Skyrim sowiesoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Frankii het volgende:
Vind MW2 ook gewoon niet eens meer vermakelijk...
Zin in BF3, Revelations en Skyrim![]()
![]()
MW2 is dan ook meer stress verhogend dan vermakelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:29 schreef Frankii het volgende:
Vind MW2 ook gewoon niet eens meer vermakelijk...
Zin in BF3, Revelations en Skyrim![]()
![]()
Dat zal MW3 uiteindelijk ook wel worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
MW2 is dan ook meer stress verhogend dan vermakelijk.
Ik vermaak me nog wel een tijdje met GoW3 binnenkort MW3 en FIFA 12
Uiteindelijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zal MW3 uiteindelijk ook wel worden.
Ik heb altijd gezegd dat het een vermakelijk kutspel is. Dat jij het zo zwart-wit ziet verbaast me niets.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:05 schreef Kutstudent het volgende:
25 dagen in een spel stoppen en nou janken dat je het kut vond
Intervention + throwing knive & Spaz =quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:44 schreef PierreTT het volgende:
Bommen in de bunker, tududududuuuu, de AT-4 staat aan, tududududuuuuu, bommen in de bunker, ohohohohooooo, bommen in de bunker, ohohohohooooooo
Je vergeet je:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:08 schreef PierreTT het volgende:
Scar+Noobtube + AT-4 + C4 =
[ afbeelding ]
Bij S&D zeker, anders weet ik niet door welk raampje ik mijn AT-4 moet schietenquote:
Ja blablablablabla er moet godverdomme meer gezopen worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat het een vermakelijk kutspel is. Dat jij het zo zwart-wit ziet verbaast me niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |