Ik heb een zeer gevarieerde vriendenkring, jong/oud, hetero/niet hetero, lui/niet lui, werkloos/niet werkloos, lager en hoger opgeleiden. Alleen aartsconservatieve onzekere mensen zul je onder mijn vrienden niet vinden. Maar dat is niet ontopic.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:54 schreef x3ro het volgende:
Maar ff OT, na 't lezen van je OP vraag ik me af met wat voor tokkies/lompe boeren jij omgaat
Ik wel. Zie ook de nieuw ontstane trend over de vergelijking van Hollandse vrouwen met buitenlandse vrouwen en de topicstroom die dat op gang gebracht heeft, dat is slechts 1 voorbeeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh? Dat ervaar ik eigenlijk niet echt zo.
Nope, Limburger in hart en nieren, misschien hebben wij hier nog iets andere normen en waarden richting de vrouwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb een zeer gevarieerde vriendenkring, jong/oud, hetero/niet hetero, lui/niet lui, werkloos/niet werkloos, lager en hoger opgeleiden. Alleen aartsconservatieve onzekere mensen zul je onder mijn vrienden niet vinden. Maar dat is niet ontopic.
Vind jij jezelf een typische Hollander?
Ik vind het een beetje overtrokken. Vrouwen praten over mannen en mannen praten graag over vrouwen, ik heb niet het idee dat de vrouw in zijn geheel hier altijd afgezeken wordt of iets dergelijks.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wel. Zie ook de nieuw ontstane trend over de vergelijking van Hollandse vrouwen met buitenlandse vrouwen en de topicstroom die dat op gang gebracht heeft, dat is slechts 1 voorbeeld.
Het is wel zo dat "galant" zijn in de vorm van deuren openhouden en jassen aangeven steeds minder voorkomt, maar dat heeft denk ik ook heel veel te maken met de Nederlandse vrouw die zo graag als gelijke behandeld wil worden dat ze die kleine, leuke verschilletjes niet meer kan waarderen. Toevallig had ik hier laatst een discussie over met collega's en ik was echt een van de weinige vrouwen die dat soort zaken waardeert en eigenlijk zelfs wel een must vind.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nope, Limburger in hart en nieren, misschien hebben wij hier nog iets andere normen en waarden richting de vrouw
Galant zijn is gewoon deels fatsoen en zaken als geen aandacht aan kleding en alleen maar zeiken? Ik ben me nu toch ècht af aan 't vragen of Holland geen buitenland is
Dat is het ook, maar dit is Fok (en ik heb een reputatie hoog te houdenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overtrokken. Vrouwen praten over mannen en mannen praten graag over vrouwen, ik heb niet het idee dat de vrouw in zijn geheel hier altijd afgezeken wordt of iets dergelijks.
Daarnaast is het over een kam scheren van de Nederlandse man natuurlijk net zo idioot als het over een kam scheren van de Nederlandse vrouw.
Maar achter het aanrecht gestuurd worden is ook iets heel anders dan als een dame behandeld worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:06 schreef Seven. het volgende:
Ik begin dergelijk charmant gedrag trouwens te herontdekken. Het is leuk om je vrouw te voelen. Al voel ik nog steeds niks voor het aanrecht.
Jij snapt het, het is niet verkeerd om toe te geven dat mannen en vrouwen verschillend zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is wel zo dat "galant" zijn in de vorm van deuren openhouden en jassen aangeven steeds minder voorkomt, maar dat heeft denk ik ook heel veel te maken met de Nederlandse vrouw die zo graag als gelijke behandeld wil worden dat ze die kleine, leuke verschilletjes niet meer kan waarderen. Toevallig had ik hier laatst een discussie over met collega's en ik was echt een van de weinige vrouwen die dat soort zaken waardeert en eigenlijk zelfs wel een must vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |