tsk, wat ben jij ouderwets. 3fm is echt zoooo september, nu is 538 de bom!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
538Dat ga ik dus echt niet luisteren
Dan draai ik mn eigen platen wel!
Nee bedankt, mij te veel reclamequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tsk, wat ben jij ouderwets. 3fm is echt zoooo september, nu is 538 de bom!
Sowieso is (bijna) alle muziek op 3FM bagger geworden!quote:
nee, dat moet je gewoon zien als hele korte liedjes met een boodschap!quote:
quote:
Bekijk het ff!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat moet je gewoon zien als hele korte liedjes met een boodschap!
quote:
In de avond Stenders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]! dat dacht ik ook al
Hoop dat `t gelijk de slechtste plaat van vanavond is
Jup.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
Wisten jullie al dat mijn lieve vriendin geregeld had dat ik 21 okt. bij Stenders de quiz kan doen?
ik wist wel dat ze iets geregeld had, maar niet precies wanneer. en ik weet Heloef ook mee wilde...gaat dat door?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
Wisten jullie al dat mijn lieve vriendin geregeld had dat ik 21 okt. bij Stenders de quiz kan doen?
Nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb ze alle4, maar alleen Twitter gebruik ik echt actief, en een beetje facebook....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gebruikt er nou Google+en Facebook
en Hyves
en Twitter
Eckte bazen hebben een postduifquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
en Hyves
en Twitter
Grappig genoeg genereert het veel traffic op mijn site, dankzij social troep.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
en Hyves
en Twitter
Hyves ga ik binnenkort toch ook maar eens deleten, zie toch veel mensen naar Facebook, Twitter of G+ moven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ze alle4, maar alleen Twitter gebruik ik echt actief, en een beetje facebook....
Check.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
en Hyves
en Twitter
Ik heb ze ook alle 4, Myspace heb ik ook! Ik heb ook Flickr en Picasa terwijl ik ook Photobucket hebquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ze alle4, maar alleen Twitter gebruik ik echt actief, en een beetje facebook....
eigenlijk vind ik naast Twitter één andere social network ook wel genoeg. eigenlijk zijn hyves, fb en g+ ook ong hetzelfde. alleen Twitter onderscheidt zich imho echt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hyves ga ik binnenkort toch ook maar eens deleten, zie toch veel mensen naar Facebook, Twitter of G+ moven.
Twitter gebruik ik het vaakst inderdaad, ik push gewoon mijn tweets richting Facebook overigens, hoef ik dat niet bij te houden. Alleen maar af en toe kijken of een reactie geven inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik naast Twitter één andere social network ook wel genoeg. eigenlijk zijn hyves, fb en g+ ook ong hetzelfde. alleen Twitter onderscheidt zich imho echt.
Je zou er goed aan doen om een selectie van je tweets door te laten op Facebook. Niet alle twitterrelevante tweets zijn facebookrelevant en andersom. Gebruik #fb en zorg via ifttt.com dat alleen die tweets naar facebook gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Twitter gebruik ik het vaakst inderdaad, ik push gewoon mijn tweets richting Facebook overigens, hoef ik dat niet bij te houden. Alleen maar af en toe kijken of een reactie geven inderdaad.
al mijn tweets op fb kan ik mijn fb-makkers niet aandoenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Twitter gebruik ik het vaakst inderdaad, ik push gewoon mijn tweets richting Facebook overigens, hoef ik dat niet bij te houden. Alleen maar af en toe kijken of een reactie geven inderdaad.
Of ik moet dat #FB hashtag manier gaan doen, spam ook eerlijk gezegd de boel onder jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al mijn tweets op fb kan ik mijn fb-makkers niet aandoen
Ik kan niet meer inloggen als ik Window Live Messenger op m'n PC installeer, dan geeft ie een of andere error die niemand op kan lossenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:22 schreef Qunix het volgende:
Ik heb msn aan staan, maar gebruiken doe ik weinig.
"heeft film hier en daar ingevoerd"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al mijn tweets op fb kan ik mijn fb-makkers niet aandoen
#fb gebruik ik (en anderenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zou er goed aan doen om een selectie van je tweets door te laten op Facebook. Niet alle twitterrelevante tweets zijn facebookrelevant en andersom. Gebruik #fb en zorg via ifttt.com dat alleen die tweets naar facebook gaan.
Ik heb mijn aller eerste email geprint.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
Eerste mail van mij was Saturday, September 25, 2004 8:42 AM
+1quote:
'en zorg via ifttt.com dat alleen die tweets naar facebook gaan.'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
#fb gebruik ik (en anderen) ook voor football
en die tweets komen trouwens nooit op facebook terecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |