Doe eens niet zo rot tegen haarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ja.
Lijkt het je gewoon niet verstandig dit soort dingen buiten Fok om op te lossen?
Naat, geef jezelf een schop onder je hol en bel je vriendin voor je haar kwijt bent.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet niet of jullie Geen Probleem hebben gekeken, maar een van de laatste scenes vandaag was geniaal:
Herman, Peer en Koentje hebben besloten om er een eind aan te maken. Balkonscenes van de laatste momenten voor ze naar beneden springen en oud zeer komt naar boven. Peer is een persoon die immer zeikt over zijn vrouw. Die vrouw is kut, lelijk, vies en hij krijgt de penis niet meer recht overeind. Voordat hij erafspringt, tesamen met zijn 3 vrienden, komt het zeer naar boven:
Peer: Ik had gewild dat jullie wat minder negatief waren over mijn vrouw
Herman en Koen: huh?
Peer: Jullie hadden niets negatiefs mogen zeggen over haar, bijvoorbeeld dat ze stinkt uit haar mond
Herman: Sorry Peer, maar jij was degene die zei dat je tijdens het neuken je adem inhoudt, omdat het zo stinkt, ik zei alleen maar ene keer dat haar adem een beetje zurig rook
Koentje: naar kool
Herman: Ja, naar kool
Peer: Dat is al erg genoeg. Het is mijn eigen vrouw, dus ik mag negatief over haar doen, maar dat betekent nog niet dat jullie dat moeten beamen!
Sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom rijmt dit niet? Door zowel jouw entergebruik als jouw historie had ik eigenlijk wel een gedichtje verwacht!
De waarheid is soms rot.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo rot tegen haar
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo rot tegen haar
Wonderen bestaan dus tochquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe ja ik normaal ook maar ik was al stervende en door haar reanimatie leef ik nu weer.
Die moeite lijkt hij er niet voor te willen doen, anders had hij het allang wel gedaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naat, geef jezelf een schop onder je hol en bel je vriendin voor je haar kwijt bent.
Extra koffer pakken!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef SiIk het volgende:
Mijn hele kledingkast past niet in mijn koffer
Preciesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat Insomnium al zei: in een relatie steun je elkaar door dik en dun.
Als iemand je alleen voor de leuke dingen wil zien.....what the hell is dat dan voor relatie?
En mij bier is nu op.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef SiIk het volgende:
DEZE MANquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef SiIk het volgende:
Dan kan het maar beter uit zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Die moeite lijkt hij er niet voor te willen doen, anders had hij het allang wel gedaan.
Typisch vrouwen weer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef SiIk het volgende:
Dat past niet in mijn budget.quote:
Hard maar waar.quote:
Monteer de handvatten van je koffer aan je kast en zeul het meequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef SiIk het volgende:
Ik heb nog wel wat tassen die mag lenen.quote:
Nou, als ik haar was voelde ik me rot behandeld door je. Maar dat zal dan wel aan mij liggen..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef Samzz het volgende:
[..]. Ja, want zo bedoel ik het echt. Ik bedoel het goed en Fee kent mij langer dan vandaag.
En de waarheid is kut, soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |