Maargoed, Nederlandse mannen:
- Vaak nog enorme moederskindjes. Ik dacht dat italianen/Spanjaarden erg waren maar nee. Ongeveer de helft van al mijn dates had meerdere malen per week face to face contact met hun moeder en bleven daar eten. Moeders was hun ideale vrouw. Vooral bij mijn ex was dat een drama.
- Slecht in bed. Ongeveer de helft bakte echt niks van voorspel, ondanks de grote bek die ze hadden dat mensen altijd tegen hen zeiden dat ze echt goed waren. Ondanks dat de enige indo die ik heb gedate kleiner geschapen was dan de gemiddelde Nederlander, was het een van de beste keren seks die ik ooit gehad heb.
- Overal kritiek op hebben wat ik doe. Dit is verkeerd, dat is verkeerd, blablablabla. Vinden hun eigen mening vaak de enige juiste.
- Gierig als de tering. Ooit een rijkeluiszoontje gedate wiens papa miljonair is. Een van de gierigste mannen die ik ooit gekend heb. Nam me nooit uit eten en als we aten was het 50/50.
- Vrienden overdreven belangrijk maken. In een relatie moet je je tijd gewoon verdelen tussen familie, vriend en partner. Niet elke dag perse je vrienden moeten zien tot 's avonds laat alsof je stiekem een homosexuele relatie met ze hebt. Ik zie mijn vrienden een paar keer per maand en spreek ze elke week wel een paar keer over de telefoon. Mijn ex zat er constant en was enorm beinvloed door ze. Ook andere dates hebben dit.
- Teveel metromannen. Ik wil een simpele vent die doucht, tandenpoetst, haar kamt (of evt wat gel erin nog) en de deur uit gaat. Niet iemand die een uur bezig is zijn kleren uit te zoeken en met wie gaan shoppen een enorme hel is omdat hij niks leuks vindt en alles moet passen. 2 van mijn dates, en mijn ex, waren zo.
- Vinden zichzelf een soort genie.Vooral de hoogopgeleide mannen denken echt dat ze alle wijsheid in pacht hebben en kijken vaak nog neer ook op de lageropgeleiden. Ik kan je zeggen dat ik vrienden heb die MBO doen en die veel intelligenter waren dan dit soort kwalletjes.
Ik heb verschillende types gedate. Muzikanten, rijkeluis jongens, scooterfreaks, de gewone buurjongen, de geek... als je ze leert kennen zijn zd bijna allemaal hetzelfde van binnen, ongeacht hobbies en opleidingsniveau.
Hm.. als het eens uitgaat met mijn vriend maar even die indo bellen:P
Edit:
Veel van hem zijn ook overdreven materialistisch. Ook ver na de middelbare school had ik dates die moesten pochen met hun iPhone/iPad, merkkleding. Who cares...
[ Bericht 3% gewijzigd door PARP op 13-10-2011 15:42:52 ]