Lol, zo voorspelbaar. Ik mis nog... baat het niet dan schaadt het niet..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... Dit gaat echt helemaal nergens over.
Wat ze er allemaal wel van krijgen staat idd niet in het artikel vermeld.quote:AMSTERDAM - Mensen die zijn gevaccineerd tegen griep krijgen even vaak griep als niet-gevaccineerden.
In de bijsluiter lees je echt niet wat er allemaal inzit.quote:Mensen die een griepprik halen, hebben minder kans om griep te krijgen. Mochten ze de ziekte toch krijgen, dan verloopt die vaak veel minder ernstig. Het griepvaccinatieprogramma is daarmee zeker zinvol.
http://www.rivm.nl/Biblio(...)indert_kans_op_griep
Oh god, gaan we weer over kwik beginnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:11 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Lol, zo voorspelbaar. Ik mis nog... baat het niet dan schaadt het niet..
[..]
Wat ze er allemaal wel van krijgen staat idd niet in het artikel vermeld.
Maar daar zijn voldoende andere posten over te vinden.(KWIKVERBINDINGEN)
En gewoon naar het RIVM blijven luisteren hoor:
[..]
In de bijsluiter lees je echt niet wat er allemaal inzit.
http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h22289.pdf
Daarvoor moet je naar deze "obscure" sites:
http://home.tiscali.nl/gi(...)mexicaanse-griep.htm
quote:De resultaten van gerandomiseerd onderzoek bij gezonde volwassenen tonen dat influenzavaccinatie slechts een matig effect heeft op het verminderen van influenzasymptomen en het verlies van werkdagen. Het is niet aangetoond dat vaccinatie een effect heeft op complicaties, zoals pneumonie, of de overdracht van influenza. Bij personen ouder dan 65 jaar konden geen conclusies worden getrokken over de werkzaamheid van influenzavaccinatie op het voorkomen van symptomen, ziekenhuisopnamen, complicaties en mortaliteit.
Precies zoals ik al dacht...quote:Bij patiënten met COPD gaf vaccinatie een significante reductie van het aantal exacerbaties in vergelijking met placebo.Er was bij hen sprake van een significante toename van lokale bijwerkingen, maar de effecten waren over het algemeen licht en voorbijgaand. De onderzoeken waren te klein om een effect op mortaliteit te kunnen tonen.
En dat heeft wat met kwikverbindingen te maken ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oh god, gaan we weer over kwik beginnen
Hier het echte artikel met de ijdele hoop dat iemand (behalve the usual suspects die daadwerkelijk nadenken) het leest:
http://gebu.artsennet.nl/(...)enzavaccinatie-1.htm
[..]
[..]
Precies zoals ik al dacht...
Helemaal niks want dat is een kansloze discussie die hier al tien keer is gehouden en nooit ergens komt omdat mensen zonder enig inzicht in scheikunde denken het wel te begrijpen (kijk maar naar mijn sig). Daarom houd ik het liever on-topic en gaat mijn post over het bericht op nu.nlquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:19 schreef Resonancer het volgende:
[..]
En dat heeft wat met kwikverbindingen te maken ?
.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Helemaal niks want dat is een kansloze discussie die hier al tien keer is gehouden en nooit ergens komt omdat mensen zonder enig inzicht in scheikunde denken het wel te begrijpen (kijk maar naar mijn sig). Daarom houd ik het liever on-topic en gaat mijn post over het bericht op nu.nl
Biologie en toxicologie zijn inderdaad ook relevant. Lees jezelf even in en we komen er op terug.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
.
Ah, dus Thiomersal is uit de vaccinaties (niet alle!) gehaald (om het lichaam niet onnodig met kwik te belasten zei Hoogervorst) door mensen zonder enig inzicht in scheikunde ?
Ze hadden het er beter in kunnen laten zitten?
Biologie en Toxicologie lijken me in dit kader overigens ook relevant.
In de originele paper roepen ze op tot meer gerandomiseerd onderzoek, hoe zou je dat in godsnaam ethisch voor elkaar moeten krijgen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh, en nu.nl gebruiken als bron voor wetenschappelijke zaken.... niet zo handig
Misschien moet je kijken waar ik op reageer, voordat je zo'n reactie plaatst...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:11 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Lol, zo voorspelbaar. Ik mis nog... baat het niet dan schaadt het niet..
Lees je even in lol...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:31 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Biologie en toxicologie zijn inderdaad ook relevant. Lees jezelf even in en we komen er op terug.
(hint: water is ook toxisch)
Dat heb ik gedaan hoor, maar er stonden nogal wat beweringen in die reactie waarop jij reageerde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Misschien moet je kijken waar ik op reageer, voordat je zo'n reactie plaatst...
Als je je al ingelezen hebt kun je vast uitleggen waarom het een probleem is dat er "KWIKVERBINDINGEN" in sommige vaccins zitten...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:38 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Lees je even in lol...
Ik denk dat je er geen idee van hebt hoeveel ik al over vaccinaties heb gelezen, voel dit als mijn plicht. Ik ben vader. Maar als je leesvoer hebt graag! Ga straks met je 1e linkje verder.
En ik drink idd water, maar meestal zo:
[ afbeelding ]
Meerdere beweringen? Ik zie vooral 1 grote bewering, dat het absurd is om Lambiekje opeens gelijk te gaan geven aan de hand van dit soort berichten. Daar ben ik het volledig mee eens. Opmerkingen als 'baat het niet dan schaad het niet' hebben daar niets mee te maken, en zal ik echt niet zomaar maken over dergelijke onderwerpen. Daarvoor heb ik te veel geleerd over hoe dat soort dingen werken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan hoor, maar er stonden nogal wat beweringen in die reactie waarop jij reageerde.
Jij zegt dat je het daar helemaal mee eens bent, dus mijn reactie blijft staan.
Altijd leuk om te zien dat vaccineren zinloos is en zelfs kwalijker dan niet-vaccineren...quote:Vaccinatie trivia
• In 1868, 1873, and 1881 smallpox vaccinations in the USA led to an alarming spread of leprosy as reported to the Board of Health.
• In 1883 A Vaccine Disaster Record was published that documented over 400 deaths from vaccination.
• In 1900 the Rockefeller and JP Morgan syndicate purchased Encyclopedia Britannica and had all derogatory information and references about vaccinations removed from it.
• In 1917 during World War I, U.S. soldiers vaccinated before shipping over to Europe were dropping dead from a strange syndrome that seemed to be attacking only young people.
• In 1928 [August 27] the League of Nations [forerunner to the United Nations] published a report on encephalitis (brain inflammation) that stated, “The post-vaccinal encephalitis with which we are dealing has become a problem of itself… a new, or at least previously unsuspected or unrecognized risk attaches to vaccination…“
• U.S. Secretary of War, Henry L Simpson, issued a report in 1942 that said, “Recent Army experience with yellow fever vaccine resulted in 28,505 cases of hepatitis with 62 deaths.”
• The Willowbrook School vaccine experiment lasted from the 1950s until 1972 during which time mentally disabled children were deliberately infected with hepatitis in an effort to find a vaccine.
• In 1957 The New York Times reported that close to 50 percent of polio cases that occurred in children between 5 and
• 14 years of age, occurred in children vaccinated against polio.
• In 1972 before a Senate subcommittee hearing, polio vaccine inventor Jonas Salk testified that nearly all polio outbreaks since 1961 resulted from or were caused by the oral polio vaccine.
• The Lancet reported in 1976 that vaccines do not adequately protect against whooping cough and close to one-third of notified cases were fully vaccinated.
• The Lancet reported in 1977 that there is no protection demonstrated from whooping cough vaccine in infants.
• Science reported in 1977 that as many as 26 percent of children receiving the rubella vaccination develop arthritis.
• In 1984 the Archives of Disease in Childhood, Vol.59, No.2, pp.162-65 reported, “Since the decline of pertussis immunisation, [sic] hospital admission and death rates from whooping cough have fallen unexpectedly… The severity of attacks and the complication rates in children admitted to hospital were virtually unchanged.”
• 1986 U.S. Vaccine Injury Compensation Act passed by Congress.
• 1988 U.S. Vaccine Injury Compensation Program funded.
• The Lancet reported in 1994 that asthma is five times more common in vaccinated children than in non-vaccinated children.
• The Merck Manual in 1996 publishes that “Autoimmune diseases may be initiated by the encephalitis that can follow rabies vaccination in which an autoimmune cross-reaction probably is initiated by animal brain tissue in the vaccine”.
• The Lancet publishes in 1999 that there were 15,229 cases of diphtheria in Russia, and that most children were fully vaccinated.
• According to the NIH, a Japanese study in 2002, “Development of Vaccination Policy in Japan,” documents the number of Japanese children developing autism rose and fell in direct proportion to the number of children vaccinated each year.
• In 2006 polio was reported on the rise in Nigeria despite an almost universal rate of vaccination in that country.
bron
altijd leuk om te zien hoe je niet eens nadenkt over wat je post en irrelevante onzin spammen door een discussie heen als iets nobels ziet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien dat vaccineren zinloos is en zelfs kwalijker dan niet-vaccineren...
Accepteer nu maar het feit dat vaccins slecht zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
altijd leuk om te zien hoe je niet eens nadenkt over wat je post en irrelevante onzin spammen door een discussie heen als iets nobels ziet.
?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als je je al ingelezen hebt kun je vast uitleggen waarom het een probleem is dat er "KWIKVERBINDINGEN" in sommige vaccins zitten...
(en waterfilters halen helaas het kwik niet uit je kraanwater, fyi)
Maar...om te beginnen wat zaken die mij verontrusten en wat linkjes ter illustratie:quote:You recently may have read some news reports regarding pharmaceutical compounds being detected in municipal drinking water. Brita test results show reduction of pharmaceutical compounds that may be found in tap water. Brita® pitcher filters can remove 96.7% of pharmaceuticals.¹
http://www.brita.com/news/
quote:he National Autism Association is currently funding the Burbacher/Charleston study into the effects of mercury exposure in the brain.
The mercury study’s primary investigator is Dr. Thomas Burbacher, a University of Washington researcher. Burbacher’s earlier research found that exposure to Thimerosal, the ethylmercury-based vaccine preservative, resulted in inorganic mercury deposits in the brain that were twice the amount of those following exposure to equal amounts of methyl mercury, the type commonly found in fish. Previous research has documented that inorganic mercury is associated with a neuro-inflammatory process, recently documented to also occur in the brains of children diagnosed with autism. Inorganic mercury has no discernable half-life and, once trapped in the brain, continues to damage brain cells.
http://www.nationalautismassociation.org/researchmercury.php
En er is sinds de ingebruikneming van Thiomersal veel te weinig onderzoek gedaan naar lange termijn effecten.quote:A team led by researchers at the University of Pittsburgh found that infant macaque monkeys receiving a single Hepatitis B vaccine containing the mercury-based preservative thimerosal underwent significant delays in developing critical reflexes controlled by the brainstem. The infant macaques that did not receive vaccines developed normally.
http://www.medicalnewstoday.com/releases/166102.php
Kan je nou al uitleggen (doe dat eerst maar voor je het aantoont) waarom het slecht is? Het beste wat ik je tot nu toe heb zien doen is iets als 'er zitten slechte dingen in!'quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Accepteer nu maar het feit dat vaccins slecht zijn.
Hmm goeie vraag, ik had nog nooit van de ionenwisselaars gehoord. Als ik het zo opzoek lijken er heel veel verschillende soorten te zijn. Kun je eens kijken welke je precies hebt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:04 schreef Resonancer het volgende:
[..]
?
uhhh, via de ionenwisselaar worden metalen (lood/koper) verwijderd/verminderd. Waarom kwik dan niet ?
Dat lees ik tenminste in de gebruiksaanwijzing. Of drink ik voor niks gefilterd water en klopt de info niet ?
Gelukkig weet ik wel zeker dat er 'n hoop andere zaken weegefilterd worden.
Iets meer on topic:
Kwik is inderdaad niet goed voor je. Kwik-ionen zijn vanaf een bepaalde dosis slecht voor (zoals voor bijna elk stofje geldt, het is de grootte van die dosis die iets in de volksmond giftig maakt of niet).quote:Maar...om te beginnen wat zaken die mij verontrusten en wat linkjes ter illustratie:
De stof is kankerverwekkend.
En er is sinds de ingebruikneming van Thiomersal veel te weinig onderzoek gedaan naar lange termijn effecten.
Denk dat je hier wel n beeld van mijn mening kunt krijgen, en waar ik die op baseer:
vaccinatietopic #6 Ik spuit ik spuit wat jij niet spuit
vaccinatietopic #7 Met de prrrrik van de Cactus!
vaccinatietopic #7 Met de prrrrik van de Cactus!
Heel kort 'n eerste reactie , later meer;quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:36 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hmm goeie vraag, ik had nog nooit van de ionenwisselaars gehoord. Als ik het zo opzoek lijken er heel veel verschillende soorten te zijn. Kun je eens kijken welke je precies hebt?
[..]
Kwik is inderdaad niet goed voor je. Kwik-ionen zijn vanaf een bepaalde dosis slecht voor (zoals voor bijna elk stofje geldt, het is de grootte van die dosis die iets in de volksmond giftig maakt of niet).
Gelukkig kun je dus wel een klein beetje kwik binnen krijgen (via water en je eten) zonder je echt zorgen te hoeven maken. Wel, omdat het bij zon lage dosis al giftig is, is het slim om het gebruik zo veel mogelijk te beperken (daarom ook de oproep van de overheden om het uit de vaccins te halen).
De onderzoeken die jij anahaalt kan ik niet echt ergens uitgelegd vinden en daarom niet begrijpen.
Bijvoorbeeld het eerste onderzoek: mensen blootgesteld aan thiomersol hebben meer thiomersol in hun lijf.
Tja, hoe blootgesteld? Als je een glas thiomersol wegtikt zul je wel ziek worden ja...
Dan de zin erna: mercury zorgt voor ontstekingen, autisten hebben ook ontstekingen
Ja hoe moet je dat nou weer interpreteren?
Ik heb een banaan vast, bomen hebben ook soms bananen, ik ben een boom?
Daarnaast is de hele autisme-vaccinatie link gebaseerd op frauduleus onderzoek van (kan niet op naam komen even, is een brit) waarvan de onderzoeker zelf al heeft toegegeven dat het frauduleus was, aangewakkert door de britse media in het begin en internethypes later. Als je fatsoenlijk onderzoek naar autisme leest zie je ook dat dit een hele vreemde (onmogelijke) link zou zijn.
Hetzelfde geld voor je tweede link, wat is er nou precies onderzocht? De apen krijgen volgens dat stukje honderden stoffen binnen en zouden dan net ziek geworden zijn van dat ene stofje dat in tientallen andere onderzoeken geen kwaad kon?
Op de engelstalige wiki staan een aantal links naar onderzoek thiomersal - autisme en andere schadelijke effecten.
Dus ja natuurlijk zijn kwik-verbindingen gevaarlijk boven een bepaalde dosis, maar als je niet dagelijks thermometers leegdrinkt hoef je je niet echt zorgen te maken.
Te kort door de bocht.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heel kort 'n eerste reactie , later meer;
hoge dosis/lage dosis. Kwik verbindingen zijn kankerverwekkend. punt.
Kwikverbindingen cumuleren, tasten DNA aan.
Bovendien drink je geen vaccins, maar spuit je deze in, geheel andere manier van opname door het lichaam.
Kinderen van 2 jr hebben hersenen en zenuwstelsel dat in ontwikkeling is. (serotine e.d.) En laten kwikverbindingen daar nou van invloed op zijn.
Later meer, en nog wat leesvoer:
http://www.vaccinetruth.org/ethyl_vs__methyl.htm
Daarom zei ik ook "heel kort" en schreef ik mijn reactie kort door de bocht en schreef ik " later meer."quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Te kort door de bocht.
1. Kwikverbindingen zijn niet per definitie kankerverwekkend.
2. Kwikverbindingen cummuleren niet per definitie
3. Kwikverbindingen tasten DNA niet per definitie aan
4. Ongeacht de leeftijd maakt iedereen serotonine
5. Dosis is voor iedere stof de kritieke variabele, ook voor kwikverbindingen.
Dus als je mensen wilt overtuigen van je gelijk is het misschien beter om wat meer nuance/kennis van zaken in je reacties te zetten.
Niet volgens je eigen link:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:45 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heel kort 'n eerste reactie , later meer;
hoge dosis/lage dosis. Kwik verbindingen zijn kankerverwekkend. punt.
Waar is het bewijs?quote:No statistically significant correlation was observed between S-Hg, on the one hand, and the incidence of diabetes, myocardial infarction, stroke, or cancer on the other,
Veel tast DNA aan, niet al het aantasten is schaelijk, heb je bewijs dat het daadwerkelijk schade doet?quote:Kwikverbindingen cumuleren, tasten DNA aan.
Anders dan? Ik snap niet waar je hiermee op reageert..quote:Bovendien drink je geen vaccins, maar spuit je deze in, geheel andere manier van opname door het lichaam.
Lezen is ook van invloed op hersenontwikkeling. Invloed an sich is niet slecht, heb je bewijs dat het daadwerkelijk schade doet in kleine hoeveelheden?quote:Kinderen van 2 jr hebben hersenen en zenuwstelsel dat in ontwikkeling is. (serotine e.d.) En laten kwikverbindingen daar nou van invloed op zijn.
Goede link, mooi onderbouwd verhaal, iig de stukken die ik heb gelezen, maar zie er niet veel ondersteunends in staan.quote:
Echter in je korte antwoord staan aardig wat onwaarheden die minder kritische mensen meteen als correct zullen beschouwen, da's niet zo fraai.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:38 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook "heel kort" en schreef ik mijn reactie kort door de bocht en schreef ik " later meer."
Ik heb het vanzelfsprekend over de kwikverbindingen die ontstaan na het gebruik van Thiomersal.
Bij kinderen van ongv. 2 jr (toch wel DE vaccinatie doelgroep) is er sprake van 'n sterk wisselend serotine niveau, vandaar dat ik dat specifiek noemde.
Dosis is zekere n kritieke variabele, voor sommige stoffen is die dosis echter 0.
Ik wil mensen niet overtuigen van mijn gelijk, ik wil mensen info aandragen/ info verkrijgen en FB krijgen. Waarvoor dank.
Er zit geen Thiomersal in vaccinaties voor kinderen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:38 schreef Resonancer het volgende:
Ik heb het vanzelfsprekend over de kwikverbindingen die ontstaan na het gebruik van Thiomersal.
Bij kinderen van ongv. 2 jr (toch wel DE vaccinatie doelgroep) is er sprake van 'n sterk wisselend serotine niveau, vandaar dat ik dat specifiek noemde.
In de griepprik o.a. de Mexciaanse variant (waarvoor mijn jonste zoon toen 4jr 'n oproep kreeg) wel, in het rijksvaccinatieprogramma idd niet meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Er zit geen Thiomersal in vaccinaties voor kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |