Als je niet luistert naar oom agent dan heb je kans dat je overhoop wordt geknald.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe is dat precies relevant met betrekking tot die opmerking?
Ligt er aan wat je uit hebt gespookt hequote:Op zondag 16 oktober 2011 12:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je niet luistert naar oom agent dan heb je kans dat je overhoop wordt geknald.
En dat is hartstikke goed! Daar zijn ze voor. Sterker nog, dat zouden ze veel vaker moeten doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als je niet luistert naar oom agent dan heb je kans dat je overhoop wordt geknald.
Gast, ik gok dat jij je hele leven je dorp nog niet uitgekomen bent. Ik heb een half jaar in de VS gewoond en regelmatig in contact met de politie geweest, en krijg nou wat, ik leef nog!quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hij vergelijkt appels en peren: Proportie mensen die stierven aan kinkhoest en proportie mensen die stierven aan ALLE vaccinaties in het algemeen.Slaat dus helemaal nergens op.quote:
Mijn vader heeft ooit de dubieuze eer gehad om op vakantie in Amerika aangehouden te worden door een "state trooper" wegens te hard rijden op de highway, en dat heeftie ook prima overleefd hoor?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe vaccin de wereld in worden geprezen dat is ongefundeerde kwalijke en misdadige BS. Wat wel gefundeerd is is dat vaccin niet werken. En dat het in veel gevallen duizend maal meer kans om te sterven dan voor het virus waarvoor gevaccineerd word.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:30 schreef starla het volgende:
[..]
Hij vergelijkt appels en peren: Proportie mensen die stierven aan kinkhoest en proportie mensen die stierven aan ALLE vaccinaties in het algemeen.Slaat dus helemaal nergens op.
Of je vergelijkt de proportie mensen die stierven aan kinkhoest zonder vaccin óf met vaccin voor ALLEEN kinkhoest. Of je vergelijkt de proportie mensen die stierven zonder vaccin in het algemeen of met vaccin.
'Ja, Pietje ging dood aan een longontsteking, maar als je kijkt hoeveel mensen dood gaan aan bijwerkingen van medicijnen per jaar, dat is veel meer dan 1!'![]()
De rest is alleen speculatieve BS.
ik ben ook wel eens aangehouden in VS. En ten tweede woon ik niet in een dorp.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:20 schreef .SP. het volgende:
[..]
Gast, ik gok dat jij je hele leven je dorp nog niet uitgekomen bent. Ik heb een half jaar in de VS gewoond en regelmatig in contact met de politie geweest, en krijg nou wat, ik leef nog!
Dus overdrijf niet zo, het maakt je twijfelachtige betrouwbaarheid nog twijfelachtiger.
Ja dat roep je nu al best vaak. Even los van een goede onderbouwing daarvoor, kan je nou al uitleggen waarom dat zo is?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe vaccin de wereld in worden geprezen dat is ongefundeerde kwalijke en misdadige BS. Wat wel gefundeerd is is dat vaccin niet werken. En dat het in veel gevallen duizend maal meer kans om te sterven dan voor het virus waarvoor gevaccineerd word.
Zie je wel dat je braaf kan luisteren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:05 schreef Lambiekje het volgende:
ik ben ook wel eens aangehouden in VS. En ten tweede woon ik niet in een dorp.
Nog al makkelijk. Al die onnatuurlijke ingrediënten en zware metalen. dat kan onmogelijk positief werken. Hetzelfde verhaal voor aspartaam en andere petrochemische toevoegingen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja dat roep je nu al best vaak. Even los van een goede onderbouwing daarvoor, kan je nou al uitleggen waarom dat zo is?
Ongelooflijk wat die misdadige bloedhonden nu weer verzinnen.quote:Recent attack on vitamins a fabricated scare campaign
TIME, USA Today, MSNBC, NPR, CTV, the LA Times and numerous other mainstream media outlets have all been running a juvenile hoax over the last week. Through various misleading headlines, they're all claiming that vitamins might kill you.
bron
Today we continue with part two of exposing this malicious media hoax, which was designed (of course) to scare people away from taking vitamins while at the same time feeding them propaganda stories that encourage everyone to get their vaccine shots, eat their GMOs, and take their chemotherapy. According to the mainstream media, you see, poisons are good for you, but nutrition is deadly.
bron
Het gaat over vitamines, en zij halen er de vaccins weer bij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat die misdadige bloedhonden nu weer verzinnen.
Onder tussen zou menig fokker zich de ogen uit de kop moeten schamen...
Wanneer gaat men eens door zien dat het criminele misdadigers zijn?!!!
Voor een onderbouwing is hij wel heel erg op onderbuikgevoelens en boerenverstand gebaseerd hequote:Op maandag 17 oktober 2011 08:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nog al makkelijk. Al die onnatuurlijke ingrediënten en zware metalen. dat kan onmogelijk positief werken. Hetzelfde verhaal voor aspartaam en andere petrochemische toevoegingen.
Het kan alleen maar kankerverwekkend zijn.
Pijnlijk he als een stokpaardje wordt neergeschoten, is altijd lastig accepteren door extremisten. Hier een linkje :http://www.powned.tv/nieu(...)an_vitaminen_ka.htmlquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ongelooflijk wat die misdadige bloedhonden nu weer verzinnen.
Onder tussen zou menig fokker zich de ogen uit de kop moeten schamen...
Wanneer gaat men eens door zien dat het criminele misdadigers zijn?!!!
Sporenelementen zijn ook zware metalen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Sporenelement) zou je daar ook zonder kunnen denk je? Of voel je je nu toch wel een beetje dom?quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nog al makkelijk. Al die onnatuurlijke ingrediënten en zware metalen. dat kan onmogelijk positief werken. Hetzelfde verhaal voor aspartaam en andere petrochemische toevoegingen.
Het kan alleen maar kankerverwekkend zijn.
En dan is er natuurlijk nog de grote grap dat veel fruit eten aangeraden wordt terwijl er metalen in fruit zitten...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:14 schreef .SP. het volgende:
[..]
Sporenelementen zijn ook zware metalen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Sporenelement) zou je daar ook zonder kunnen denk je? Of voel je je nu toch wel een beetje dom?
helaas voor je zit het er nog steeds in.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:19 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het gaat over vitamines, en zij halen er de vaccins weer bij.Uiteraard met het bekende geneuzel over kwik etc etc.
Lullo. Voor farmacisten zijn vitamines een doorn in het oog. Dus misdadige klootzakken zullen er alles aan doen om gezond voedsel en vitamine / mineraal supplementen in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:12 schreef .SP. het volgende:
[..]
Pijnlijk he als een stokpaardje wordt neergeschoten, is altijd lastig accepteren door extremisten. Hier een linkje :http://www.powned.tv/nieu(...)an_vitaminen_ka.html
Als je een bepaalde kwikverbinding bedoelt, die wordt zo goed als niet meer gebruiktquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
helaas voor je zit het er nog steeds in.
Dat weet ik ... alleen als de natuur is adopteert is het anders dan onze petrochemische industrie dat doet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En dan is er natuurlijk nog de grote grap dat veel fruit eten aangeraden wordt terwijl er metalen in fruit zitten...
Nope, je wil het maar niet snappen he? thimerosal (een kwikverbinding) wordt in Nederland alleen gebruikt voor het langer houdbaar maken van niet geportioneerde tetanus vaccins die je in het ziekenhuis krijgt als je bent gebeten door een vleermuis oid. Via die weg kom je er niet mee in aanraking, tenzij het via een calamiteit is dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:42 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
helaas voor je zit het er nog steeds in.
Inderdaad: http://captura.uchile.cl/(...)Arredondo_Miguel.pdfquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat weet ik ... alleen als de natuur is adopteert is het anders dan onze petrochemische industrie dat doet.
Ondanks dat we beweren DNA te kunnen, kunnen we het niet nabootsen.
Kellog's is ook zo gezond met geraspte fietsframe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |