Of ik moet dat #FB hashtag manier gaan doen, spam ook eerlijk gezegd de boel onder jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al mijn tweets op fb kan ik mijn fb-makkers niet aandoen
Ik kan niet meer inloggen als ik Window Live Messenger op m'n PC installeer, dan geeft ie een of andere error die niemand op kan lossenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:22 schreef Qunix het volgende:
Ik heb msn aan staan, maar gebruiken doe ik weinig.
"heeft film hier en daar ingevoerd"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al mijn tweets op fb kan ik mijn fb-makkers niet aandoen
#fb gebruik ik (en anderenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zou er goed aan doen om een selectie van je tweets door te laten op Facebook. Niet alle twitterrelevante tweets zijn facebookrelevant en andersom. Gebruik #fb en zorg via ifttt.com dat alleen die tweets naar facebook gaan.
Ik heb mijn aller eerste email geprint.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
Eerste mail van mij was Saturday, September 25, 2004 8:42 AM
+1quote:
'en zorg via ifttt.com dat alleen die tweets naar facebook gaan.'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
#fb gebruik ik (en anderen) ook voor football
en die tweets komen trouwens nooit op facebook terecht?
moet je je daar aanmelden of wat? nog nooit van die site gehoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'en zorg via ifttt.com dat alleen die tweets naar facebook gaan.'
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
Deze functie is niet beschikbaar voor je account
Je moet boven een bepaalde leeftijd zijn om deze functie te gebruiken. Meer informatie.
google+
Faal+ voor jou!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
Deze functie is niet beschikbaar voor je account
Je moet boven een bepaalde leeftijd zijn om deze functie te gebruiken. Meer informatie.
google+
je krijgt je verblijfsvergunning?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een paar maanden, dan ben ik ook legaal. Eindelijk.
je kunt natuurlijk ook via de verschillende accounts op tweetdeck selecteren of je je tweets op facebook wilt publiceren. als je ze op allebei wilt plaatsen gewoon het f-je en t-tje aanzetten en klaar is keesquote:
Klopt, maar ifttt heeft heel veel channels, en dat behoudt dus het overzicht. Als je op tumblr instelt dit en op facebook dat over tumblr en op twitter dit over facebook, dan raak ik overzicht kwijt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook via de verschillende accounts op tweetdeck selecteren of je je tweets op facebook wilt publiceren. als je ze op allebei wilt plaatsen gewoon het f-je en t-tje aanzetten en klaar is kees
ah ok. Zo`n chaoot ben ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ifttt heeft heel veel channels, en dat behoudt dus het overzicht. Als je op tumblr instelt dit en op facebook dat over tumblr en op twitter dit over facebook, dan raak ik overzicht kwijt.
ook een kutplaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ah ok. Zo`n chaoot ben ik nietDaarbij heb ik geen thumblr.
Daarnaast (and now for something completely different): KAP EENS MET DIE BOUT PLAAT VAN WAYLON!!!!
Een week niet gehoord maar nu na 1 keer irriteert ie alweer![]()
![]()
ze gaan straks miss montreal, ilse delange en britney draaien....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Qunix het volgende:
Doe niet zo negatief... Ja het is een kut plaat, maar als ze het nu draaien wordt de avond steeds beter.
die begrafenis wil ik volledig uitzitten. ik wil zeker weten dat ie niet wederopstandt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
Inderdaad zo'n plaat, die je wilt horen als Justin Bieber het graf ingedragen wordt. Dan wil je weggaan van die begrafenis en van dat lied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |