abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103042203
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Kijk, nou komen we ergens! *sokken weer uithaalt en grotere maat opzet*
_O-
pi_103042248
:D
Spannnnnneeeeeenddd bijna lootjes trekken :D
pi_103042391
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:19 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Dat hoef jij helemaal niet vervelend voor mij te vinden hoor, dankjewel. Die info geef ik je alleen omdat mijn leven er nu zo uitziet en jij me nu dan dus na dit verhaal wel 'kent' en was ook sarcastisch bedoeld. De wereld is groter dan de topics waar jij in post. En dat jij mij niet kent is jammer, ik 'ken' jou wel, als je dus je horizon zou verbreden zou je mij ook tegen zijn gekomen, ik post sinds juli regelmatig in OUD nadat ik uit 'de kast' ben gekomen.

Als je geen 'idioot' grote groep wil zul je niet op een openbaar forum aan zoiets mee moeten doen maar zelf iets organiseren in een select gezelschap. De teller staat nu op 70 deelnemers, er zullen er wel meer zijn die je niet 'kent'.

Wat mij betreft zijn er nu genoeg worden aan verspild, ik ben hier terecht gekomen vanwege de uitnodiging die BE in 'mijn' topic in OUD heeft geplaatst en ik verheug me er op en maak me er helemaal niet druk over dat ik iemand trek die ik niet ken; genoeg info te vinden op het forum waarschijnlijk en dan samen met wat fantasie gaat het helemaal goed komen!

En inderdaad mag jij je mening hebben net zo goed als ik daar op mag reageren en daar ook mijn gevoelens bij heb.

En bedankt luitjes voor de harten onder de riem via de PM! :*
na dat verhaal ken ik je nog steeds niet.
mijn vriend heeft 2 jaar geleden kanker gehad, mn 2 ratjes hebben elkaar doodgebeten en ook ik heb in juni vorig jaar een miskraam gehad. dat heeft toch geen hol te maken met het feit dat ik een opmerking plaats over het stom vinden dat iemand die amper in OUD post meedoet. Ik nam jou als voorbeeld omdat ik je naam echt nog nooit had gezien en nee ik kom niet in dat ene topic waar je toevallig een paar keer hebt gepost.

Als Modus bijvoorbeeld mee zou willen doen, dan zou ik dat oke vinden, want ik ken hem. een ander kan daar heel anders over denken.
zo kreeg ik dus ook een paar pm's van personen die er ook zo over denken. niet over jou. maar over personen die zij niet kennen en ik bijvoorbeeld wel omdat ze 2 jaar geleden hebben meegepost en nu niet meer.

dus wat dat betreft zal het altijd wel zo'n issue blijven.
daarbij hebik nu het idee dat alles uit zijn verband wordt gerukt. Het had een random ander kunnen zijn die ik had genoemd, maar van die hele lijst, ben je de enige die ik niet 'ken'
pi_103043097
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

na dat verhaal ken ik je nog steeds niet.
mijn vriend heeft 2 jaar geleden kanker gehad, mn 2 ratjes hebben elkaar doodgebeten en ook ik heb in juni vorig jaar een miskraam gehad. dat heeft toch geen hol te maken met het feit dat ik een opmerking plaats over het stom vinden dat iemand die amper in OUD post meedoet. Ik nam jou als voorbeeld omdat ik je naam echt nog nooit had gezien en nee ik kom niet in dat ene topic waar je toevallig een paar keer hebt gepost.

Als Modus bijvoorbeeld mee zou willen doen, dan zou ik dat oke vinden, want ik ken hem. een ander kan daar heel anders over denken.
zo kreeg ik dus ook een paar pm's van personen die er ook zo over denken. niet over jou. maar over personen die zij niet kennen en ik bijvoorbeeld wel omdat ze 2 jaar geleden hebben meegepost en nu niet meer.

dus wat dat betreft zal het altijd wel zo'n issue blijven.
daarbij hebik nu het idee dat alles uit zijn verband wordt gerukt. Het had een random ander kunnen zijn die ik had genoemd, maar van die hele lijst, ben je de enige die ik niet 'ken'
Ik heb niet 'toevallig' een 'paar keer' in dat 'ene topic' gepost.

En 'kennen' is nogal een woord, vind je ook niet, op een forum? Ook al vertel ik je mijn werk, wie en welke familie ik heb, mijn politieke voorkeur, hobbies, grootste angsten en verlangens, dan nòg ken je me niet.

En dat je mij als voorbeeld neemt heeft nu als gevolg dat er een discussie ontstaat. Dat mag ook al neemt het voor sommige mensen de voorpret weg, en dat is jammer. Op mij hadden je uitlatingen dat effect ook heel even, maar ik kies er nu voor gewoon lekker voorpret te hebben met iedereen die dat ook wil. *O*

Nogmaals, als je dus iedereen wil kennen die hieraan mee wil en mag doen dan heb je even vreselijke pech want dit is nl. niet alleen kleurdoos haar feestje!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_103043163
Pprrrrfffft. Echt.

Moet het nou rijmen of niet?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:31:26 #106
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_103043177
kap nou eens met het reageren op iets met dezelfde antwoorden in een andere context :')
pi_103043185
Het is een gedicht, Sorbootje, een Gedicht (ja, met hoofdletter). Dat is poezie, hoogstaand!
Natuurlijk moet dat rijmen!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:32:18 #108
298315 SacreCoeur
pi_103043200
hoe zit het met cadeautjes, moet het voor jezelf zijn of ook voor kind of andersom? = noob
pi_103043284
Wat je wil. Als je nou eens gewoon lekker helemaal voor jezelf van alles kunt bedenken en je lijstje mee kunt vullen, doe je dat. Heb je niet genoeg inspiratie voor jezelf of vind je het leuk iets voor je kind te vragen/krijgen, dan doe je dat erbij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103043343
Je mag ook iets voor mij vragen als je er echt niet uitkomt.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:37:44 #111
298315 SacreCoeur
pi_103043373
lol! zal 't onthouden :+
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:38:01 #112
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_103043383
en schiet het gedicht al op ;)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 17:39:50 #113
7074 moussy
kuttekop
pi_103043436
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef bianca en michael het volgende:

Nogmaals, als je dus iedereen wil kennen die hieraan mee wil en mag doen dan heb je even vreselijke pech want dit is nl. niet alleen kleurdoos haar feestje!
Niet?

Wat een oeverloos gezeik, KD heeft wel een punt en er is ook wel een verschil tussen kennen en kennen.. magoe ik doe niet mee, dus ben er ook wel weer weg van *O*
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_103043487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:31 schreef Sorbootje het volgende:
Pprrrrfffft. Echt.

Moet het nou rijmen of niet?
doe es crea en kom met een haiku 8-)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103043627
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef bianca en michael het volgende:

[..]

Ik heb niet 'toevallig' een 'paar keer' in dat 'ene topic' gepost.

En 'kennen' is nogal een woord, vind je ook niet, op een forum? Ook al vertel ik je mijn werk, wie en welke familie ik heb, mijn politieke voorkeur, hobbies, grootste angsten en verlangens, dan nòg ken je me niet.

En dat je mij als voorbeeld neemt heeft nu als gevolg dat er een discussie ontstaat. Dat mag ook al neemt het voor sommige mensen de voorpret weg, en dat is jammer. Op mij hadden je uitlatingen dat effect ook heel even, maar ik kies er nu voor gewoon lekker voorpret te hebben met iedereen die dat ook wil. *O*

men noemde je een wijf met ballen.. maar ik vind je eerder een huillie. jeetje.
pi_103043801
Ik weet nog steeds niks voor op mijn lijstje :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_103043818
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef simmu het volgende:

[..]

SecretSanta, feestje, jolijt
Eerlijkheid doet ook mee
Desillussie

Oeh dat klinkt wel heul zwaar :{ , maar ik hou van haiku's O+
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_103043918
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

men noemde je een wijf met ballen.. maar ik vind je eerder een huillie. jeetje.
Tja. Dat komt misschien omdat anderen mij wel 'kennen' en jij niet.

Maar kleurdoos, ik ben er klaar mee met deze oeverloze en zinloze discussie en dit is dan ook de laatste keer dat ik heb gereageerd in dit topic. Het staat je vrij te reageren via mijn pm.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_103043977
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef simmu het volgende:

[..]

Buiten kou en sneeuw
Bij de haard cadeau's uitpakken
SinterSanta feest
pi_103044012
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:57 schreef SinterSanta het volgende:

[..]

Buiten kou en sneeuw
Bij de haard cadeau's uitpakken
SinterSanta feest
Das een mooie! O+
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_103044398
Leuk bedacht, die haiku, maar hij klopt niet (5-7-5) ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_103044462
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:11 schreef McLaura het volgende:
Leuk bedacht, die haiku, maar hij klopt niet (5-7-5) ;)
Wikipedia zegt:
quote:
De haiku bestaat gewoonlijk uit 3 regels van ongeveer 5-7-5 lettergrepen (in Japan verticaal op 1 lijn). Hoe strikt moet worden vastgehouden aan dit stramien is net als bij andere dichtvormen een voortdurend onderwerp van discussie.
:6
pi_103044642
Wikipedia :6
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:21:48 #124
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103044697
Durf ik het vorige topic nog terug te lezen? :o

Voor mensen die meer over mij willen lezen, kunnen altijd PhysicsRules pm'en. Simpel. Opgelost. :P
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103045133
Waar moet het heen met de wereld, als we al gaan mierenneuken over het aantal lettergrepen in haiku's :'(

Limericks een idee? :P
pi_103045147
Gewoon geen gedicht?! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 13 oktober 2011 @ 18:46:04 #127
298315 SacreCoeur
pi_103045473
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:36 schreef Vlindur het volgende:
Gewoon geen gedicht?! *O*
beste idee van nederland!
pi_103046118
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 18:35 schreef Fannie het volgende:
Waar moet het heen met de wereld, als we al gaan mierenneuken over het aantal lettergrepen in haiku's :'(

Limericks een idee? :P
Een bolle SinterSanta uit Heel Ver Hier Vandaan
Probeert deze dagen maar moedig te doorstaan
Hij zit nu te zweten
Want wil zo graag weten
Voor wie hij cadeautjes in mag gaan slaan
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:11:00 #129
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_103046358
Zal ik ook meedoen om de groep nog wat idioot groter te maken? Of ben ik inmiddels een beetje ont-OUD?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_103046428
nee leuk M@x gewoon mee doen !!
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:14:22 #131
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103046470
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:11 schreef m@x het volgende:
Zal ik ook meedoen om de groep nog wat idioot groter te maken? Of ben ik inmiddels een beetje ont-OUD?
O+ja O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:22:48 #132
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_103046761
Ik ga wat breien voor mijn lootje. Ik moet alleen nog even opzoeken op YouTube hoe dat moet. :+
Sorry lootje. :*

En ik vraag heulemaal niks voor dat kind van me. Ik ben van het principe 'als je speelgoed gestapeld boven je hoofd komt heb je genoeg.' 't is haar probleem dat ze niet zo hard groeit hoor, misschien motiveert dit principe een beetje. :{w
En ik ben lang en heb weinig speelgoed dus voor mij mag er nog wel wat bij. :D

En dan de discussie. Ik snap KD's punt wel. Als je een lootje hebt van iemand met wie je regelmatig samen post dan is de kans dat je iemand 'kent' groter.
Aan de andere kant vind ik het juist ook weer leuk om iemand te hebben die ik nog niet zo goed ken; dan kan ik lekker de Sherlock Holmes uit gaan hangen en ongegeneerd gaan speuren in iemands postgeschiedenis. *O*
A grand adventure has begun.
pi_103046777
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:04 schreef SinterSanta het volgende:

[..]

Een bolle SinterSanta uit Heel Ver Hier Vandaan
Probeert deze dagen maar moedig te doorstaan
Hij zit nu te zweten
Want wil zo graag weten
Voor wie hij cadeautjes in mag gaan slaan
Laaaaa la la la laaaaa la.... :D

Ik vinnum mooi. :Y

Zal ik ook meedoen met SSS? :s)
pi_103046909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef Keshet het volgende:
Ik ga wat breien voor mijn lootje. Ik moet alleen nog even opzoeken op YouTube hoe dat moet. :+
:D *;
  donderdag 13 oktober 2011 @ 19:27:53 #135
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103046966
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 19:29:33 #136
37843 lady-wrb
kortaf
pi_103047044
quote:
jaaaaaa, doen!
al is het alleen maar om dat huppelende hertje van je wat vaker te zien :P

maar nu je het zegt, waar toefdet ghij soo langhe ?
pi_103047048
straks verwarren ze ons nog keshet :P

zonder gein; ik vind het leuk om met kadootjes en raden bezig te zijn en verder zal het me een worst wezen. ik probeer altijd iets zelfgefreubelds mee te sturen en ben niet altijd even goed in mijn freubelwerkjes :P ik ben toch zo benieuwd wie ik nu kan verblijden met mijn knutselwerkjes :D nou ja. je kan altijd nog zeggen: "mooi he! heeft de kleinste gemaakt *) "
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_103048133
Vorig jaar had ik een behoorlijke onbekende voor mij (zuster87) en ik vond het wel erg moeilijk om een kado te kopen, maar ook wel een hele uitdaging en dus ook heel leuk

Ik ben alleen zo slecht in dingen voor een lijstje bedenken..zucht
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:04:03 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103048526
quote:
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! *O*
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:05:16 #140
3142 m@x
pi_103048573
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:29 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

jaaaaaa, doen!
al is het alleen maar om dat huppelende hertje van je wat vaker te zien :P

maar nu je het zegt, waar toefdet ghij soo langhe ?
Druk met werk en met mezelf halveren :P
pi_103048765
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 19:22 schreef Keshet het volgende:
Sorry lootje. :*

En ik vraag heulemaal niks voor dat kind van me. Ik ben van het principe 'als je speelgoed gestapeld boven je hoofd komt heb je genoeg.' 't is haar probleem dat ze niet zo hard groeit hoor, misschien motiveert dit principe een beetje. :{w
En ik ben lang en heb weinig speelgoed dus voor mij mag er nog wel wat bij. :D

En dan de discussie. Ik snap KD's punt wel. Als je een lootje hebt van iemand met wie je regelmatig samen post dan is de kans dat je iemand 'kent' groter.
Aan de andere kant vind ik het juist ook weer leuk om iemand te hebben die ik nog niet zo goed ken; dan kan ik lekker de Sherlock Holmes uit gaan hangen en ongegeneerd gaan speuren in iemands postgeschiedenis. *O*
Ik ga ook freubelen hoor... weet nog niet voor wie of wat, maar er zal gefreubelt worden!!! *O*
pi_103048788
ik heb M@x!
pi_103048943
Jeetje heel wat pagina's gemist en ik ga ze denk ik ook maar niet bijlezen. Ik steek me kop in het zand of ik "bekend" genoeg bent, want het lijkt mij veel te leuk.
Nog maar twee dagen......
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:20:13 #144
3142 m@x
pi_103049388
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:09 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb M@x!
The horror :o
pi_103049418
Oh Keshet, ik hoop dat je mij hebt!! Breien O+ O+
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:56:01 #146
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103051235
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:20 schreef happyme28 het volgende:
Oh Keshet, ik hoop dat je mij hebt!! O+ O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103051466
Ik ga haken! (of ik koop iets gehaakt :+ moet mijn haaknaald nog voor het eerst aanraken :'))
pi_103051522
Ik heb een breimachine :D
wie wil een sjaal :P
pi_103051776
Ik heb een naaimachine en kan borduren :D
pi_103051893
Oh borduren kan ik ook
Dat wordt dus een sjaal MET borduursel O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: