En eyecandy? Vind dat hij altijd een beetje faggot erbij rondloopt en praat, no offense tegen de kasthomo's hier.quote:
Ik vind hem best schattig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En eyecandy? Vind dat hij altijd een beetje faggot erbij rondloopt en praat, no offense tegen de kasthomo's hier.
Zo'n goed nummer bij zo'n slecht filmpjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hardstyle kills topics.
http://www.dumpert.nl/med(...)sten_compilatie.html
Dat zeiden jouw ouders vroeger ook over The Beatles!quote:
Die en Sierra Leone zijn net als Dreamscape.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo'n goed nummer bij zo'n slecht filmpje
Beste track ooit!
Fixed ivm leeftijd rossdale!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat zeiden jouw ouders vroeger ook over The Beatles! Elvis Presley!
quote:
quote:
dat is waar, had ik ook maar zo'n baanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
Lach maar om Rossdale, die gast verdient wel 700k per jaar...
Daarvoor ben jij te vaak op vakantiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat is waar, had ik ook maar zo'n baan
2 a 3 keer per jaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarvoor ben jij te vaak op vakantie
En allemaal op een ander continent.quote:
quote:
Huldequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En allemaal op een ander continent.
Teun overdrijft een klein beetjequote:
Verneukte wop wop wop remix van Portalmuziekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo'n goed nummer bij zo'n slecht filmpje
Beste track ooit!
Rock Civilization is sowieso tofquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Een van de bekendste platen in Hardstyle volgens mij:
In mijn ogen de beste van HH:
Remix daarvan (wel live versie):
Ik dacht ik pak even een kleine greep uit het arsenaal van Headhunterz
Phil fucking Collinsquote:
Crap ja, je hebt gelijkquote:
jij mag toch geen games meenemenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:26 schreef SoldMayor het volgende:
Gvd... had vandaag bij me stage gewoon ff de limited edition van forza 4 in me handen.![]()
![]()
mja die was voor een of andere tokkie.
Ik had nu mee mogen nemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
jij mag toch geen games meenemen [ afbeelding ]
Bestel je top games bij GERTJE!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik had nu mee mogen nemen.
Maar toen we gingen kijken of die gereseveerd stond was het over.
Anders had ik nog 12.5% korting gehad mjaaaa dan morgen de normale maar.
Met 12.5% korting.
Ja uhu nou dus... ehmmmquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bestel je top games bij GERTJE!!!
[ afbeelding ]
Ja dan weet je het welquote:
quote:
Heb hem direct op onze site geknaltquote:
Hier ook !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:28 schreef PierreTT het volgende:
Woehoe, Forza 4 is aangeboden aan PostNL, dus morgen waarschijnlijk in huis![]()
Trouwens, vanavond nog mensen knallen?
jij hebt geen xboxquote:
Ik heb zelfs bami in de vriezer liggen, maar te lam om het op te warmen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Friet, maar ben zelf geen fan van grieks
MW2 opstartenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:14 schreef Frankii het volgende:
Bwoah net thuis en moet nog eten, geen zin in pizza, friet of Grieks.
WHAT TO DO!?
Hmm nu ook wel zin inquote:
Kom je hem halen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bak jij eens een lekker visje voor me Nick.
Welke?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
En nog steeds maar niet die ene posten he.
Zeeeeeeeg visboer!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bak jij eens een lekker visje voor me Nick.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Faka waar zijn die sletten dan ofzeau.
Skyrim sowiesoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Frankii het volgende:
Vind MW2 ook gewoon niet eens meer vermakelijk...
Zin in BF3, Revelations en Skyrim![]()
![]()
MW2 is dan ook meer stress verhogend dan vermakelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Frankii het volgende:
Vind MW2 ook gewoon niet eens meer vermakelijk...
Zin in BF3, Revelations en Skyrim![]()
![]()
Dat zal MW3 uiteindelijk ook wel worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 is dan ook meer stress verhogend dan vermakelijk.
Ik vermaak me nog wel een tijdje met GoW3 binnenkort MW3 en FIFA 12
Uiteindelijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zal MW3 uiteindelijk ook wel worden.
Ik heb altijd gezegd dat het een vermakelijk kutspel is. Dat jij het zo zwart-wit ziet verbaast me niets.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
25 dagen in een spel stoppen en nou janken dat je het kut vond
Intervention + throwing knive & Spaz =quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:44 schreef PierreTT het volgende:
Bommen in de bunker, tududududuuuu, de AT-4 staat aan, tududududuuuuu, bommen in de bunker, ohohohohooooo, bommen in de bunker, ohohohohooooooo
Je vergeet je:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:08 schreef PierreTT het volgende:
Scar+Noobtube + AT-4 + C4 =
[ afbeelding ]
Bij S&D zeker, anders weet ik niet door welk raampje ik mijn AT-4 moet schietenquote:
Ja blablablablabla er moet godverdomme meer gezopen worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat het een vermakelijk kutspel is. Dat jij het zo zwart-wit ziet verbaast me niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |