dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:48 schreef klaasdj het volgende:
Ja, wat de hek zijn ze daar aan het bouwen?
quote:Ana van Es − 14/10/11, 15:52
Het Helperplein in Groningen, een van de vervuilde locaties. (screenshot Google Maps)
De stad Groningen is de meest vervuilde van Nederland. Binnen de bebouwde kom zijn 28 locaties waar de grond zo ernstig verontreinigd is dat gevaar dreigt voor de volksgezondheid. In totaal telt Nederland ruim vierhonderd vervuilde locaties, die met spoed moeten worden gesaneerd..
[..]
Het is maar wat je gewent bentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mensen die voor je om 6.15 zeggen dat het vroeg is oké maar om 10 voor 8 nog roepen dat het vroeg is.
True. Drukte bij de IKEA is dan weer een minpunt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind de Ikea chiller. Bij de Hema merk je echt dat het voedsel is die eigenlijk ook niet voor meer dan de kostprijs over de toonbank mag.
terecht. Het is een gedrochtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef ShiningStar het volgende:
Voor de 1000e keer: Haat. Aan. Het. Stadsbalkon.
Altijd nog beter dan duizenden pauperfietsen die voor het station staan weg te rotten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
terecht. Het is een gedrocht
Vooral op zaterdag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
terecht. Het is een gedrocht
Mijn pauperfiets staat nu ook voor het station weg te rotten, met dank aan een stadsbalkon zonder parkeerplek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan duizenden pauperfietsen die voor het station staan weg te rotten.
Vond de fietsen ook wel wat hebben opzich. Alleen jammer dat ze de grotemarkt ook gaan verprutsen met het forum.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan duizenden pauperfietsen die voor het station staan weg te rotten.
Raak nu eens gewend aan de terugtrapremquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef loecje het volgende:
geen plek voor je fiets? nog nooit last van gehad.
moet ik wel zeggen dat ik mijn fiets nooit op zaterdag bij het station heb staan.
wel vervelend: vorige week weer een remkabel kapot getrokken. ik blijf bezig...
was die andere parkeerplek ook vol?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:17 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Mijn pauperfiets staat nu ook voor het station weg te rotten, met dank aan een stadsbalkon zonder parkeerplek.
Welke, de fietsflat? Ja. Dus nu heb ik 'm maar tegen een muur gedumpt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
was die andere parkeerplek ook vol?
Forumquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:58 schreef loecje het volgende:
de hele oostwand gaat plat en daar komt het forum
op de grote markt staat 'tijdelijk' een infocentrum.
http://grotemarkt.groningen.nl/
Die bedoelde ik ja.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Welke, de fietsflat? Ja. Dus nu heb ik 'm maar tegen een muur gedumpt.
zo'n fiets had ik ook. maar die ketting past nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:52 schreef toenie het volgende:
[..]
Raak nu eens gewend aan de terugtrapremDat werkt stukken makkelijker in de stad
Forum is koning, laat maar wel weer zien dat dingen er gewoon doorheen gedrukt moeten worden, omdat het klootjesvolk, waarvan je nooit de kleinburgerlijke kutmening moet vragen, geen lange termijnsvisie heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ForumPure verkwisting van miljoenen omdat een paar ambtenaren er een prestigeproject van hebben gemaakt die de inwoners mogen betalen
Op een zaterdag is zelfs de stoep voor de fiets flat helemaal vol, helemaal langs dat fietspad aan de zijkant ook. Ik ben gister dus uit voorzorg al met de bus naar het station gegaan ipv met de fietsquote:
http://www.onderdelenhuis(...)remkabel-achter.htmlquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef loecje het volgende:
geen plek voor je fiets? nog nooit last van gehad.
moet ik wel zeggen dat ik mijn fiets nooit op zaterdag bij het station heb staan.
wel vervelend: vorige week weer een remkabel kapot getrokken. ik blijf bezig...
op de maandagochtend vast nog wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 06:24 schreef loecje het volgende:
[..]
mee eens
ik ga maar eens kijken of er nog een plekje vrij is voor mijn fiets
Expo heeft altijd wel posters te koop. Zit aan de zuidzijde van de Grote Marktquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:51 schreef andre347 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede winkel die posters verkoopt om mijn kamer wat op te vrolijken. Weten jullie een in de binnenstad?
Expo, zoals hierboven al word gezegdquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:51 schreef andre347 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede winkel die posters verkoopt om mijn kamer wat op te vrolijken. Weten jullie een in de binnenstad?
Je kan er ook heen fietsen hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:08 schreef Catch22- het volgende:
Ikea heeft ook wel wat, moet je wel ff de P+R bus pakken
quote:
De posters zelf zijn niet duur, maar wil je dat in een lijst of heb je een schilderij-achtig iets gevonden dan betaal je inderdaad bij Expo vrij veel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:32 schreef Catch22- het volgende:
geen idee, maar ik dacht iig dat ze vrij duur waren. Ik kan verkeerd zitten hoor
Gaaf! Dit is een eigen gekozen afbeelding?quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef Catch22- het volgende:
Mja, met de bus is makkelijker als je zon grote sjonnie wil.
Ik heb zelf iets via HerinneringOpLinnen gekocht. Iets chiller en niet eens zo duur
[ afbeelding ]
90*160(of 150)
was 80 euro. Je kan zelf de afbeelding kiezen (hoeft niet per se z/w)
de posters zijn meestal standaard maten dus kan je bij een andere winkel ook wel krijgenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:33 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
[..]
De posters zelf zijn niet duur, maar wil je dat in een lijst of heb je een schilderij-achtig iets gevonden dan betaal je inderdaad bij Expo vrij veel.
Jaaaaa zo'n mooi schilderij met een grote roos eropquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:52 schreef joppie_saus het volgende:
Expo is inderdaad duur. IKEA is goedkoper.
Of New York of Parijsquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaaaa zo'n mooi schilderij met een grote roos erop!!!!
Fucking vet!quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:18 schreef Inkomen het volgende:
Ik wil een palmstrand bij zonsondergang boven de schouw met lavalampen er naast.
Over tien jaar is het retroquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Fucking vet!
Ik wil een schilderij met het logo van LeenBakker.
Isch kultoer.
Hij was echt heeeeel leuk!quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Tof. Die film wil ik ook graag zien
Mooie bioscoopstoelenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:17 schreef Catch22- het volgende:
Mja, met de bus is makkelijker als je zon grote sjonnie wil.
Ik heb zelf iets via HerinneringOpLinnen gekocht. Iets chiller en niet eens zo duur
[ afbeelding ]
90*160(of 150)
was 80 euro. Je kan zelf de afbeelding kiezen (hoeft niet per se z/w)
Jep, van internet geplukt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Gaaf! Dit is een eigen gekozen afbeelding?
Ik moet toch chill kunnen gamenquote:
http://gathering.tweakers(...)ge/36946769#36946769quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik moet toch chill kunnen gamen
of series kunnen kijken
op de beamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |