Ik ben de eerste die Mc Biggah kiestquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Poll: Wie is de grootste kneus van Holland In Da Hood?
• P2
• Angelyrical
• MC Biggah
• DimaNyte
• Jimsky
• Lee-Yo
• Otie
• !!!! >>>> KinkelKid <<<< !!!!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Maar zij heeft de swag!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
Alsof zij er zo lekker uitziet met die stomme tutu.
Beter dan types met grote brillen zonder glazenquote:
Appels en peren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Beter dan types met grote brillen zonder glazen
Yeahquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef KrentebolHooft het volgende:
In een paar minuten wordt arme angelyrical gekwetst
33quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef PhalanX het volgende:
Pol is raar... ego van hier tot Tokyo, maar goddomme hoe oud is die gozer, de kop van een veertig-jarige wannabe
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef tong80 het volgende:
Btiljante TT
Sory voor mijn trage verbinding
Heeerlijjk/ Een echte bitch from tha Hood
De opvolger van Astleyquote:
quote:
Maar hij is 'the man', niet zitten voor hij het zegtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dalijk zeggen dat je niet moet zitten tijdens rappen maar nu wel onderuit liggen tijdens een interview
en niet te vergeten Bob Rossquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken wel Richard Ross, maar dat is een goochelaar.
Nogmaals; klaphark.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
IK word er agressief van als ik dit zie.
zijn 'assistente'quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:05 schreef Montelly het volgende:
Wie is die blonda...JEZUS ik zou haar zo palen..
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Aan de ene kant vind ik het best zielig voor hem, maar aan de andere kant vind ik het gewoon schitterend omdat het zo'n ongelooflijke kneus is
Oooww jaquote:
dat zag je aan d'r kop he!?quote:
echte eindbaasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:09 schreef Captainp00face het volgende:
Die Max is net een dictator;
- je mag niet zitten.
- geen sorry zeggen.
- niet zenuwachtig zijn.
ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet lachen om dat bolletje op zijn muts.
of een "autoclicker" progjequote:
Geen 1 video op zijn account met 120k viewsquote:
Zou zwaar terecht zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef waxmask het volgende:
Die neger staat op het punt zijn gouden colt te trekken...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen 1 video op zijn account met 120k views
Was sociaal van hem hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
Dumbo gaat hij zitten. Hij zag er moe uit
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Opstaan voor een neger! Die neger heeft te weinig opvoeding gehad!
Negers voed je niet op, die richt je af.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Is niet cool hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef Captainp00face het volgende:
Wtf boeit het nou of je zit of staat, meneer staat zelf in zijn eentje te poolen als iemand binnen komt lopen.:')
maar hij is een OGquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef Captainp00face het volgende:
Wtf boeit het nou of je zit of staat, meneer staat zelf in zijn eentje te poolen als iemand binnen komt lopen.:')
Totaal niet. Leeyo is echt nog zo´n jongetje, zo´n 15 jarig nerveus pubertje. Zo staat ie erbij, zo praat ie, zo is zijn hele houding. Attitude van dima is vele malen indrukwekkender.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef Darkestrah het volgende:
Lee-Yo vind ik beter dan Dimitri, ook qua stijl. Of swag, zoals ze dat noemen.
oude gek?quote:
Boeit mij ook vrij weinig, maar de negers zijn te geëmancipeerd geworden de laatste decennia.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef Captainp00face het volgende:
Hij is een baas he en bazen mogen zulke dingen doen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef Captainp00face het volgende:
Zo kwam hij niet over tijdens zijn dingetje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Totaal niet. Leeyo is echt nog zo´n jongetje, zo´n 15 jarig nerveus pubertje. Zo staat ie erbij, zo praat ie, zo is zijn hele houding.
Ja, beetje slecht ook. De makers weten vantevoren: 'sorry zeggen is dodelijk' maar ze zeggen niets, waardoor echt bijna iedereen al kansloos is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef Maraca het volgende:
Ze hebben de jongens ook helemaal niet voorbereid hiervoorMaakt het wel vermakelijk voor ons, maar toch
Voor zover ik weet heb jij dan ook geen rapamibities.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vroeger knielde de gemiddelde neger nog dankbaar als ie voor een stuiver je schoenen in de was mocht zetten.
Ik zou ook gewoon zijn blijven zitten voor die mannelijke oprah.
Ik zat te wachten op een aria.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef tong80 het volgende:
Ik heb genoten van de Nederlandse Pavarotti
Tekst kwam er niet echt vlot uit, zo stotterend. Daarbij kan dima nog fatsoenlijk engelsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zo kwam hij niet over tijdens zijn dingetje.
Het is toch algemeen bekend dat je je niet moet verontschuldigen voor dat soort dingen? Je moet doorgaan of stoppen. Als je je verontschuldigd leg je nadruk op je fout.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, beetje slecht ook. De makers weten vantevoren: 'sorry zeggen is dodelijk' maar ze zeggen niets, waardoor echt bijna iedereen al kansloos is.
Ik denk dat ze er voor het programma nog een schepje boven op doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah ja, machtsverhouding hè. Hun kijken waarschijnlijk zwaar op tegen die man en dat weet hij natuurlijk. Daar gedraagt hij zich in ieder geval wel na.
Die neger buigt voor niemandquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef Captainp00face het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |