Een bolle SinterSanta uit Heel Ver Hier Vandaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:35 schreef Fannie het volgende:
Waar moet het heen met de wereld, als we al gaan mierenneuken over het aantal lettergrepen in haiku's![]()
Limericks een idee?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:11 schreef m@x het volgende:
Zal ik ook meedoen om de groep nog wat idioot groter te maken? Of ben ik inmiddels een beetje ont-OUD?
Laaaaa la la la laaaaa la....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:04 schreef SinterSanta het volgende:
[..]
Een bolle SinterSanta uit Heel Ver Hier Vandaan
Probeert deze dagen maar moedig te doorstaan
Hij zit nu te zweten
Want wil zo graag weten
Voor wie hij cadeautjes in mag gaan slaan
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef Keshet het volgende:
Ik ga wat breien voor mijn lootje. Ik moet alleen nog even opzoeken op YouTube hoe dat moet.![]()
jaaaaaa, doen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:11 schreef m@x het volgende:
Zal ik ook meedoen om de groep nog wat idioot groter te maken? Of ben ik inmiddels een beetje ont-OUD?
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:11 schreef m@x het volgende:
Druk met werk en met mezelf halverenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jaaaaaa, doen!
al is het alleen maar om dat huppelende hertje van je wat vaker te zien
maar nu je het zegt, waar toefdet ghij soo langhe ?
Ik ga ook freubelen hoor... weet nog niet voor wie of wat, maar er zal gefreubelt worden!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef Keshet het volgende:
Ik ga wat breien voor mijn lootje. Ik moet alleen nog even opzoeken op YouTube hoe dat moet.![]()
Sorry lootje.![]()
En ik vraag heulemaal niks voor dat kind van me. Ik ben van het principe 'als je speelgoed gestapeld boven je hoofd komt heb je genoeg.' 't is haar probleem dat ze niet zo hard groeit hoor, misschien motiveert dit principe een beetje.![]()
En ik ben lang en heb weinig speelgoed dus voor mij mag er nog wel wat bij.
En dan de discussie. Ik snap KD's punt wel. Als je een lootje hebt van iemand met wie je regelmatig samen post dan is de kans dat je iemand 'kent' groter.
Aan de andere kant vind ik het juist ook weer leuk om iemand te hebben die ik nog niet zo goed ken; dan kan ik lekker de Sherlock Holmes uit gaan hangen en ongegeneerd gaan speuren in iemands postgeschiedenis.
The horrorquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Oh Keshet, ik hoop dat je mij hebt!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |