Ik ga nu huilen hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef PARP het volgende:
[..]
hahah ook niet, weer mis\
Ik ben een vrouw met een mening, maar geen drugshoer die haar kind vermoordt. Hoer.
Doe effe normaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef PARP het volgende:
Ik ben een vrouw met een mening, maar geen drugshoer die haar kind vermoordt. Hoer.
Je scheert wel lekker over een kam in je OP, vind je niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:39 schreef Seven. het volgende:
[..]
Reageer er eens inhoudelijk op? Het is bewust provocatief natuurlijk.
Mooie inhoudelijke bijdrage! Jij komt er wel..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef PARP het volgende:
[..]
Genoeg werk te doen trouwens. Maar ik persoonlijk vind eigenlijk dat er voor elke negatieve eigenschap die opgesomd werd in de andere topics, ook een mannelijk Nederlands equivalent bestaat. Dus dan is het te makkelijk om te zeggen dat de Nederlandse vrouw aan zichzelf moet werken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:30 schreef Strani het volgende:
Zodra de Nederlandse 'vrouw' aan zichzelf gaat werken, zullen wij dat ook doen. Beloofd.
Ja, dat vind ik ook, en dat staat er ook bij. Maar ik ben benieuwd naar je inhoudelijke reactie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je scheert wel lekker over een kam in je OP, vind je niet?
Dan mag je dus ook concluderen dat de Nederlandse vrouw ook denkt dat het nooit haar eigen schuld is en gelijk met het vingertje naar anderen wijst.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef Seven. het volgende:
Genoeg werk te doen trouwens. Maar ik persoonlijk vind eigenlijk dat er voor elke negatieve eigenschap die opgesomd werd in de andere topics, ook een mannelijk Nederlands equivalent bestaat. Dus dan is het te makkelijk om te zeggen dat de Nederlandse vrouw aan zichzelf moet werken.
Nou ja, Fok is natuurlijk niet erg stijlvol.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien helpt het ook niet dat je het niet echt op een stijlvolle manier aanpakt.
Ik kan niet koken, dus je hebt op dat punt gelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, en dat staat er ook bij. Maar ik ben benieuwd naar je inhoudelijke reactie.
Daar heb je ook wel een punt trouwensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, Fok is natuurlijk niet erg stijlvol.
Dat zagen we in de andere topics ook veelal voorkomen, niet? Vrouwen die riepen 'EN ONZE MANNEN DAN!!?!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan mag je dus ook concluderen dat de Nederlandse vrouw ook denkt dat het nooit haar eigen schuld is en gelijk met het vingertje naar anderen wijst.
Denk dat dat het grootste probleem is idd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan mag je dus ook concluderen dat de Nederlandse vrouw ook denkt dat het nooit haar eigen schuld is en gelijk met het vingertje naar anderen wijst.
Ho ho ho, daar woon ik een deel van het jaar, en niet voor drugs!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef PARP het volgende:
Waar woon je dan, colombia om je voorraad drugs op peil te houden?
Gebrek aan zelfreflectie is het grootste probleem bij beide partijen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Welles, alle colombianen gebruiken drugs!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho ho ho, daar woon ik een deel van het jaar, en niet voor drugs!
Nou ja, daar ging het in de OP ook voornamelijk om. Wij vrouwen krijgen hier op fok nogal vaak de wind van voren en dan reageren we daar fel op, maar de rollen zijn nooit echt omgedraaid dus ik dacht de mannen ook eens een spiegel voor te houden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:47 schreef Selestha het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfreflectie is het grootste probleem bij beide partijen.
Oh? Dat ervaar ik eigenlijk niet echt zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, daar ging het in de OP ook voornamelijk om. Wij vrouwen krijgen hier op fok nogal vaak de wind van voren en dan reageren we daar fel op, maar de rollen zijn nooit echt omgedraaid dus ik dacht de mannen ook eens een spiegel voor te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |