Maar Sulejmani eruit halen voor de Sa lijkt me wel een heel groot risico (ik ga ervan uit dan Boerrigter blijft staan want die vind ik sterk spelen), vooral ook omdat Sulejmani ook sterke wedstrijden gespeeld heeft (Lyon). Het voornaamste probleem is volgens mij gewoon mentaliteit. Die halfzachte ballen die soms gegeven worden hebben toch niet met een gebrek aan kwaliteit te maken mag ik hopen.
Janssen zijn kwaliteiten komen niet naar boven. en dat zien andere spelerts ook en dan krijg je overslaprobleem
pi_103077874
quote:
Wim Dusseldorp
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:52:13 #13
347534 vincerusso
Vork in je reet en gaan !!
pi_103077880
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:50 schreef Morendo het volgende:

[..]

Tsja, misschien Verbeek wel. Past weliswaar niet helemaal in de Ajax-cultuur, maar is een bewezen trainer.
Verbeek zou er gelijk voor zorgen dat Cruijff weggaat
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:52:39 #14
347534 vincerusso
pi_103077891
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Wim Dusseldorp
Joop Gall kan die slappe kleuters goed over de kling jagen
pi_103077897
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dit vroeg je 6 minuten geleden ook al hoor. Leuke discussie wel weer hier, zo gaat het er wekelijks aan toe bij jank forum ajaxnetwerk. :9
Ajaxnetwerk is alleen 10 miljoen keer erger. Als die mensen op fok zouden komen :') :') :'(
pi_103077899
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:50 schreef Morendo het volgende:

[..]

Verbeek is perfect voor net onder de top, bij "underdog" clubs
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:53:06 #17
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103077910
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Verbeek zou er gelijk voor zorgen dat Cruijff weggaat
Is Cruijff er dan?
pi_103077920
er blijft weinig in nederland over. Dan maar Morten Olsen? :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:53:38 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103077931
Verbeek wordt morgen verslagen
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:53:53 #20
347534 vincerusso
pi_103077941
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
er blijft weinig in nederland over. Dan maar Morten Olsen? :P
krijgen we weer tenminste Ajax voetbal te zien
pi_103077943
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Janssen zijn kwaliteiten komen niet naar boven. en dat zien andere spelerts ook en dan krijg je overslaprobleem
Precies. Maar zie jij dat beter gaan op een andere positie?
pi_103077950
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef Tarado het volgende:
Verbeek wordt morgen verslagen
mits janssen niet op cvm staat + mits niet blind lb
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:54:10 #23
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103077953
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef Splutje het volgende:

[..]

Verbeek is perfect voor net onder de top, bij "underdog" clubs
Dat weet ik niet. Hij moet vooral werken met jonge spelers, niet met gearriveerde vedettes. Hij zou prima bij Ajax passen.
pi_103077970
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef Splutje het volgende:

[..]

op mcl komen meer kwaliteiten naar voren. kan hij met voorzetten strooien, of meer
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:54:41 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103077971
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef vincerusso het volgende:

[..]

krijgen we weer tenminste Ajax voetbal te zien
Was wel goed onder zijn bewind maar geen Ajax voetbal
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:55:49 #26
347534 vincerusso
pi_103078024
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Was wel goed onder zijn bewind maar geen Ajax voetbal
Nee het was eerder een chaos dat vol op de aanval speelde
pi_103078045
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Hij moet vooral werken met jonge spelers, niet met gearriveerde vedettes. Hij zou prima bij Ajax passen.
Vergeet niet dat spelers van Ajax zich binnen no-time een ego aanmeten als was Ajax nog Europese top. Ik zie het niet werken, bij Feyenoord is het ook mis gegaan
pi_103078069
ik wil Henkie weer terug. Henkie. Da's pas dominantievoetbal _O_
pi_103078100
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat is direct het enige punt waarop ie bij Ajax zou passen. Voor de rest zou dat de grootste interne botsing uit de geschiedenis van Ajax worden, waar de hele Cruijff-oorlog nog niets bij was. :') Van Hanegem zou zelfs nog beter bij Ajax passen.

Zelfs bij Feyenoord vonden veel supporters hem te stug en hard, en dat zegt heel veel.
-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:57:51 #30
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103078110
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:56 schreef Splutje het volgende:
bij Feyenoord is het ook mis gegaan
Dat vind ik niet. Hij heeft juist het brandhout verwijderd en talenten de kans gegeven. Onder de gegeven omstandigheden deed hij het prima daar.
pi_103078154
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Hij heeft juist het brandhout verwijderd en talenten de kans gegeven. Onder de gegeven omstandigheden deed hij het prima daar.
Eens, maar daar dachten de "vedettes" van Feyenoord anders over. Dus kon hij alsnog inrukken
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:58:58 #32
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103078155
Zou Frank Rijkaard willen?
pi_103078168
quote:
De Boer vindt Ajax ook tegen AZ favoriet

Frank de Boer moet zaterdagavond in het duel tegen koploper AZ zijn team op minimaal twee belangrijke posities anders invullen dan bij de vorige competitiewedstrijd toen Ajax een 1-0 nederlaag leed bij FC Groningen. Vanwege een schorsing is Gregory van der Wiel niet beschikbaar en Kolbeinn Sigthórsson ontbreekt in elk geval vanwege een blessure.
De nederlaag tegen Groningen kon De Boer niet met zijn volledige groep direct bespreken en verwerken. Een groot aantal Ajacieden reisden namelijk een dag later al af voor duels met hun nationale ploeg. ,,Dat weet je als je bij Ajax werkt", sprak de trainer op de persdag voorafgaande aan de topper tegen AZ. ,,Maar het is voor die spelers natuurlijk ook een grote ervaring om tegen toplanden te spelen." Zo trad Christian Eriksen aan tegen Portugal en Jan Vertonghen tegen Duitsland. Zelf was de trainer wel al snel bezig met de volgende wedstrijd van zijn ploeg. ,,Ik heb anderhalve week de tijd gehad om er over na te denken hoe we gaan spelen."

En gepuzzeld moest er. Want naast de twee reeds genoemde absenten Van der Wiel en Sigthórsson zullen ook Nicolai Boilesen, Lorenzo Ebecilio, Thulani Serero, Aras Özbiliz en de al lang uitgeschakelde Bruno Silva niet inzetbaar zijn. Goed nieuws is er ook. Toby Alderweireld kan spelen na zijn enkelblessure die bij het nationale team opliep. ,,Maar jullie zullen morgen wel zien wie er spelen", aldus De Boer tijdens het persmoment op de Toekomst. Zijn opstelling gaf hij niet prijs, wel enkele opties. ,,Siem de Jong kan in de spits, maar ook Bulykin kan een volledige wedstrijd spelen. Als rechtsback zou Ooijer kunnen spelen. Ik wil Ruben Ligeon niet voor de leeuwen gooien. Jonge spelers wil je het liefste in een geöliede machine inpassen. Het zou wel kunnen dat hij invalt en dus zijn debuut maakt." Datzelfde geldt voor Dico Koppers, linksback van Jong Ajax, die zaterdag ook bij de selectie zal zitten.

Wel vaker moest De Boer een speler inpassen, maar deze keer is het voor het eerst dat De Boer écht goed moet puzzelen om de juiste spelers op de juiste plaatsen te krijgen. ,,Het is ook interessant om te zien welke reactie het team daarop geeft", zei de trainer aan de voormiddag van de topper tegen AZ. ,,Cruciaal zal ik de wedstrijd niet noemen, want de competitie is nog lang. Wil je de achterstand verkleinen dan moet je punten pakken. Maar als we wel averij oplopen dan nog kunnen we voor het kampioenschap gaan. De statistieken kunnen dan wel aangeven dat we in 1981 voor het laatst hebben verloren, maar dat betekent ook dat de eerste keer dichter bij komt. Dat zag je ook bij het Nederlands elftal. Ik hoop het natuurlijk niet en ik vind ook dat wij morgen favoriet zijn. AZ is wel kampioenskandidaat. Gert Jan Verbeek heeft een goed team gesmeed waarin het nu allemaal klopt. Ze bewegen veel, durven elkaar in te spelen. Het ziet er degelijk uit. AZ zit in een flow en wij proberen die even te doorbreken. Wij gaan AZ aanpakken met ons eigen spel, zoals we dat altijd doen in de ArenA. We proberen dat ook in uitduels maar thuis lukt het even beter om de tegenstander onze wil op te leggen."
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:59:26 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103078171
quote:

[..]

5 keer liever Frank de Boer dan die over het paard getilde echte boer Verbeek, wat een eikel vind ik dat :r wordt tijd dat hij morgen goed op z'n boerekloten krijgt
pi_103078172
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef Morendo het volgende:
nee man. Deed het goed bij barca maar dan heb je ook supermateriaal.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:59:47 #36
347534 vincerusso
pi_103078185
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef Morendo het volgende:
Alleen met henkie als assistent , zonder is die niks eigenlijk
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:59:48 #37
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103078186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef Splutje het volgende:

[..]

Eens, maar daar dachten de "vedettes" van Feyenoord anders over. Dus kon hij alsnog inrukken
Natuurlijk, maar sowieso is Feyenoord wat dat betreft een kutclub. Die rare spelersdemocratie.
pi_103078192
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

5 keer liever Frank de Boer dan die over het paard getilde echte boer Verbeek, wat een eikel vind ik dat :r wordt tijd dat hij morgen goed op z'n boerekloten krijgt
:') .
pi_103078225
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Verbeek. _O_
pi_103078243
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:49 schreef Splutje het volgende:

[..]

Ego's worden gekrenkt dan, maar ik vraag me af of dat toch niet beter is. Voor de lange termijn. Wellicht dat die ego's dan gaan nadenken waarom het niet loopt.
Janssen zijn positie is, vind ik toch, wel onlogisch. Beweging, dynamisch zijn voor die positie is toch wel érg belangrijk voor een CVM. Altijd aanspeelbaar zijn en niet in de dekking blijven lopen. Anita snapt dat, hij is daar dan ook voor gemaakt. Dat Janssen niet op CVM uit de verf komt, is denk ik ook het gevolg dat Janssen niet goed weet hoe hij die positie moet invullen.
Ik ben het met je eens dat als Janssen links op het middenveld komt te voetballen, er een stuk minder beweging is voorin. Wellicht dat Ajax dan gaat teren op de afstandsschoten van Janssen.
Een mooie pegel op zijn tijd is niet slecht, maar of er voetballend veel op vooruit gegaan wordt waag ik te betwijfelen.
Toch wordt Janssen dan juister gebruikt dan op CVM.
De meerwaarde van Janssen wordt dan wel duidelijk zichtbaar.
Daarmee begint hij niet opeens veel te bewegen en zich vrij te lopen, maar dan kan hij iig tonen dat zijn linkerbeen fantastisch is.
Maar ja, voetballend gaat Ajax er wellicht niet vooruit. Aan de andere kant staat Anita dan wel op CVM ( Of Enoh ) en zou er meer voetbal uit moeten komen.
Op de manier waarop er nu gevoetbald wordt, kan idd niet meer. Dus nieuwe spelers erin ( op bepaalde posities ) of spelers van positie wisselen.
De Sa is idd een groot risico, alleen Sulejmani vind ik altijd maar zwakjes aan de rechterkant. Dat hij niet rechtsbenig is, is idd een groot nadeel. Toch zou ik het wel durven om Lukoki of De Sa daar neer te zetten.
Het is te hopen dat die softe balletjes niet komt door een gebrek aan kwaliteit, want dan is de toestand buitengewoon kritiek.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:01:34 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103078249
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:') .
Mag ik toch vinden :)
pi_103078270
quote:

[..]

Hij was te koppig, maar zijn ideeen waren idd gewoon goed. Maar hij stapte op het slechtste moment bij Feyenoord in waarin hij de afgelopen 100 jaar op in had kunnen stappen, voor zijn ideeen.

Maar Verbeek kan gewoon niet met vedette's overweg, en het probleem is dat jongens als Cabral zich ook al een beetje zo gedragen. Verbeek moet je voor een elftal neerzetten vol Scandinaviers en echte Hollandse jongens.
-
pi_103078307
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

Mag ik toch vinden :)
ik mag het ook :') vinden
pi_103078355
Maar waarom gaat het hier over een nieuwe trainer voor Ajax? Voor hetzelfde geldt win je van AZ en sta je met kerst weer bovenaan. En zelfs al verlies je; zijn er echt mensen die alwéér een trainer willen ontslaan?
-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:04:40 #45
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103078372
Van den Brom misschien. Die wil ook vast wel.
pi_103078374
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:04 schreef Ritmo het volgende:
Maar waarom gaat het hier over een nieuwe trainer voor Ajax? Voor hetzelfde geldt win je van AZ en sta je met kerst weer bovenaan.
mits theo mcl staat en anita/enoh cvm. anders niet.
pi_103078396
quote:
Maar waarom gaat het hier over een nieuwe trainer voor Ajax? Voor hetzelfde geldt win je van AZ en sta je met kerst weer bovenaan. En zelfs al verlies je; zijn er echt mensen die alwéér een trainer willen ontslaan?
Dat is elk jaar zo. :O
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:05:28 #48
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103078410
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:04 schreef Morendo het volgende:
Van den Brom misschien. Die wil ook vast wel.
Dat vind ik wel een betere optie dan Verbeek ja
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:05:31 #49
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103078412
quote:
Frank laat momenteel wel erg veel incompetentie zien. En dat kan niet bij Ajax.
pi_103078425
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef Splutje het volgende:

[..]

Qua positiespel is het lood om oud ijzer. Toch zal Janssen meer waarde kunnen hebben links op het middenveld.
Afstandsschoten erin pegelen, de steekpasses geven. Maar ja, dat heeft Lodeiro ook allebei, zélfs een betere steekpass perfect in de loop. Daarbij kan Lodeiro wél mee in het zo gewenste combinatievoetbal.
Maar iig, als Janssen al persé moet spelen van De Boer, dan is alleen links op het middenveld een optie.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:05:55 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103078429
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

mits theo mcl staat en anita/enoh cvm. anders niet.
waarschijnlijk ondanks dat
pi_103078472
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

waarschijnlijk ondanks dat
mits frank zn instelling + wisselbeleid aanpakt.
pi_103078487
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Dat is elk jaar zo. :O
Ik denk dat er geen betere trainer voor jullie is dan F. de Boer. Hij moet alleen nog leren en maakt foutjes.. geef hem daar de tijd voor.
-
pi_103078496
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik denk dat er geen betere trainer voor jullie is dan F. de Boer. Hij moet alleen nog leren en maakt foutjes.. geef hem daar de tijd voor.
Henk ten Cate w/
pi_103078528
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:05 schreef Morendo het volgende:

[..]

Frank is net aan z'n carierre als trainer begonnen en zal nog moeten leren. Alsof Hiddink en v. Gaal dat niet deden in hun eerste jaar.
-
pi_103078555
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Frank is net aan z'n carierre als trainer begonnen en zal nog moeten leren. Alsof Hiddink en v. Gaal dat niet deden in hun eerste jaar.
zou je dat ook zeggen toen de Marco van Basten begon als trainer na bondscoachschap? :?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:09:30 #57
347534 vincerusso
pi_103078572
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:05 schreef Morendo het volgende:

[..]

lekker de boel naaien voor een transfer naar Barca
good times, good times...
pi_103078591
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:09 schreef vincerusso het volgende:

[..]

lekker de boel naaien voor een transfer naar Barca
good times, good times...
Het is een complot stem Geert Wilders mensen!!1
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:10:23 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103078594
quote:

[..]

Vind ik ook hoor, en het gaat in het geval van Janssen niet zo zeer dat hij cvm staat, het gaat om de positie van alle middenvelders en dan met name de afstanden en inspeelmogelijkheden van achteruit
pi_103078673
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vind ik ook hoor, en het gaat in het geval van Janssen niet zo zeer dat hij cvm staat, het gaat om de positie van alle middenvelders en dan met name de afstanden en inspeelmogelijkheden van achteruit
Ik pleit totaal niet voor een ontslag, maar ik stoor me af en toe wel aan zijn wissels. Helaas voor hem pakken die keuzes ook zelden goed uit waardoor het bijna voelt of ik het beter zou kunnen _O-
pi_103078752
quote:

[..]

Mee eens inderdaad. :)
pi_103078816
quote:
Voorspelling VZ: AZ gaat als koploper de topper van zaterdagavond in en zal dus voldoende zelfvertrouwen hebben: zeker ook omdat bij Ajax basiskrachten als Gregory van der Wiel en Kolbeinn Sigthórsson ontbreken. De Amsterdamse grond doet echter iets met AZ, dat pas één keer wist te winnen in de hoofdstad. Gokken op een tweede zege blijft een groot risico.
pi_103078844
Wel vet :) Kon dat in de ArenA maar :P Gaat alleen niet werken omdat er maar 1 of 2 vakken zijn die mee doen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:29:47 #64
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103079382
Sigthórsson in januari of februari fit
Ajax-spits Kolbeinn Sightórsson is afgelopen dinsdag succesvol geopereerd aan zijn enkel. Zijn herstel duurt naar alle waarschijnlijkheid langer dan gedacht.

De IJslandse aanvaller is naar verwachting in januari of februari pas weer volledig hersteld. Dit laat Ajax weten aan AT5. Aanvankelijk werd er van uit gegaan dat de Amsterdamse aanvalsleider aan het einde van het jaar weer fit zou zijn.

Sightórsson is geopereerd aan een vermoeidheidsbreuk in zijn enkel.

http://www.at5.nl/artikel(...)uari-of-februari-fit
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:47:48 #65
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103080009
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:16 schreef mash_ het volgende:
Wel vet :) Kon dat in de ArenA maar :P Gaat alleen niet werken omdat er maar 1 of 2 vakken zijn die mee doen.
Sabri _O_ Moeten we naar Ajax halen :)
AFC AJAX
pi_103080455
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:47 schreef msnk het volgende:

[..]

Sabri _O_ Moeten we naar Ajax halen :)
Hij is klein genoeg voor het middenveld iig zie ik.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:06:04 #67
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_103080627
Ik ga een paar woorden wijden aan Theo J., omdat het kan... :)

Theo houdt niet zo van verdedigen, kan het ook niet zo goed. Hij is in eerste instantie een creatieve middenvelder, zij het een weinig dynamische. (Alhoewel, die run en die lob eind vorig seizoen - uit z'n tenen, maar toch...)

Het plan van Frank de B. was als volgt: zo dominant en "hoog" (zoals onze vriend Johan B. altijd zegt) spelen dat Theo vrij, en "in range" komt om het gehele veld vóór zich te bestrijken met zijn geweldige passes. De praktijk is anders gebleken.

Theo wordt zonder uitzondering altijd goed gedekt, klem gezet, gestoord en afgeschermd door de tegenstander, waardoor hij in zijn beoogde rol nauwelijks tot zijn recht komt. De vraag is alleen: komt dat door Theo zelf, of speelt de rest van het team niet goed genoeg om Theo te laten floreren? (En daarbij hoort ook, de verdedigende kastanjes voor hem uit het vuur halen als dit nodig is.)

Ik denk dat Frank nog steeds de illusie heeft dat de rest van het team een stuk beter kan, en dat daardoor de druk op Theo vanzelf zal afnemen. Daarom laat hij Theo op dezelfde positie staan. Of de rest van het elftal in staat is te doen wat volgens Frank nodig is, is nog maar de vraag. Of hij ze dat kan leren ook.
Look behind you! It's your ass!
pi_103080676
Morgen in de spits:

"We zullen morgen zien hoe het team de afwezigheid van Kolbeinn opvangt", vertelt De Boer vrijdag in gesprek met De Telegraaf. "Siem is een optie. Hij heeft al vaak bewezen dat hij ook op deze positie goed uit de voeten kan, met de kampioenswedstrijd tegen FC Twente als beste voorbeeld voor iedereen. Zijn onverzettelijkheid spreekt me aan en hij is belangrijk voor het team."

"Sigthorssons afwezigheid betekent niet automatisch dat Bulykin in de basis staat", wikt en weegt De Boer. "Dmitri is fit genoeg om te starten, doet alle trainingen mee, is al regelmatig ingevallen en heeft laatst nog met Jong Ajax een hele wedstrijd gespeeld. Ik denk dat hij misschien nog wat ritme mist." De beweeglijke Eriksen in de Barcelona-rol van Lionel Messi is ook een optie. "Daar denk ik inderdaad wel eens over na en we hebben het ook wel eens besproken", aldus De Boer.
pi_103080746
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
Morgen in de spits:

"We zullen morgen zien hoe het team de afwezigheid van Kolbeinn opvangt", vertelt De Boer vrijdag in gesprek met De Telegraaf. "Siem is een optie. Hij heeft al vaak bewezen dat hij ook op deze positie goed uit de voeten kan, met de kampioenswedstrijd tegen FC Twente als beste voorbeeld voor iedereen. Zijn onverzettelijkheid spreekt me aan en hij is belangrijk voor het team."

"Sigthorssons afwezigheid betekent niet automatisch dat Bulykin in de basis staat", wikt en weegt De Boer. "Dmitri is fit genoeg om te starten, doet alle trainingen mee, is al regelmatig ingevallen en heeft laatst nog met Jong Ajax een hele wedstrijd gespeeld. Ik denk dat hij misschien nog wat ritme mist." De beweeglijke Eriksen in de Barcelona-rol van Lionel Messi is ook een optie. "Daar denk ik inderdaad wel eens over na en we hebben het ook wel eens besproken", aldus De Boer.
Eriksen in de spits? :') . Is frank wel goed bij zn ei. eriksen in de sr/sc/sl is fail for succes
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:09:38 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103080765
Eriksen "ik schiet wel maar niemand weet waarom" in de spits, goed plan!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:13:23 #71
302138 HuffTheTalbot
pi_103080913
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen "ik schiet wel maar niemand weet waarom" in de spits, goed plan!
Okee, als hij er morgen toch staat - en drie keer om de keeper omspeelt - ga ik vrij hard lachen. :)

Als je dichterbij staat hoef je minder ver te schieten. :Y
pi_103080945
Als Eriksen in de punt van de aanval komt te staan, zou ik daar érg verdrietig van worden. Het is toch niet normaal dat dit overwogen wordt?
pi_103081011
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
Als Eriksen in de punt van de aanval komt te staan, zou ik daar érg verdrietig van worden. Het is toch niet normaal dat dit overwogen wordt?
dan zou ik nog liever el hamdaoui terughalen
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:15:35 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103081014
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Okee, als hij er morgen toch staat - en drie keer om de keeper omspeelt - ga ik vrij hard lachen. :)

Als je dichterbij staat hoef je minder ver te schieten. :Y
Zouden zijn eerste 3 gewonnen duels zijn dan :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:16:59 #75
302138 HuffTheTalbot
pi_103081059
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zouden zijn eerste 3 gewonnen duels zijn dan :').
"Uit de duels blijven," zegt Frank altijd tegen 'm... ;)
pi_103081125
Gaat weer goed he met de club en de fans
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:19:21 #77
347534 vincerusso
pi_103081160
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik zie er wel wat in.. kweet niet waarom eigenlijk
pi_103081291
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:19 schreef vincerusso het volgende:

[..]

Ik zie er wel wat in.. kweet niet waarom eigenlijk
Je bedoelt omdat hij dan meer in een vrijere rol zit dan nu het geval is?
  Redactie Games vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:22:53 #79
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_103081303
Wat een zeikerts zijn we weer met zijn allen zeg, pff. Laten we eerst morgen even aankijken voordat iedereen hier komt kankeren.
.....Kennedy
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 17:23:59 #80
347534 vincerusso
pi_103081347
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:22 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Je bedoelt omdat hij dan meer in een vrijere rol zit dan nu het geval is?
ja. dan hebben de 2 centrumverdedigers van de tegenpartij geen idee wie ze moeten dekken
pi_103081362
Ajax wil een sterke speler die de ballen kan kaatsen in de spits toch? En die een goal kan maken? Lijkt Erikssen me inderdaad een goed idee :)
pi_103081540
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:23 schreef vincerusso het volgende:

[..]

ja. dan hebben de 2 centrumverdedigers van de tegenpartij geen idee wie ze moeten dekken
Daar heb je wel een punt ja. Het zorgt feitelijk voor verwarring. Maar kopsterk vind ik ook wel belangrijk in de punt van de aanval. Dat voorzetjes van de zijkant, iig van links dan toch, ook op het hoofd geplaatst kunnen worden.
Maar idd, Eriksen zou in de punt kunnen spelen. Maar ik wil hem liever veel steekpasses zien geven die de spits dan afmaakt.
pi_103081593
De Boer gaf in de persconferentie aan dat hij niet bang is om Blind tegenover Beerens te zetten. Daarnaast zei hij ook dat hij Koppers en Ligeon niet voor de leeuwen wil gooien en dus niet in de basis starten.

Tsja, wel een linksbenige speler op links dan, maar Blind komt ( is mijn bescheiden mening ) overal te kort bij Ajax.
pi_103081728
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

zou je dat ook zeggen toen de Marco van Basten begon als trainer na bondscoachschap? :?
Een bondscoach vind ik eigenlijk wat anders dan een clubcoach. Die moet ervaring hebben, want gezien je maar een beperkt aantal wedstrijden per jaar hebt om successen te boeken (kwalificatie, EK, WK) is daar veel minder ruimte voor foutjes. Bovendien moet je daar (in het geval van b.v. Oranje) echt met vedettes om kunnen gaan. Dat doe je door je als coach al jaren jezelf te bewezen hebben.
-
pi_103081777
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Een bondscoach vind ik eigenlijk wat anders dan een clubcoach. Die moet ervaring hebben, want gezien je maar een beperkt aantal wedstrijden per jaar hebt om successen te boeken (kwalificatie, EK, WK) is daar veel minder ruimte voor foutjes. Bovendien moet je daar (in het geval van b.v. Oranje) echt met vedettes om kunnen gaan.
Klopt.
pi_103086900
quote:
Theo Janssen heeft zich opnieuw uitgesproken over zijn rol bij Ajax. De middenvelder, die afgelopen zomer overkwam van FC Twente, ergert zich aan het feit dat zijn ploeggenoten hem regelmatig over het hoofd zien.
Foto: Proshots

''Het is balen dat ik zo weinig aan de bal kom'', zo stelt Janssen in een interview met AT5. ''Ik moet dominanter zijn, maar het is irritant dat ik zo vaak over het hoofd wordt gezien door ploeggenoten.''

''Niet altijd de bal op safe terugspelen. Dat gebeurde te vaak en op een gegeven moment ging ik daar in mee.''

Er is de afgelopen weken veel kritiek geweest op het spel van Janssen. Hij zou een te verdedigende positie hebben in het veld, maar kan zaterdag tegen AZ wel eens een aanvallender rol krijgen.

'Belangrijk zijn'

Kolbeinn Sigthorsson is geblesseerd en de kans is aanwezig dat Siem de Jong zijn positie in de spits gaat overnemen. In dat geval zou Janssen als aanvallende middenvelder opereren in plaats van verdedigende middenvelder.

''Ik wil belangrijk zijn voor het team en aan het eind van het seizoen een mooie prijs pakken. Het maakt me niet zoveel uit waar ik speel'', hield Janssen zich op de vlakte.
bron nu
pi_103086908
kom op Boertje. wakker worden *O*
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:53:43 #88
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_103087123
Grappig dat Janssen nu opeens open staat voor een rol als AM. Ik dacht dat hij echt voor de VM positie ging maar misschien verkeerd begrepen.
Ik denk dat morgen AZ wel de beste papieren voor de overwinning heeft. Dat Unibet ons als favoriet ziet is echt belachelijk. Ze bieden gewoon 4.55x je inzet bij winst van AZ. Ik hoop uiteraard dat Ajax wint en ik zal ook in mijn Ajax shirtje zitten kijken morgen maar zulke goede odds kon ik niet laten liggen
pi_103087129
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
kom op Boertje. wakker worden *O*
Jeps. Lange zomerrust heeft hij schijnbaar. Maar ja, wordt hij ook daadwerkelijk wakker? Ik vraag het me af. Iig voor de winterstop denk ik, helaas helaas, niet.
pi_103087266
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef Burrito het volgende:
Grappig dat Janssen nu opeens open staat voor een rol als AM. Ik dacht dat hij echt voor de VM positie ging maar misschien verkeerd begrepen.
Ik denk dat morgen AZ wel de beste papieren voor de overwinning heeft. Dat Unibet ons als favoriet ziet is echt belachelijk. Ze bieden gewoon 4.55x je inzet bij winst van AZ. Ik hoop uiteraard dat Ajax winst en ik zal ook in mijn Ajax shirtje zitten kijken morgen maar zulke goede odds kon ik niet laten liggen
Puur naar de statistieken kijkend heeft Unibet toch gelijk? Az in de Arena en Az thuis is een wereld van verschil.
Verbeek zorgt wel voor 'stoere' taal, maar hij weet ook dat Ajax vrijwel altijd een goed resultaat behaald in de Arena tegen Az.
Zeker als Anita of Enoh op de CVM staat, zal Ajax makkelijker kunnen voetballen en Az zal alle moeite hebben. Ondanks dat Az nu leuk speelt.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:05:45 #91
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_103087813
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Puur naar de statistieken kijkend heeft Unibet toch gelijk? Az in de Arena en Az thuis is een wereld van verschil.
Verbeek zorgt wel voor 'stoere' taal, maar hij weet ook dat Ajax vrijwel altijd een goed resultaat behaald in de Arena tegen Az.
Zeker als Anita of Enoh op de CVM staat, zal Ajax makkelijker kunnen voetballen en Az zal alle moeite hebben. Ondanks dat Az nu leuk speelt.
Ik snap wat je zegt. Maar Ajax speelt tot nu toe ruk en AZ speelt goed. Ajax moet wellicht Ooijer en Blind opstellen..etc.
4.55x je inzet betekent dat de bookies denken dat AZ minder dan 22% van de keren gaat winnen. Ik schat dat AZ 70% van de keren gaat winnen morgen.
pi_103087909
gewoon enoh naast theo zetten

enoh ruimt vuile werk van theo op

theo kan lekker potje vrijuit balle
Nothing to see here, carry on
pi_103089288
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef Burrito het volgende:

[..]

Ik snap wat je zegt. Maar Ajax speelt tot nu toe ruk en AZ speelt goed. Ajax moet wellicht Ooijer en Blind opstellen..etc.
4.55x je inzet betekent dat de bookies denken dat AZ minder dan 22% van de keren gaat winnen. Ik schat dat AZ 70% van de keren gaat winnen morgen.
Is waar. Op basis van de tot nu toe gespeelde wedstrijden in de Eredvisie zal Az morgen winnen. Toch denk ik dat Ajax met 2 a 3-0 wint. Az zal in de Arena niet hun eigen spelletje kunnen en gaan spelen.
De woorden van Verbeek zeggen mij weinig.
Az voetbalt dit seizoen vooralsnog beter, toch denk ik dat Ajax morgen de volle buit meeneemt.
pi_103089434
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef RijstNatie het volgende:
gewoon enoh naast theo zetten

enoh ruimt vuile werk van theo op

theo kan lekker potje vrijuit balle
Enoh zou ik er ook inzetten. Anita linksback dan maar. Want tsja, een rechtspotige speler a la Anita is op linksback nog altijd beter dan Blind.
Ooijer dan op rechts. Ooijer geeft wel strakke inspeelpasses. Dit itt tot Alderweireld. Maar Alderweireld zal, mits fit, centraal starten. Ooijer en Alderweireld kunnen gedurende de wedstrijd wisselen van positie.
Bij het Belgische nationale elftal speelt Alderweireld ook geregeld rechtsback.
pi_103089599
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Enoh zou ik er ook inzetten. Anita linksback dan maar. Want tsja, een rechtspotige speler a la Anita is op linksback nog altijd beter dan Blind.
Ooijer dan op rechts. Ooijer geeft wel strakke inspeelpasses. Dit itt tot Alderweireld. Maar Alderweireld zal, mits fit, centraal starten. Ooijer en Alderweireld kunnen gedurende de wedstrijd wisselen van positie.
Bij het Belgische nationale elftal speelt Alderweireld ook geregeld rechtsback.
Van der Wiel mag wat mij betreft op de bank beginnen. Heb zelfs liever Ooijer dan die prutser :{w
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_103089711
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Van der Wiel mag wat mij betreft op de bank beginnen. Heb zelfs liever Ooijer dan die prutser :{w
V/d wiel is verplicht vrij dit weekend ;)
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_103089813
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef badboynova het volgende:

[..]

V/d wiel is verplicht vrij dit weekend ;)
Oh ja, vergeten :P

Maar goed ook! :6
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_103089832
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Van der Wiel is geschorst, dus zowiezo is hij er niet bij.
Tsja, Ooijer heb ik op dit moment ook liever dan Van der Wiel. Eigenlijk ook dan Alderweireld met zijn softe passjes, terwijl hij het toch zou moeten kunnen.
Ooijer vertrouw ik wel. Hij weet zich wel te motiveren voor een wedstrijd.
Ik herinner me nog een wedstrijd op het WK van vorig jaar. Op het laatste moment mocht hij starten ( wegens blessure van Mathijssen als ik het me goed herinner ) en speelde Fabiano compleet uit de wedstrijd.
Ooijer beseft dat er inzet getoond moet worden en dat betwijfel ik bij bv. Alderweireld en Van der Wiel.
pi_103089862
En het is Sowieso ;)
pi_103090027
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
En het is Sowieso ;)
Ik hou meer van de z dan van de s. :9

Ajax kan morgen tot op drie punten van de kaasstedelingen komen. Als het 9 punten wordt, heeft Ajax en De Boer een probleem.
Als De Boer daarna nog niet door heeft dat er dringend dingen moeten veranderen dan zal het wel eens meer kunnen worden dan 9 punten.
Maar ik denk nog steeds dat Ajax morgen wint. Wellicht meer hoop en tegen beter weten in, maar kan me niet voorstellen dat Ajax in eigen huis verliest van Az, ook al speelt Az leuk voetbal dit seizoen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:54:41 #101
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103090616
Een Amsterdammer gebruikt geen "z".
AFC AJAX
pi_103090704
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef msnk het volgende:
Een Amsterdammer gebruikt geen "z".
Was ook maar geintje natuurlijk. :)

Ben trouwens benieuwd of De Jong of Bulykin of Eriksen in de punt van de aanval staat.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:13:18 #103
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103091690
Boeien joh, hij lachte mij een keer uit toen ik hem corrigeerde toen hij "ik wordt" schreef :P

Ik ben voor 't eerst dit seizoen erg onzeker voor een wedstrijd van een Ajax. Zelfs tegen Real Madrid was ik dat niet :{
AFC AJAX
pi_103092511
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef msnk het volgende:
Boeien joh, hij lachte mij een keer uit toen ik hem corrigeerde toen hij "ik wordt" schreef :P

Ik ben voor 't eerst dit seizoen erg onzeker voor een wedstrijd van een Ajax. Zelfs tegen Real Madrid was ik dat niet :{
Jeps, dat is wel waar ja.

Die onzekerheid heb ik eigenlijk ook ja. Denk dat dat komt omdat er onder De Boer hemeltergend slecht voetbal wordt gespeeld dit seizoen en de achterstand morgen kan oplopen tot 9 punten en een dramaseizoen niet eens ver weg is. ;(
Eigenlijk hoogst merkwaardig.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:02:21 #105
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103094643
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Was ook maar geintje natuurlijk. :)

Ben trouwens benieuwd of De Jong of Bulykin of Eriksen in de punt van de aanval staat.
Eriksen? Onze eigen 'Messi'? :')
pi_103094758
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

Eriksen? Onze eigen 'Messi'? :')
Ik heb hem daar ook liever niet bij Ajax, maar De Boer vindt hem toch een optie voor in de punt. ;(
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:09:12 #107
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103095074
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef Contador_The_Best het volgende:

[..]

Ik heb hem daar ook liever niet bij Ajax, maar De Boer vindt hem toch een optie voor in de punt. ;(
Ik mag toch hopen dat Frank niet zo dom is. Gewoon Siem in de spits en Bulykin als eventuele pinchhitter.
pi_103105874
quote:
Ajax lijkt zaterdagavond zonder debutant in de basis te beginnen aan de thuiswedstrijd tegen AZ. Frank de Boer haalde verdediger Ruben Ligeon en Dico Koppers bij zijn selectie, maar afgaande op de laatste training zal Toby Alderweireld de geschorste Gregory van der Wiel vervangen als rechtsback. “Ik ga niet met Ruben beginnen”, liet De Boer al weten aan De Telegraaf.
/

Het lijkt erop dat Alderweireld rechtsback komt te spelen en André Ooijer de plek van de Belg naast Jan Vertonghen zal gaan innemen. Vurnon Anita speelt als linksback en op het middenveld komt er ruimte voor Eyong Enoh, omdat Siem de Jong doorschuift naar de spitspositie. Dit houdt in dat Theo Janssen een meer aanvallende rol zal bekleden op het middenveld.

Ajax heeft momenteel zes punten minder dan koploper AZ. “Ik heb AZ zien spelen en dat zag er goed uit”, zei De Boer. “Ik denk dat Gertjan (Verbeek, red.) een goed team heeft gesmeed. Als het klopt, is AZ moeilijk te verslaan. Het is een enthousiaste ploeg, met veel beweging van buiten naar binnen en met durf. Als je iets wilt creëren, zul je inventief moeten zijn. En dat kan bij ons beter.”
_O_ . Frank heeft meegelezen
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:47:24 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103106573
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 07:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

_O_ . Frank heeft meegelezen
eerst zien dan geloven maar het ligt allemaal wel voor de hand :)
pi_103106608
vanavond lekker kaasfonduen om 18:45
pi_103106653
Wie pakt Elm op denken jullie? Hij is toch de grote man op het middenveld daar. Enoh houdt zich bezig met Maher denk ik. En ik weet niet of Janssen of Eriksen zich hard zullen bezig houden met verdedigen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:53:30 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103106662
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
vanavond lekker kaasfonduen om 18:45
Ik zit in de kroeg, eerst vandaag F1 quali, straks rugby halve finale, hierdoor wat quota problemen dus Liverpool-ManU en Ajax-AZ kijk ik buiten de deur
pi_103106665
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik zit in de kroeg, eerst vandaag F1 quali, straks rugby halve finale, hierdoor wat quota problemen dus Liverpool-ManU en Ajax-AZ kijk ik buiten de deur
F1 kwalificatie is al geweest hé. :P
pi_103106669
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:53 schreef Bonkers. het volgende:
Wie pakt Elm op denken jullie? Hij is toch de grote man op het middenveld daar. Enoh houdt zich bezig met Maher denk ik. En ik weet niet of Janssen of Eriksen zich hard zullen bezig houden met verdedigen.
Elm is toch een rechtspoot?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:56:36 #115
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103106692
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

F1 kwalificatie is al geweest hé. :P
Ja daarom juist dus de tv staat al aan sinds 7 uur, schijnt een mens gek van te worden hier thuis ;)
pi_103106693
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Elm is toch een rechtspoot?
Volgens mij wel ja. Maar ik zie Eriksen er nog niet opstaan, Janssen eigenlijk ook niet.
pi_103106713
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:56 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Volgens mij wel ja. Maar ik zie Eriksen er nog niet opstaan, Janssen eigenlijk ook niet.
Krijgt Anita het gezellig. Komen Elm en Beerens over de vloer
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:56:58 #118
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_103107583
Ooijer boven Blind verkiezen :')
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:07:11 #119
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103107750
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:56 schreef gniffie het volgende:
Hopen dat Ooijer tegen Altidore komt, dat moet hij wel kunnen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:07:55 #120
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103107760
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 09:53 schreef Bonkers. het volgende:
Vertonghen moet gewoon doordekken.
pi_103107894
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 10:56 schreef gniffie het volgende:
:'). blind is 10x zo slecht
pi_103107925
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:07 schreef Morendo het volgende:

[..]

Vertonghen moet gewoon doordekken.
Zie ik ook niet gebeuren, met Altidore en Ooijer..

Ik wil wel zien hoe Frank dit gaat oplossen, ik denk dat ie weer Janssen gaat opofferen. Met Elm vrijlaten, maak je het jezelf zo lastig.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:19:53 #123
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103108004
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:15 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Ik wil wel zien hoe Frank dit gaat oplossen, ik denk dat ie weer Janssen gaat opofferen. Met Elm vrijlaten, maak je het jezelf zo lastig.
Je zou ook van eigen kracht kunnen uitgaan en Elm en Maher achter Janssen en Eriksen laten aanlopen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:23:51 #124
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103108098
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:19 schreef Morendo het volgende:

[..]

Je zou ook van eigen kracht kunnen uitgaan en Elm en Maher achter Janssen en Eriksen laten aanlopen.
Zoals het zou moeten zijn bij Ajax.
AFC AJAX
pi_103108592
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:15 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Altidore :')

In z'n hele Europese carrière (57 wedstrijden) maar 6 goals gemaakt _O-
★★★
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:58:54 #126
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103108862
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:47 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Dat waren ook niet altijd basisplaatsen. :')
pi_103108942
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:58 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat waren ook niet altijd basisplaatsen. :')
Alsnog.
★★★
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 12:03:19 #128
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103108965
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Alsnog.
Ik vind hem opzich wel een redelijke spits.
pi_103108984
quote:

[..]

Jij kijkt dit seizoen geen voetbal? Met zijn fysiek kan ie verdedigers bezig houden en dit seizoen heeft ie al vaak gescoord.
pi_103108994
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:03 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Jij kijkt dit seizoen geen voetbal? Met zijn fysiek kan ie verdedigers bezig houden en dit seizoen heeft ie al vaak gescoord.
Oh, en dat maakt hem een goede voetballer?
★★★
pi_103109047
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:04 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Oh, en dat maakt hem een goede voetballer?
Ja, wat moet een diepe spits met zijn fysiek nog meer doen dan de verdedigers bezig houden, de middenvelders laten aansluiten en af en toe scoren?
pi_103109082
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Ja, wat moet een diepe spits met zijn fysiek nog meer doen dan de verdedigers bezig houden, de middenvelders laten aansluiten en af en toe scoren?
Vaker te scoren, en niet 6 doelpunten in 56x30minuten.
★★★
pi_103109101
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:07 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hij doet het dit seizoen gewoon goed. Wat maakt het dan uit wat hij in het verleden heeft gepresteerd
pi_103109129
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:07 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Een spits moet je baseren op zijn huidige vorm, niet het verleden. En zo'n beetje iedereen weet dat hij niet bij villareal paste en steeds verhuurd worden ook niet echt bevordelijk is..
pi_103109176
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:07 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Hij doet het dit seizoen gewoon goed. Wat maakt het dan uit wat hij in het verleden heeft gepresteerd
Niet zo goed dat we er als Ajacied bang voor hoeven te zijn. Komop man, zelfs Blind zou met zijn Fysiek Altidore nog aankunnen.
★★★
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:58:23 #136
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_103111889
Ik heb er zin an!

Siem spits, Janssen in een wat meer aanvallendere rol. Ik zeg ik hou ervan.
pi_103112468
Idd! Ben ook benieuwd. Janssen moet zich nu gaan bewijzen
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_103112553
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:58 schreef J2T het volgende:
Ik heb er zin an!

Siem spits, Janssen in een wat meer aanvallendere rol. Ik zeg ik hou ervan.
Dat hebben we dit seizoen toch al eerder gezien? Toen leidde dat volgens mij ook niet echt tot het voorspelde geniale spel waar een dergelijk opstelling toe zou moeten leiden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_103112788
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat hebben we dit seizoen toch al eerder gezien? Toen leidde dat volgens mij ook niet echt tot het voorspelde geniale spel waar een dergelijk opstelling toe zou moeten leiden.
Ja maar toen speelde onze beste middenvelder Eriksen ineens rechtsbuiten.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:40:14 #140
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103112841
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:23 schreef Stiggie het volgende:
Idd! Ben ook benieuwd. Janssen moet zich nu gaan bewijzen
Vooral zijn gezeur in de pers valt me een beetje tegen. 'De spelers slaan mij expres over' en zo.
pi_103112890
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Vooral zijn gezeur in de pers valt me een beetje tegen. 'De spelers slaan mij expres over' en zo.

Het klopt wel een beetje.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:02:56 #142
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103113353
quote:
Ja, maar kaart dat intern aan.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:30:14 #143
302138 HuffTheTalbot
pi_103117638
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:07 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hopen dat Ooijer tegen Altidore komt, dat moet hij wel kunnen.
Dit is wel een érg droge grap. Niet eens een smilie... ;)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:32:22 #144
302138 HuffTheTalbot
pi_103117704
quote:

[..]

Waarvan 3 in de afgelopen paar wedstrijden. Hij heeft nog wat in te halen. :Y
pi_103120372
Wat een verrassing, we staan weer achter.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:02:20 #146
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_103120410
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:01 schreef Devz het volgende:
Wat een verrassing, we staan weer achter.
kutgoal :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_103120664
Volgens mij hebben we de slechtste verdediging van de hele Eredivisie.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:09:20 #148
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103120675
Wat een verassing we zijn volkomen kansloos.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103120700
Einde de Boer?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:11:29 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103120750
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Einde de Boer?
:')
C'est la vie
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:12:39 #151
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103120793
Godallejezus de Jong man.
C'est la vie
pi_103120804
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Kan je lachen maar als de Boer zijn mannen niet eens normaal kan laten verdedigen dan is het einde zoek
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:13:04 #153
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103120812
Onze selectie is gewoon te smal en komt kwalitatief gezien ernstig tekort. En De Boer moet wat meer coaching krijgen van een ervaren, verstandig iemand. Of mijn posts hier wat beter in de gaten houden.
pi_103120820
quote:
Einde de Boer?
Neuh. Hoewel soms twijfelachtig, maakt het geen bal uit welke coach er staat. Gewoon gebrek aan kwaliteit én mentaliteit.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:14:31 #155
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103120865
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kan je lachen maar als de Boer zijn mannen niet eens normaal kan laten verdedigen dan is het einde zoek
Hij is onervaren, hij is de man die Ajax na 7 jaar kampioen maakte, te kortzichtig om hem na een mindere serie tegen concurrenten meteen te roepen dat hij weg moet.
C'est la vie
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:14:51 #156
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103120884
quote:
Einde de Boer?
Ik zie geen reden waarom we Frank zouden moeten ontslaan :)
AFC AJAX
pi_103120913
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Hij is onervaren, hij is de man die Ajax na 7 jaar kampioen maakte, te kortzichtig om hem na een mindere serie tegen concurrenten meteen te roepen dat hij weg moet.
Met meer geluk dan wijsheid, dat dan weer wel.
pi_103120933
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik zie geen reden waarom we Frank zouden moeten ontslaan :)
Wat is er verbeterd sinds de aanstelling van Frank?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:16:12 #159
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_103120935
Ik zet net de TV aan , is het echt zo slech als de stand doet vernoeden of puur pech ?
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:17:17 #160
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103120980
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:16 schreef Enchanter het volgende:
Ik zet net de TV aan , is het echt zo slech als de stand doet vernoeden of puur pech ?
Een beetje van beiden. We begonnen wel aardig.
pi_103120982
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:16 schreef Enchanter het volgende:
Het begon een paar minuten vrij aardig, sindsdien is het ronduit slecht.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:17:27 #162
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103120988
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat is er verbeterd sinds de aanstelling van Frank?
Positiespel.
Ik weet niet of je het lange halen voetbal van Jol nog herinnert?
C'est la vie
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:17:47 #163
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103121000
De Boer gaat ingrijpen. Siem eruit, Blind erin. En Jantje doorschuiven.
pi_103121067
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Positiespel.
Ik weet niet of je het lange halen voetbal van Jol nog herinnert?
Dat positiespel dat tot in de treurnis wordt doorgevoerd terwijl een lange bal op zijn tijd niet verkeert is?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:20:57 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103121106
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat positiespel dat tot in de treurnis wordt doorgevoerd terwijl een lange bal op zijn tijd niet verkeert is?
Als het alleen maar lange ballen zijn op een ventje dat totaal niet kopsterk is is het een achterlijk tactiek.
C'est la vie
pi_103121123
Wat is Ajax slecht zeg :')
pi_103121182
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:21 schreef Anonymousey het volgende:
Wat is Ajax slecht zeg :')
Niet zo slecht als jouw troll pogingen gelukkig.
pi_103121186
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Als het alleen maar lange ballen zijn op een ventje dat totaal niet kopsterk is is het een achterlijk tactiek.
Dat was het niet
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:24:01 #169
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103121208
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat was het niet
Ja echt effectief was het met thuisnederlagen tegen NEC, ADO en FC Utrecht.
C'est la vie
pi_103121345
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja echt effectief was het met thuisnederlagen tegen NEC, ADO en FC Utrecht.
En dit seizoen na 9 speelronde al 9 punten achter. Lekker effectief!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:28:44 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103121390
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En dit seizoen na 9 speelronde al 9 punten achter. Lekker effectief!
Alsof iemand het beter zou doen nu. :')
C'est la vie
pi_103121397
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef Devz het volgende:

[..]

Niet zo slecht als jouw troll pogingen gelukkig.
O ja? het is gewoon de keiharde waarheid.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:29:33 #173
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103121410
Eerste rood komt er ook aan *O* Denken dat Enoh een keer geen kaart pakt :')

Waar is FireFox1? Dit was toch de wedstrijd vorig jaar?....
AFC AJAX
pi_103121440
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat was de discussie niet. De discussie was wat er nu beter gaat onder de boer.
pi_103121456
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

De financiën...
pi_103121467
mag ik een bakkie troost?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:31:34 #177
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103121471
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Geen thuisnederlagen tegen middenmotors.
C'est la vie
pi_103121513
Zo slecht is het nog niet eens...
pi_103121546
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:32 schreef BobW het volgende:
Het is verschrikkelijk slecht. Er zit geen idee achter een opbouw, ze tikken maar wat en verdedigend na een aanval is het nog veel slechter.
pi_103121547
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Geen thuisnederlagen tegen middenmotors.
Mooi man
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:33:38 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103121549
quote:
Ouderwetse discussie zijn wij zo slecht of zijn zij zo sterk.
C'est la vie
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:33:53 #182
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_103121561
Ik vind Ajax best gevaarlijk. De eerste goal was pech, de 2de een grote fout van de verdediging, volgens mij Anita die zijn man kwijt was.
Maar Janssen liet al meteen weer zien waarom hij een AM is...wat een pass!
pi_103121629
quote:
Ach ze zijn counterend zoooo kwetsbaar, het lijkt achterin echt helemaal nergens op. En dat was vorig jaar het tweede half jaar echt niet zo.
  Redactie Games zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:35:54 #184
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_103121632
Ajax _O_
Wat een toppers _O_

Weekje geen loon allen? Passie tonen svp, doe maar in de 2e helft dan.
.....Kennedy
pi_103121646
Dat wordt billen knijpen voor Ajax.
pi_103121885
Gelijkspel ben ik nu bang voor...
De 1e tegen goal was pech.
En de kansen die Ajax had had al voor 2 - 2 kunnen zorgen :(.
Verdediging zeer zwak weer.
pi_103121935
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Burrito het volgende:
Maar Janssen liet al meteen weer zien waarom hij een AM is
lol, iets teveel FIFA gespeeld...
pi_103122180
Bedankt scheidsrechter :)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:50:53 #189
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_103122205
Alles behalve een gelijkspel please.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 19:51:45 #190
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103122243
Je kunt die penalty gewoon geven hoor :) Ik vond Derk ook wel gretig, maar doet niets af aan het feit :)
AFC AJAX
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:00:29 #191
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103122580
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Iemand die Janssen niet als vm opstelt en Blind niet als lb zou het beter doen, ja.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:04:24 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103122732
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:00 schreef Morendo het volgende:

[..]

Iemand die Janssen niet als vm opstelt en Blind niet als lb zou het beter doen, ja.
Hoeveel betere linksback hebben we?
C'est la vie
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:05:50 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103122782
Ze zitten er nu tenminste wel boven op.
C'est la vie
pi_103122880
pffff, vermeer geblesseerd? :s
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:08:49 #195
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_103122912
Sneu voor Vermeer
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:09:34 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103122957
Nu ben ik toch verdomd blij dat we Cilessen hebben gekocht.
C'est la vie
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:09:52 #197
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_103122973
Wie maakte de 2-1?
graag op anoniem
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:10:40 #198
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103123018
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:09 schreef KingRoland het volgende:
Wie maakte de 2-1?
Sulejmani, strafschop.
C'est la vie
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:11:59 #199
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_103123079
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Sulejmani, strafschop.
Oh , las het net. Thx voor de heads up. ^O^
graag op anoniem
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:12:30 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103123106
Enoh rood, surprise. :')
C'est la vie
pi_103123117
Deze rode kaart zie je zo hart aankomen, al een wedstrijd lang.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:12:41 #202
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_103123120
Wat een mongool die Enoh. Nooit meer opstellen. Hij kan er echt helemaal niks van. Schandalig
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:12:54 #203
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103123136
Terug het circus in met die Enoh.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:13:07 #204
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103123147
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:29 schreef msnk het volgende:
Eerste rood komt er ook aan *O* Denken dat Enoh een keer geen kaart pakt :')
;(
AFC AJAX
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:14:00 #205
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_103123189
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:13 schreef msnk het volgende:[..];(
:(
graag op anoniem
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:14:01 #206
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103123190
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:13 schreef msnk het volgende:

[..]

;(
Goed voorspeld.
C'est la vie
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:15:45 #207
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103123270
Enoh, Blind, Ooijer, Bulykin, Ebecilio. Het is allemaal niet erg Ajax-waardig, wel?! Onze selectie is simpelweg niet goed genoeg.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:15:54 #208
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_103123275
Hou vol Ajax! 1-2 is een prima resultaat _O_
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:17:07 #209
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_103123335
Wonder voor 2-2
graag op anoniem
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:17:23 #210
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103123343
WEg kampioenschap. Gratz PSV.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:17:43 #211
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_103123356
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:17 schreef Smoofie het volgende:
WEg kampioenschap. Gratz PSV.
Welnee. Zie vorig jaar
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:18:30 #212
21467 franske19
Hit the deck!
pi_103123391
Rode kaart slaat weer nergens op. Vertonghen maakt de overtreding. Arbitrage weer stekeblind. Ach ja elke week hetzelfde liedje.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:18:40 #213
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103123399
We worden gewoon kampioen dit jaar hoor.
AFC AJAX
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:18:49 #214
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_103123406
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:17 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Welnee. Zie vorig jaar
Maar ze winnen elke keer weer zo niet gelijkspel..
graag op anoniem
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:18:57 #215
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103123412
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:15 schreef Parafernalia het volgende:
Hou vol Ajax! 1-2 is een prima resultaat _O_
pi_103123417
Eriksen speelt dramatisch, jezus :N
Noot noot.
pi_103123471
Ik zie strijd bij Ajax, een wonder :o
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:20:13 #218
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103123476
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef msnk het volgende:
We worden gewoon kampioen dit jaar hoor.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:17 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Welnee. Zie vorig jaar
Ik ben niet zo optimistisch. Enoh had ik wel 2 gele kaarten verwacht, jammer dat het uitkwam. Kut zooi. In de winterstop versterkingen halen..
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:20:34 #219
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_103123487
Pff daar komen ze weg zeg
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:22:21 #220
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103123560
Toby weer van zeer hoge waarde. Waarom altijd zoveel kritiek op die gast? Ik snap 't niet.

quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

[..]

Ik ben niet zo optimistisch. Enoh had ik wel 2 gele kaarten verwacht, jammer dat het uitkwam. Kut zooi. In de winterstop versterkingen halen..
We worden wel kampioen. Ieder jaar toch? :)

Enoh is vrijwel een zekerheidje inderdaad. Om 't op z'n Unibet te zeggen. Krijgt Enoh rood? Ja x1.10. Nee x15
AFC AJAX
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:22:25 #221
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103123565
De scheids doesn't think black is beautiful. Enoh en Anita naaien, laat onze brothers eens met rust.
pi_103123569
de jong weer terug naar het middenveld?
pi_103123677
Jongens, ik ben de wedstrijd niet aan het kijken maar vertel eens, hoe zit het met Enoh? 2e gele kaart? was het terecht (zal denk ik ook wel zo zijn, slechte verliezer die negert). Vertel.
pi_103123729
Als Frank de Boer de volgende wedstrijd Theo Janssen weer als verdedigende middenvelder neerzet, dan snap ik het echt niet meer.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:25:37 #225
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_103123733
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:24 schreef Anonymousey het volgende:
Jongens, ik ben de wedstrijd niet aan het kijken maar vertel eens, hoe zit het met Enoh? 2e gele kaart? was het terecht (zal denk ik ook wel zo zijn, slechte verliezer die negert). Vertel.
graag op anoniem
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:26:20 #226
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103123770
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:24 schreef Anonymousey het volgende:
Hij verneukte eerst zelf heel stom de bal, en moest dat daarna weer corrigeren door een domme overtreding te maken.
pi_103123839
Feyenoord zal eindelijk weer Ajax verslaan volgende wek
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:27:58 #228
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103123844
Hij duwde in de rug voor de 16, terecht geel dus. Hij had er wel 3 kunnen krijgen :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:28:29 #229
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103123872
Het wordt tijd dat Frankie ff met Johan gaat bellen/
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103123914
O oke dan, zo zit het dus. Maar was het een terechte gele kaart? of was het een lichte overtreding.
pi_103123915
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef Morendo het volgende:

[..]

Hij verneukte eerst zelf heel stom de bal, en moest dat daarna weer corrigeren door een domme overtreding te maken.
Zo gaat dat altijd bij Enoh.
Noot noot.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:29:40 #232
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103123916
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef Smoofie het volgende:
Het wordt tijd dat Frankie ff met Johan gaat bellen/
Met de snor?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:29:56 #233
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103123932
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:29 schreef Morendo het volgende:

[..]

Met de snor?
Cruyff ofc :@
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:30:07 #234
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103123941
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:29 schreef Anonymousey het volgende:
O oke dan, zo zit het dus. Maar was het een terechte gele kaart? of was het een lichte overtreding.
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef Smoofie het volgende:
Hij duwde in de rug voor de 16, terecht geel dus. Hij had er wel 3 kunnen krijgen :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:30:30 #235
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103123958
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef Marktplaatsman het volgende:
Feyenoord zal eindelijk weer Ajax verslaan volgende wek
Misschien als jullie van ADO kunnen winnen thuis wel ja.
C'est la vie
pi_103124180
Trouwens al iets bekend hoe het met Vermeer gaat en wat er precies aan de hand was?
pi_103124211
JASPER HELD _O_
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:38:09 #238
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103124317
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef TheArt het volgende:
JASPER HELD _O_
Zeker. Hij maakt wel een goede all-round indruk.
  Redactie Games zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:38:13 #239
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_103124320
Goed terugkomen met een rode kaart. Toch zonde
.....Kennedy
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:40:10 #240
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103124427
Ben wel blij dat Theo gescoord heeft. Is een mooie opsteker voor hem.
pi_103124433
Janssen nooit meer CDM?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:40:52 #242
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_103124462
Mooie uitslag...de penal was er geen, maar de winst HAD voor Ajax mogen zijn....
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:42:08 #243
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103124519
Hopen dat Boilesen er snel weer bij is. Kan Anita naar de vm-positie toe.
pi_103124525
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Janssen nooit meer CDM?
Ik vond Janssen één van de betere. Werd bij het spel betrokken en gaf een paar goede passes.

De Jong daarintegen weer zwak.
Of niet?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:42:54 #245
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103124549
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Janssen nooit meer CDM?
Ja. Ik hoop dat Frank dat nu ook beseft.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103124552
Eriksen ook zwak zeg, niet gezien.
Boerrigter tweede helft ook niet, die moet meer ballen krijgen, maar dan moet hij niet steeds naar binnen trekken

Uiteindelijk wel blij met 2-2, maar normaal gesproken moet je hier thuis van winnen, mja.
pi_103124566
Heerlijke wedstrijd van Theo _O_

Nooit meer een verdedigende rol voor hem a.u.b
pi_103124578
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:42 schreef BobW het volgende:
Eriksen ook zwak zeg, niet gezien.
Boerrigter tweede helft ook niet, die moet meer ballen krijgen, maar dan moet hij niet steeds naar binnen trekken

Uiteindelijk wel blij met 2-2, maar normaal gesproken moet je hier thuis van winnen, mja.
Over Sulejmani gesproken
Of niet?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:44:18 #249
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_103124602
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef Nuchterheid het volgende:
Heerlijke wedstrijd van Theo _O_

Nooit meer een verdedigende rol voor hem a.u.b
Dit maarja mensen(Coach o.a.) willen niet luisteren...
graag op anoniem
pi_103124605
Wat die penalty betreft. Ik zeg: je kan hem geven. Of heb ik nu een Ajaxbril op?
Noot noot.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:44:26 #251
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103124610
Met 10 man een doel maken wat niet met 11 lukte . Theo _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103124620
Godver de godver, het zit ook niet mee he. lat,lat,lat :r

Ben blij dat Janssen zo goed speelde, geen CVM meer.

Eriksen faalde wel heel zwaar vandaag.
★★★
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:44:45 #253
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103124624
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef Jojoortje het volgende:
Wat die penalty betreft. Ik zeg: je kan hem geven. Of heb ik nu een Ajaxbril op?
Kan niet. :') Overteding werd ingezet buiten de 16/
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103124643
Eriksen was by far de zwakste schakel vandaag.
Noot noot.
pi_103124666
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef Smoofie het volgende:

[..]

In mijn beleving ( :D ) werd die ingezet buiten de 16 en eindigde binnen de 16.

Of is dat het ook geen penal?
Noot noot.
pi_103124668
Ik vond Ligeon trouwens prima invallen. Mag daar volgende week van mij gerust in de basis staan.

En jezus, dat ze de strijd van vandaag eens elke week leveren. Man wat werd er gelopen en geknokt voor elke bal.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:45:58 #257
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103124675
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

In mijn beleving ( :D ) werd die ingezet buiten de 16 en eindigde binnen de 16.

Of is dat het ook geen penal?
Is ook gee penal.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103124677
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef Jojoortje het volgende:
Nee, een twentebril.

was gewoon een terechte.
★★★
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:46:15 #259
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103124688
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nee, een twentebril.

was gewoon een terechte.
Nee :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:46:48 #260
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_103124714
What happend happend..
graag op anoniem
pi_103124724
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nee :')
Houd je mond joh. gewoon een penal.
★★★
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:48:04 #262
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_103124788
Ik heb echt geen zin in HeatWave's smartass comments vanavond/morgen :'(
AFC AJAX
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:49:11 #263
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103124829
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Houd je mond joh. gewoon een penal.
KOM DAN JONGUHH, KOM DAN HE!?!
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:49:18 #264
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_103124837
Hopelijk Boilesen volgende week terug en dan Anita op de plek van Enoh _O_
Nu De Boer zelf heeft kunnen zien dat Janssen meer naar voren moet spelen.
Snelle Egel
pi_103124872
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef msnk het volgende:
laten we hem een filmpje zien van Ajax-Twente vorig jaar.
★★★
pi_103124877
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:49 schreef S0nic het volgende:
Hopelijk Boilesen volgende week terug en dan Anita op de plek van Enoh _O_
Nu De Boer zelf heeft kunnen zien dat Janssen meer naar voren moet spelen.
En van mij mag Ligeon rechtsback staan i.p.v. Greg. Hij kan het toch onmogelijk slechter doen dan Greg het de afgelopen weken heeft gedaan.
pi_103124918
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:49 schreef Smoofie het volgende:

[..]

KOM DAN JONGUHH, KOM DAN HE!?!
:@

overtreding was er binnen, ookal zeggen de regels iets anders, ik zeg: terecht.
★★★
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:51:56 #268
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103124943
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:@

overtreding was er binnen, ookal zeggen de regels iets anders, ik zeg: terecht.
^^ :*
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103124948
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:50 schreef TheArt het volgende:

[..]

En van mij mag Ligeon rechtsback staan i.p.v. Greg. Hij kan het toch onmogelijk slechter doen dan Greg het de afgelopen weken heeft gedaan.
Speelde leuk, maar hij is er nog niet klaar voor. gewoon rustig brengen.
★★★
pi_103124951
Waarom werd Vermeer gewisseld?
pi_103124995
Hup Sneijder! *O*
★★★
pi_103124999
Janssen, Boerrigter & Ligeon
pi_103125006
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef TheDutchguy het volgende:
blessure.
★★★
pi_103125019
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef Class het volgende:
Ik wil daar Vermeer en Cillessen graag aan toevoegen ^O^
pi_103125033
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef Class het volgende:
+ Cillessen & Vermeer.
★★★
pi_103125065
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:52 schreef TheDutchguy het volgende:
Hij was aan het kotsen na een botsing.
Noot noot.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:55:25 #277
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103125091
quote:
19s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hij was aan het kotsen na een botsing.
TOen ik dat zag moest ik kotsen :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Forum Admin zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:56:43 #278
35723 crew  GGMM
pi_103125142
We speelden bij vlagen heel goed en bij vlagen heel kut. Aparte wedstrijd. Na die 2-2 had ik echt het gevoel dat we hem hadden kunnen winnen terwijl ik tijdens de wedstrijd 80min. overtuigd was dat we zouden gaan verliezen.

Belachelijke rode kaart btw. Als je voor een schouderduw al geel geeft als scheidsrechter dan ben je gewoon behoorlijk zielig. 3de rode kaart voor Ajax dit seizoen die (wmb) onterecht is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_103125147
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef Smoofie het volgende:

[..]

TOen ik dat zag moest ik kotsen :{

SPOILER
Ik dacht; Fuck, Verhoeven!! :')
★★★
pi_103125163
Kenneth!!! Wat een baas blijft dat zeg...
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:57:19 #281
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103125164
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik dacht; Fuck, Verhoeven!! :')
Ik was Cilisen ook vergeten :P Dacht ook verhoeven :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:58:00 #282
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103125195
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef GGMM het volgende:
We speelden bij vlagen heel goed en bij vlagen heel kut. Aparte wedstrijd. Na die 2-2 had ik echt het gevoel dat we hem hadden kunnen winnen terwijl ik tijdens de wedstrijd 80min. overtuigd was dat we zouden gaan verliezen.

Belachelijke rode kaart btw. Als je voor een schouderduw al geel geeft als scheidsrechter dan ben je gewoon behoorlijk zielig. 3de rode kaart voor Ajax dit seizoen die (wmb) onterecht is.
Was duw in de rug.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103125238
Enoh had ie al moeten wisselen, even daarvoor kon ie hem ook al krijgen.
pi_103125242
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

:D

Lastigste wedstrijden hebben we gehad!
7 punten verlies. Nu ff alles winnen.
*O*
★★★
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:00:48 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103125304
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef msnk het volgende:
Ach jochie, ik krijg al jaren gewoon gelijk, kwestie van inzicht B-).

Maar ff serieus voor ik weer weg moet, Eriksen is toch gewoon brandhout, 90% van het balverlies is zijn schuld. Die 2 leuke passjes maken dat gewoon echt niet goed.

Maar het was achterin drama vooral, en maak verdomme nou eens een kans AF, echt zum kotzen het gebrek aan scorend vermogen bij Ajax. Speel nou verdomme veel en veel meer op Boerrigter, de enige vent met ballen lijkt het wel.

Je hebt er niets aan verder dat gelijkspel... FdB heeft echt een probleem....
Get woke, go broke!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:01:13 #286
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103125322
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar ff serieus voor ik weer weg moet, Eriksen is toch gewoon brandhout, 90% van het balverlies is zijn schuld. Die 2 leuke passjes maken dat gewoon echt niet goed.

Maar het was achterin drama vooral, en maak verdomme nou eens een kans AF, echt zum kotzen het gebrek aan scorend vermogen bij Ajax. Speel nou verdomme veel en veel meer op Boerrigter, de enige vent met ballen lijkt het wel.

AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103125338
quote:

[..]

haha, nee. Frankie is onsterfelijk.
★★★
pi_103125352
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef GGMM het volgende:

Enoh liep de hele tijd al irritant te doen en had zijn rode kaart al eerder kunnen krijgen. Met de positie in gedachten een terechte 2e gele kaart.

Verder me vandaaag kapot geërgerd aan Sulejmani, de speler heeft zeker wel kwalititeiten, maar zal nooit de top bereiken. Vooral niet op rechts. Blijft toch geniaal dat je een boerigter voor 16x zo weinig koopt, maar die nu al boven het niveau van Sulejmani zit.

Daarnaast floot de scheids echt slecht. EN dan niet in het voordeel van een club, maar gewoon over het algemeen.

Ben wel een beetje huiverig voro de komende weken, vooral om de keuzes van de boer. Hopelijk komt Boilesen snel terug zodat anita VM kan spelen. En laat Eriksen inderdaad maar even op de bank. (4 man inrennen terwijl je passmogelijkheden hebt :'))

In de winterstop zal er echter een echt goede Vmgehaald moeten worden. En hoe cru is het, maar de zeeuw had daar goed kunnen spelen nu.
pi_103125355
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:D

Lastigste wedstrijden hebben we gehad!
7 punten verlies. Nu ff alles winnen.
*O*
pi_103125420
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:02 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Sorry.

Lastigste ploegen gehad.
★★★
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:04:12 #291
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103125439
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Sorry.

Lastigste ploegen gehad.
EN wij waren uit vorm, en niet zo'n beetje ook.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:05:12 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_103125470
Scheids was ook kut, Marcellis had er na 3 min met rood afgekund eigenlijk, maar kreeg weer de befaamde waarschuwing :r.

Penalty kan je geven, kan ook niet, maar verder echt een drama van die lamlul van een scheids.... Waarom Enoh wel de 2de geel en Marcellis bij de penalty niet? Inconsequent, zoals ze allemaal zijn.

Maar goed, ik bedoel meer dat FdB een probleem heeft qua spelers, er is niemand in vorm en we hebben nu al weer teveel blessures... qua taktiek kon de Boer er weinig aan doen, al wachtte hij wel weer erg lang met onze Rus, die overigens niet werelds speelde maar wel power heeft.
Get woke, go broke!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:05:37 #293
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_103125491
quote:

[..]

Zeker, en hij heeft het scorend vermogen van een marmot. :{

Ik heb een oog voor goede spelers en durf te stellen dat die Maher hem voorbij gaat streven. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:08:46 #294
21467 franske19
Hit the deck!
pi_103125616
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Tackle buiten de zestien ingezet, contact binnen de zestien. Dus pingel en tweede geel maar de instructies van Zeist zijn wat dat betreft duidelijk.
pi_103125716
Ohja, ik geniet gewoon van de duels van Janssen. Hoe hij inkomt _O_

Holman :*
★★★
pi_103125772
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Een aankoop van 22 jaar oud voor 5 miljoen om op de bank te zetten vergeet ik niet zo snel :P
pi_103125847
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Een aankoop van 22 voor 5 miljoen om op de bank te zetten vergeet ik niet zo snel :P
Keepers kunnen lang mee :) maar het blijft veelste veel.
★★★
pi_103126022
Als de Boer trouwens volgende week weer VM zet dan denk ik echt dat die man ergens een draadje mist. Tuurlijk Janssen is niet in zijn beste vorm, maar speelde vandaag lekker op links en scoorde natuurlijk zoals het moet en zoals hij KAN. Die kwaliteite niet te benutten is gewoon dom.
pi_103126068
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 21:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Als de Boer trouwens volgende week weer VM zet dan denk ik echt dat die man ergens een draadje mist. Tuurlijk Janssen is niet in zijn beste vorm, maar speelde vandaag lekker op links en scoorde natuurlijk zoals het moet en zoals hij KAN. Die kwaliteite niet te benutten is gewoon dom.
idd.

de Boer heeft helaas iets weg van Von Gahl. Beetje eigenwijs.
★★★
pi_103126075
Tuurlijk. Janssen moet altijd meer naar voren worden geplaatst, dan is hij een beest. Krijgt hij ook vanzelf meer brutaliteit.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_103126190
Ook af en toe die crosspasses die hij geeft, prachtig :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')