quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haal plaatje maar tijdelijk uit OP, kan nu niet fixen...
Mocht je willen! Zweedse stoten achter je aan,die je ook nog cadeautjes gevenquote:
Het enige dat Manolev verdient is een transfer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:52 schreef Doublepain het volgende:
Welke baas maakt een gif van die bazen actie van manolev?? Verdient hij!!!
Manolev is een baas!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:06 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Het enige dat Manolev verdient is een transfer.
Bij rust ja.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:14 schreef Geo3kant het volgende:
Zou mooi zijnik ga ook voor 3 of 4 -0.
Europa league vorig jaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:28 schreef mrstylo het volgende:
PSV gaat verliezen of gelijk spelen, want sinds wanneer heeft PSV een goede reeks neergezet onder Rutten?
Daar tekent iedereen hier voor denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:19 schreef Geo3kant het volgende:
Ik teken ook wel voor een 2-0 overwinning, en dat AZ wint of gelijk speelt
Omdat we Ajax als een grotere concurrentie beschouwen dan AZquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
hoezo zou az moeten winnen volgens jullie? Winst voor Ajax is gunstiger.
dan staat het zo:
1 az 21
2 psv 20
3 twente 20
4 ajax 18
Even er vanuitgaande dat ajax, psv & twente winnen
Mwoah. AZ krijgt nu een makkelijker programma héquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Omdat we Ajax als een grotere concurrentie beschouwen dan AZ
Alles kan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. AZ 22 (gelijk)
2. PSV 20 (winst)
3. FC Twente 17 (verlies)
4. Vitesse 17 (winst)
5. Feyenoord 17 (winst)
6. Ajax 16 (gelijk)
7. RKC 16 (winst)
Kan ook
Winterkampioen! Valt in het niets bij de kampioen aan het eind van het jaar hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwoah. AZ krijgt nu een makkelijker programma hé. Julie zullen nog Twente uit, Feyenoord uit, Vitesse uit, Heerenveen uit krijgen.
AZ heeft nu de pittigsten van de 1e seizoenshelft gehad. dus die kunnen de winterkampioen fluitend worden.
Wie is dat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Tannane heeft ruzie gehad en is weg. Niet heel verrassend.
Ik denk dat AZ het wel vol gaat houden hoor...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:31 schreef Geo3kant het volgende:
AZ houdt dit niet vol, die gaan straks afzwakken.. en zakken, Ajax is een grotere concurrent ja.
PSV 17 punten ja?quote:
Natuurlijk eens want dit roep ik al weken maar Lens was vandaag een stuk beter dan afgelopen wedstrijdenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk ziet Rutten eindelijk dat Labyad in de basis moet
twitter:PSV twitterde op zaterdag 15-10-2011 om 23:13:23Erik Pieters heeft een breuk in zijn voet, meldt hoofdcoach Fred Rutten zojuist op de persconferentie. Herstelduur nog niet bekend. #psv reageer retweet
Preciesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk ziet Rutten eindelijk dat Labyad in de basis moet
Als je het soort acties en werk verwacht van Wijnaldum, en dan ook nog eens het veelvuldig afmaken van goals, zou Wijnaldum niet lang meer bij PSV gespeeld hebben. Het is gewoon niet realistisch dat dat soort spelers vandaag de dag nog bij PSV spelen. Als je Wijnaldum een linie naar voren zet, maakt hij die kansen veel eerder af, maar dan verlies je de dominantie op het middenveld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:55 schreef Geo3kant het volgende:
Wijnaldum speelde goed vandaag, veel werk, veel acties, maar hij mag wel eens de kansen gaan afmaken zeg..
Ik snap trouwens sowieso niet waarom mensen enthousiast zijn over Wijnaldum gisteravond. Hij rende inderdaad veel met de bal, maar liep wel keer op keer vast omdat hij niet afspeelt. Pakt de bal op bij de middenlijn, gaat rennen, loopt drie man voorbij en bij de 16 struikelt hij of over zijn eigen voeten, of over de bal, of hij speelt de bal te ver voor zich uit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:59 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Als je het soort acties en werk verwacht van Wijnaldum, en dan ook nog eens het veelvuldig afmaken van goals, zou Wijnaldum niet lang meer bij PSV gespeeld hebben. Het is gewoon niet realistisch dat dat soort spelers vandaag de dag nog bij PSV spelen. Als je Wijnaldum een linie naar voren zet, maakt hij die kansen veel eerder af, maar dan verlies je de dominantie op het middenveld.
Het uitfluiten van Engelaar was overigens weer erg typisch. Dat een flink deel van het PSV publiek eigenlijk maar weinig snapt van voetbal en een soort van Oranje-publiek is dat niet nadenkt, maar gewoon hersenloos kijkt, en nimmer een mening weet te vormen met een deugdelijke onderbouwing, gecombineerd met een zeer beperkt geheugen.
Engelaar viel gewoon goed in, en ik hoop dat hij meer speeltijd krijgt dan alleen die twee keer dat hij in de laatste minuten even mee mocht doen. Ik ben toch benieuwd hoe hij op termijn zou staan tussen de nieuwe spelers.
Ik ben benieuwd hoe Rutten om gaat met het wegvallen van Pieters. Waarschijnlijk gewoon Tamata? Dat is dan iig één niet-basisspeler die wat routine meekrijgt (naast Labyad dan misschien).
Dat was bij Feyenoord ook altijd al zo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik snap trouwens sowieso niet waarom mensen enthousiast zijn over Wijnaldum gisteravond. Hij rende inderdaad veel met de bal, maar liep wel keer op keer vast omdat hij niet afspeelt. Pakt de bal op bij de middenlijn, gaat rennen, loopt drie man voorbij en bij de 16 struikelt hij of over zijn eigen voeten, of over de bal, of hij speelt de bal te ver voor zich uit.
Lekker veel inzet, maar we schieten er geen flikker mee op.
Ik moet elke keer aan Edgar Davids denken, maar dan zijn klunzige tweelingbroer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was bij Feyenoord ook altijd al zo.
Omdat hij zichzelf fantastisch vrij kan spelen in kleine ruimtes. Ik hoor een hoop geklaag over de kansen die hij mist, maar de actie voorafgaand wordt dan genegeerd. Ik vond Wijnaldum één van de betere gisteravond.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik snap trouwens sowieso niet waarom mensen enthousiast zijn over Wijnaldum gisteravond. Hij rende inderdaad veel met de bal, maar liep wel keer op keer vast omdat hij niet afspeelt. Pakt de bal op bij de middenlijn, gaat rennen, loopt drie man voorbij en bij de 16 struikelt hij of over zijn eigen voeten, of over de bal, of hij speelt de bal te ver voor zich uit.
Lekker veel inzet, maar we schieten er geen flikker mee op.
Kweetniet. iig laten ze het studenten in barcelona (?) doen. (Die schema’s makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
Wordt dat eigenlijk eerlijk gedaan? Dus elke club even vaak spelen om 12.30 of 16.30 etc.?
Moet lukkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog maximaal 25 keer winnen en we zijn kampioen
gast. 12:30 wedstrijden zijn ook kut.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja ik wil nu alvast klagen over 16:30
Ben ik weer fakking om 20:30 thuis, hele zondag naar de gallemiezen. Kut Eredivisie Live homo's.
Nee. Feyenoord en Ajax hebben sinds de invoering van die tijden verreweg het meest om 12.30 gespeeld. Rest volgt op zeer ruime afstand. Was een lijstje van, maar zit mobiel en geen zin om op te zoeken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef Jojoortje het volgende:
Wordt dat eigenlijk eerlijk gedaan? Dus elke club even vaak spelen om 12.30 of 16.30 etc.?
Ja, waar zeg ik van niet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gast. 12:30 wedstrijden zijn ook kut.
Maar... Waarom?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord en Ajax hebben sinds de invoering van die tijden verreweg het meest om 12.30 gespeeld. Rest volgt op zeer ruime afstand. Was een lijstje van, maar zit mobiel en geen zin om op te zoeken.
Hoe komen ze op een waarde van 150 euroquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:19 schreef Adames het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)_CRM_1_0_0_290&a=385
Misschien interessant?
Risicowedstrijden worden of werden bij voorkeur om 12.30 ingepland door de KNVB/burgemeesters. Minder tijd om van tevoren flink te zuipen, publiek is lekker duf rond die tijd, daar zal het mee te maken hebben.quote:
quote:Wie speelde het vaakst om 12.30 uur sinds 2003?
Feyenoord 87
Ajax 83
FC Utrecht 40
ADO Den Haag 39
PSV 27
Vitesse 27
AZ 23
NEC 20
Roda JC 20
VVV-Venlo * 12
NAC Breda 11
Sparta Rotterdam * 9
FC Twente 9
De Graafschap * 7
Willem II 6
Excelsior * 5
FC Groningen 4
RKC Waalwijk * 4
FC Volendam * 4
Heracles Almelo * 3
sc Heerenveen 1
FC Zwolle * 1
Zo dat zijn cijfers, belachelijk dat het zo slecht verdeeld wordtquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Risicowedstrijden worden of werden bij voorkeur om 12.30 ingepland door de KNVB/burgemeesters. Minder tijd om van tevoren flink te zuipen, publiek is lekker duf rond die tijd, daar zal het mee te maken hebben.
Al zit daar vanaf dit seizoen wel enige verandering in heb ik het idee.
[..]
Dat kan ik op zich nog wel een beetje snappen, dat van die 'risicowedstrijden', maar een reden wat Tarado net aangaf zou ik onzin vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Risicowedstrijden worden of werden bij voorkeur om 12.30 ingepland door de KNVB/burgemeesters. Minder tijd om van tevoren flink te zuipen, publiek is lekker duf rond die tijd, daar zal het mee te maken hebben.
Al zit daar vanaf dit seizoen wel enige verandering in heb ik het idee.
[..]
Niet geheel toevallig staan de grootste risicoclubs bovenaan het lijstje.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo dat zijn cijfers, belachelijk dat het zo slecht verdeeld wordt
Vooral SCH 1x en Groningen 4x aangezien die altijd in de Eredivisie spelen. Twente en NAC ook wel laag.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo dat zijn cijfers, belachelijk dat het zo slecht verdeeld wordt
Is niet zo'n onzinquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kan ik op zich nog wel een beetje snappen, dat van die 'risicowedstrijden', maar een reden wat Tarado net aangaf zou ik onzin vinden.
Ja ik snap het wel uiteraard, maar ik vind de reden van risicowedstrijden toch echt veel beter en sneller te accepteren dan de reden van kijkcijfers.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet zo'n onzinFeyenoord en Ajax zijn het populairst dus als ze daarmee beginnen heb je meer kans dat kijkers blijven hangen, gaat toch echt ook om de kijkcijfers
Die reden zullen ze ook altijd gebruiken om goed te praten wat scheef zitquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel uiteraard, maar ik vind de reden van risicowedstrijden toch echt veel beter en sneller te accepteren dan de reden van kijkcijfers.
Wordt een topper, die Marcelo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo speelde voor het eerst best goed
DAt is toch ook de logische verklaring. PSV speelt bij voorkeur thuis op zaterdagavond. Feyenoord en Ajax op zondag. Als je toch al op zondag speelt is de akns dat je een 12.30 wedstrijd speelt veel groter.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:32 schreef Bonkers. het volgende:
Clubs kunnen toch ook hun voorkeur uitspreken? Ik weet van Nac dat ze aangaven bij de knvb liever avondwedstrijden spelen en dus niet op zondag, terwijl Feyenoord juist een traditionele zondagmiddag club is (verbeter me maar als dat fout is), misschien dat de knvb dat ook heeft meegenomen?
Maar ik weet het fijne er niet van af.
Marcelo speelt al sinds het begin van het seizoen heel degelijk en sober. Het is Bouma die eruit moet en opbouwer Derijck erin, dan heb je een heel middelmatige verdediging waarmee je mee doet voor de titel, puur en alleen door de kwaliteit op het middenveld en aanval.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:09 schreef Doublepain het volgende:
Marcelo speelde voor het eerst best goed
Leuk geprobeerd maar dat is natuurlijk een wassen neus wat je nu zegt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
DAt is toch ook de logische verklaring. PSV speelt bij voorkeur thuis op zaterdagavond. Feyenoord en Ajax op zondag. Als je toch al op zondag speelt is de akns dat je een 12.30 wedstrijd speelt veel groter.
Drenthe dan toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat ook leuk worden tegen Duitsland.
Precies. Laat hem maar spelen in plaats van Pieters. Wanneer komt Hutch trouwens terug?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:15 schreef Stevenzenl het volgende:
Trouwens, die Jetro Willems die we van Sparta hebben gehaald, die moet toch wel beter zijn dan Tamata? Laat Tamata zich maar lekker op rechtsback focussen, vind ik hem net iets beter.
Waar heb je het over?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:52 schreef mrstylo het volgende:
Als dit waar is krijgen we een boete, want volgens mij is het verboden. :S
Je mag toch niet 6 maanden voor het einde van het contract praten met een speler?quote:
Wat was dat epischquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[Champions League 1/8 Finale] Arsenal - PSV #4
Daarna waren toch de kansloze wedstrijden tegen Liverpoolquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat was dat episch
De wedstrijden daarna was PSV ook heer en meester, maar die kut Amrossini moest zo nodig aan alle geweldigheid een eind maken
Dat was onder Hiddink. Het jaar dat PSV Arsenal uitschakelde was onder Koeman, die zie je in het filmpje nog voorbij komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat was dat episch
De wedstrijden daarna was PSV ook heer en meester, maar die kut Amrossini moest zo nodig aan alle geweldigheid een eind maken
Man utd roma 7-1quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja dus
http://en.wikipedia.org/w(...)pions_League#Bracket
Ooh, dat kan ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarna waren toch de kansloze wedstrijden tegen LiverpoolMet rood voor debutant Marcellis.
Foutjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat was onder Hiddink. Het jaar dat PSV Arsenal uitschakelde was onder Koeman, die zie je in het filmpje nog voorbij komen.
quote:zakaria Labyad beschikt over een aflopend contract, maar bij PSV hoeft men niet te vrezen voor een transfervrij vertrek van de aanvaller. In de verbintenis zit een clausule, waardoor de samenwerking bij een bepaald aantal duels automatisch wordt verlengd. Dit aantal wedstrijden is al bijna bereikt, zo bevestigt directeur voetbalzaken Marcel Brands aan het Eindhovens Dagblad.
/
Als Labyad nog vier officiële duels voor PSV speelt, wordt zijn contract automatisch verlengd tot 2014. De behendige aanvaller lijkt er zodoende alleen maar voor te moeten zorgen dat hij niet ernstig geblesseerd raakt: Fred Rutten ziet het wel zitten in Labyad, die de concurrentiestrijd is aangegaan met Jeremain Lens.
De pas achttienjarige Labyad debuteerde al twee seizoenen geleden in het eerste elftal van PSV en speelde tot dusver 21 competitiewedstrijden voor de club, waarvan acht in het lopende seizoen. Drie keer mocht de aanvaller van Rutten in de basis beginnen; vijfmaal viel hij in. De doelpuntenteller van Labyad staat momenteel op drie treffers.
We moeten er meer gebruik van maken ja..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:15 schreef Doublepain het volgende:
Toch heeft rutten niet de ballen om hem op te stellen
Dat zijn we wel gewend van Fred en zijn mannen in uitwedstrijdenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:32 schreef Doublepain het volgende:
Donderdag verwacht ikminimaal 0-6 tegen de joden
Nigel Bertrams, nog mee getennist vroeger, kon hij ook primaquote:
Da's wel toevallig. Ik heb met Depay nog een rap opgenomen en met Ritz schnaps gezopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nigel Bertrams, nog mee getennist vroeger, kon hij ook prima
Zo zie je maar, ons kent ons, ook in Eindhovenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's wel toevallig. Ik heb met Depay nog een rap opgenomen en met Ritz schnaps gezopen.
Ojo niet, daar zie ik liever Wijnaldum, kan hij oefenen op kansen afmakenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk krijgen spelers tegen FC Lisse rust.
Tyton (als hij terug is)
Manlev - Derijck - Verkoelen - Tamata
Ritzmaier - Rabiu - Ojo
Labyad - Locadia - Depay
Bank: Isaksson, Marzo, Marcelo, Naja, Wijnaldum, Engelaar, Matavz
Gaan er nog mensen heen?
Jep met een hele groepquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk krijgen spelers tegen FC Lisse rust.
Tyton (als hij terug is)
Ritzmaier - Rabiu - Ojo
Labyad - Locadia - Depay
Bank: Isaksson, Marzo, Marcelo, Naja, Wijnaldum, Engelaar, Matavz
Gaan er nog mensen heen?
Over winter verkoop? Hij heeft gelijk, tenzij ze 40miljoen voor Mertens bieden.. dan moet hij maar wegquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
interview met fred rutten in de VI.
Bij een goed bod (+- 15 mio) mag Toivonen ook wel weg wat mij betreft. Als hij deze winter of na dit seizoen niet verkocht wordt, krijg je nooit meer een hoog bod. Tegen die tijd zijn Hutchinson en Wuytens wel weer fit; kan Wijnaldum op 10.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Over winter verkoop? Hij heeft gelijk, tenzij ze 40miljoen voor Mertens bieden.. dan moet hij maar weg![]()
Maar nee, PSV moet niet weer gaan kloten in de winter, elftal bij elkaar houden en seizoen afmaken met deze groep, evt versterking erbij mag/kan, maar zal niet gebeuren.
15 miljoen voor Toivonen?! Dan moet die jongen zin hebben om in competitie bij Dzsudzsák of in de zandbak te ballen. Anders kun je naar dat bedrag fluiten, lijkt me.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij een goed bod (+- 15 mio) mag Toivonen ook wel weg wat mij betreft. Als hij deze winter of na dit seizoen niet verkocht wordt, krijg je nooit meer een hoog bod. Tegen die tijd zijn Hutchinson en Wuytens wel weer fit; kan Wijnaldum op 10.
Mooi. Dat daar maar lekker de pleuris uitbreekt, en Ajax ook nog een tijdje op dezelfde manier aan blijft kloten, staan we met nieuwjaar wat puntjes los.quote:ALKMAAR - Jozy Altidore zit donderdag op de bank bij AZ dat het thuis opneemt tegen Austria Wien in de Europa League. Coach Gertjan Verbeek is ontevreden over de Amerikaanse spits. Charlison Benschop krijgt de voorkeur.
''Ik ben vaak genoeg met Altidore gestart. Speltechnisch ben ik niet zo over hem te spreken en er spelen ook andere dingen. Het is geen slechte jongen, maar er is meer nodig dan aardig zijn", aldus Verbeek, die over 'de andere dingen' niet wilde uitweiden.
Wat de fuck zijn die gasten allemaal klein man.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Kon het niet laten
Styl0w sjaal trouwens van Depay...
Depay en Labyad moeten nog groeienquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat de fuck zijn die gasten allemaal klein man.
Gasten zijn nauwelijks groter dan Driesje.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay en Labyad moeten nog groeien
twitter:NextGenSeries twitterde op woensdag 19-10-2011 om 16:50:53FULL TIME: TOTTENHAM HOTSPUR 4 - 1 PSV #NextGen reageer retweet
Gaat lekkerrrrr.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:01 schreef MMUFC het volgende:
twitter:NextGenSeries twitterde op woensdag 19-10-2011 om 16:50:53FULL TIME: TOTTENHAM HOTSPUR 4 - 1 PSV #NextGen reageer retweet
Daar heb je zowaar een punt. Verder is die competitie wel een goed initiatief. Zeker voor scouts...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:04 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Wat wil je, alle goeie talenten zijn mee met het ''grote'' PSV..
Ach, laat ze in Europa maar denken dat we een beroerde jeugd hebben. Over 5 jaar spreken we ze wel als we de finale CL winnen!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.nextgenseries.com/FixturesResultsTables
4x verloren al(Tables)
http://www.soccernews.nl/(...)_bod_uit_op_Toivonenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
15 miljoen voor Toivonen?! Dan moet die jongen zin hebben om in competitie bij Dzsudzsák of in de zandbak te ballen. Anders kun je naar dat bedrag fluiten, lijkt me.
Nu.nl sprak over 13,5 miljoen overigens.quote:PSV zou een bod hebben ontvangen van Liverpool. De Engelse club wil Ola Toivonen voor ongeveer veertien miljoen euro overnemen. Dit meldt het Zweedse medium Aftonbladet.
Liverpool wil de transfer graag zo snel mogelijk afhandelen, omdat Toivonen donderdag met PSV tegen Sibir Novosibirisk in de Europa League moet spelen. Als hij donderdag meespeelt, dan zal de transfer minder aantrekkelijk worden voor Liverpool.
De Zweed is dit seizoen goed op dreef. Hij maakte al vijf doelpunten in twee wedstrijden. Toivonen begon zijn voetbalcarriere bij het Degersfors IF, daar speelde hij twee seizoenen. Toen haalde Örgryte IS de lange aanvaller, ook daar speelde hij niet lang, daarna ging hij naar Malmö FF. Daar werd hij opgehaald door PSV. In Eindhoven speelde hij tot dusver 49 wedstrijden en hij scoorde 24 keer.
quote:VI: Jonathan Reis volgende week op bezoek bij PSV
19 oktober 2011
Voetbal International meldt dat Jonathan Reis volgende week een aantal dagen op bezoek zal komen bij PSV. Hij zal in Eindhoven medisch getest worden om te kijken hoe de revalidatie vordert. De aanvaller staat niet meer onder contract bij PSV.
Volgens mij omdat hij het grootste talent in de wereld is, maar ik kan het fout hebben dat het niet de reden is...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Word een beetje moedeloos van dat gezever over Reis. Hij heeft PSV keihard laten vallen, waarom wordt die moeite nog gedaan?
Ook het grootste talent in de wereld moet fatsoen hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij het grootste talent in de wereld is, maar ik kan het fout hebben dat het niet de reden is...
22quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoe oud is die gozert nu al wel niet? 23-24 toch?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:17 schreef Geo3kant het volgende:
Dacht even dat ik in het Ajax topic zat,
Als PSV'er ben zelfs ik het hiermee niet eens.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:29 schreef AnaalFaBtje het volgende:
Iig beter dan het grootste talent uit de eredivisie van nu.. Eriksen<Reis, mits fit.
Ik vind Eriksen overhyped. En je hebt wel gelijk over appels met peren vergelijken.. Maar dan moeten ze ook prijzen voor, beste keeperstalent, beste spits(talent),beste middenvelder met talent of beste verdedigingstalent. Want nu kan je ook niet beoordelen wie beter is toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als PSV'er ben zelfs ik het hiermee niet eens.
Verder zijn het twee heel verschillende spelers op twee verschillende posities, appels met bananen vergelijken.
Vind ze beiden overigens geen potentiele wereldtop, maar als ik moest kiezen koos ik Eriksen.
Laten vallen? Hij kan geen fuck met die blessure, hoe de fuck kan hij ons dan laten vallen? Hij zal eerder zelf vallen van het ziekenhuis bedquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Word een beetje moedeloos van dat gezever over Reis. Hij heeft PSV keihard laten vallen, waarom wordt die moeite nog gedaan?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan me wel vinden in jouw mening, Reis had volgens mij wel de potentie om een wereldspits te worden maar of hij ooit nog terug komt op zelfs het niveau wat hij bij PSV had betwijfel ik ook ernstigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vind Eriksen in potentie wel wereldtop. Dat hij nu een iets minder begin van het seizoen draait neemt niets weg van zijn eventuele potentie. Ben alleen bang dat hij alleen op 10 kan renderen. Een beetje een Litmanen. Wereldspeler, maar buiten Ajax niet altijd even gelukkig. En dan druk ik me zwak uit. De vraag of dit een typische Ajax speler is, is dan ook gerechtvaardigd.
Reis daarentegen kan denk ik wel overal slagen. Het is moeilijk te bepalen waar zijn plafond ligt. Hij past zich erg makkelijk aan. Daarnaast heeft hij eigenlijk maar 11 wedstrijdjes gespeeld, dus het is meer een beetje een mythe. Wat ik heb gezien stemt me positief. Ik denk echter dat hij net onder de top terecht had gekomen. Ik denk nu eerlijk gezegd niet dat hij nog ooit op niveau terug komt.
Makkiequote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:51 schreef Geo3kant het volgende:
Hup PSV, hopelijk vanavond 3 punten pakken en dan mag het niet meer fout gaan.
sinds wanneer is 0-14 een lastige wedstrijd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:50 schreef Kenju het volgende:
Ik zie het ook wel gebeuren dat het een lastige 0-14 wordt, en dat Rutten dan zegt dat het altijd moeilijk is tegen dit soort ploegen, etc. etc., eterwijl het gewoon een draak van een wedstrijd was tegen een ploeg van minderwaardige spelers.
Wat een onzin, zeg. Als zij met 11 man voor de goal gaan liggen kun je hoog of laag springen, maar dan wordt het gewoon een doodvermoeiende en saaie wedstrijd waar je hopelijk drie punten meeneemt. Tenzij zij echt willen voetballen, natuurlijk, maar dat verwacht ik niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sinds wanneer is 0-14 een lastige wedstrijd?
Goede keuze van Fred, kreeg rust. Jammer dat Engelaar geblesseerd raakte.quote:
Haha, zie het nu pas. Toets iets te hoog aangeslagen. Ik bedoelde dus een lastige 0-1. En dat is ook uitgekomen. Erg fysieke wedstrijd. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken dat PSV dit zo slecht gewend is. Zonder die penalty had ik ze niet zien scoren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sinds wanneer is 0-14 een lastige wedstrijd?
Lol, whutquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Haha, zie het nu pas. Toets iets te hoog aangeslagen. Ik bedoelde dus een lastige 0-1. En dat is ook uitgekomen. Erg fysieke wedstrijd. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken dat PSV dit zo slecht gewend is. Zonder die penalty had ik ze niet zien scoren.
Maar het is ook rot om te zien dat onze tweede garnituur totaal niet in vorm is. Engelaar speelde erg voorzichting. Heeft ook met vertrouwen te maken, maar vooral met speelritme. Hopelijk krijgt Engelaar meer kansen, want we kunnen hem nog nodig hebben. Sowieso is het
zaak dat de breedte van de selectie zou goed mogelijk in stand wordt gehouden.
Ik vind dat Engelaar onterecht veel kritiek kreg. Heel PSV speelde vorig seizoen kut. En Engelaar heeft in het verleden bewezen gewoon goed te kunnen spelen. Ik vind dat hij een kans moet krijgen om te spelen met alle nieuwe spelers. Zoals het er nu voor staat hebben we bij één blessure, meteen een veel zwakker team, afgezien van de rechtsbuiten positie. De bankspelers krijgen m.i. te weinig speeltijd.quote:
Bij Genk was het niks, bij Twente zwaar overschat, bij Schalke mislukt en bij PSV niets laten zien.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:32 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik vind dat Engelaar onterecht veel kritiek kreg. Heel PSV speelde vorig seizoen kut. En Engelaar heeft in het verleden bewezen gewoon goed te kunnen spelen. Ik vind dat hij een kans moet krijgen om te spelen met alle nieuwe spelers. Zoals het er nu voor staat hebben we bij één blessure, meteen een veel zwakker team, afgezien van de rechtsbuiten positie. De bankspelers krijgen m.i. te weinig speeltijd.
Ik vond hem bij Twente zeker niet overschat. Was gewoon een goede speler. Genk kan ik niets over zeggen. Maar ik vind dat je sowieso te makkelijk over Engelaar bent. Hij kwam niet voor niets in aanmerking voor Oranje destijds. Toen hij bij PSV tekende was het nog een Oranjespeler. Er zijn meerdere spelers die onder Rutten totaal geen kans kregen en afgezakt zijn. Het is een beetje een gevalletje ala Bakkal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij Genk was het niks, bij Twente zwaar overschat, bij Schalke mislukt en bij PSV niets laten zien.
Alleen 2x in oranje een aardig potje gespeeld.
Als je dan ook met afstand de best betaalde speler bent, kan je wel wat kritiek verwachten. Evenals de persoon die hem heeft gehaald. (Fredje dus)
De tot nu toe gespeelde wedstrijden waren anders niet bepaald je-van-het. Ik denk dat tegen een middenmotor uit een van de grote competities PSV het knap lastig zal krijgen. Tot nu toe hebben we nog geen serieuze tegenstanders gehad in Europa. En de serieuze tegenstanders in de competitie waren Ajax en AZ. Eentje gelijk, de ander verloren. Utrecht was misschien nog een positieve uitzondering. Maar goed, dan hebben we het over de nummer 10 van de eredivisie. RKC staat daar een plekje boven. De huidige nummer 9 van de competitie is de beste ploeg waar we dit seizoen van gewonnen hebben. Dus of we de lat zo laag moeten leggen.... Ik vind van niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef J2T het volgende:
Punten voor het Nederlandse voetbal, maar geen reclame. En dan een Rutten die zegt dat zij Hapoel kapot hebben gespeeld de tweede helft. Lachwekkend gewoon.
Maar gefeliciteerd PSV'ers. Ik zie dit PSV trouwens wel ver komen in de EL. Lopen veel leuke spelers rond bij PSV en zij doen voor niemand onder in de EL.
Als aanvoerder en bestbetaalde speler hoor je dan de leider te zijn die het team op sleeptouw neemt. Orlando is de laatste die dat doet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik vond hem bij Twente zeker niet overschat. Was gewoon een goede speler. Genk kan ik niets over zeggen. Maar ik vind dat je sowieso te makkelijk over Engelaar bent. Hij kwam niet voor niets in aanmerking voor Oranje destijds. Toen hij bij PSV tekende was het nog een Oranjespeler. Er zijn meerdere spelers die onder Rutten totaal geen kans kregen en afgezakt zijn. Het is een beetje een gevalletje ala Bakkal.
Het afgelopen jaar moest alles aan tactische insteek van hem komen. Met een team dat zo enorm kut speelt, kan je het dan bijna niet goed doen. Ook toen werd er amper een kans uitgespeeld (dat is nu niet veel beter, al wordt het gemaskeerd door betere spelers die met individuele acties tot goals komen of dode spel momenten beter kunnen exploiteren).
Van Bommel thuislaten vond ik ook niet terecht, maar dat was ook gewoon een conflict die ze hadden, en had dus met meer dan alleen zijn spel (dat overigens inderdaad niet best was, en waar de kritiek van VB eigenlijk wel terecht was (was zo ongeveer het enige dat klopte). Maar dat Engelaar gewoon werkte, bewees hij toch tijdens het EK. Dat hij het team niet op sleeptouw nam, verbaasde mij niets. Het is gewoon geen werker. Maar als speler die het tactische idee brengt, vond ik het wel werken. Alleen zul je minimaal één speler moeten hebben die hem daarin steunt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als aanvoerder en bestbetaalde speler hoor je dan de leider te zijn die het team op sleeptouw neemt. Orlando is de laatste die dat doet.
Dat hij bij oranje zat verbaasde mij ook, maargoed, van Basten heeft wel meer rare dingen gedaan als coach van oranje. Van Bommel thuis laten bijvoorbeeld.
Eens, PSV vorig jaar ook al kwart finale, het is niet mooi.. maar we winnen wel, heel constant in EL. Maarja, als je dat de kop kost in de competitie..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef J2T het volgende:
Punten voor het Nederlandse voetbal, maar geen reclame. En dan een Rutten die zegt dat zij Hapoel kapot hebben gespeeld de tweede helft. Lachwekkend gewoon.
Maar gefeliciteerd PSV'ers. Ik zie dit PSV trouwens wel ver komen in de EL. Lopen veel leuke spelers rond bij PSV en zij doen voor niemand onder in de EL.
Ik vind Lens zijn kracht en snelheid ook een pluspunt.. maar dat moet je dan het voordeel geven of waardoor jij instaat bent om die goede voorzet te geven.. Maar die komen niet! En vaak verprutst hij alle ballen in de loop..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:23 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Van Bommel thuislaten vond ik ook niet terecht, maar dat was ook gewoon een conflict die ze hadden, en had dus met meer dan alleen zijn spel (dat overigens inderdaad niet best was, en waar de kritiek van VB eigenlijk wel terecht was (was zo ongeveer het enige dat klopte). Maar dat Engelaar gewoon werkte, bewees hij toch tijdens het EK. Dat hij het team niet op sleeptouw nam, verbaasde mij niets. Het is gewoon geen werker. Maar als speler die het tactische idee brengt, vond ik het wel werken. Alleen zul je minimaal één speler moeten hebben die hem daarin steunt.
Als je kijkt hoe het nu gaat, blijft het grotendeels simpel wachten op een individueel moment van een speler of een dode spel moment. Uitspelen van kansen gebeurt niet. En ik denk dat met het enige regelmaat inbrengen van een type Engelaar, die kans groter wordt of iig een soort van routine erin gebracht wordt die zorgt voor het streven naar een beter uitgedachte opbouw en uiteindelijk meer automatismen in het spel. Meer synergie.
Een rennende Mertens die vooral voor eigen kans gaat, vooruitdrukkende Strootman, razende Wijnaldum, en een falende rechtsbuiten als Lens (Labyad lijkt het wel te hebben. Maar of de rechtsbuiten de speler is waar dit van zou moeten komen? Kwa kracht en snelheid is het ook een stap terug tov Lens), om over de verdediging maar te zwijgen. Totaal geen tactisch idee zit er in momenteel; alles gebeurt op incrementalistische basis.
Heb het idee dat hij enorm ondergewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
Wat was die Wijnaldem weer aan het draven zeg
Amenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:50 schreef PKRChamp het volgende:
Zoals dit filmpje aantoont kun je zien dat Lens totaal geen buitenspeler is. Lens is een spits die het beste tot zijn recht komt als hij met zijn gezicht naar het doel kan spelen.
Lens kan er niet veel aan doen dat hij bij PSV nog maar weinig heeft kunnen laten zien, dat ligt puur aan de positie waar hij speelt.
Het blijft eeuwig zonde dat 4-3-3 heilig is verklaard in Nederland terwijl er nauwlijks buitenspelers van niveau zijn in Nederland.
Ik opteer gewoon nog steeds voor 4-4-2 met Mertens hangend op links en Lens met Matavz in de spits met kort daarachter Toivonen.
Is in mijn ogen toch zeker het proberen waard.
Groot voordeel van Engelaar is dat je met hem ook een wedstrijd kan uitspelen. Dat in de problemen komen in de laatste minuten is toch iets waar we mee blijven zitten. En daar is een controleur toch wel handig voor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Moet wel eerlijk toegeven dat ik Engelaar vandaag degelijk vond spelen. Zijn tempo is te traag, maar dat was vandaag voor iedereen van toepassing. Viel me op dat Engelaar veel ballen veroverde, maar helaas ook verspeelde.
Al met al, ben ik toch "bang" dat ik Engelaar vandaag een voldoende geef..
Vind ik ook. Ventje is gewoon baas in zijn eigen zone. Als hij dat zo makkelijk zo kunnen doorzetten met een actie richting goal en die ook nog zou kunnen afmaken, dan speelt hij binnen de kortste keren in de absolute top. En weet je wat? Ik denk dat dat gaat gebeuren. Wijnaldum is de volgende Nederlandse topper (èchte topper, dus spelend bij Real, Barca, Milan. Niet Tottenham of HSV).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb het idee dat hij enorm ondergewaardeerd wordt.
Zo dacht ik vroeger ook. Maar feit is dat je met een aparte speelwijze wel het verschil kunt maken tegen betere tegenstanders. Zo rond 2000 speelden we in Nederland iedereen weg. Uitslagen van 4-0 waren geen uitzondering. Maar Europees hoefde het niet eens een topploeg te zijn, en we lieten punten liggen of verloren. Zelfs tegen tegenstanders waar je van zou moeten kunnen winnen op basis van het spelersmateriaal (al zou het kunnen dat ik me de Anderlechts van deze wereld gewoon beter herinner).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:50 schreef PKRChamp het volgende:
Zoals dit filmpje aantoont kun je zien dat Lens totaal geen buitenspeler is. Lens is een spits die het beste tot zijn recht komt als hij met zijn gezicht naar het doel kan spelen.
Lens kan er niet veel aan doen dat hij bij PSV nog maar weinig heeft kunnen laten zien, dat ligt puur aan de positie waar hij speelt.
Het blijft eeuwig zonde dat 4-3-3 heilig is verklaard in Nederland terwijl er nauwlijks buitenspelers van niveau zijn in Nederland.
Ik opteer gewoon nog steeds voor 4-4-2 met Mertens hangend op links en Lens met Matavz in de spits met kort daarachter Toivonen.
Is in mijn ogen toch zeker het proberen waard.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 23-10-2011 om 13:55:48#Labyad mag blijven staan! #lens op de bank #vitpsv reageer retweet
Mooi.quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:56 schreef Sj0rSz het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 23-10-2011 om 13:55:48#Labyad mag blijven staan! #lens op de bank #vitpsv reageer retweet
Met een goed seizoen bij Feyenoord kan hij kiezen uit de clubs neem ik aan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:37 schreef Sj0rSz het volgende:
InderdaadBen benieuwd wat er na dit seizoen met hem gaat gebeuren.
Hij valt ook niet vaak meer in he, Derijck. Misschien loopt het niet zo op de training? Je zou toch zeggen dat hij anders meer kansen zou moeten krijgen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:08 schreef Lemming22 het volgende:
En alweer Bouma en Marcelo achterin. Is Rutten zijn woorden over een roulatiesysteem in de verdediging weer vergeten?
Ik hoop het echt, want dan lopen ze lekker uit op Twente.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:02 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Psv wint gewoon daar...Chanturia is er niet bij.... lijkt me toch wel 1 van de smaakmakers
Volgende week weer vermoed ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:25 schreef Kenju het volgende:
Wederom puntverlies bij een club uit de top 10.
Het was gewoon te verwachten.quote:
Vind ik onzin. Hij en Strootman waren de besten van het veld.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:29 schreef Lemming22 het volgende:
Vond Wijnaldum weer erg tegenvallen vandaag. Veel balverlies, vertraging van aanvallen. Dat moet beter.
Fijn te vroeg afgefloten ook weer. Minimale blessuretijd is het toch. PSV had die vrije trap er nog één keer in kunnen pompen. Idioot dat hij affloot.
Dat heeft met meer te maken dan alleen slecht uitgekozen schoeisel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat stond Manolev ook weer een partij te harken zeg, als hij niet uitgleed dan hè.
Op deze manier worden er volgende week echt geen punten gehaald in Twente.
Ik vond Wijnaldum niet de slechtste van het veld, maar op zijn positie moet hij meer brengen (net zoals Toivonen). Te veel balverlies op cruciale momenten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:30 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Vind ik onzin. Hij en Strootman waren de besten van het veld.
Labyad had een leuke assist, maar was verder ook niets. Had je aan Lens met zijn kracht en snelheid meer aan gehad. Tegen betere tegenstanders heb je daar gewoon meer aan, aangezien Labyad nog niet zo goed is dat hij zijn pass structureel geldend kan maken tegen betere tegenstanders.
Hij stelt Labyad op in de basis en nu is het nog niet goed qua poppetjes op de goede plek zetten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:56 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
WTF! Rutten: ik ga met dubbel gevoel weg uit Arnhem. #vitpsv
Flikker op kut, gewoon de poppetjes op de goede plek zetten en dan zit er echt wel voetbal in.
Poppetje derijckquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij stelt Labyad op in de basis en nu is het nog niet goed qua poppetjes op de goede plek zetten?
Herinner jij Utrecht uit niet meer?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:14 schreef Buitendam het volgende:
En weer was het lachen, gieren, brullen om die koddige Manolev. Die jongen is een schande voor het PSV shirt. Ik was vorig seizoen al klaar met 'm, maar dit seizoen is het helemaal drama. Hij en die natte vaatdoek uit Helmond zijn al-tijd betrokken bij fouten.
Pluspunt; Isaksson en dat is de eerste keer dat ik het zeg sinds hij bij PSV speelt.
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 24-10-2011 om 11:28:06#reis is gisteren gearriveerd in #Eindhoven. Vanmiddag neemt medische staf van #PSV zijn knie onder de loep. reageer retweet
Herinner ik me, maar blijft treurig dat we tot aan Utrecht uit moeten terugdenken om een acceptabele wedstrijd van die jongen te vinden. Het gaat mij met name om dat zooitje mongoloïde padvinders wat voor hem staat wat door moet gaan als de verdediging.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Herinner jij Utrecht uit niet meer?
twitter:ElfrinkRik twitterde op maandag 24-10-2011 om 14:19:52Reactie medische staf #PSV is binnen. "Herstel Reis goed op schema. Er is inderdaad een kans dat hij weer op niveau kan spelen." reageer retweet
Ik vind dat je moet voetballen op een manier wat de spelers het beste ligt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:05 schreef Xaobotnik het volgende:
Zo dacht ik vroeger ook. Maar feit is dat je met een aparte speelwijze wel het verschil kunt maken tegen betere tegenstanders. Zo rond 2000 speelden we in Nederland iedereen weg. Uitslagen van 4-0 waren geen uitzondering. Maar Europees hoefde het niet eens een topploeg te zijn, en we lieten punten liggen of verloren. Zelfs tegen tegenstanders waar je van zou moeten kunnen winnen op basis van het spelersmateriaal (al zou het kunnen dat ik me de Anderlechts van deze wereld gewoon beter herinner).
Toen Hiddink kwam, had ik ook iets van: komop, 4-4-2, omschakeling naar 4-2-4 in de aanval, etc. etc. Maar met dat spel waren we nooit zo ver gekomen in de CL. En ik denk dat onze spelers te slecht zijn om twee systemen te goed te kunnen invullen. Neemt niet weg dat ik het wel graag eens zou zien. Maar dat gaat Rutten niet doen. Veel te ingrijpende verandering. Dat kan hij niet aan.
Maar over Lens en de spits positie gesproken, ik vraag me wel serieus af of met een langere tijd met Lens in de spits, er ook geklaagd zou worden over dat we geen spits hebben. Matavz zal wel beter zijn, maar dat we de tekortkoming met Lens in de spits en Labyad op rechts hadden kunnen oplossen is natuurlijk niet helemaal onzin. Rutten had het echter vanaf het begin al moeten doen. Sowieso al veel eerder toen Berg er niet aan kwam, en aan het begin van dit seizoen had hij zo moeten starten.
er is een kans......quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:44 schreef mrstylo het volgende:
twitter:ElfrinkRik twitterde op maandag 24-10-2011 om 14:19:52Reactie medische staf #PSV is binnen. "Herstel Reis goed op schema. Er is inderdaad een kans dat hij weer op niveau kan spelen." reageer retweet
Dit.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is een kans......dat is nog altijd als een dubbeltje op zijn kans. Wat mij betreft mag hij zich als hij fit is in een stage komen bewijzen. Als hij daadwerkelijk aantoont op niveau te kunnen geraken dan mag hij pas een contract krijgen.
wat voor een nieuws wil je?quote:
En? Positief negatief?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat voor een nieuws wil je?
Ze hebben hem bekeken.
Heb het net artikel op VI even gelezen, maar als ik de quotes van Brands zo eens lees, hoopt hij een beetje dat Reis terugkomt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef rubbereend het volgende:
30 tot 40% dat hij terug kan komen aldus VI. Zijn knie is nu stabieler dan verwacht
Tsja, stel dat Reis terugkomt, in de vorm van z'n leven raakt en een contract krijgt. Wat zeg je dan tegen VoH? "Bedankt voor het gezellig houden van de training, maar ga maar weer weg?"quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Heb het net artikel op VI even gelezen, maar als ik de quotes van Brands zo eens lees, hoopt hij een beetje dat Reis terugkomt.
'Brands geeft Reis kleine kans op terugkeer'quote:Jonathan Reis keert mogelijk toch nog terug bij PSV. De Braziliaanse spits herstelt op dit moment van een zware blessure aan zijn knie en is deze week in Eindhoven om onder meer een medische check-up te ondergaan.
Het bezoek van Reis aan Eindhoven heeft vooralsnog een sociaal karakter. Marcel Brands, technisch directeur van PSV, liet echter ook weten de deur nog op een kier te houden. "We gaan om de tafel om eens te bekijken hoe beide partijen de toekomst zien", liet hij aan Voetbal International weten.
Reis heeft op dit moment geen contract bij PSV, maar de Eindhovenaren investeren nog altijd tijd en geld in de Braziliaan. "We hebben ook een morele verplichting, vinden wij", lichtte Brands deze opvallende keuze toe. De aanvaller weigerde in de zomer nog een éénjarig contract bij PSV. "We hebben hem uit de goot (Reis was verslaafd aan drugs, red.) opgeraapt, daarna raakte hij zwaargeblesseerd."
Begin december 2010 scheurde Reis beide kruisbanden van zijn mediale binnenband in zijn rechterknie af. Her herstel van de speler vordert gestaag, waardoor er inmiddels geruchten gaan dat hij in januari 2012 weer op het veld staat.
Daarnaast gaan er ook nog geruchten dat PSV hem wil verleiden de laatste periode van de revalidatie in Nederland te doen. Bij de eerste testen, die eerder vandaag werden uitgevoerd, bleek namelijk dat de knie van Reis sterker was dan men aanvankelijk dacht.
Het cijfer van 30-40% dateert van voor dat onderzoek van vandaag. Dus het zal inmiddels wat positiever zijn. Al weet je misschien niet hoe zo'n knie zich in de latere fases van die blessure zich ontwikkelt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:48 schreef rubbereend het volgende:
30 tot 40% dat hij terug kan komen aldus VI. Zijn knie is nu stabieler dan verwacht
Ik zou ook zo graag de wijsheid in pacht willen hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat dat niet zo is hebben er gewoon geen verstand van.
Het is gebaseerde 'wijsheid'. Reis heeft gewoon laten zien dat het een topper in wording was. Deed het ontzettend goed in de jeugd, en toen hij langere tijd de kans kreeg, zag je aan het aantal goals dat hij scoorde, en de manier waarop, dat het een topper was. Daar hoef je niet eens echt verstand van voetbal voor te hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:01 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou ook zo graag de wijsheid in pacht willen hebben
Opzich kan ik me wel vinden in wat je hier stelt. Maar de spelers die je tekort komt, kun je natuurlijk halen, of je kan zo'n positie iets anders invullen. Maar ik zie dit PSV geen team vormen dat een topteam kan hebben. Vandaar dat ik een 4-3-3 systeem de meeste kans toedicht. Aan de andere kant kun je datzelfde argument van de zwakte gebruiken om wel iets anders te proberen. Wil je iig in de competitie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:07 schreef PKRChamp het volgende:
Ik vind dat je moet voetballen op een manier wat de spelers het beste ligt.
Het heeft geen zin om 4-3-3 te spelen als je 1 geen buitenspelers heb en 2 je geen verdedigers heb die kunnen opbouwen. Marcelo is een pure mandekker Bouma zou het eventueel kunnen maar is ook niet top. Pieters is nu geblesseerd en Manolev daar hoef ik nog niet eens over te hebben.
Wat ik wel zie is een middenveld dat in potentie beter is dan welk middenveld dan ook in de Eredivisie en ik zie aanvallers die veel beter gedijen in een 4-4-2 systeem dan in een 4-3-3.
In het hedendaagse topvoetbal is het enige wat teld goed omschakelen. Omdat we dat in Nederland niet helemaal goed beheersen is het ook niet geheel onverstandig om 4-4-2 te spelen in de topwedstrijden.
Of anders moet je het net zoals Hiddink doen en dat betekent dat je heel compact moet gaan spelen en de ruimtes tussen de linies klein houd, maar laten we eerlijk wezen onder Hidddink was het voetbal niet om aan te gluren.
tegen de tijd dat Reis wedstrijdfit is zit de helft van het seizoen er dik op, laat staan tegen de tijd dat hij in vorm is.... dan is een eventueel contract van VoH alweer afgelopen. Bovendien zijn het totaal andere spitsen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, stel dat Reis terugkomt, in de vorm van z'n leven raakt en een contract krijgt. Wat zeg je dan tegen VoH? "Bedankt voor het gezellig houden van de training, maar ga maar weer weg?"
Ik moet het nog zien dat Reis terugkomt, als ik PSV was zou ik niet dolenthousiast te werk gaan en het rustig afwachten.
Klopt. Verder, is het überhaupt een echte optie om VofH te nemen? Ik zou er niet tegen zijn, aangezien het wel een handige stormram is, maar ik heb nergens vernomen dat er echt werk van hem gemaakt wordt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegen de tijd dat Reis wedstrijdfit is zit de helft van het seizoen er dik op, laat staan tegen de tijd dat hij in vorm is.... dan is een eventueel contract van VoH alweer afgelopen. Bovendien zijn het totaal andere spitsen.
Er wordt dermate werk van gemaakt dat PSV hem wil en hij voor PSV wil spelen, maar er is geen geld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:10 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Klopt. Verder, is het überhaupt een echte optie om VofH te nemen? Ik zou er niet tegen zijn, aangezien het wel een handige stormram is, maar ik heb nergens vernomen dat er echt werk van hem gemaakt wordt.
Maar VofH is geen PSV speler, dus waarom zou je hem in de beslissing meenemen?
Nee, maar is dat budget er dan wel voor Reis?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:11 schreef rubbereend het volgende:
VoH traint mee bij PSV en wil wel, Rutten wil ook wel geloof ik maar er is eigenlijk niet veen budget
Zal ook nauwelijks budget voor zijn, maar vooralsnog is er ook geen sprake van een contract voor Reisquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er wordt dermate werk van gemaakt dat PSV hem wil en hij voor PSV wil spelen, maar er is geen geld.
Overigens zie ik het als kiezen tussen twee kwaden. VoH is oud, Reis is een onzekere factor qua gezondheid.
[..]
Nee, maar is dat budget er dan wel voor Reis?
Denk dat de meeste supporters lyrisch zijn over überhaupt de mogelijkheid dat hij weer onder contract kán komen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zal ook nauwelijks budget voor zijn, maar vooralsnog is er ook geen sprake van een contract voor Reis
eerst maar eens zien dat hij daadwerkelijk fit geraakt, dan zien we wel verderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denk dat de meeste supporters lyrisch zijn over überhaupt de mogelijkheid dat hij weer onder contract kán komen.
Mee eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst maar eens zien dat hij daadwerkelijk fit geraakt, dan zien we wel verder
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
Mensen ben nou eens realistisch. Reis heeft 3 redelijke wedstrijden gespeeld en heeft ons verder alleen bakken met ellende opgeleverd. Allemaal heel erg voor die jongen en leuk dat PSV hem blijft volgen, maar vinden jullie al die aandacht ook niet een beetje overdreven? Zelfs als zijn knie zich herstelt, dan is het nog maar de vraag hoe veel achterstand hij heeft opgelopen in dat jaar dat hij niet gespeeld heeft. Vergeet niet dat hij straks als hij weer een beetje kan spelen inmiddels 23 is en dat hij voor zijn blessure net het niveau van jong-PSV aan het ontgroeien was.
Vanmiddag las ik op VZ zelfs iemand die riep dat Reis zo goed is dat hij in het rijtje Romario, Ronaldo thuishoort. Ik vind het allemaal zwaar overdreven. Reis kon aardig voetballen, maar ik zie hem nooit meer de eerste spits van PSV worden. Laat staan de 'wereldtopper' die de meeste PSV-supporters in hem denken te zien.
Ja, of bij blessure Matavz kan hij handig zijn.. eind seizoen. Hopen dat hij ook kan meetrainen, want het is een andere selectie kan hij ook wennen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:19 schreef rubbereend het volgende:
Reis verwacht januari fit te zijn, de medische staf maart. Dus dit seizoen kun je sowieso vergeten lijkt me. Dus ik zou zeggen, als meneer fit is dan mag hij zich melden. Paar weken testen en als hij het echt kan halen een contract aanbieden voor volgend seizoen en kan hij rustig de hele voorbereiding meelopen dan.
twitter:paulpostman twitterde op dinsdag 25-10-2011 om 12:54:17Deepay morgen weer in basis bij PSV tegen Lisse. Toivonen en Tamata ontbreken. Meer jeugdspelers krijgen speeltijd. #psvlis reageer retweet
Wellicht dat er straks meer op PSV.nl of omroepbrabant.nl staat.twitter:paulpostman twitterde op dinsdag 25-10-2011 om 12:56:15Tyton hard op de weg terug. Vennegoor of Hesselink nog steeds welkom, aldus Rutten. Maar... centenkwestie. Morgen 30.000 toesch. verwacht. reageer retweet
Ik bedoelde toen ook Willems ipv Verkoelenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton (als hij terug is)
Ritzmaier - Rabiu - Ojo
Labyad - Locadia - Depay
wat heeft dat met PSV te maken?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
BREAKING:
Berg scoort zojuist een doelpunt bij HSV
Vingertje op de lippen na het scoren zeker?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
BREAKING:
Berg scoort zojuist een doelpunt bij HSV
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 01:19 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vingertje op de lippen na het scoren zeker?
Whehehehehehquote:
Zit er dik in dat dit zijn laatste seizoen is bij PSV, zeker als NL op het EK met hem behoorlijk presteert.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
Strootman, onze cashcow. 100 miljoenmiljard euro jongûh. Moratti, kom maar over de brug. Kopen en dan nog 3 jaar aan ons terug lenen.
Was te denken dat hij ook positief bij grote buitenlandse clubs ging opvallen. jongen maakt echt een stormachtige ontwikkeling door. Als hij nog iets meer rust in zijn spel kan brengen kan hij een hele grote worden. Ik denk wel dat hij nog ergens een terugvalletje krijgt. Je ziet de afgelopen paar wedstrijdjes dat hij iets minder dwingend aanwezig is. Is een beetje azijnpisserij, maar het hele team presteert even net iets minder. Misschien houdt het verband met elkaar.
quote:De staat van de zwaargeblesseerde knie van Jonathan Reis is dermate goed dat PSV de aanvaller dinsdagavond een contract voor een half jaar heeft aangeboden. Technisch manager Marcel Brands heeft voorgesteld dat Reis zich vanaf 1 januari weer aan PSV laat verbinden.
De club wil in de korte verbintenis een optie laten opnemen, zodat de 22-jarige Braziliaan bij volledig herstel direct voor langere tijd vastgelegd kan worden. De zaakwaarnemer van Reis, FIFA-agent Renato Moura, opteert vooralsnog voor een basiscontract dat langer loopt dan zes maanden. Beide partijen zijn nog in onderhandeling.
Reis, die in december vorig jaar beide kruisbanden en de mediale binnenband van zijn rechterknie afscheurde, keerde afgelopen maandag terug naar Eindhoven voor een medische check-up. Hoewel hij geen contract meer heeft liet Marcel Brands weten dat PSV het als een morele verplichting ziet om Reis voorlopig te blijven begeleiden.
PSV haalde de goalgetter op zijn zeventiende weg uit een sloppenwijk en gaf hem vorig jaar een herkansing toen hij zich had laten behandelen voor een drugsverslaving. Door zijn drugsprobleem was hij in januari 2010 ontslagen.
Eenmaal terug in Eindhoven brak Reis razendsnel door, tot het noodlot toesloeg bij een ongelukkige botsing met Roda JC-doelman Tyton, die inmiddels overigens ook bij PSV onder contract staat.
Bij de uitgebreide keuring afgelopen maandag bleek de knie van Reis stabieler dan verwacht. Insiders laten weten dat de medici de kans op volledig herstel nu stukken groter achten dan maanden geleden. Een garantie is er echter nog steeds niet, vandaar dat PSV Reis een kort contract met optie heeft voorgesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |