ikkequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb een breimachine
wie wil een sjaal
oooo ik hoop zo dat iemand die zo crea is mijn lijstje heeft; ik hoef niet eens andere cadeautjes, maar zou het zoooo leuk vinden om voor mijn meiden bijpassende gehaakte/ gebreide mutsjes oid te krijgen..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef Orea het volgende:
Ik ga haken! (of ik koop iets gehaaktmoet mijn haaknaald nog voor het eerst aanraken
)
Die heb ik ook al even niet gezien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef mrien het volgende:
Vorig jaar had ik een behoorlijke onbekende voor mij (zuster87) en ik vond het wel erg moeilijk om een kado te kopen, maar ook wel een hele uitdaging en dus ook heel leuk
Ik ben alleen zo slecht in dingen voor een lijstje bedenken..zucht
Nee nu je het zegt inderdaad nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die heb ik ook al even niet gezien.
Laatste post is van eind februari, in het namentopic.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die heb ik ook al even niet gezien.
Oh en een naaimachien heb ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef Orea het volgende:
Ik ga haken! (of ik koop iets gehaaktmoet mijn haaknaald nog voor het eerst aanraken
)
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oeh als ik jou heb dan ga je m krijgen ook
met borduursels
Jij hebt mij!!! en ik jou, ssst!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oeh als ik jou heb dan ga je m krijgen ook
met borduursels
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:44 schreef simmu het volgende:
[..]![]()
ooooh, ik hoop toch zo dat je mijn santa bent
Doen we gewoon onze private SS erbijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa
Oh wacht dat was geheim he!
En als ik je niet heb, heb ik je toch![]()
VInd ik
oh jee dat klinkt gevaarlijk!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef Orea het volgende:
[..]
Doen we gewoon onze private SS erbij![]()
ik heb genoeg ideetjes
Nou!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:20 schreef m@x het volgende:
Ik kan wel knutselen maar ik heb er geen zin meer in dus mijn lootje heeft pech
Voor sommigen wil ik wel een uitzondering maken. Maar voor onbekendenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou!ook niet als ik het lief vraag? *puppyogen maakt*
VOor mij wil je niet knutselen dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:54 schreef m@x het volgende:
[..]
Voor sommigen wil ik wel een uitzondering maken. Maar voor onbekenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |