Hoe kom je erbij dat "de nederlander" te gierig is voor een schoonmaakster?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:26 schreef Seven. het volgende:
Verliefd over de grens is geen maatstaf. Verder zijn Nederlanders dan wel weer te gierig om een schoonmaakster in te huren, daar doen ze in het buitenland minder moeilijk over.
Same here.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:28 schreef Copycat het volgende:
Ik ken bijna niemand die géén schoonmaakster inhuurt.
Hoezo, is zijn Alfa Romeo weer stuk?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:38 schreef Copycat het volgende:
De Nederlander is gewoon gierig net als de Belg dom is, de Brit een stiff upper lip heeft, de Duitser geen humor heeft en de Italiaan altijd een dief is. Alhoewel die laatste is ingehaald door de Marokkaan.
Hallo, ik ben Copycat en ik ben eigenlijk een kater.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Onmogelijk, de Nederlandse vrouw heeft geen humor.
Shitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Copycat het volgende:
Hallo, ik ben Copycat en ik ben eigenlijk een kater.
Heet je toevallig Meta?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:45 schreef Copycat het volgende:
Hallo, ik ben Copycat en ik ben eigenlijk een kater.
Die had ik wel in gedachten.quote:
Hmm, de mijne heeft er wel 1 trouwens. Als het ooit van samenwonen komt, ga ik daar dankbaar gebruik van maken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:28 schreef Copycat het volgende:
Ik ken bijna niemand die géén schoonmaakster inhuurt.
Uhuh, dan heeft hij tijd om te koken en afwassen in mijn paleisje. Hij heeft *zelfs* een keer mijn was gedaan!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:04 schreef Copycat het volgende:
Jouw schoonmaker heeft een schoonmaker? Nice!
Ah, nog niet uit de kast dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:05 schreef Seven. het volgende:
Uhuh, dan heeft hij tijd om te koken en afwassen in mijn paleisje. Hij heeft *zelfs* een keer mijn was gedaan!
Helemaal niks! Hij staat er zelfs op dat hij de rekening betaalt!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:06 schreef Copycat het volgende:
En wat betaal je voor zo'n allround schoonmaker?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:07 schreef Copycat het volgende:
Een gay schoonmaker? Die lopen in jouw ondergoed rond. Want zo zijn gays.
MANNEN HEBBEN ALTIJD GELIJK?!?!?! !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:45 schreef jannekecompeer het volgende:
is er een man die op 1 van deze 13 punten op "1" puntje kan toegeven.
NEE want jullie hebben altijd gelijk!! toch
Ik denk dat je beter kunt vragen wie hun date wel voor de helft laat betalen. Volgens mij niemand.quote:
Voor 2/3e is het even de date betalen en neuken, blijkbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:06 schreef PARP het volgende:
Ik laat mannen mijn dates betalen. Ze werken maar hard om me te krijgen, ha,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |