Jochem zou ook wel steun kunnen krijgen van Patrick en Sasha om Nico eruit te werken. Maar Jochem speelt niet zo in complotten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Jabberwocky het volgende:
Nico zou wel steun kunnen krijgen van Patrick en Sasha om Nicolas er uit te werken, dus het is wel een scenario om voor te vrezen ja...
Mja, verder is er geen hol te beleven, misschien hopen ze zo nog wat kijkers te trekken ofzoquote:[b]Op vrijdag 14 oktober 2011 12:17 schreef Redefine het volgende:
Meer nog, zou het heel raar zijn dat RTL dan wel gigantisch aan het spoileren is. Maar getuige het openingsfilmpje hebben se daar al geen moeite mee.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar een andere verrassende wending kan ik ook niet zo bedenken..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarschijnlijk gaat Nicolas er niet uit. Anders zou het wel een héél grote montagefaal geweest zijn
Jochem moet dat toch wel doorhebben, dat Kobe zit te kloten? Je ziet zelfs niet of hij er iets van zegt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:42 schreef Roces18 het volgende:
Als ik Jochem was smeet ik die Kobe uit mijn fucking boot. En liet ik hem lekker terug zwemmen
Jochem is veel te goed en te aardig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Jochem moet dat toch wel doorhebben, dat Kobe zit te kloten? Je ziet zelfs niet of hij er iets van zegt.
en een sociale nitwitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Jochem is veel te goed en te aardig.
Ja, want Jochem was zo goed in dat roeien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:01 schreef Roces18 het volgende:
En waarom liet Nicolas toe dat Nico in zijn boot stapte. Beter ging die met Jochem, gingen ze twee keer zo hard
Valsspelende??quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef Moonwalk het volgende:
DAAAAG VALSSPELENDE NIKS KUNNENDE KOBE![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde natuurlijk "niks kunnende complotsmedende mislukte aangebrande pitaplannetjes bakkende" maar dat was in de heat of the moment omdat ik hem een kwal vind hihihi. Maar als ik eerlijk moet zijn was er dit seizoen zonder deborah, kobe en niko echt geen klap gebeurd op dat eilandquote:
Ja.quote:
Ja, dat is waar. Nicolas is een echte Robinson en Tanja een echte doorzetter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:59 schreef Moonwalk het volgende:
Tanja en Nicolas zijn wel leuke Belgen![]()
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat die rotzakken nu opeens achter elkaar eruit vliegen![]()
Deborah, Kobe en hopelijk straks op een hele verrassende manier ook plakband oor er ook uiten dan hoop ik dat hij net als zijn vriendje Kobe heel erg hard moet huilen
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |