SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik had eerder verwacht dat wij de underdog waren. En dat meen ik. gezien de slechte vorm + aanblijvende koppigheid van boertje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:45 schreef mash_ het volgende:
Tuurlijk zijn wij de favorieten. Moet je ook gewoon bij elk thuis duel zijn.
Kan ik wel doen, maar ja, De Boer heeft lak aan mijn mening vrees ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
contador, jij zou echt eens een verslag moeten schrijven en op de post naar frank de boer doen.
Dat op de bank zetten of in het 2de laten spelen werkt denk ik niet bij Ajax. Dan worden er egootjes gekrenkt en gaan mensen weer zeggen dat de Boer spelers "kapot" wil maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:39 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
De Boer kan hieraan veranderen door Janssen en De Jong drie wedstrijden ( bv. he ) eruit te zetten. Daarnaast Alderweireld keertje op de bank. Het lijkt vaak wel of hij bang is om in te spelen. Angst is de meest slechte raadgever, dus ja, Ooijer is iemand die wél de bal strak inspeelt waar het kan. Zowiezo speelt hij strak in.
Daar zou De Boer ( dat doet hij wellicht al, ga ik toch vanuit ) op kunnen hameren op de training. Elke keer wanneer het mis gaat, de training eventjes stoppen en zeggen waar het mis gaat. Daarbij vertellen hoe het wél moet. Hoe je minder kans maakt om er voor te zorgen dat de tegenstander gebruik gaat maken van de angst om een bal in te passen.
Niet bij al dit soort fouten stoppen, maar ja, wel bij een aantal keer. En als het te vaak voorkomt, dan maar een paar keer stoppen.
Gogme valt moeilijk aan te leren, ( daar kan zélfs een Ferguson, Wenger ( die een psychologische achtergrond heeft ) Mourinho, Guardiola en een Villas-Boas nauwelijks wat aan veranderen, maar een bal strak en zuiver inpassen zou denk ik toch wel moeten lukken.
Als dat niet lukt of als de voetballers het gewoon verdommen, dan tijdje banken. Leren ze het daarna nog niet, dan is het een tijdje Jong-Ajax.
Ik denk dat ze daarna wel tot het besef komen dat ze iets fout doen bij het passen en er lering uittrekken.
Volstrekt onlogisch vind ik bv. Sulejmani op rechts zetten, De Jong blijven volharden op het middenveld, Anita weigeren als CVM en Janssen daar mee neer blijven zetten.
Sulejmani zou met Boerrigter het moeten uitvechten op links. Ik denk dat Sulejmani daar meer tot zijn recht komt. De linkermiddenvelder kan dan Sulejmani bedienen en Sulejmani kan dan met zijn linkerbeen voortrekken. Staat De Jong dan in de punt, dan is het kassa. Hij blijft immers in de punt van de aanval staan. Daardoor heeft hij genoeg energie over om naar de eerste paal te lopen en die bal erin te knikken.
Sigthorsson is vaak al moe en dus niet zo snel bij de bal omdat hij teveel het middenveld inloopt.
Lukoki of De Sa op rechtsbuiten is een risico, maar wel een rechtsbenige speler op rechts.
Het is ook niet alleen Janssen hoor die verzaakt, ( wat bij hem nog een geldige reden heeft doordat hij op een compleet verkeerde en onlogische plaats wordt opgesteld ) maar ook het doorbewegen van de anderen. Daarbij beseffen de spelers vaak niet, mentaliteitskwestie idd, waar het om gaat.
Als van Basten technisch directeur wordt zal Huistra grote kans makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
als de boer ontslagen wordt. wie moet er dan als trainer komen stel hé. stel.
Tsja, misschien Verbeek wel. Past weliswaar niet helemaal in de Ajax-cultuur, maar is een bewezen trainer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit vroeg je 6 minuten geleden ook al hoor. Leuke discussie wel weer hier, zo gaat het er wekelijks aan toe bij jank forum ajaxnetwerk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Janssen zijn kwaliteiten komen niet naar boven. en dat zien andere spelerts ook en dan krijg je overslaprobleemquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat op de bank zetten of in het 2de laten spelen werkt denk ik niet bij Ajax. Dan worden er egootjes gekrenkt en gaan mensen weer zeggen dat de Boer spelers "kapot" wil maken.
Janssen zou ik zelf ook weleens als aanvallende middenvelder willen zien, begrijp me niet verkeerd, alleen volstrekt onlogisch vind ik zijn huidige positie niet. Want Janssen is wel erg weinig beweeglijk voor een aanvallende middenvelder. Van de Jong naar Janssen zou dan wel erg veel beweging schelen voorin. Maar het is een poging waard want zo gaat het duidelijk ook niet lekker.
Ik ben zelf ook een voorstander van rechtspoten op rechts en linkspoten op links. Maar Sulejmani eruit halen voor de Sa lijkt me wel een heel groot risico (ik ga ervan uit dan Boerrigter blijft staan want die vind ik sterk spelen), vooral ook omdat Sulejmani ook sterke wedstrijden gespeeld heeft (Lyon). Het voornaamste probleem is volgens mij gewoon mentaliteit. Die halfzachte ballen die soms gegeven worden hebben toch niet met een gebrek aan kwaliteit te maken mag ik hopen.
Wim Dusseldorpquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Verbeek zou er gelijk voor zorgen dat Cruijff weggaatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, misschien Verbeek wel. Past weliswaar niet helemaal in de Ajax-cultuur, maar is een bewezen trainer.
Ajaxnetwerk is alleen 10 miljoen keer erger. Als die mensen op fok zouden komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit vroeg je 6 minuten geleden ook al hoor. Leuke discussie wel weer hier, zo gaat het er wekelijks aan toe bij jank forum ajaxnetwerk.
Verbeek is perfect voor net onder de top, bij "underdog" clubsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, misschien Verbeek wel. Past weliswaar niet helemaal in de Ajax-cultuur, maar is een bewezen trainer.
Is Cruijff er dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Verbeek zou er gelijk voor zorgen dat Cruijff weggaat
krijgen we weer tenminste Ajax voetbal te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef Ajacied422 het volgende:
er blijft weinig in nederland over. Dan maar Morten Olsen?
Precies. Maar zie jij dat beter gaan op een andere positie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Janssen zijn kwaliteiten komen niet naar boven. en dat zien andere spelerts ook en dan krijg je overslaprobleem
Dat weet ik niet. Hij moet vooral werken met jonge spelers, niet met gearriveerde vedettes. Hij zou prima bij Ajax passen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef Splutje het volgende:
[..]
Verbeek is perfect voor net onder de top, bij "underdog" clubs
op mcl komen meer kwaliteiten naar voren. kan hij met voorzetten strooien, of meerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Precies. Maar zie jij dat beter gaan op een andere positie?
Was wel goed onder zijn bewind maar geen Ajax voetbalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef vincerusso het volgende:
[..]
krijgen we weer tenminste Ajax voetbal te zien
Nee het was eerder een chaos dat vol op de aanval speeldequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel goed onder zijn bewind maar geen Ajax voetbal
Vergeet niet dat spelers van Ajax zich binnen no-time een ego aanmeten als was Ajax nog Europese top. Ik zie het niet werken, bij Feyenoord is het ook mis gegaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Hij moet vooral werken met jonge spelers, niet met gearriveerde vedettes. Hij zou prima bij Ajax passen.
Dat is direct het enige punt waarop ie bij Ajax zou passen. Voor de rest zou dat de grootste interne botsing uit de geschiedenis van Ajax worden, waar de hele Cruijff-oorlog nog niets bij was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Hij moet vooral werken met jonge spelers, niet met gearriveerde vedettes. Hij zou prima bij Ajax passen.
Dat vind ik niet. Hij heeft juist het brandhout verwijderd en talenten de kans gegeven. Onder de gegeven omstandigheden deed hij het prima daar.quote:
Eens, maar daar dachten de "vedettes" van Feyenoord anders over. Dus kon hij alsnog inrukkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Hij heeft juist het brandhout verwijderd en talenten de kans gegeven. Onder de gegeven omstandigheden deed hij het prima daar.
quote:De Boer vindt Ajax ook tegen AZ favoriet
Frank de Boer moet zaterdagavond in het duel tegen koploper AZ zijn team op minimaal twee belangrijke posities anders invullen dan bij de vorige competitiewedstrijd toen Ajax een 1-0 nederlaag leed bij FC Groningen. Vanwege een schorsing is Gregory van der Wiel niet beschikbaar en Kolbeinn Sigthórsson ontbreekt in elk geval vanwege een blessure.
De nederlaag tegen Groningen kon De Boer niet met zijn volledige groep direct bespreken en verwerken. Een groot aantal Ajacieden reisden namelijk een dag later al af voor duels met hun nationale ploeg. ,,Dat weet je als je bij Ajax werkt", sprak de trainer op de persdag voorafgaande aan de topper tegen AZ. ,,Maar het is voor die spelers natuurlijk ook een grote ervaring om tegen toplanden te spelen." Zo trad Christian Eriksen aan tegen Portugal en Jan Vertonghen tegen Duitsland. Zelf was de trainer wel al snel bezig met de volgende wedstrijd van zijn ploeg. ,,Ik heb anderhalve week de tijd gehad om er over na te denken hoe we gaan spelen."
En gepuzzeld moest er. Want naast de twee reeds genoemde absenten Van der Wiel en Sigthórsson zullen ook Nicolai Boilesen, Lorenzo Ebecilio, Thulani Serero, Aras Özbiliz en de al lang uitgeschakelde Bruno Silva niet inzetbaar zijn. Goed nieuws is er ook. Toby Alderweireld kan spelen na zijn enkelblessure die bij het nationale team opliep. ,,Maar jullie zullen morgen wel zien wie er spelen", aldus De Boer tijdens het persmoment op de Toekomst. Zijn opstelling gaf hij niet prijs, wel enkele opties. ,,Siem de Jong kan in de spits, maar ook Bulykin kan een volledige wedstrijd spelen. Als rechtsback zou Ooijer kunnen spelen. Ik wil Ruben Ligeon niet voor de leeuwen gooien. Jonge spelers wil je het liefste in een geöliede machine inpassen. Het zou wel kunnen dat hij invalt en dus zijn debuut maakt." Datzelfde geldt voor Dico Koppers, linksback van Jong Ajax, die zaterdag ook bij de selectie zal zitten.
Wel vaker moest De Boer een speler inpassen, maar deze keer is het voor het eerst dat De Boer écht goed moet puzzelen om de juiste spelers op de juiste plaatsen te krijgen. ,,Het is ook interessant om te zien welke reactie het team daarop geeft", zei de trainer aan de voormiddag van de topper tegen AZ. ,,Cruciaal zal ik de wedstrijd niet noemen, want de competitie is nog lang. Wil je de achterstand verkleinen dan moet je punten pakken. Maar als we wel averij oplopen dan nog kunnen we voor het kampioenschap gaan. De statistieken kunnen dan wel aangeven dat we in 1981 voor het laatst hebben verloren, maar dat betekent ook dat de eerste keer dichter bij komt. Dat zag je ook bij het Nederlands elftal. Ik hoop het natuurlijk niet en ik vind ook dat wij morgen favoriet zijn. AZ is wel kampioenskandidaat. Gert Jan Verbeek heeft een goed team gesmeed waarin het nu allemaal klopt. Ze bewegen veel, durven elkaar in te spelen. Het ziet er degelijk uit. AZ zit in een flow en wij proberen die even te doorbreken. Wij gaan AZ aanpakken met ons eigen spel, zoals we dat altijd doen in de ArenA. We proberen dat ook in uitduels maar thuis lukt het even beter om de tegenstander onze wil op te leggen."
5 keer liever Frank de Boer dan die over het paard getilde echte boer Verbeek, wat een eikel vind ik datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Hij heeft juist het brandhout verwijderd en talenten de kans gegeven. Onder de gegeven omstandigheden deed hij het prima daar.
Natuurlijk, maar sowieso is Feyenoord wat dat betreft een kutclub. Die rare spelersdemocratie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:58 schreef Splutje het volgende:
[..]
Eens, maar daar dachten de "vedettes" van Feyenoord anders over. Dus kon hij alsnog inrukken
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
5 keer liever Frank de Boer dan die over het paard getilde echte boer Verbeek, wat een eikel vind ik datwordt tijd dat hij morgen goed op z'n boerekloten krijgt
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
5 keer liever Frank de Boer dan die over het paard getilde echte boer Verbeek, wat een eikel vind ik datwordt tijd dat hij morgen goed op z'n boerekloten krijgt
Ego's worden gekrenkt dan, maar ik vraag me af of dat toch niet beter is. Voor de lange termijn. Wellicht dat die ego's dan gaan nadenken waarom het niet loopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Dat op de bank zetten of in het 2de laten spelen werkt denk ik niet bij Ajax. Dan worden er egootjes gekrenkt en gaan mensen weer zeggen dat de Boer spelers "kapot" wil maken.
Janssen zou ik zelf ook weleens als aanvallende middenvelder willen zien, begrijp me niet verkeerd, alleen volstrekt onlogisch vind ik zijn huidige positie niet. Want Janssen is wel erg weinig beweeglijk voor een aanvallende middenvelder. Van de Jong naar Janssen zou dan wel erg veel beweging schelen voorin. Maar het is een poging waard want zo gaat het duidelijk ook niet lekker.
Ik ben zelf ook een voorstander van rechtspoten op rechts en linkspoten op links. Maar Sulejmani eruit halen voor de Sa lijkt me wel een heel groot risico (ik ga ervan uit dan Boerrigter blijft staan want die vind ik sterk spelen), vooral ook omdat Sulejmani ook sterke wedstrijden gespeeld heeft (Lyon). Het voornaamste probleem is volgens mij gewoon mentaliteit. Die halfzachte ballen die soms gegeven worden hebben toch niet met een gebrek aan kwaliteit te maken mag ik hopen.
Hij was te koppig, maar zijn ideeen waren idd gewoon goed. Maar hij stapte op het slechtste moment bij Feyenoord in waarin hij de afgelopen 100 jaar op in had kunnen stappen, voor zijn ideeen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
mits theo mcl staat en anita/enoh cvm. anders niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:04 schreef Ritmo het volgende:
Maar waarom gaat het hier over een nieuwe trainer voor Ajax? Voor hetzelfde geldt win je van AZ en sta je met kerst weer bovenaan.
Dat is elk jaar zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:04 schreef Ritmo het volgende:
Maar waarom gaat het hier over een nieuwe trainer voor Ajax? Voor hetzelfde geldt win je van AZ en sta je met kerst weer bovenaan. En zelfs al verlies je; zijn er echt mensen die alwéér een trainer willen ontslaan?
Dat vind ik wel een betere optie dan Verbeek jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:04 schreef Morendo het volgende:
Van den Brom misschien. Die wil ook vast wel.
Frank laat momenteel wel erg veel incompetentie zien. En dat kan niet bij Ajax.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:04 schreef Ritmo het volgende:
Maar waarom gaat het hier over een nieuwe trainer voor Ajax? Voor hetzelfde geldt win je van AZ en sta je met kerst weer bovenaan. En zelfs al verlies je; zijn er echt mensen die alwéér een trainer willen ontslaan?
Qua positiespel is het lood om oud ijzer. Toch zal Janssen meer waarde kunnen hebben links op het middenveld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef Splutje het volgende:
[..]
Precies. Maar zie jij dat beter gaan op een andere positie?
waarschijnlijk ondanks datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mits theo mcl staat en anita/enoh cvm. anders niet.
Ik denk dat er geen betere trainer voor jullie is dan F. de Boer. Hij moet alleen nog leren en maakt foutjes.. geef hem daar de tijd voor.quote:
Henk ten Catequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen betere trainer voor jullie is dan F. de Boer. Hij moet alleen nog leren en maakt foutjes.. geef hem daar de tijd voor.
Frank is net aan z'n carierre als trainer begonnen en zal nog moeten leren. Alsof Hiddink en v. Gaal dat niet deden in hun eerste jaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Frank laat momenteel wel erg veel incompetentie zien. En dat kan niet bij Ajax.
zou je dat ook zeggen toen de Marco van Basten begon als trainer na bondscoachschap?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Frank is net aan z'n carierre als trainer begonnen en zal nog moeten leren. Alsof Hiddink en v. Gaal dat niet deden in hun eerste jaar.
lekker de boel naaien voor een transfer naar Barcaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Frank laat momenteel wel erg veel incompetentie zien. En dat kan niet bij Ajax.
Het is een complot stem Geert Wilders mensen!!1quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:09 schreef vincerusso het volgende:
[..]
lekker de boel naaien voor een transfer naar Barca
good times, good times...
Vind ik ook hoor, en het gaat in het geval van Janssen niet zo zeer dat hij cvm staat, het gaat om de positie van alle middenvelders en dan met name de afstanden en inspeelmogelijkheden van achteruitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen betere trainer voor jullie is dan F. de Boer. Hij moet alleen nog leren en maakt foutjes.. geef hem daar de tijd voor.
Ik pleit totaal niet voor een ontslag, maar ik stoor me af en toe wel aan zijn wissels. Helaas voor hem pakken die keuzes ook zelden goed uit waardoor het bijna voelt of ik het beter zou kunnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, en het gaat in het geval van Janssen niet zo zeer dat hij cvm staat, het gaat om de positie van alle middenvelders en dan met name de afstanden en inspeelmogelijkheden van achteruit
Mee eens inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Voorspelling VZ: AZ gaat als koploper de topper van zaterdagavond in en zal dus voldoende zelfvertrouwen hebben: zeker ook omdat bij Ajax basiskrachten als Gregory van der Wiel en Kolbeinn Sigthórsson ontbreken. De Amsterdamse grond doet echter iets met AZ, dat pas één keer wist te winnen in de hoofdstad. Gokken op een tweede zege blijft een groot risico.
Sabriquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:16 schreef mash_ het volgende:
Wel vetKon dat in de ArenA maar
Gaat alleen niet werken omdat er maar 1 of 2 vakken zijn die mee doen.
Eriksen in de spits?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:07 schreef Contador_The_Best het volgende:
Morgen in de spits:
"We zullen morgen zien hoe het team de afwezigheid van Kolbeinn opvangt", vertelt De Boer vrijdag in gesprek met De Telegraaf. "Siem is een optie. Hij heeft al vaak bewezen dat hij ook op deze positie goed uit de voeten kan, met de kampioenswedstrijd tegen FC Twente als beste voorbeeld voor iedereen. Zijn onverzettelijkheid spreekt me aan en hij is belangrijk voor het team."
"Sigthorssons afwezigheid betekent niet automatisch dat Bulykin in de basis staat", wikt en weegt De Boer. "Dmitri is fit genoeg om te starten, doet alle trainingen mee, is al regelmatig ingevallen en heeft laatst nog met Jong Ajax een hele wedstrijd gespeeld. Ik denk dat hij misschien nog wat ritme mist." De beweeglijke Eriksen in de Barcelona-rol van Lionel Messi is ook een optie. "Daar denk ik inderdaad wel eens over na en we hebben het ook wel eens besproken", aldus De Boer.
Okee, als hij er morgen toch staat - en drie keer om de keeper omspeelt - ga ik vrij hard lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen "ik schiet wel maar niemand weet waarom" in de spits, goed plan!
dan zou ik nog liever el hamdaoui terughalenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
Als Eriksen in de punt van de aanval komt te staan, zou ik daar érg verdrietig van worden. Het is toch niet normaal dat dit overwogen wordt?
Zouden zijn eerste 3 gewonnen duels zijn danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee, als hij er morgen toch staat - en drie keer om de keeper omspeelt - ga ik vrij hard lachen.![]()
Als je dichterbij staat hoef je minder ver te schieten.
"Uit de duels blijven," zegt Frank altijd tegen 'm...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zouden zijn eerste 3 gewonnen duels zijn dan.
Ik zie er wel wat in.. kweet niet waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:14 schreef Contador_The_Best het volgende:
Als Eriksen in de punt van de aanval komt te staan, zou ik daar érg verdrietig van worden. Het is toch niet normaal dat dit overwogen wordt?
Je bedoelt omdat hij dan meer in een vrijere rol zit dan nu het geval is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:19 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik zie er wel wat in.. kweet niet waarom eigenlijk
ja. dan hebben de 2 centrumverdedigers van de tegenpartij geen idee wie ze moeten dekkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat hij dan meer in een vrijere rol zit dan nu het geval is?
Daar heb je wel een punt ja. Het zorgt feitelijk voor verwarring. Maar kopsterk vind ik ook wel belangrijk in de punt van de aanval. Dat voorzetjes van de zijkant, iig van links dan toch, ook op het hoofd geplaatst kunnen worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja. dan hebben de 2 centrumverdedigers van de tegenpartij geen idee wie ze moeten dekken
Een bondscoach vind ik eigenlijk wat anders dan een clubcoach. Die moet ervaring hebben, want gezien je maar een beperkt aantal wedstrijden per jaar hebt om successen te boeken (kwalificatie, EK, WK) is daar veel minder ruimte voor foutjes. Bovendien moet je daar (in het geval van b.v. Oranje) echt met vedettes om kunnen gaan. Dat doe je door je als coach al jaren jezelf te bewezen hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zou je dat ook zeggen toen de Marco van Basten begon als trainer na bondscoachschap?
Klopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een bondscoach vind ik eigenlijk wat anders dan een clubcoach. Die moet ervaring hebben, want gezien je maar een beperkt aantal wedstrijden per jaar hebt om successen te boeken (kwalificatie, EK, WK) is daar veel minder ruimte voor foutjes. Bovendien moet je daar (in het geval van b.v. Oranje) echt met vedettes om kunnen gaan.
bron nuquote:Theo Janssen heeft zich opnieuw uitgesproken over zijn rol bij Ajax. De middenvelder, die afgelopen zomer overkwam van FC Twente, ergert zich aan het feit dat zijn ploeggenoten hem regelmatig over het hoofd zien.
Foto: Proshots
''Het is balen dat ik zo weinig aan de bal kom'', zo stelt Janssen in een interview met AT5. ''Ik moet dominanter zijn, maar het is irritant dat ik zo vaak over het hoofd wordt gezien door ploeggenoten.''
''Niet altijd de bal op safe terugspelen. Dat gebeurde te vaak en op een gegeven moment ging ik daar in mee.''
Er is de afgelopen weken veel kritiek geweest op het spel van Janssen. Hij zou een te verdedigende positie hebben in het veld, maar kan zaterdag tegen AZ wel eens een aanvallender rol krijgen.
'Belangrijk zijn'
Kolbeinn Sigthorsson is geblesseerd en de kans is aanwezig dat Siem de Jong zijn positie in de spits gaat overnemen. In dat geval zou Janssen als aanvallende middenvelder opereren in plaats van verdedigende middenvelder.
''Ik wil belangrijk zijn voor het team en aan het eind van het seizoen een mooie prijs pakken. Het maakt me niet zoveel uit waar ik speel'', hield Janssen zich op de vlakte.
Jeps. Lange zomerrust heeft hij schijnbaar. Maar ja, wordt hij ook daadwerkelijk wakker? Ik vraag het me af. Iig voor de winterstop denk ik, helaas helaas, niet.quote:
Puur naar de statistieken kijkend heeft Unibet toch gelijk? Az in de Arena en Az thuis is een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef Burrito het volgende:
Grappig dat Janssen nu opeens open staat voor een rol als AM. Ik dacht dat hij echt voor de VM positie ging maar misschien verkeerd begrepen.
Ik denk dat morgen AZ wel de beste papieren voor de overwinning heeft. Dat Unibet ons als favoriet ziet is echt belachelijk. Ze bieden gewoon 4.55x je inzet bij winst van AZ. Ik hoop uiteraard dat Ajax winst en ik zal ook in mijn Ajax shirtje zitten kijken morgen maar zulke goede odds kon ik niet laten liggen
Ik snap wat je zegt. Maar Ajax speelt tot nu toe ruk en AZ speelt goed. Ajax moet wellicht Ooijer en Blind opstellen..etc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Puur naar de statistieken kijkend heeft Unibet toch gelijk? Az in de Arena en Az thuis is een wereld van verschil.
Verbeek zorgt wel voor 'stoere' taal, maar hij weet ook dat Ajax vrijwel altijd een goed resultaat behaald in de Arena tegen Az.
Zeker als Anita of Enoh op de CVM staat, zal Ajax makkelijker kunnen voetballen en Az zal alle moeite hebben. Ondanks dat Az nu leuk speelt.
Is waar. Op basis van de tot nu toe gespeelde wedstrijden in de Eredvisie zal Az morgen winnen. Toch denk ik dat Ajax met 2 a 3-0 wint. Az zal in de Arena niet hun eigen spelletje kunnen en gaan spelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:05 schreef Burrito het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt. Maar Ajax speelt tot nu toe ruk en AZ speelt goed. Ajax moet wellicht Ooijer en Blind opstellen..etc.
4.55x je inzet betekent dat de bookies denken dat AZ minder dan 22% van de keren gaat winnen. Ik schat dat AZ 70% van de keren gaat winnen morgen.
Enoh zou ik er ook inzetten. Anita linksback dan maar. Want tsja, een rechtspotige speler a la Anita is op linksback nog altijd beter dan Blind.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:07 schreef RijstNatie het volgende:
gewoon enoh naast theo zetten
enoh ruimt vuile werk van theo op
theo kan lekker potje vrijuit balle
Van der Wiel mag wat mij betreft op de bank beginnen. Heb zelfs liever Ooijer dan die prutserquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Enoh zou ik er ook inzetten. Anita linksback dan maar. Want tsja, een rechtspotige speler a la Anita is op linksback nog altijd beter dan Blind.
Ooijer dan op rechts. Ooijer geeft wel strakke inspeelpasses. Dit itt tot Alderweireld. Maar Alderweireld zal, mits fit, centraal starten. Ooijer en Alderweireld kunnen gedurende de wedstrijd wisselen van positie.
Bij het Belgische nationale elftal speelt Alderweireld ook geregeld rechtsback.
V/d wiel is verplicht vrij dit weekendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van der Wiel mag wat mij betreft op de bank beginnen. Heb zelfs liever Ooijer dan die prutser
Oh ja, vergetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
V/d wiel is verplicht vrij dit weekend
Van der Wiel is geschorst, dus zowiezo is hij er niet bij.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van der Wiel mag wat mij betreft op de bank beginnen. Heb zelfs liever Ooijer dan die prutser
Ik hou meer van de z dan van de s.quote:
Was ook maar geintje natuurlijk.quote:
Jeps, dat is wel waar ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:13 schreef msnk het volgende:
Boeien joh, hij lachte mij een keer uit toen ik hem corrigeerde toen hij "ik wordt" schreef
Ik ben voor 't eerst dit seizoen erg onzeker voor een wedstrijd van een Ajax. Zelfs tegen Real Madrid was ik dat niet
Eriksen? Onze eigen 'Messi'?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Was ook maar geintje natuurlijk.
Ben trouwens benieuwd of De Jong of Bulykin of Eriksen in de punt van de aanval staat.
Ik heb hem daar ook liever niet bij Ajax, maar De Boer vindt hem toch een optie voor in de punt.quote:
Ik mag toch hopen dat Frank niet zo dom is. Gewoon Siem in de spits en Bulykin als eventuele pinchhitter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:03 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik heb hem daar ook liever niet bij Ajax, maar De Boer vindt hem toch een optie voor in de punt.
quote:Ajax lijkt zaterdagavond zonder debutant in de basis te beginnen aan de thuiswedstrijd tegen AZ. Frank de Boer haalde verdediger Ruben Ligeon en Dico Koppers bij zijn selectie, maar afgaande op de laatste training zal Toby Alderweireld de geschorste Gregory van der Wiel vervangen als rechtsback. “Ik ga niet met Ruben beginnen”, liet De Boer al weten aan De Telegraaf.
/
Het lijkt erop dat Alderweireld rechtsback komt te spelen en André Ooijer de plek van de Belg naast Jan Vertonghen zal gaan innemen. Vurnon Anita speelt als linksback en op het middenveld komt er ruimte voor Eyong Enoh, omdat Siem de Jong doorschuift naar de spitspositie. Dit houdt in dat Theo Janssen een meer aanvallende rol zal bekleden op het middenveld.
Ajax heeft momenteel zes punten minder dan koploper AZ. “Ik heb AZ zien spelen en dat zag er goed uit”, zei De Boer. “Ik denk dat Gertjan (Verbeek, red.) een goed team heeft gesmeed. Als het klopt, is AZ moeilijk te verslaan. Het is een enthousiaste ploeg, met veel beweging van buiten naar binnen en met durf. Als je iets wilt creëren, zul je inventief moeten zijn. En dat kan bij ons beter.”
Ik zit in de kroeg, eerst vandaag F1 quali, straks rugby halve finale, hierdoor wat quota problemen dus Liverpool-ManU en Ajax-AZ kijk ik buiten de deurquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:49 schreef Ajacied422 het volgende:
vanavond lekker kaasfonduen om 18:45
F1 kwalificatie is al geweest hé.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zit in de kroeg, eerst vandaag F1 quali, straks rugby halve finale, hierdoor wat quota problemen dus Liverpool-ManU en Ajax-AZ kijk ik buiten de deur
Elm is toch een rechtspoot?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:53 schreef Bonkers. het volgende:
Wie pakt Elm op denken jullie? Hij is toch de grote man op het middenveld daar. Enoh houdt zich bezig met Maher denk ik. En ik weet niet of Janssen of Eriksen zich hard zullen bezig houden met verdedigen.
Ja daarom juist dus de tv staat al aan sinds 7 uur, schijnt een mens gek van te worden hier thuisquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
F1 kwalificatie is al geweest hé.
Krijgt Anita het gezellig. Komen Elm en Beerens over de vloerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:56 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja. Maar ik zie Eriksen er nog niet opstaan, Janssen eigenlijk ook niet.
Vertonghen moet gewoon doordekken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:53 schreef Bonkers. het volgende:
Wie pakt Elm op denken jullie? Hij is toch de grote man op het middenveld daar. Enoh houdt zich bezig met Maher denk ik. En ik weet niet of Janssen of Eriksen zich hard zullen bezig houden met verdedigen.
Zie ik ook niet gebeuren, met Altidore en Ooijer..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vertonghen moet gewoon doordekken.
Je zou ook van eigen kracht kunnen uitgaan en Elm en Maher achter Janssen en Eriksen laten aanlopen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:15 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Zie ik ook niet gebeuren, met Altidore en Ooijer..
Ik wil wel zien hoe Frank dit gaat oplossen, ik denk dat ie weer Janssen gaat opofferen. Met Elm vrijlaten, maak je het jezelf zo lastig.
Zoals het zou moeten zijn bij Ajax.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Je zou ook van eigen kracht kunnen uitgaan en Elm en Maher achter Janssen en Eriksen laten aanlopen.
Altidorequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:15 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Zie ik ook niet gebeuren, met Altidore en Ooijer..
Ik wil wel zien hoe Frank dit gaat oplossen, ik denk dat ie weer Janssen gaat opofferen. Met Elm vrijlaten, maak je het jezelf zo lastig.
Dat waren ook niet altijd basisplaatsen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Altidore
In z'n hele Europese carrière (57 wedstrijden) maar 6 goals gemaakt![]()
Alsnog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat waren ook niet altijd basisplaatsen.
Jij kijkt dit seizoen geen voetbal? Met zijn fysiek kan ie verdedigers bezig houden en dit seizoen heeft ie al vaak gescoord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Altidore
Oh, en dat maakt hem een goede voetballer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:03 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Jij kijkt dit seizoen geen voetbal? Met zijn fysiek kan ie verdedigers bezig houden en dit seizoen heeft ie al vaak gescoord.
Ja, wat moet een diepe spits met zijn fysiek nog meer doen dan de verdedigers bezig houden, de middenvelders laten aansluiten en af en toe scoren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, en dat maakt hem een goede voetballer?
Vaker te scoren, en niet 6 doelpunten in 56x30minuten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ja, wat moet een diepe spits met zijn fysiek nog meer doen dan de verdedigers bezig houden, de middenvelders laten aansluiten en af en toe scoren?
Hij doet het dit seizoen gewoon goed. Wat maakt het dan uit wat hij in het verleden heeft gepresteerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vaker te scoren, en niet 6 doelpunten in 56x30minuten.
Een spits moet je baseren op zijn huidige vorm, niet het verleden. En zo'n beetje iedereen weet dat hij niet bij villareal paste en steeds verhuurd worden ook niet echt bevordelijk is..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vaker te scoren, en niet 6 doelpunten in 56x30minuten.
Niet zo goed dat we er als Ajacied bang voor hoeven te zijn. Komop man, zelfs Blind zou met zijn Fysiek Altidore nog aankunnen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:07 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Hij doet het dit seizoen gewoon goed. Wat maakt het dan uit wat hij in het verleden heeft gepresteerd
Dat hebben we dit seizoen toch al eerder gezien? Toen leidde dat volgens mij ook niet echt tot het voorspelde geniale spel waar een dergelijk opstelling toe zou moeten leiden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:58 schreef J2T het volgende:
Ik heb er zin an!
Siem spits, Janssen in een wat meer aanvallendere rol. Ik zeg ik hou ervan.
Ja maar toen speelde onze beste middenvelder Eriksen ineens rechtsbuiten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat hebben we dit seizoen toch al eerder gezien? Toen leidde dat volgens mij ook niet echt tot het voorspelde geniale spel waar een dergelijk opstelling toe zou moeten leiden.
Vooral zijn gezeur in de pers valt me een beetje tegen. 'De spelers slaan mij expres over' en zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:23 schreef Stiggie het volgende:
Idd! Ben ook benieuwd. Janssen moet zich nu gaan bewijzen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vooral zijn gezeur in de pers valt me een beetje tegen. 'De spelers slaan mij expres over' en zo.
Ja, maar kaart dat intern aan.quote:
Dit is wel een érg droge grap. Niet eens een smilie...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hopen dat Ooijer tegen Altidore komt, dat moet hij wel kunnen.
Waarvan 3 in de afgelopen paar wedstrijden. Hij heeft nog wat in te halen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Altidore
kutgoalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:01 schreef Devz het volgende:
Wat een verrassing, we staan weer achter.
quote:
Kan je lachen maar als de Boer zijn mannen niet eens normaal kan laten verdedigen dan is het einde zoekquote:
Neuh. Hoewel soms twijfelachtig, maakt het geen bal uit welke coach er staat. Gewoon gebrek aan kwaliteit én mentaliteit.quote:
Hij is onervaren, hij is de man die Ajax na 7 jaar kampioen maakte, te kortzichtig om hem na een mindere serie tegen concurrenten meteen te roepen dat hij weg moet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan je lachen maar als de Boer zijn mannen niet eens normaal kan laten verdedigen dan is het einde zoek
Met meer geluk dan wijsheid, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is onervaren, hij is de man die Ajax na 7 jaar kampioen maakte, te kortzichtig om hem na een mindere serie tegen concurrenten meteen te roepen dat hij weg moet.
Wat is er verbeterd sinds de aanstelling van Frank?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom we Frank zouden moeten ontslaan
Een beetje van beiden. We begonnen wel aardig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:16 schreef Enchanter het volgende:
Ik zet net de TV aan , is het echt zo slech als de stand doet vernoeden of puur pech ?
Het begon een paar minuten vrij aardig, sindsdien is het ronduit slecht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:16 schreef Enchanter het volgende:
Ik zet net de TV aan , is het echt zo slech als de stand doet vernoeden of puur pech ?
Positiespel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat is er verbeterd sinds de aanstelling van Frank?
Dat positiespel dat tot in de treurnis wordt doorgevoerd terwijl een lange bal op zijn tijd niet verkeert is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Positiespel.
Ik weet niet of je het lange halen voetbal van Jol nog herinnert?
Als het alleen maar lange ballen zijn op een ventje dat totaal niet kopsterk is is het een achterlijk tactiek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat positiespel dat tot in de treurnis wordt doorgevoerd terwijl een lange bal op zijn tijd niet verkeert is?
Dat was het nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het alleen maar lange ballen zijn op een ventje dat totaal niet kopsterk is is het een achterlijk tactiek.
Ja echt effectief was het met thuisnederlagen tegen NEC, ADO en FC Utrecht.quote:
En dit seizoen na 9 speelronde al 9 punten achter. Lekker effectief!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja echt effectief was het met thuisnederlagen tegen NEC, ADO en FC Utrecht.
Alsof iemand het beter zou doen nu.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dit seizoen na 9 speelronde al 9 punten achter. Lekker effectief!
O ja? het is gewoon de keiharde waarheid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef Devz het volgende:
[..]
Niet zo slecht als jouw troll pogingen gelukkig.
Dat was de discussie niet. De discussie was wat er nu beter gaat onder de boer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof iemand het beter zou doen nu.
De financiën...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat was de discussie niet. De discussie was wat er nu beter gaat onder de boer.
Geen thuisnederlagen tegen middenmotors.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat was de discussie niet. De discussie was wat er nu beter gaat onder de boer.
Het is verschrikkelijk slecht. Er zit geen idee achter een opbouw, ze tikken maar wat en verdedigend na een aanval is het nog veel slechter.quote:
Mooi manquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen thuisnederlagen tegen middenmotors.
Ouderwetse discussie zijn wij zo slecht of zijn zij zo sterk.quote:
Ach ze zijn counterend zoooo kwetsbaar, het lijkt achterin echt helemaal nergens op. En dat was vorig jaar het tweede half jaar echt niet zo.quote:
lol, iets teveel FIFA gespeeld...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Burrito het volgende:
Maar Janssen liet al meteen weer zien waarom hij een AM is
Iemand die Janssen niet als vm opstelt en Blind niet als lb zou het beter doen, ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsof iemand het beter zou doen nu.
Hoeveel betere linksback hebben we?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iemand die Janssen niet als vm opstelt en Blind niet als lb zou het beter doen, ja.
Sulejmani, strafschop.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:29 schreef msnk het volgende:
Eerste rood komt er ook aanDenken dat Enoh een keer geen kaart pakt
Goed voorspeld.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:15 schreef Parafernalia het volgende:
Hou vol Ajax! 1-2 is een prima resultaat
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:18 schreef msnk het volgende:
We worden gewoon kampioen dit jaar hoor.
Ik ben niet zo optimistisch. Enoh had ik wel 2 gele kaarten verwacht, jammer dat het uitkwam. Kut zooi. In de winterstop versterkingen halen..quote:
We worden wel kampioen. Ieder jaar toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo optimistisch. Enoh had ik wel 2 gele kaarten verwacht, jammer dat het uitkwam. Kut zooi. In de winterstop versterkingen halen..
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:24 schreef Anonymousey het volgende:
Jongens, ik ben de wedstrijd niet aan het kijken maar vertel eens, hoe zit het met Enoh? 2e gele kaart? was het terecht (zal denk ik ook wel zo zijn, slechte verliezer die negert). Vertel.
Hij verneukte eerst zelf heel stom de bal, en moest dat daarna weer corrigeren door een domme overtreding te maken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:24 schreef Anonymousey het volgende:
Jongens, ik ben de wedstrijd niet aan het kijken maar vertel eens, hoe zit het met Enoh? 2e gele kaart? was het terecht (zal denk ik ook wel zo zijn, slechte verliezer die negert). Vertel.
Zo gaat dat altijd bij Enoh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij verneukte eerst zelf heel stom de bal, en moest dat daarna weer corrigeren door een domme overtreding te maken.
Met de snor?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:28 schreef Smoofie het volgende:
Het wordt tijd dat Frankie ff met Johan gaat bellen/
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:29 schreef Anonymousey het volgende:
O oke dan, zo zit het dus. Maar was het een terechte gele kaart? of was het een lichte overtreding.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef Smoofie het volgende:
Hij duwde in de rug voor de 16, terecht geel dus. Hij had er wel 3 kunnen krijgen
Misschien als jullie van ADO kunnen winnen thuis wel ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:27 schreef Marktplaatsman het volgende:
Feyenoord zal eindelijk weer Ajax verslaan volgende wek
Ik vond Janssen één van de betere. Werd bij het spel betrokken en gaf een paar goede passes.quote:
Over Sulejmani gesprokenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:42 schreef BobW het volgende:
Eriksen ook zwak zeg, niet gezien.
Boerrigter tweede helft ook niet, die moet meer ballen krijgen, maar dan moet hij niet steeds naar binnen trekken
Uiteindelijk wel blij met 2-2, maar normaal gesproken moet je hier thuis van winnen, mja.
Dit maarja mensen(Coach o.a.) willen niet luisteren...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:43 schreef Nuchterheid het volgende:
Heerlijke wedstrijd van Theo
Nooit meer een verdedigende rol voor hem a.u.b
Kan niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef Jojoortje het volgende:
Wat die penalty betreft. Ik zeg: je kan hem geven. Of heb ik nu een Ajaxbril op?
In mijn beleving (quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan niet.Overteding werd ingezet buiten de 16/
Is ook gee penal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In mijn beleving () werd die ingezet buiten de 16 en eindigde binnen de 16.
Of is dat het ook geen penal?
Nee, een twentebril.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef Jojoortje het volgende:
Wat die penalty betreft. Ik zeg: je kan hem geven. Of heb ik nu een Ajaxbril op?
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, een twentebril.
was gewoon een terechte.
KOM DAN JONGUHH, KOM DAN HE!?!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Houd je mond joh. gewoon een penal.
laten we hem een filmpje zien van Ajax-Twente vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef msnk het volgende:
Ik heb echt geen zin in HeatWave's smartass comments vanavond/morgen
En van mij mag Ligeon rechtsback staan i.p.v. Greg. Hij kan het toch onmogelijk slechter doen dan Greg het de afgelopen weken heeft gedaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:49 schreef S0nic het volgende:
Hopelijk Boilesen volgende week terug en dan Anita op de plek van Enoh![]()
Nu De Boer zelf heeft kunnen zien dat Janssen meer naar voren moet spelen.
^^quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
overtreding was er binnen, ookal zeggen de regels iets anders, ik zeg: terecht.
Speelde leuk, maar hij is er nog niet klaar voor. gewoon rustig brengen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
En van mij mag Ligeon rechtsback staan i.p.v. Greg. Hij kan het toch onmogelijk slechter doen dan Greg het de afgelopen weken heeft gedaan.
TOen ik dat zag moest ik kotsenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij was aan het kotsen na een botsing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
TOen ik dat zag moest ik kotsenIk dacht; Fuck, Verhoeven!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
★★★
Was duw in de rug.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef GGMM het volgende:
We speelden bij vlagen heel goed en bij vlagen heel kut. Aparte wedstrijd. Na die 2-2 had ik echt het gevoel dat we hem hadden kunnen winnen terwijl ik tijdens de wedstrijd 80min. overtuigd was dat we zouden gaan verliezen.
Belachelijke rode kaart btw. Als je voor een schouderduw al geel geeft als scheidsrechter dan ben je gewoon behoorlijk zielig. 3de rode kaart voor Ajax dit seizoen die (wmb) onterecht is.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was Cilisen ook vergetenDacht ook verhoeven
Ach jochie, ik krijg al jaren gewoon gelijk, kwestie van inzichtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:48 schreef msnk het volgende:
Ik heb echt geen zin in HeatWave's smartass comments vanavond/morgen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach jochie, ik krijg al jaren gewoon gelijk, kwestie van inzicht.
Maar ff serieus voor ik weer weg moet, Eriksen is toch gewoon brandhout, 90% van het balverlies is zijn schuld. Die 2 leuke passjes maken dat gewoon echt niet goed.
Maar het was achterin drama vooral, en maak verdomme nou eens een kans AF, echt zum kotzen het gebrek aan scorend vermogen bij Ajax. Speel nou verdomme veel en veel meer op Boerrigter, de enige vent met ballen lijkt het wel.
Je hebt er niets aan verder dat gelijkspel... FdB heeft echt een probleem....
haha, nee. Frankie is onsterfelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar ff serieus voor ik weer weg moet, Eriksen is toch gewoon brandhout, 90% van het balverlies is zijn schuld. Die 2 leuke passjes maken dat gewoon echt niet goed.
Maar het was achterin drama vooral, en maak verdomme nou eens een kans AF, echt zum kotzen het gebrek aan scorend vermogen bij Ajax. Speel nou verdomme veel en veel meer op Boerrigter, de enige vent met ballen lijkt het wel.
Je hebt er niets aan verder dat gelijkspel... FdB heeft echt een probleem....
Enoh liep de hele tijd al irritant te doen en had zijn rode kaart al eerder kunnen krijgen. Met de positie in gedachten een terechte 2e gele kaart.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:56 schreef GGMM het volgende:
We speelden bij vlagen heel goed en bij vlagen heel kut. Aparte wedstrijd. Na die 2-2 had ik echt het gevoel dat we hem hadden kunnen winnen terwijl ik tijdens de wedstrijd 80min. overtuigd was dat we zouden gaan verliezen.
Belachelijke rode kaart btw. Als je voor een schouderduw al geel geeft als scheidsrechter dan ben je gewoon behoorlijk zielig. 3de rode kaart voor Ajax dit seizoen die (wmb) onterecht is.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Lastigste wedstrijden hebben we gehad!
7 punten verlies. Nu ff alles winnen.
EN wij waren uit vorm, en niet zo'n beetje ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sorry.
Lastigste ploegen gehad.
Zeker, en hij heeft het scorend vermogen van een marmot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tackle buiten de zestien ingezet, contact binnen de zestien. Dus pingel en tweede geel maar de instructies van Zeist zijn wat dat betreft duidelijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kan niet.Overteding werd ingezet buiten de 16/
Een aankoop van 22 jaar oud voor 5 miljoen om op de bank te zetten vergeet ik niet zo snelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was Cilisen ook vergetenDacht ook verhoeven
Keepers kunnen lang meequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een aankoop van 22 voor 5 miljoen om op de bank te zetten vergeet ik niet zo snel
idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:17 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Als de Boer trouwens volgende week weer VM zet dan denk ik echt dat die man ergens een draadje mist. Tuurlijk Janssen is niet in zijn beste vorm, maar speelde vandaag lekker op links en scoorde natuurlijk zoals het moet en zoals hij KAN. Die kwaliteite niet te benutten is gewoon dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |