Klinkt lekker Teunquote:
Headhunterz, wat een baas is dat toch.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:36 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Een van de bekendste platen in Hardstyle volgens mij:
In mijn ogen de beste van HH:
Remix daarvan (wel live versie):
Ik dacht ik pak even een kleine greep uit het arsenaal van Headhunterz
Dat is alweer een hele andere scene.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:39 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nigga je wil old skool hardstyle, dan moet je terug gaan naar het Clubtempo tijdperk, dat was heerlijke muziek.
Wow, dat is al weer even geleden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef Tauchmeister het volgende:
In een ver verleden helemaal grijs gedraaid
Dat zijn dan ook de glorietijden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Haha classics, i like it.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef Tauchmeister het volgende:
Die gast is redelijk baas om te volgen op FB en Twitter, redelijk veel interactie met zn fans. En hij heeft goede smaak qua auto's. Eerst een BMW M3 GTS maar die was 2 jaar oud dus tijd voor nieuwe, helemaal matzwarte met zwarte velgen X6.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Headhunterz, wat een baas is dat toch.En een echte eyecandy
Had het al gezien ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha classics, i like it.
[..]
Die gast is redelijk baas om te volgen op FB en Twitter, redelijk veel interactie met zn fans. En hij heeft goede smaak qua auto's. Eerst een BMW M3 GTS maar die was 2 jaar oud dus tijd voor nieuwe, helemaal matzwarte met zwarte velgen X6.
Uh whut? Dit is gewoon early hardstyle. Ga eens naar groot feest waar een early hardstyle stage is en je hoort alleen maar deze muziek. Erg fijn om erin te komen om daarna door te gaan naar het wat hardere werkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is alweer een hele andere scene.
En eyecandy? Vind dat hij altijd een beetje faggot erbij rondloopt en praat, no offense tegen de kasthomo's hier.quote:
Ik vind hem best schattig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
En eyecandy? Vind dat hij altijd een beetje faggot erbij rondloopt en praat, no offense tegen de kasthomo's hier.
Zo'n goed nummer bij zo'n slecht filmpjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hardstyle kills topics.
http://www.dumpert.nl/med(...)sten_compilatie.html
Dat zeiden jouw ouders vroeger ook over The Beatles!quote:
Die en Sierra Leone zijn net als Dreamscape.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zo'n goed nummer bij zo'n slecht filmpje
Beste track ooit!
Fixed ivm leeftijd rossdale!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:15 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat zeiden jouw ouders vroeger ook over The Beatles! Elvis Presley!
quote:
quote:
dat is waar, had ik ook maar zo'n baanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
Lach maar om Rossdale, die gast verdient wel 700k per jaar...
Daarvoor ben jij te vaak op vakantiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
dat is waar, had ik ook maar zo'n baan
2 a 3 keer per jaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Daarvoor ben jij te vaak op vakantie
En allemaal op een ander continent.quote:
quote:
Huldequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En allemaal op een ander continent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |