Hoe kom je erbij dat "de nederlander" te gierig is voor een schoonmaakster?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:26 schreef Seven. het volgende:
Verliefd over de grens is geen maatstaf. Verder zijn Nederlanders dan wel weer te gierig om een schoonmaakster in te huren, daar doen ze in het buitenland minder moeilijk over.
Same here.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:28 schreef Copycat het volgende:
Ik ken bijna niemand die géén schoonmaakster inhuurt.
Hoezo, is zijn Alfa Romeo weer stuk?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:38 schreef Copycat het volgende:
De Nederlander is gewoon gierig net als de Belg dom is, de Brit een stiff upper lip heeft, de Duitser geen humor heeft en de Italiaan altijd een dief is. Alhoewel die laatste is ingehaald door de Marokkaan.
Hallo, ik ben Copycat en ik ben eigenlijk een kater.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Onmogelijk, de Nederlandse vrouw heeft geen humor.
Shitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Copycat het volgende:
Hallo, ik ben Copycat en ik ben eigenlijk een kater.
Heet je toevallig Meta?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Copycat het volgende:
Hallo, ik ben Copycat en ik ben eigenlijk een kater.
Die had ik wel in gedachten.quote:
Hmm, de mijne heeft er wel 1 trouwens. Als het ooit van samenwonen komt, ga ik daar dankbaar gebruik van maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:28 schreef Copycat het volgende:
Ik ken bijna niemand die géén schoonmaakster inhuurt.
Uhuh, dan heeft hij tijd om te koken en afwassen in mijn paleisje. Hij heeft *zelfs* een keer mijn was gedaan!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:04 schreef Copycat het volgende:
Jouw schoonmaker heeft een schoonmaker? Nice!
Ah, nog niet uit de kast dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:05 schreef Seven. het volgende:
Uhuh, dan heeft hij tijd om te koken en afwassen in mijn paleisje. Hij heeft *zelfs* een keer mijn was gedaan!
Helemaal niks! Hij staat er zelfs op dat hij de rekening betaalt!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:06 schreef Copycat het volgende:
En wat betaal je voor zo'n allround schoonmaker?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:07 schreef Copycat het volgende:
Een gay schoonmaker? Die lopen in jouw ondergoed rond. Want zo zijn gays.
MANNEN HEBBEN ALTIJD GELIJK?!?!?! !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:45 schreef jannekecompeer het volgende:
is er een man die op 1 van deze 13 punten op "1" puntje kan toegeven.
NEE want jullie hebben altijd gelijk!! toch
Ik denk dat je beter kunt vragen wie hun date wel voor de helft laat betalen. Volgens mij niemand.quote:
Voor 2/3e is het even de date betalen en neuken, blijkbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:06 schreef PARP het volgende:
Ik laat mannen mijn dates betalen. Ze werken maar hard om me te krijgen, ha,
Tsja...echt hard werken noem ik dat ook niet. Makkelijker kan het haast niet....je wappert met wat flappen en je koopt ze het bed in.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor 2/3e is het even de date betalen en neuken, blijkbaar.
Nee. Een echte kerel betaalt de hele rekening en bedankt voor de seks.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:16 schreef Silenus het volgende:
Een echte kerel split de rekening en lult de date alsnog het bed in. "ervoor werken", wat een onzin. Ze moet blij zijn.
Ja natuurlijk wil ik ook neuken, waarom zou ik anders met hem daten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor 2/3e is het even de date betalen en neuken, blijkbaar.
...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:27 schreef PARP het volgende:
Maar ik krijg seks en geld en hij alleen maar seks, ha ha ha ha aaa
Mag je vinden, ik doe niet aan makkelijk of moeilijk.quote:
Ik ben een buitenlander en klopt helemaal. Hoewel ik ook graag klaag.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:35 schreef Westerling het volgende:
Ik ben benieuwd of met name de volgende punten door buitenlanders onderschreven zouden worden:
-Grote bek
-Arrogant en vaak overdrijven van eigen prestaties
-Helpen relatief weinig in het huishouden
-Weinig aandacht voor het gezin, brengen die uurtjes liever door op het werk om hun eigen prestaties te kunnen overdrijven
-Klagen steen en been
-Zelf zijn ze echter niet bescheiden en denken ze dat ze heel wat zijn
Ik geloof er namelijk geen reet van.
Of ben ik nu te serieus?
Vanavond 11 uur? Plaats mag jij kiezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:36 schreef PARP het volgende:
[..]
Mag je vinden, ik doe niet aan makkelijk of moeilijk.
Ik wil seks,jij wil seks, oke, hoe laat en waar?
Heb wel meer eisen voor relaties natuurlijk,maar als een man knap is en humor heeft wil ik er prima een keer seks mee.
Kut, je bent nog lekker ook:pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vanavond 11 uur? Plaats mag jij kiezen.
En dat noem jij niet makkelijk??? Wij noemen dat gewoon een sletquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:36 schreef PARP het volgende:
[..]
Ik wil seks,jij wil seks, oke, hoe laat en waar?
Ik zo vaak. Niet dat ik het dus heb gevraagd of ze dat aub wilde doen, maar ik denk dat de vrouw in 80% van de gevallen heeft gesplit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Eerlijk zeggen..wie van de mannelijke fokkers heeft dit weleens gedaan??
Heb je het nu over een patatje bij de snackbar of als jij een vrouw uit eten neemt??quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zo vaak. Niet dat ik het dus heb gevraagd of ze dat aub wilde doen, maar ik denk dat de vrouw in 80% van de gevallen heeft gesplit.
Als ik een vrouw uitnodig om uit eten te gaan dan 'neem' ik haar dus uit eten en dan betaal ik. Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef Silenus het volgende:
Ik 'neem' een vrouw niet uit eten, dan gaan we uit eten. En ja, ik neem een vrouw nooit mee naar de snackbar.
Dat doe je goedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:54 schreef Silenus het volgende:
Ja, dat is ook logisch. Maar meestal stelt zij het voor.
Dat was al duidelijk uit je post ja. Ik dacht zelf Antilliaans.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:36 schreef PARP het volgende:
Ik ben een buitenlander en klopt helemaal. Hoewel ik ook graag klaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |