abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103581898
Alleen al omdat er zoveel geld bij gemoeid is doet me twijfelen aan de werkelijke intentie van dit fenomeen en dat zou jij ook moeten doen.
pi_103582147
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:22 schreef Michielos het volgende:
Ik vind jou eerder kortzichtig dan mij. Ik vraag enkel om bewijs voordat ik iets aanneem (maar ik WIL het wel aannemen). Jou boeit de hele werking niks en je veegt verder elk logisch tegenargument weg onder de noemer : we weten niet alles. Hell.. je leest de stukken geeneens die aangedragen worden, i.t.t. anderen die wel gewoon beide kanten van het verhaal willen horen.
En jij reageert consequent niet op de resultaten. Om hetzelfde voorbeeld maar weer aan te dragen, moet je weten hoe electriciteit werkt om de schakelaar om te kunnen zetten?

Ik heb hierboven al diverse keren uitgelegd wat het verschil is tussen technisch gebruik en functioneel gebruik van iets. Jij valt telkens terug op de techniek, ik op het functionele. Je hoeft niet te weten hoe een trein werkt om ermee te kunnen reizen. Blijf jij dan maar op het perron staan afvragen hoe de trein in elkaar zit, ik reis naar mijn bestemming :W

quote:
En de stukjes waar jij met trolololo op reageerde hierboven. Het is misschien niet tactisch neergezet, maar een punt had J.J- de Bom wel degelijk hoor ;)
Zijn posts waren overduidelijk getroll dat gericht was op belachelijk maken. Van een kloon. En dat wist jij ook, dus hou maar op met je achter hem te verschuilen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_103582397
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:29 schreef oompaloompa het volgende:

Heb je de afgelopen 4 paginas wel gelezen?
Heb jij de resultaten die ik beschreef wel gelezen? Resultaten door honderden mensen gezien? Door artsen gezien? Wat ik zelf heb gezien op de ziekenhuismonitor? Reageer dan eens op de tumorenverkleining en -verdwijning voor je roept dat er geen resultaten zijn.

quote:
Dat zogenaamde verifieerbare wetenschappelijke empirische onderzoek is nergens te vinden.
Ik heb het ondermeer over persoonlijke resultaten, door de ziekenhuisarts geverifieerd. En dat er niet bij elk seminar een onderzoeker in de zaal zit die de resultaten optekent en online gooit, lijkt me logisch.

quote:
Als ik nu een website in elkaar knutsel, oompaloompa phd van universiteit van Tilburg en een seminar regel met een paard dat gedachten kan lezen waar je voor slechts 99 euro bij kan zitten. Verder claim dat ik wetenschappelijk onderzoek er naar heb gedaan en dat het paard via de nulpunts-veld lijnen gedachten kan lezen. Tevens heb ik 20 mensen die het paard al hun gedachten hebben zien lezen. Zou je me dan geloven?
Nee want jij laat geen resultaten zien. De reconnection wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:31 schreef Loppe het volgende:
Alleen al omdat er zoveel geld bij gemoeid is doet me twijfelen aan de werkelijke intentie van dit fenomeen en dat zou jij ook moeten doen.
Dat vind ik geen enkel argument. Een arts die veel betaalt voor zijn opleiding doet jou dus ook twijfelen aan zijn intentie?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_103582584
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

Heb jij de resultaten die ik beschreef wel gelezen? Resultaten door honderden mensen gezien? Door artsen gezien? Wat ik zelf heb gezien op de ziekenhuismonitor? Reageer dan eens op de tumorenverkleining en -verdwijning voor je roept dat er geen resultaten zijn.

Ben ik al heel vaak op in gegaan. Placebo-effect, Hawthorne effect, iets anders, echt werkend, we kunnen het niet weten, we weten niet wat er precies gedaan is.
quote:
Nee want jij laat geen resultaten zien. Te reconnection wel.
Wat als ik nou 20 man heb die zeggen dat het paard dat heeft gedaan?

Zoals al veel vaker in deze thread gezegd, er zijn heel veel charlatans die ooit resultaten hebben laten zien.

het geheugenlezende paard heeft bestaan
heel veel illusionisten laten mensen dingen zien waarvan de illusionisten later toegeven dat het bedrog was
Veel kwakzalvers zijn betrapt en hebben later toegegeven mensen bedonderd te hebben.

In al die gevallen hebben mensen "resultaten" gezien die later onwaar bleken te zijn.

Daarom is het belangrijk dat dit soort claims onderzocht worden (en al helemaal als je er zo veel voor moet betalen).

Tevens een vraagje aan jou; hoe interpreteer je het dat de verkopers van dit product claimen wetenschappelijk onderzoek gedaan te hebben en dat blijkbaar niet gedaan hebben, voel je je daar niet misleid door?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_103582684
Kan je me uitleggen hoe je een reconnection-healer wordt? Wat komt daar aan te pas?
pi_103583146
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:47 schreef oompaloompa het volgende:

Ben ik al heel vaak op in gegaan. Placebo-effect, Hawthorne effect, iets anders, echt werkend, we kunnen het niet weten, we weten niet wat er precies gedaan is.
En dat heb ik al net zo vaak weerlegd. Binnen 14 dagen verdwijnen geen tumoren. Professionele mening van de arts.

quote:
Wat als ik nou 20 man heb die zeggen dat het paard dat heeft gedaan?

Zoals al veel vaker in deze thread gezegd, er zijn heel veel charlatans die ooit resultaten hebben laten zien.

het geheugenlezende paard heeft bestaan
heel veel illusionisten laten mensen dingen zien waarvan de illusionisten later toegeven dat het bedrog was
Veel kwakzalvers zijn betrapt en hebben later toegegeven mensen bedonderd te hebben.

In al die gevallen hebben mensen "resultaten" gezien die later onwaar bleken te zijn.
Klopt. Charlatans zullen er altijd zijn. Maar niet iedereen is daarom een charlatan.

quote:
Daarom is het belangrijk dat dit soort claims onderzocht worden (en al helemaal als je er zo veel voor moet betalen).
Voor een electricien moet ik ook veel betalen, moet ik hem nu ook wantrouwen? Die weet immers ook niet exact hoe electriciteit werkt.

quote:
Tevens een vraagje aan jou; hoe interpreteer je het dat de verkopers van dit product claimen wetenschappelijk onderzoek gedaan te hebben en dat blijkbaar niet gedaan hebben, voel je je daar niet misleid door?
Er is wel degelijk onderzoek gedaan, diverse keren zelfs. Zie de OP. Jij vindt alleen dat het geen wetenschappelijk stickertje mag hebben omdat de onderzoeken niet direct vindbaar zijn.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:02:52 #232
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_103583208
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En jij reageert consequent niet op de resultaten. Om hetzelfde voorbeeld maar weer aan te dragen, moet je weten hoe electriciteit werkt om de schakelaar om te kunnen zetten?
Hier is al een paar keer op gereageerd. Dat hoeft niet. Maar de vergelijking gaat wederom mank omdat bij electriciteit er iemand is die kan uitleggen waarom het werkt. Bij The reconnection is dat jammer genoeg niet zo. Er werkt iets, maar wat dat is, weet jij niet. Het kan net zogoed bedrog zijn, placebo en 1 van de 1000 andere verklaringen die wel gewoon aantoonbaar zijn.

quote:
Ik heb hierboven al diverse keren uitgelegd wat het verschil is tussen technisch gebruik en functioneel gebruik van iets. Jij valt telkens terug op de techniek, ik op het functionele. Je hoeft niet te weten hoe een trein werkt om ermee te kunnen reizen. Blijf jij dan maar op het perron staan afvragen hoe de trein in elkaar zit, ik reis naar mijn bestemming :W
Bij een trein hoef ik me niet af te vragen hoe het werkt. Dat is al lang en breed bekend. Bij The reconnection weet schijnbaar zelfs de maker geeneens hoe eht werkt. Dat staat iig nergens beschreven. Wat voor een dr. ben je dan?

quote:
Zijn posts waren overduidelijk getroll dat gericht was op belachelijk maken. Van een kloon. En dat wist jij ook, dus hou maar op met je achter hem te verschuilen.
Ik vond het niet zozeer belachelijk maken. Ik vond het meer intelligent sarcasme en het maakte wel degelijk een punt.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_103583236
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:49 schreef Loppe het volgende:
Kan je me uitleggen hoe je een reconnection-healer wordt? Wat komt daar aan te pas?
Dat kan. Volg een seminar.

Flauwe grappen worden verwijderd.
pi_103583452
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat kan. Volg een seminar.

Flauwe grappen worden verwijderd.
Geloof je in engelen?
pi_103583458
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:02 schreef Michielos het volgende:

Hier is al een paar keer op gereageerd. Dat hoeft niet. Maar de vergelijking gaat wederom mank omdat bij electriciteit er iemand is die kan uitleggen waarom het werkt. Bij The reconnection is dat jammer genoeg niet zo. Er werkt iets, maar wat dat is, weet jij niet. Het kan net zogoed bedrog zijn, placebo en 1 van de 1000 andere verklaringen die wel gewoon aantoonbaar zijn.
Dan moet jij me de resultaten maar eens verklaren. Maar er wordt wel degelijk uitgelegd waarom het werkt, je hebt de website zelf doorgelezen. Alleen past die uitleg niet in jouw straatje en probeer je alles wat je niet begrijpt belachelijk te maken.

quote:
Bij een trein hoef ik me niet af te vragen hoe het werkt. Dat is al lang en breed bekend. Bij The reconnection weet schijnbaar zelfs de maker geeneens hoe eht werkt. Dat staat iig nergens beschreven. Wat voor een dr. ben je dan?
Jawel, jij zegt dat alles verklaard moet worden voordat we het kunnen gebruiken.
En een trein werkt nog steeds op electriciteit, waarvan we nog steeds niet weten hoe het werkt. Dus blijf jij maar lekker op het perron staan :s)

Er is gewoon meer, veel meer dan we nu weten en kunnen verklaren. Dat wil nog niet zeggen dat we het niet kunnen gebruiken. Jij sluit alleen je ogen voor die mogelijkheid.

quote:
Ik vond het niet zozeer belachelijk maken. Ik vond het meer intelligent sarcasme en het maakte wel degelijk een punt.
Dat mag je vinden, ik ben het met je oneens en vond het geen punt. Discussieren doe je niet zo.
pi_103583508
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:08 schreef Loppe het volgende:

Geloof je in engelen?
Ik heb er nog nooit een gezien dus ik weet niet wat ik daar van moet denken. Vanwaar deze offtopic vraag?
pi_103583541
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:01 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En dat heb ik al net zo vaak weerlegd. Binnen 14 dagen verdwijnen geen tumoren. Professionele mening van de arts.

[..]
Dan begrijp je niet wat een placebo-effect is
(god wat een herhaling van zetten)
quote:
Mr. Wright was bedridden and fighting for each breath when he received his first injection. But three days later he was cheerfully ambling around the unit, joking with the nurses. Mr. Wright’s tumors had shrunk by half, and after 10 more days of treatment he was discharged from the hospital.
http://www.scientificamer(...)t-a-cure-in-the-mind

quote:
Voor een electricien moet ik ook veel betalen, moet ik hem nu ook wantrouwen? Die weet immers ook niet exact hoe electriciteit werkt.
slechte metafoor, ook al ellendig vaak aangehaald. Het werk van de electricien is bewezen functioneel werk, dit niet.

quote:
Er is wel degelijk onderzoek gedaan, diverse keren zelfs. Zie de OP. Jij vindt alleen dat het geen wetenschappelijk stickertje mag hebben omdat de onderzoeken niet direct vindbaar zijn.
Dat vind ik niet, dat is de definitie van wetenschappelijk onderzoek. Als die mensen het onderzoek willen noemen, soit, maar ze liegen intentioneel en noemen het wetenschappelijk terwijl ze dondersgoed weten dat het dat niet is. Voel jij je daar niet door bedrogen?
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_103583628
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit een gezien dus ik weet niet wat ik daar van moet denken. Vanwaar deze offtopic vraag?
Hieruit:
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 10:22 schreef Michielos het volgende:

En dan staan er ook nog dingen over engelen op , bloedende handen e.d. Dit kun je toch gewoon niet serieus nemen? Zou iemand het gek vinden dat ik dit met 3 korrels zout neem?

woensdag 26 oktober 2011 @ 15:16:08 #239
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_103583742
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:08 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan moet jij me de resultaten maar eens verklaren. Maar er wordt wel degelijk uitgelegd waarom het werkt, je hebt de website zelf doorgelezen. Alleen past die uitleg niet in jouw straatje en probeer je alles wat je niet begrijpt belachelijk te maken.
Waar maak ik iets belachelijk dan? Toon me dat maar eens aan.
Ik heb de website gelezen, maar behalve een vage verklaring zonder bewijs, heb ik niets gezien wat de werking ook maar enigszins verklaart. Laat me dat ook maar zien. Overtuig me!

quote:
Jawel, jij zegt dat alles verklaard moet worden voordat we het kunnen gebruiken.
En een trein werkt nog steeds op electriciteit, waarvan we nog steeds niet weten hoe het werkt. Dus blijf jij maar lekker op het perron staan :s)
Hoe weten we dat electriciteit er voor kan zorgen dat een trein rijdt? Hebben we dat ter plekke even verzonnen ofzo? De analogie slaat kant noch wal.

quote:
Er is gewoon meer, veel meer dan we nu weten en kunnen verklaren. Dat wil nog niet zeggen dat we het niet kunnen gebruiken. Jij sluit alleen je ogen voor die mogelijkheid.

Ik sluit mijn ogen? Ik ben je haast aan het smeken om bewijs man :D Toon het aan! Overtuig me!
Laat me zien hoe het werkt! En dat er veel meer is... ontkent NIEMAND. helemaal niemand in dit hele topic. Het is alleen geen reden om daarom maar shit te verzinnen en te stellen dat het werkt, thats all :)

quote:
Dat mag je vinden, ik ben het met je oneens en vond het geen punt. Discussieren doe je niet zo.
Duidelijk :)
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:16:55 #240
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_103583774
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:10 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Ow.. het kan dus wel? :)
pi_103583875
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:10 schreef oompaloompa het volgende:

Idd we blijven dezelfde argumenten herhalen. Maar een verdwijning van tumoren binnen 14 dagen was gewoon niet (niet als in niet, dus ook geen placebo-effect) mogelijk volgens de arts. Ik neem aan dat een arts weet waar hij het over heeft en ook een placebo effect in zijn overwegingen meegenomen heeft.

quote:
slechte metafoor, ook al ellendig vaak aangehaald. Het werk van de electricien is bewezen functioneel werk, dit niet.
Precies wat ik bedoel en al de hele tijd zeg: functioneel. Je hoeft technisch niet te weten hoe iets werkt om het functioneel te kunnen gebruiken. Dat geldt voor de electricien, en ook voor de reconnective healing practitioner. Waarom moet van the reconnection alles tot in detail uitgelegd worden terwijl ons dat van electriciteit totaal niet meer boeit? Het gaat toch om het functionele gebruik? Waarom beoordeel je de reconnection dan wel technisch?

quote:
Dat vind ik niet, dat is de definitie van wetenschappelijk onderzoek. Als die mensen het onderzoek willen noemen, soit, maar ze liegen intentioneel en noemen het wetenschappelijk terwijl ze dondersgoed weten dat het dat niet is. Voel jij je daar niet door bedrogen?
Het is slechts een van de definities van wetenschappelijk onderzoek. Het feit dat het niet direct via google te vinden is en daarom niet zou bestaan, is te idioot voor woorden.
En waarom zou ik me bedrogen voelen als ik weet en zelf zie en met mij honderden anderen, en met mij zovele duizenden over de hele wereld, dat het wel werkt?
pi_103583939
Ik wil even terugkomen op iets wat ik hiervoor gelezen heb.

The Reconnection is naar eigen zeggen gebaseerd op "healing frequencies".
Welke frequenties zijn dat precies ?

Want als we ze weten kunnen we gewoon een apparaatje maken dat ze uitzendt, zoals de afstandbediening van je TV infrarood uitstuurt en je hifi-speakers alles van 50Hz-20Khz !
pi_103584097
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Idd we blijven dezelfde argumenten herhalen. Maar een verdwijning van tumoren binnen 14 dagen was gewoon niet (niet als in niet, dus ook geen placebo-effect) mogelijk volgens de arts. Ik neem aan dat een arts weet waar hij het over heeft en ook een placebo effect in zijn overwegingen meegenomen heeft.

[..]
Eén arts weet dat inderdaad beter dan de groep artsen en wetenschappers die zich er mee bezig houden en waar ik je net een link van heb gestuurd :')

quote:
Precies wat ik bedoel en al de hele tijd zeg: functioneel. Je hoeft technisch niet te weten hoe iets werkt om het functioneel te kunnen gebruiken. Dat geldt voor de electricien, en ook voor de reconnective healing practitioner. Waarom moet van the reconnection alles tot in detail uitgelegd worden terwijl ons dat van electriciteit totaal niet meer boeit? Het gaat toch om het functionele gebruik? Waarom beoordeel je de reconnection dan wel technisch?
het werkt bewezen en werkt bij elke test. Dit is niet bewezen, daarom beoordeel ik het anders.

quote:
Het is slechts een van de definities van wetenschappelijk onderzoek. Het feit dat het niet direct via google te vinden is en daarom niet zou bestaan, is te idioot voor woorden.
En waarom zou ik me bedrogen voelen als ik weet en zelf zie en met mij honderden anderen, en met mij zovele duizenden over de hele wereld, dat het wel werkt?
Nee het is niet slechts een van de definities het is de definitie. Dan kun je wel mijn claim belachelijk maken door hem te verwoorden als "niet op google" te vinden, maar dat haalt niet weg dat je het nog steeds gewoon niet juist hebt. Hier heb je een linkje: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wetenschap

Je laatste vraag; waarom mensen dan resultaten zien is ook al honderd keer beantwoord.
1. placebo-effecten zijn ook resultaten
2. wat je ziet hoeft niet altijd de waarheid te zijn (zie kwakzalvers, illusionisten, etc.)
pi_103584132
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 14:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Moet jij weten hoe een trein werkt om ermee te kunnen reizen? Dacht het niet he.

In de OP staan verscheidene verwijzingen naar de onderzoeken. Dat volgens jullie het stickertje 'wetenschappelijk' er niet aan mag hangen omdat de onderzoeken niet direct uit de database van Stanford te plukken zijn, is het enige overgebleven argument waarom het niet wetenschappelijk zou zijn.

Nee maar jij opent een topic dat blijkbaar over wetenschappelijk onderzoek gaat. Wetenschappelijk onderzoek houdt in dat je wilt verklaren hoe zaken werken en aantonen of het werkt. Jij laat doorschemeren hier helemaal geen interesse in te hebben omdat het je helemaal niet boeit hoe iets werkt. Waarom dan een topic maken over wetenschappelijke onderzoeken als het je toch niks rot of zelfs helemaal koud laat? Maak dan topics over zaken waarin je wel interesse hebt :)

hint:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103584245
Ik vind nergens het wetenschappelijk onderzoek uit de titel terug en 10 paginas zijn nogal veel om door te spitten.

Weet iemand waar dat wetenschappelijk onderzoek ongeveer stond ?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 15:29:09 #246
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_103584273
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:28 schreef Ocmerius het volgende:
Ik heb trouwens geen zin om het hele topic door te lezen maar ik vind nergens het wetenschappelijk onderzoek uit de titel terug.

Weet iemand waar dat ongeveer stond ?
Ik heb nieuws.. er is geen wetenschappelijk onderzoek, enkel wetenschappelijk getinte propaganda om mensen over te halen in iets te geloven.. aka commerciele doeleinden.
pi_103584409
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:20 schreef Ocmerius het volgende:
Ik wil even terugkomen op iets wat ik hiervoor gelezen heb.

The Reconnection is naar eigen zeggen gebaseerd op "healing frequencies".
Welke frequenties zijn dat precies ?

[ afbeelding ]

Want als we ze weten kunnen we gewoon een apparaatje maken dat ze uitzendt, zoals de afstandbediening van je TV infrarood uitstuurt en je hifi-speakers alles van 50Hz-20Khz !

Volgens de website ergens rond de 10 ^ -6 golflengte want mensen gaan lichtgeven.
Dus in principe zou je ook gewoon een lamp moeten kunnen kopen voor hetzelfde effect.
pi_103584474
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:13 schreef Loppe het volgende:

[..]

Hieruit:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ik alles wat Eric Pearl zegt onderschrijf. Maar dat wil niets zeggen over de werking en de resultaten van de reconnection. Een tijdje terug werd bekend dat kamerleden ondermeer reiki behandelingen lieten doen, moeten we alles wat zij zeggen nu daarom ook maar met een korreltje zout nemen?

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:16 schreef Michielos het volgende:

Waar maak ik iets belachelijk dan? Toon me dat maar eens aan.
Ik heb de website gelezen, maar behalve een vage verklaring zonder bewijs, heb ik niets gezien wat de werking ook maar enigszins verklaart. Laat me dat ook maar zien. Overtuig me!
Je toonzetting getuigt van minachting en belachelijkmakerij. Ondermeer in de daarom inmiddels verwijderde HAHAHAHA reactie.

Inderdaad heb je nog niets gezien. Maar bestaat het daarom niet? Kan het niet zo zijn dat andere mensen wel iets hebben gezien? Toch blijf je volhouden dat het niet bestaat. Met andere woorden, jouw mening vind je veel belangrijker dan van die vele duizenden anderen.

quote:
Hoe weten we dat electriciteit er voor kan zorgen dat een trein rijdt? Hebben we dat ter plekke even verzonnen ofzo? De analogie slaat kant noch wal.
Transformatoren en dergelijke, weet ik veel? Maar daar gaat het ook niet om, het gaat om de essentie ervan. En dat is electriciteit waarvan we niet weten hoe het werkt. Dat het werkt weten we wel. Maar hoe is een groot raadsel. En zo is het hetzelfde als met de reconnection.

quote:
Ik sluit mijn ogen? Ik ben je haast aan het smeken om bewijs man :D Toon het aan! Overtuig me!
Laat me zien hoe het werkt! En dat er veel meer is... ontkent NIEMAND. helemaal niemand in dit hele topic. Het is alleen geen reden om daarom maar shit te verzinnen en te stellen dat het werkt, thats all :)
Hee, doe eens rustig. Normaal gesproken ben je zo'n rustige jongen -O-

Ik weet wat je bedoelt. Er is veel onzin in alternatiefland. Maar als je de resulaten ziet, zoals ik die heb gezien, op de ziekenhuismonitor, geverifieerd door de arts, door honderden op een seminar gezien, een bij 60% van de deelnemers toegenomen bewegingsvrijheid waarvan 14% meer dan 10 a 15 cm, dan zijn dat resultaten. En geen claims of nieszeggend geroep.
Een jochie van 5 dat na een behandeling weer kan rennen. Auto-ongeluk slachtoffers die na een behandeling weer hun nek kunnen bewegen. Ik vind het allemaal veel te toevallig om het aan een vaag containerbegrip als placebo te omschrijven.

quote:
Duidelijk :)
Heel fijn. Nu bier?

quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:16 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ow.. het kan dus wel? :)
De arts was het er niet mee eens. Ik neem aan dat hij wist waar hij het over had.

Ik ben er nu vandoor. Ik heb een etentje ergens :W
pi_103584645
De mening van alle artsen moet je niet serieus nemen, want er is zoveel meer.
De mening van 1 arts kan niet anders dan de waarheid zijn.

En honderd keer zeggen dat het wetenschappelijk bewezen is is meer waard dan het kunnen aantonen van het wetenschappelijk onderzoek.

Zo zit het ongeveer begrijp ik.
pi_103584776
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 15:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb niet gezegd dat ik alles wat Eric Pearl zegt onderschrijf. Maar dat wil niets zeggen over de werking en de resultaten van de reconnection. Een tijdje terug werd bekend dat kamerleden ondermeer reiki behandelingen lieten doen, moeten we alles wat zij zeggen nu daarom ook maar met een korreltje zout nemen?
Euhm, ja?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')