quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
EHm, ik kan dat niet zo goed lezen. Er was eersteen klein ongeveal, dat is opgeschaald en toen weer afgeschaald? Een aantal (minstens 2? ) brandweerauto's en een ambulance zijn erheen? Of wat staat hier eigenlijk?
Ja, goeie vraag, of die persoon nog in die auto zat of niet is niet uit deze meldingen te halen. Het is sowieso duidelijk dat die persoon, nog, leeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, helder
Maar dus geen slachtoffers begrijp ik? Alleen die auto die daar nog stond of wat?![]()
Herstel, men staat op een perron in Bunde te wachten op bussen...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Men is nu aan het overstappen in klaarstaande bussen.
Wat heb je in limburg te zoekenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herstel, men staat op een perron in Bunde te wachten op bussen...
Lees ff terug lolligerdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat heb je in limburg te zoeken?
Als je zo die lijst bekijkt van wie er allemaal gratis mee mogen, vraag ik me wel af hoe het met de kostendekking zat in de jaren 50, toen veel mensen uit WO1 en 2 nog gewoon leefden...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op vertoon van sollicitatiebrief?
Wat een kul, dan ga ik één keer zitten voor een goede 2 talige brief, verander wat data waar nodig en voila, een lifetime go-passquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op vertoon van sollicitatiebrief?
Wat weinig treinen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:27 schreef treinbruno het volgende:
Realtime kaart met alle treinen in Rusland en een deel van de voormalige USSR http://rasp.yandex.ru/map/trains/
Is natuurlijk alleen het langeafstandsverkeer, elektrychka's (regionale treinen) staan er niet op.quote:
Zo gaat het er best vaak jahquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het oneerlijk verdeeld in de wereld. Noordoost gesplitst in Utrecht: Rotterdam 8 bakken, Den Haag 3
en van die 8 zijn er zeker 7 leeg, en in die 3 zit genoeg volk voor 4 of 5 bakken?quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het oneerlijk verdeeld in de wereld. Noordoost gesplitst in Utrecht: Rotterdam 8 bakken, Den Haag 3
In zwolle ook altijd leuk... vaak gewoon 12 bakken Groningen en 3 bakken leeuwarden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |