EHV?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:41 schreef Axel1988 het volgende:
Zo; dat was weer een topavond in EHV! Ik wil morgen ook gaan, maar nog niemand kunnen vinden die mee wil. Iemand hier op het forum die interesse heeft om morgen flink op stap te gaan; laat maar weten via dm/pm (slaapplek in EHV wordt geregeld).
Ik zeg altijd Eindjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, dat zei me vriendin al nadat ik het gepost had. Stomme afkorting. Goede stad wel.
Geen slaap en over een klein uur de deur uit om naar Schiphol te reizen voor een minimeet met Silk en heloefquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg altijd eindhoooovuhhhh.
Waarom slaap jij niet?
Oh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen slaap en over een klein uur de deur uit om naar Schiphol te reizen voor een minimeet met Silk en heloef
Ik heb geen leven
Trustenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh.Nou gezellig. Geef heloef een kusje voor me
Ik ga slapen, ik ben gesloopt.
Padoem tssssssquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 05:16 schreef ValHallen het volgende:
Of eigenlijk wel een leven omdat ik iets ga doen wat veel mensen in dit topic niet durven en/of doen
Mwaah. Op het moment gaan een aantal dingen even niet zo goed en daardoor heb ik een behoorlijke terugval eventjes, maar de afgelopen weken gingen best wel goed eigenlijk en ik was redelijk goed bezig.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef benzin het volgende:
Korte samenvatting: Afgelopen weken gingen wat beter, ook omdat ik wat steun heb van ook_gek en een paar momenten mensen hier ook heel positief hebben gereageerd. Nu even een terugval, maar ik hoop zo snel mogelijk weer verder te gaan.
Die terugvalletjes herken ik wel. Moet eerst zelf nog even wakker worden, heb een drukke dag vandaagquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah. Op het moment gaan een aantal dingen even niet zo goed en daardoor heb ik een behoorlijke terugval eventjes, maar de afgelopen weken gingen best wel goed eigenlijk en ik was redelijk goed bezig.
Ik moet weer even proberen om mezelf op te peppen en dan weer verder te gaan waar ik vorige week gebleven was![]()
Het is voor mij altijd een behoorlijk gevecht om positief te blijven en positief bezig te zijn omdat ik soms door een paar kleine dingen helemaal van slag en somber kan raken. De afgelopen paar weken leek ik te winnen, maar nu zit ik weer een beetje in een houdgreep. Ik moet gewoon weer mijn moed bij elkaar rapen en dan hoop ik dat ik weer aan de winnende hand raak. Het is in elk geval niet saai denk ik![]()
Ik ga nu eens even een behoorlijke kop koffie zetten en drinken, want mijn hersens slapen nog helemaal.![]()
Korte samenvatting: Afgelopen weken gingen wat beter, ook omdat ik wat steun heb van ook_gek en een paar momenten mensen hier ook heel positief hebben gereageerd. Nu even een terugval, maar ik hoop zo snel mogelijk weer verder te gaan.
Yoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:54 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Debeterepost
i.a.n.: waar is ook_gekz'n meter staat koud
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:37 schreef stbabylon het volgende:
Goed, wie wil er echt goeie (niet op PUA geinspireerde) tips. Ik kan wellicht assisteren
Ah, jij komt dus nu ook als internetheld even die losers een handje helpen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben niet op de hoogte van wat er in dat topic gebeurt (heb wel betere dingen te doen dan te lezen over losers die niet kunnen versieren en internethelden die de waarheid in pacht denken te hebben), maar van wat ik hier lees, doen ze nu iets anders dan waar ze voor gebanned waren.
Tijdens en na 't drinken veel water drinkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil alleen tips voor hoe ik me iets minder brak ga voelen na weinig slaap en veel drank.
Tijdens het drinken veeel water drinken. Weinig slaap zou ik zeggen gewoon koffie of iets anders wat niet verhandeld mag wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
Ik wil alleen tips voor hoe ik me iets minder brak ga voelen na weinig slaap en veel drank.
Omg serieus? Laat m gauw weer weggaan danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Ah, jij komt dus nu ook als internetheld even die losers een handje helpen?
euh veel water drinken en 's ochtends melk. En paracetamol als je je lichaam wil verdovenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Myraela het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |