Waarschijnlijk heb jij ook volop in de andere topics gepost. Echter, jouw username is totaal nietszeggend en je posts zijn ook niet van dermate kwaliteit dat het de moeite is om je posthistory aan te klikken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Haat op het andere geslacht komt eigenlijk alleen maar als je verzuurt bent.
Waarschijnlijk ligt het gewoon aan jou.
OK OK, maar ik had eerder al gezegd dat hier toch een enkeling bereid bleek om zelf ook eens in die spiegel te kijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb je helemaal gelijk gegeven.
Je stemt zeker ook GroenLinks?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij ook volop in de andere topics gepost. Echter, jouw username is totaal nietszeggend en je posts zijn ook niet van dermate kwaliteit dat het de moeite is om je posthistory aan te klikken.
Dat ben je wel (of Mint_Clansell maar dan was je nu over iets anders begonnen) en ja hoor, ik snap dat onzekere mannetjes uit het andere topic mij belachelijk vinden. Een vrouw die nogal sterke meningen verkondigt is eng en dat moet met de grond gelijk gemaakt worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:30 schreef PARP het volgende:
[..]
nee ik ben geen TimMerSnap je niet dat meerdere mensen je belachelijk vinden?
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik om me heen gewoon veel meer ellende heb gezien bij vriendinnen met vriendjes van buitenlandse afkomst. Wat ook niet zegt dat ik alle buitenlandse mannen over 1 kam scheer. Daarbij vind ik het niet zo nodig om persoonlijk te worden eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je doet net alsof jij met Nederlandse mannen nog nooit een foute partnerkeuze hebt gemaakt. Maar ook jij hebt de nodige ellende meegemaakt (samengewoond met die computerverslaafde die niets bijdroeg in het huishouden). Of was hij geen Nederlander?
Zozo, een serieuze post. Licht eens toe? Je zou zomaar gelijk kunnen hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef Strani het volgende:
Ik heb dat lijstje nog eens goed doorgelezen.. ik geloof niet dat veel van die dingen nou zo uniek zijn voor alleen de Nederlandse man. Dat kan je op mannen over de hele wereld toepassen. Maar niet op allemaal.
Ik ga nu huilen hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef PARP het volgende:
[..]
hahah ook niet, weer mis\
Ik ben een vrouw met een mening, maar geen drugshoer die haar kind vermoordt. Hoer.
Doe effe normaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef PARP het volgende:
Ik ben een vrouw met een mening, maar geen drugshoer die haar kind vermoordt. Hoer.
Je scheert wel lekker over een kam in je OP, vind je niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Reageer er eens inhoudelijk op? Het is bewust provocatief natuurlijk.
Mooie inhoudelijke bijdrage! Jij komt er wel..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef PARP het volgende:
[..]
Genoeg werk te doen trouwens. Maar ik persoonlijk vind eigenlijk dat er voor elke negatieve eigenschap die opgesomd werd in de andere topics, ook een mannelijk Nederlands equivalent bestaat. Dus dan is het te makkelijk om te zeggen dat de Nederlandse vrouw aan zichzelf moet werken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:30 schreef Strani het volgende:
Zodra de Nederlandse 'vrouw' aan zichzelf gaat werken, zullen wij dat ook doen. Beloofd.
Ja, dat vind ik ook, en dat staat er ook bij. Maar ik ben benieuwd naar je inhoudelijke reactie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je scheert wel lekker over een kam in je OP, vind je niet?
Dan mag je dus ook concluderen dat de Nederlandse vrouw ook denkt dat het nooit haar eigen schuld is en gelijk met het vingertje naar anderen wijst.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef Seven. het volgende:
Genoeg werk te doen trouwens. Maar ik persoonlijk vind eigenlijk dat er voor elke negatieve eigenschap die opgesomd werd in de andere topics, ook een mannelijk Nederlands equivalent bestaat. Dus dan is het te makkelijk om te zeggen dat de Nederlandse vrouw aan zichzelf moet werken.
Nou ja, Fok is natuurlijk niet erg stijlvol.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien helpt het ook niet dat je het niet echt op een stijlvolle manier aanpakt.
Ik kan niet koken, dus je hebt op dat punt gelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, en dat staat er ook bij. Maar ik ben benieuwd naar je inhoudelijke reactie.
Daar heb je ook wel een punt trouwensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, Fok is natuurlijk niet erg stijlvol.
Dat zagen we in de andere topics ook veelal voorkomen, niet? Vrouwen die riepen 'EN ONZE MANNEN DAN!!?!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan mag je dus ook concluderen dat de Nederlandse vrouw ook denkt dat het nooit haar eigen schuld is en gelijk met het vingertje naar anderen wijst.
Denk dat dat het grootste probleem is idd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan mag je dus ook concluderen dat de Nederlandse vrouw ook denkt dat het nooit haar eigen schuld is en gelijk met het vingertje naar anderen wijst.
Ho ho ho, daar woon ik een deel van het jaar, en niet voor drugs!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef PARP het volgende:
Waar woon je dan, colombia om je voorraad drugs op peil te houden?
Gebrek aan zelfreflectie is het grootste probleem bij beide partijen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Welles, alle colombianen gebruiken drugs!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho ho ho, daar woon ik een deel van het jaar, en niet voor drugs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |