abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103038287
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

Voor 2/3e is het even de date betalen en neuken, blijkbaar. :')
Tsja...echt hard werken noem ik dat ook niet. Makkelijker kan het haast niet....je wappert met wat flappen en je koopt ze het bed in.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:16:33 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103038365
Een echte kerel split de rekening en lult de date alsnog het bed in. "ervoor werken", wat een onzin. Ze moet blij zijn.
Gourmetten of steengrillen?
pi_103038428
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:16 schreef Silenus het volgende:
Een echte kerel split de rekening en lult de date alsnog het bed in. "ervoor werken", wat een onzin. Ze moet blij zijn.
Nee. Een echte kerel betaalt de hele rekening en bedankt voor de seks.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:20:27 #179
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103038490
Liever een echte kerel met een volle portemonnee en lege zak dan andersom.
pi_103038688
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

Voor 2/3e is het even de date betalen en neuken, blijkbaar. :')
Ja natuurlijk wil ik ook neuken, waarom zou ik anders met hem daten.

Maar ik krijg seks en geld en hij alleen maar seks, ha ha ha ha aaa
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:28:40 #181
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103038727
quote:
17s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:27 schreef PARP het volgende:
Maar ik krijg seks en geld en hij alleen maar seks, ha ha ha ha aaa
...

Nee, te makkelijk.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:29:54 #182
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103038765
quote:
9s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:28 schreef Silenus het volgende:

[..]

...

Nee, te makkelijk.
Inderdaad te makkelijk. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_103038915
Maargoed, Nederlandse mannen:

- Vaak nog enorme moederskindjes. Ik dacht dat italianen/Spanjaarden erg waren maar nee. Ongeveer de helft van al mijn dates had meerdere malen per week face to face contact met hun moeder en bleven daar eten. Moeders was hun ideale vrouw. Vooral bij mijn ex was dat een drama.

- Slecht in bed. Ongeveer de helft bakte echt niks van voorspel, ondanks de grote bek die ze hadden dat mensen altijd tegen hen zeiden dat ze echt goed waren. Ondanks dat de enige indo die ik heb gedate kleiner geschapen was dan de gemiddelde Nederlander, was het een van de beste keren seks die ik ooit gehad heb.

- Overal kritiek op hebben wat ik doe. Dit is verkeerd, dat is verkeerd, blablablabla. Vinden hun eigen mening vaak de enige juiste.

- Gierig als de tering. Ooit een rijkeluiszoontje gedate wiens papa miljonair is. Een van de gierigste mannen die ik ooit gekend heb. Nam me nooit uit eten en als we aten was het 50/50.

- Vrienden overdreven belangrijk maken. In een relatie moet je je tijd gewoon verdelen tussen familie, vriend en partner. Niet elke dag perse je vrienden moeten zien tot 's avonds laat alsof je stiekem een homosexuele relatie met ze hebt. Ik zie mijn vrienden een paar keer per maand en spreek ze elke week wel een paar keer over de telefoon. Mijn ex zat er constant en was enorm beinvloed door ze. Ook andere dates hebben dit.

- Teveel metromannen. Ik wil een simpele vent die doucht, tandenpoetst, haar kamt (of evt wat gel erin nog) en de deur uit gaat. Niet iemand die een uur bezig is zijn kleren uit te zoeken en met wie gaan shoppen een enorme hel is omdat hij niks leuks vindt en alles moet passen. 2 van mijn dates, en mijn ex, waren zo.

- Vinden zichzelf een soort genie.Vooral de hoogopgeleide mannen denken echt dat ze alle wijsheid in pacht hebben en kijken vaak nog neer ook op de lageropgeleiden. Ik kan je zeggen dat ik vrienden heb die MBO doen en die veel intelligenter waren dan dit soort kwalletjes.

Ik heb verschillende types gedate. Muzikanten, rijkeluis jongens, scooterfreaks, de gewone buurjongen, de geek... als je ze leert kennen zijn zd bijna allemaal hetzelfde van binnen, ongeacht hobbies en opleidingsniveau.

Hm.. als het eens uitgaat met mijn vriend maar even die indo bellen:P

Edit:
Veel van hem zijn ook overdreven materialistisch. Ook ver na de middelbare school had ik dates die moesten pochen met hun iPhone/iPad, merkkleding. Who cares...

[ Bericht 3% gewijzigd door PARP op 13-10-2011 15:42:52 ]
pi_103038917
Ik ben benieuwd of met name de volgende punten door buitenlanders onderschreven zouden worden:

-Grote bek
-Arrogant en vaak overdrijven van eigen prestaties
-Helpen relatief weinig in het huishouden
-Weinig aandacht voor het gezin, brengen die uurtjes liever door op het werk om hun eigen prestaties te kunnen overdrijven
-Klagen steen en been
-Zelf zijn ze echter niet bescheiden en denken ze dat ze heel wat zijn

Ik geloof er namelijk geen reet van.

Of ben ik nu te serieus?
pi_103038953
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:29 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Inderdaad te makkelijk. :')
Mag je vinden, ik doe niet aan makkelijk of moeilijk.

Ik wil seks,jij wil seks, oke, hoe laat en waar?

Heb wel meer eisen voor relaties natuurlijk,maar als een man knap is en humor heeft wil ik er prima een keer seks mee.
pi_103038970
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:35 schreef Westerling het volgende:
Ik ben benieuwd of met name de volgende punten door buitenlanders onderschreven zouden worden:

-Grote bek
-Arrogant en vaak overdrijven van eigen prestaties
-Helpen relatief weinig in het huishouden
-Weinig aandacht voor het gezin, brengen die uurtjes liever door op het werk om hun eigen prestaties te kunnen overdrijven
-Klagen steen en been
-Zelf zijn ze echter niet bescheiden en denken ze dat ze heel wat zijn

Ik geloof er namelijk geen reet van.

Of ben ik nu te serieus?
Ik ben een buitenlander en klopt helemaal. Hoewel ik ook graag klaag.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:40:13 #187
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103039087
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:36 schreef PARP het volgende:

[..]

Mag je vinden, ik doe niet aan makkelijk of moeilijk.

Heb wel meer eisen voor relaties natuurlijk,maar als een man knap is en humor heeft wil ik er prima een keer seks mee.
Vanavond 11 uur? Plaats mag jij kiezen.
pi_103039112
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:40 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Vanavond 11 uur? Plaats mag jij kiezen.
Kut, je bent nog lekker ook:p
pi_103039173
quote:

[..]

En dat noem jij niet makkelijk??? Wij noemen dat gewoon een slet :)

En nogmaals.... ik ken echt niemand die zijn date voor de helft van de rekening laat betalen.

Eerlijk zeggen..wie van de mannelijke fokkers heeft dit weleens gedaan??
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:44:18 #190
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_103039209
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:41 schreef PARP het volgende:

[..]

Kut, je bent nog lekker ook:p
Dank je. ;)

Waar spreken we af?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:46:55 #191
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103039323
quote:
99s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:

Eerlijk zeggen..wie van de mannelijke fokkers heeft dit weleens gedaan??
Ik zo vaak. Niet dat ik het dus heb gevraagd of ze dat aub wilde doen, maar ik denk dat de vrouw in 80% van de gevallen heeft gesplit.
pi_103039369
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:46 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik zo vaak. Niet dat ik het dus heb gevraagd of ze dat aub wilde doen, maar ik denk dat de vrouw in 80% van de gevallen heeft gesplit.
Heb je het nu over een patatje bij de snackbar of als jij een vrouw uit eten neemt??
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:49:46 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103039420
Ik 'neem' een vrouw niet uit eten, dan gaan we uit eten. En ja, ik neem een vrouw nooit mee naar de snackbar.
pi_103039505
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef Silenus het volgende:
Ik 'neem' een vrouw niet uit eten, dan gaan we uit eten. En ja, ik neem een vrouw nooit mee naar de snackbar.
Als ik een vrouw uitnodig om uit eten te gaan dan 'neem' ik haar dus uit eten en dan betaal ik. Lijkt me logisch.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:54:04 #195
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_103039568
Ja, dat is ook logisch. Maar meestal stelt zij het voor. :+
pi_103039637
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:54 schreef Silenus het volgende:
Ja, dat is ook logisch. Maar meestal stelt zij het voor. :+
Dat doe je goed ;)
pi_103040136
quote:
Ik ben een buitenlander en klopt helemaal. Hoewel ik ook graag klaag.
Dat was al duidelijk uit je post ja. Ik dacht zelf Antilliaans.
Ja, ik generaliseer.
pi_103040480
Verder heeft de Nederlandse cultuur hier denk ik mee te maken. Mannen en vrouwen moeten per se in alles gelijk zijn, want dat is politiek correct. Met dank aan de feministische beweging. Galant gedrag laat je dan als man maar achterwege, want daarmee zou je de indruk kunnen wekken dat je vindt dat mannen en vrouwen niet gelijk zijn ('of ik je jas wil? denk je dat ik niet voor mezelf kan zorgen ofzo, jij seksistische lul?!'). Uit onzekerheid over hoe je dan wel te gedragen doe je maar zoals je ook tegen je vrienden zou doen; direct, lomp en to-the-point.

In andere culturen zijn die patronen misschien nog wat duidelijker aanwezig. Waarop de Nederlandse vrouw dan standaard reageert met 'ja, hey, we leven toch niet meer in 1950!?'. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_103040566
Nee hoor, oost europees:)
Blank en blond;)
pi_103040617
Ik wil gelijk zijn in salaris en werkmogelijkheid. maar ik vind dat een vrouw voor het (kleine) kind moet zorgen. Een man moet ook bijdragen natuurlijk, maar het is onze natuur. En ik vind dat we even veel rechten moeten hebben op sexueel gebied, niet dat ik een slet zou zijn en hij een held. Dat is het enige. Ik vind galantheid erg leuk, alleen verwacht je niet meer dat iemand je jas aandoet, en dan wordt het zo'n giechelmoment , je staat perplex.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')