En eyecandy? Vind dat hij altijd een beetje faggot erbij rondloopt en praat, no offense tegen de kasthomo's hier.quote:
Ik vind hem best schattig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En eyecandy? Vind dat hij altijd een beetje faggot erbij rondloopt en praat, no offense tegen de kasthomo's hier.
Zo'n goed nummer bij zo'n slecht filmpjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hardstyle kills topics.
http://www.dumpert.nl/med(...)sten_compilatie.html
Dat zeiden jouw ouders vroeger ook over The Beatles!quote:
Die en Sierra Leone zijn net als Dreamscape.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo'n goed nummer bij zo'n slecht filmpje
Beste track ooit!
Fixed ivm leeftijd rossdale!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat zeiden jouw ouders vroeger ook over The Beatles! Elvis Presley!
quote:
quote:
dat is waar, had ik ook maar zo'n baanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
Lach maar om Rossdale, die gast verdient wel 700k per jaar...
Daarvoor ben jij te vaak op vakantiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat is waar, had ik ook maar zo'n baan
2 a 3 keer per jaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarvoor ben jij te vaak op vakantie
En allemaal op een ander continent.quote:
quote:
Huldequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En allemaal op een ander continent.
Teun overdrijft een klein beetjequote:
Verneukte wop wop wop remix van Portalmuziekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo'n goed nummer bij zo'n slecht filmpje
Beste track ooit!
Rock Civilization is sowieso tofquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Een van de bekendste platen in Hardstyle volgens mij:
In mijn ogen de beste van HH:
Remix daarvan (wel live versie):
Ik dacht ik pak even een kleine greep uit het arsenaal van Headhunterz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |