dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:48 schreef klaasdj het volgende:
Ja, wat de hek zijn ze daar aan het bouwen?
quote:Ana van Es − 14/10/11, 15:52
Het Helperplein in Groningen, een van de vervuilde locaties. (screenshot Google Maps)
De stad Groningen is de meest vervuilde van Nederland. Binnen de bebouwde kom zijn 28 locaties waar de grond zo ernstig verontreinigd is dat gevaar dreigt voor de volksgezondheid. In totaal telt Nederland ruim vierhonderd vervuilde locaties, die met spoed moeten worden gesaneerd..
[..]
Het is maar wat je gewent bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mensen die voor je om 6.15 zeggen dat het vroeg is oké maar om 10 voor 8 nog roepen dat het vroeg is.
True. Drukte bij de IKEA is dan weer een minpunt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind de Ikea chiller. Bij de Hema merk je echt dat het voedsel is die eigenlijk ook niet voor meer dan de kostprijs over de toonbank mag.
terecht. Het is een gedrochtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef ShiningStar het volgende:
Voor de 1000e keer: Haat. Aan. Het. Stadsbalkon.
Altijd nog beter dan duizenden pauperfietsen die voor het station staan weg te rotten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
terecht. Het is een gedrocht
Vooral op zaterdag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
terecht. Het is een gedrocht
Mijn pauperfiets staat nu ook voor het station weg te rotten, met dank aan een stadsbalkon zonder parkeerplek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan duizenden pauperfietsen die voor het station staan weg te rotten.
Vond de fietsen ook wel wat hebben opzich. Alleen jammer dat ze de grotemarkt ook gaan verprutsen met het forum.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan duizenden pauperfietsen die voor het station staan weg te rotten.
Raak nu eens gewend aan de terugtrapremquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef loecje het volgende:
geen plek voor je fiets? nog nooit last van gehad.
moet ik wel zeggen dat ik mijn fiets nooit op zaterdag bij het station heb staan.
wel vervelend: vorige week weer een remkabel kapot getrokken. ik blijf bezig...
was die andere parkeerplek ook vol?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:17 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Mijn pauperfiets staat nu ook voor het station weg te rotten, met dank aan een stadsbalkon zonder parkeerplek.
Welke, de fietsflat? Ja. Dus nu heb ik 'm maar tegen een muur gedumpt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was die andere parkeerplek ook vol?
Forumquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:58 schreef loecje het volgende:
de hele oostwand gaat plat en daar komt het forum
op de grote markt staat 'tijdelijk' een infocentrum.
http://grotemarkt.groningen.nl/
Die bedoelde ik ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Welke, de fietsflat? Ja. Dus nu heb ik 'm maar tegen een muur gedumpt.
zo'n fiets had ik ook. maar die ketting past nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:52 schreef toenie het volgende:
[..]
Raak nu eens gewend aan de terugtrapremDat werkt stukken makkelijker in de stad
Forum is koning, laat maar wel weer zien dat dingen er gewoon doorheen gedrukt moeten worden, omdat het klootjesvolk, waarvan je nooit de kleinburgerlijke kutmening moet vragen, geen lange termijnsvisie heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ForumPure verkwisting van miljoenen omdat een paar ambtenaren er een prestigeproject van hebben gemaakt die de inwoners mogen betalen
Op een zaterdag is zelfs de stoep voor de fiets flat helemaal vol, helemaal langs dat fietspad aan de zijkant ook. Ik ben gister dus uit voorzorg al met de bus naar het station gegaan ipv met de fietsquote:
http://www.onderdelenhuis(...)remkabel-achter.htmlquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef loecje het volgende:
geen plek voor je fiets? nog nooit last van gehad.
moet ik wel zeggen dat ik mijn fiets nooit op zaterdag bij het station heb staan.
wel vervelend: vorige week weer een remkabel kapot getrokken. ik blijf bezig...
op de maandagochtend vast nog wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 06:24 schreef loecje het volgende:
[..]
mee eens
ik ga maar eens kijken of er nog een plekje vrij is voor mijn fiets
Expo heeft altijd wel posters te koop. Zit aan de zuidzijde van de Grote Marktquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:51 schreef andre347 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede winkel die posters verkoopt om mijn kamer wat op te vrolijken. Weten jullie een in de binnenstad?
Expo, zoals hierboven al word gezegdquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:51 schreef andre347 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede winkel die posters verkoopt om mijn kamer wat op te vrolijken. Weten jullie een in de binnenstad?
Je kan er ook heen fietsen hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef Catch22- het volgende:
Ikea heeft ook wel wat, moet je wel ff de P+R bus pakken
quote:
De posters zelf zijn niet duur, maar wil je dat in een lijst of heb je een schilderij-achtig iets gevonden dan betaal je inderdaad bij Expo vrij veel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:32 schreef Catch22- het volgende:
geen idee, maar ik dacht iig dat ze vrij duur waren. Ik kan verkeerd zitten hoor
Gaaf! Dit is een eigen gekozen afbeelding?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef Catch22- het volgende:
Mja, met de bus is makkelijker als je zon grote sjonnie wil.
Ik heb zelf iets via HerinneringOpLinnen gekocht. Iets chiller en niet eens zo duur
[ afbeelding ]
90*160(of 150)
was 80 euro. Je kan zelf de afbeelding kiezen (hoeft niet per se z/w)
de posters zijn meestal standaard maten dus kan je bij een andere winkel ook wel krijgenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
[..]
De posters zelf zijn niet duur, maar wil je dat in een lijst of heb je een schilderij-achtig iets gevonden dan betaal je inderdaad bij Expo vrij veel.
Jaaaaa zo'n mooi schilderij met een grote roos eropquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:52 schreef joppie_saus het volgende:
Expo is inderdaad duur. IKEA is goedkoper.
Of New York of Parijsquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaaaa zo'n mooi schilderij met een grote roos erop!!!!
Fucking vet!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:18 schreef Inkomen het volgende:
Ik wil een palmstrand bij zonsondergang boven de schouw met lavalampen er naast.
Over tien jaar is het retroquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fucking vet!
Ik wil een schilderij met het logo van LeenBakker.
Isch kultoer.
Hij was echt heeeeel leuk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Tof. Die film wil ik ook graag zien
Mooie bioscoopstoelenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef Catch22- het volgende:
Mja, met de bus is makkelijker als je zon grote sjonnie wil.
Ik heb zelf iets via HerinneringOpLinnen gekocht. Iets chiller en niet eens zo duur
[ afbeelding ]
90*160(of 150)
was 80 euro. Je kan zelf de afbeelding kiezen (hoeft niet per se z/w)
Jep, van internet geplukt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Gaaf! Dit is een eigen gekozen afbeelding?
Ik moet toch chill kunnen gamenquote:
http://gathering.tweakers(...)ge/36946769#36946769quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik moet toch chill kunnen gamen
of series kunnen kijken
op de beamer
Ben je niet naar de verkeerde instelling gefietst?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:59 schreef Renesite het volgende:
Zucht. Docent dacht zeker : het is herfstvakantie. Oncool
Dat was misschien wat overdreven van mijn kant, maar toch.. Zolang het vanavond niet zo dood is in de stad vind ik het prima.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nou, zo erg is het nu ook weer niet, al hoewel ...
Ik wel, soort vanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben niet eens in Groningen nu
Hah. Ik ben nu zelfs volstrekt ondubbelzinnig in Groningen, in elke betekenis van 't woord.quote:
Tja. Mijn dorp/wijk/dinges vindt men als het uitkomt geen Groningen-stad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:37 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hah. Ik ben nu zelfs volstrekt ondubbelzinnig in Groningen, in elke betekenis van 't woord.
So there.
Euhhhhhhhh, heb je een rijbewijs?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:05 schreef ShiningStar het volgende:
Iemand die nog een LEUK bijbaantje weet?
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhhhhhh, heb je een rijbewijs?
Geen idee wat die vriend van je met je aan moet.quote:
Omdat ik geen rijbewijs heb?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee wat die vriend van je met je aan moet.
Zowel stadjer als hoogkerker vindt het geen Groningen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tja. Mijn dorp/wijk/dinges vindt men als het uitkomt geen Groningen-stad.
Ben je een beetje lekker en heb je weinig trots en eer?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:05 schreef ShiningStar het volgende:
Iemand die nog een LEUK bijbaantje weet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Ik wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zowel stadjer als hoogkerker vindt het geen Groningen.
Hoe krijg je daar een virus op?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:54 schreef moemoe het volgende:
Ik kom hier toch nog gewoon posten hoor.
Een virus op mijn internetbankieren. Men, het was dat ik goed oplette.
Je negert mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:54 schreef moemoe het volgende:
Ik kom hier toch nog gewoon posten hoor.
Een virus op mijn internetbankieren. Men, het was dat ik goed oplette.
Nee. Ik heb geen katten, nooit gehad ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Just askin:
Ik ga morgen het asiel bellen en waarschijnlijk heb ik dan na het weekend een hele mooie kater in huis.
Is er iemand hier in Groningen die nog wat dingen voor katten over heeft en niet meer gebruikt?
Morgen weet ik meer maar dan is het al even onder de aandacht
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:32 schreef RedFever007 het volgende:
Is er nog iemand die toevallig naar The Pink Floyd Sound in Hoogezand gaat zaterdag?
@pam^ Nee helaas niet
Ja het is een bengaal dus Roodquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen katten, nooit gehad ook.
Maar Rood
Het zonnetje schijnt inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:27 schreef joppie_saus het volgende:
Ik wilde naar de UB gaan om te studeren, maar als ik zo naar buiten kijk, denk ik dat ik lekker warm bij de kachel blijf
Bedankt dat je het nog even noemt.. Gelukkig mag ik morgen een uur langer slapen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 06:31 schreef Inkomen het volgende:
En nu tikt de regen op het dak, zodat je weer lekker warm in bed wil kruipen en verder slapen.
Jij ook al?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 06:03 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Nooooo. Ik werd om 04.15 ineens wakker en in slaap vallen gebeurde niet meer.
Kijk. En daarom blijven mij mij de katten uit de slaapkamer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:07 schreef Catch22- het volgende:
ik werd om 7 uur ineens wakker van een kat die mijn neus ging likken.
Heb je nog mazzel mee - ik mocht ooit eens twee weken wachten met een ontstoken verstandskies omdat ik die zonodig vlak voor kerst / oud & nieuw moest oplopen.quote:
Ja, dat stoeien is ook leuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:23 schreef Catch22- het volgende:
dat begint bij ons ook een optie te worden.
Je had natuurlijk ook je tandarts kunnen bellenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:10 schreef Renesite het volgende:
Ik 8:00 omdat ik de orthodontist moest bellen.
8:30 open, ik bellen > vakantie > noodnummer
9:00 is die open, ik bellen > nee kan niet, we kunnen alleen spalkje wel kapot knippen zodat u geen last meer hebt. SAY WHAT? Doen we mooi niet!
3 andere praktijken gebeld > gesloten.
Nu kan het bij nummer 2 welHeb eventjes vriendelijk doch dringend aangedrongen dat dit niet mogelijk is en ik straks wel een bloedende tong heb als dit zo door gaat.
Mag vanmiddag komen
tandarts knipt ook alleen maar het spalkje kapot om je vervolgens naar de orthodontist te sturen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook je tandarts kunnen bellen
Die van mij heeft netjes al die dingen van m'n tanden af gehaaldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:36 schreef loecje het volgende:
[..]
tandarts knipt ook alleen maar het spalkje kapot om je vervolgens naar de orthodontist te sturen...
En daar ben ik niet op gekomen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je had natuurlijk ook je tandarts kunnen bellen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
En daar ben ik niet op gekomen?
Die is, verrassing, ook op vakantie
Maar ik mag dus om 14:15 heen. Mis ik wel weer een college. Had deze week 3, ga uiteindelijk nog naar 1 toequote:
Nee bedankt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je wilt voor de klas staan?
Die amateur zekerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:27 schreef Renesite het volgende:
Even van iemand winnen met wordfeud
Blablaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, eerst even twee mensen inmaken met Wordfeud.
quote:
Tot uw dienstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:01 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Bedankt dat je het nog even noemt.. Gelukkig mag ik morgen een uur langer slapen.
ik ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:07 schreef Catch22- het volgende:
ik werd om 7 uur ineens wakker van een kat die mijn neus ging likken.
Heb me daarna weer lekker omgedraaid en nog een uur geslapen... Weer in slaap vallen is niet zo'n issue voor mij. Als ik mijn wekker snooze, slaap ik binnen een minuut... Elke 3 minuten gaat er een wekker bij mij (2 wekkers die snoozen) en tussen elke keer door slaap ik weer.
Gaatie verbouwd worden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
'Hallo Jumbo!' ??? Doei Jumbo voor 2 week
Yep! Vanaf zaterdag 19.00 gaan ze dus 2 week dicht.quote:
Korreweg dus?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Yep! Vanaf zaterdag 19.00 gaan ze dus 2 week dicht.
Ja, Jumbo berenquote:
Wat zit er op het Floresplein dan? En waar is datquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je naar Floresplein of naar de Aldi
Floresplein is veel te ver weg. Dan zitten een andere AH, Aldi en Lidl dichter bij voor mijquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je naar Floresplein of naar de Aldi
Een AH, langs de Korreweg dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:31 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Wat zit er op het Floresplein dan? En waar is dat
Vanaf mijn huis is de AH op de Ebbinge het meest dichtbij. Ja en de Aldi, maar daar kan ik lang niet al mijn boodschappen halenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Floresplein is veel te ver weg. Dan zitten een andere AH, Aldi en Lidl dichter bij voor mij
Dacht al, wanneer gebeurt dat eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef MaxMark het volgende:
Super de Boer aan de Wilhelminakade gaat ook Jumbo worden dit weekend
Dit weekend hoorde ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht al, wanneer gebeurt dat eens.
PM je username maar danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
Hoi.
Ga eens met mij spelen.
Oh, jij ook? Balen is dat hè.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
'Hallo Jumbo!' ??? Doei Jumbo voor 2 week
Ik niet. Ik heb gewoon een leven.quote:
Die heeft een heleboel niet. Het brood is er ook niet geweldig.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:11 schreef Saisai het volgende:
je kan toch gewoon naar de aldi gaan..
En dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Het brood is er ook niet geweldig.
De rijen zijn er vaak lang ja, ik kom er alleen als ze iets leuks in de aanbieding hebben (zoals nu een mooie tas voor mijn laptop). Maar ja, wat blijft er over behalve die akelige AH.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:20 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En dat is nog zacht uitgedrukt.
Bovendien haal ik meestal boodschapjes voor 't avondeten van die dag als ik net uit m'n werk kom, en heb ik verdomd weinig zin om met een paar dingen een half uur tussen de mensen met complete karren vol maandvoorraad in de rij voor die ene kassa die open is te staan.
dat klopt, dat is niet te vreten. maar de bolletjes zijn prima hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Die heeft een heleboel niet. Het brood is er ook niet geweldig.
Denk ineens, zit die bakker nog in de Nieuwe Ebbinge? Die heeft toch ook brood en niet alleen gebak?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat klopt, dat is niet te vreten. maar de bolletjes zijn prima hoor
ik zie dr altijd alleen maar gebak staanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk ineens, zit die bakker nog in de Nieuwe Ebbinge? Die heeft toch ook brood en niet alleen gebak?
Maar eens gaan kijken dan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik zie dr altijd alleen maar gebak staannooit binnen geweest tho
leuk!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Zondag word Groningen verrijkt met een echte Bengaalse kater![]()
quote:
haha, link?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]Ik heb een topic kan je het volgen als je het leuk vind in F&F
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Bengaal van Limburg naar Groningen
Er is toch zo'n 40+ subforum?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:52 schreef Telecaster het volgende:
Zo - net de nieuwe Waits gescoord!
[ afbeelding ]
Waits
The Gaaikema is strong in this one.quote:
Uitslaper. Op het moment dat jij postte was ik er al lang uitquote:
Hai Catch.quote:
hihi ze zei iets terugquote:
ik liep er net langs en het is nog 1 grote betonnen ruimte. Het lijkt me trouwens commercieel niet echt handig van de Jumbo dat ze gaan sluiten tijdens de opening van een andere populaire supermarkt. Ik ga er dan ook vanuit dat die AH pas opent nadat de Jumbo is verbouwd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef Disana het volgende:
Hoi, was ik weer.
Weet iemand van jullie misschien wanneer de AH in de Nieuwe Ebbingestraat open gaat. Hij zit in een pand van een gordijnenzaak en schijnt bijna klaar te zijn. Ben zelf niet zo mobiel, vandaar de vraag.
dat is de oude ebbingequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:15 schreef Inkomen het volgende:
Is die AH ook al dicht? Daar gaat mijn backup-supermarkt.
dat is het ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:18 schreef Inkomen het volgende:
Oh verrek ja. Voor mij is de Ebbinge altijd één straat.
Ah, dankjewel. Dat gaat hem dus niet worden. Het was wel heel handig geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:13 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik liep er net langs en het is nog 1 grote betonnen ruimte. Het lijkt me trouwens commercieel niet echt handig van de Jumbo dat ze gaan sluiten tijdens de opening van een andere populaire supermarkt. Ik ga er dan ook vanuit dat die AH pas opent nadat de Jumbo is verbouwd.
Haha. Ik luister de laatste tijd ook jaren '60 '70 muziek: Al Green, Bobby Womack, Curtis Mayfieldquote:
Ach, Groningen boeit dat gewoon minder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
't Ziet er wel een beetje triest uit zo'n klein groepje.
Ik ook,quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:12 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb vanavond een feest in de Puddingfabriek. Ik dacht serieus eerst altijd dat dat daar gewoon toetjes werden gemaakt ..
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik spotte een mini Occupy Groningen voor de ABN Amro op de Grote Markt.
Of is dit oud nieuws,?
Lekker warm ook, ga dan in de zomer protesterenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik spotte een mini Occupy Groningen voor de ABN Amro op de Grote Markt.
Of is dit oud nieuws,?
De problemen zijn NU man!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lekker warm ook, ga dan in de zomer protesteren
En wat voor muziek is dat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Vannacht voor het eerst in m'n leven in de Shadrak geweest. Boh, wat een toffe muziek draaien ze daar!
Waar? Onder? Vroeger kwamen we geregeld in Shadrak, onder was toen wel tofquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:47 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Vannacht voor het eerst in m'n leven in de Shadrak geweest. Boh, wat een toffe muziek draaien ze daar!
Deze man snapt hetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:30 schreef Inkomen het volgende:
Pff, die problemen kunnen wel wachten.
Ze draaiden nu ook de hele tijd dubstep! Thuis luister ik het nooit, maar vond het nu wel echt heel leuk! En ik weet niet meer zo goed of het boven of onder was..quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Waar? Onder? Vroeger kwamen we geregeld in Shadrak, onder was toen wel tofAlleen altijd overal glas
![]()
Of helemaal boven, volgens mij draaide een vriend van me daar dubstep (dacht ik) Geen idee, want ben er niet geweest, niet mijn muziek
Spieghelwas wel tof
Nou idd, wat een gedrochtquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:02 schreef monkyyy het volgende:
Wanneer gaat dat lelijke gebouw weg van de grote markt?
Hij had anders ook nogal wat prima reddingen, vooral einde 2e helftquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:58 schreef joppie_saus het volgende:
Nou. 1-1 dan maar. Valt ook best mee te leven. Maar als die Van Loo net zo snel naar de grond ging als het dak van Twente, was het nooit 0-1 geworden.
Rond de middag waren beide tentjes er.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Zo maar even weer kijken of de #occupygroningen er nog staat
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:05 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Rond de middag waren beide tentjes er.
Huistra moest eens ingrijpen. Dat de supporters hem uitfluiten is niet meer dan logisch. Die gast heeft nog geen foutloze wedstrijd gekeept en het is meestal meer geluk dan wijsheid dat het goed afloopt. Zet Luciano er maar weer in. En dat hij die ballen stopt is hem geraden, daarvoor staat hij er, zeker na zo'n fout.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:05 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Hij had anders ook nogal wat prima reddingen, vooral einde 2e helftMaar inderdaad, foutje bij de goal. Alleen dat er dan supporters zijn die hem gaan uitfluiten is wel erg triest
Lekker voor z'n zelfvertrouwen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:05 schreef joppie_saus het volgende:
Dat gebouw gaat niet weg. Dat is het informatiecentrum voor de bouw van het Forum en die staat er net zo lang als de bouw duurt.
Eens, maar Luciano is geen steek beterquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Huistra moest eens ingrijpen. Dat de supporters hem uitfluiten is niet meer dan logisch. Die gast heeft nog geen foutloze wedstrijd gekeept en het is meestal meer geluk dan wijsheid dat het goed afloopt. Zet Luciano er maar weer in. En dat hij die ballen stopt is hem geraden, daarvoor staat hij er, zeker na zo'n fout.
Echt, hoe kunnen ze in godsnaam zoiets laten doorgaan.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Echt, hoe kunnen ze in godsnaam zoiets laten doorgaan.
Referendum houden, uitslag naast je neer leggen omdat die negatief is ten aanzien van je plannen en vervolgens doodleuk het Forum doordrukken....quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Echt, hoe kunnen ze in godsnaam zoiets laten doorgaan.
Je moet het gepeupel ook nooit om haar mening vragen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:29 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Referendum houden, uitslag naast je neer leggen omdat die negatief is ten aanzien van je plannen en vervolgens doodleuk het Forum doordrukken....
Welke mooie oude gebouwen, het is allemaal haastig lelijk jaren vijftig pauperbouw daar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe zo'n blinde zwakzinnige ben je ook als je zo'n gebouw doordrukt op de Grote Markt. Echt. Heb je zo'n prachtige Martini kerk, die mooie oude gebouwen ernaast en dan zo'n foeilelijk apparaat wat erachter staat.
Precies.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:58 schreef Jesse_ het volgende:
Je moet het gepeupel ook nooit om haar mening vragen.
Beter dat, dan het 'gepeupel' voor de vorm om haar mening vragen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je moet het gepeupel ook nooit om haar mening vragen.
Waarom zo'n kutplek?quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:02 schreef joppie_saus het volgende:
Mijn uitzicht vandaag in de Euroborg:
[ afbeelding ]
Er stonden net 4 volgens mijquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:05 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Rond de middag waren beide tentjes er.
Ik ben er 5 november weer, kan je me in levende lijve spottenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:48 schreef Catch22- het volgende:
HALLON!
Dit weekend 2 feestjes gehad in Simplon; Jiggy en Kraantje vrijdag, zaterdag Derrick May
ben niet eens écht brak
Ik ook niet, maar had goede verhalen over deze gehoord.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef Catch22- het volgende:
heel erg vet, echt heel erg vet... en ik ben niet zo'n hele grote Techno fan, maar heb me goed vermaakt
dat had ik sowieso wel, daar niet van, snapje
De bovenzaal nog even meegepakt?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:40 schreef Catch22- het volgende:
heel erg vet, echt heel erg vet... en ik ben niet zo'n hele grote Techno fan, maar heb me goed vermaakt
dat had ik sowieso wel, daar niet van, snapje
Niet eens geweest. Draaide jij daar dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De bovenzaal nog even meegepakt?
Er stond een vent op een motor de hele tijd foto's te maken. Was dat daarvoor?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
De politie heeft bij de Westerhaven vandaag flink wat boetes uitgedeeld, omdat er mensen fietsten in het voetgangersgedeelte aldaar. Dus de mensen die daar moeten zijn, moeten even opletten of ze er toevallig later deze week niet nog een keer staan.
Ik vind dat echt zo'n belachelijk stukje, waarbij je eerst een flink stuk met de fiets aan de hand moet lopen om bij de Mediamarkt te komen. Kan me alle mensen die daar doorfietsen gewoon voorstellen, doe het zelf ook gewoon.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:06 schreef Peterselieman het volgende:
De politie heeft bij de Westerhaven vandaag flink wat boetes uitgedeeld, omdat er mensen fietsten in het voetgangersgedeelte aldaar. Dus de mensen die daar moeten zijn, moeten even opletten of ze er toevallig later deze week niet nog een keer staan.
ik heb geen idee. Kom bijna nooit in die hoekquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Er stond een vent op een motor de hele tijd foto's te maken. Was dat daarvoor?
je kan ook via de andere kant aan komen fietsenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:24 schreef toenie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n belachelijk stukje, waarbij je eerst een flink stuk met de fiets aan de hand moet lopen om bij de Mediamarkt te komen. Kan me alle mensen die daar doorfietsen gewoon voorstellen, doe het zelf ook gewoon.
check.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:24 schreef toenie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n belachelijk stukje, waarbij je eerst een flink stuk met de fiets aan de hand moet lopen om bij de Mediamarkt te komen. Kan me alle mensen die daar doorfietsen gewoon voorstellen, doe het zelf ook gewoon.
Hospiterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil op kamers gaan in de stad... iemand een handige tip?
Drieëntwintigquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.oogtv.nl/2011/10/opnieuw-occupy-protest-in-groningen/
Hoeveel Fokkers zouden hiertussen staan?
Via via proberen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil op kamers gaan in de stad... iemand een handige tip?
Nee, en als ik al iets wist weet ik nog wat vrienden e.d. Maar heb je zelf geen vrienden in de stad? Studiegenoten? Laat gewoon overal weten (op bv facebook, hyves, twitter, op school) dat je een kamer zoekt.quote:
Geen, het is in de buitenlucht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
http://www.oogtv.nl/2011/10/opnieuw-occupy-protest-in-groningen/
Hoeveel Fokkers zouden hiertussen staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |