abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103049248
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

The girl next door is iets anders dan een grijze muis. Een grijze muis is een saaie suffe doos die liever op de bank gaat zitten breien dan gezellig doen op het terras of in de kroeg.

Een lieve girl next door met een goed hart en een zacht karakter is ongeveer dat waar half mannelijk nederland een moord voor zou doen. Ik twijfel nog tussen een groot zwaard en een speer O+
Was ik maar zo goed met woorden.
The view from nowhere.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 20:17:29 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_103049252
quote:

[..]

The girl next door is iets anders dan een grijze muis. Een grijze muis is een saaie suffe doos die liever op de bank gaat zitten breien dan gezellig doen op het terras of in de kroeg.

Een lieve girl next door met een goed hart en een zacht karakter is ongeveer dat waar half mannelijk nederland een moord voor zou doen. Ik twijfel nog tussen een groot zwaard en een speer O+
En als een vrouw nou op het teras gaat breien, is ze dan wel of geen grijze muis :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_103049317
quote:

[..]

Ooit ga ik die muis vinden. * tijnbrein gaat alvast kaas kopen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103049505
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En als een vrouw nou op het teras gaat breien, is ze dan wel of geen grijze muis :D
Grijze muis, period :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103049641
Ik ben geen stapper, houd wel van een besloten feestje :P
pi_103049648
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Grijze muis, period :P
Niet als ze een sjaal voor mij breidt. Dan is ze een schat.
The view from nowhere.
pi_103049817
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben geen stapper, houd wel van een besloten feestje :P
Ik ook niet, maar met vrienden op een zonnige middag het terras op vind ik toch bepaald geen straf. Of lekker uit eten, of midden in de winter warme chocolademelk met slagroom in een bruin café O+
pi_103049853
Stappen vind ik ook niets. Concerten wel :) of valt dat ook onder stappen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103049876
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:28 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ook niet
Ik ook al niet, daarom hoef ik er ook niet op te rekenen om in het uitgaansleven een leuke dame tegen te komen :P
pi_103049902
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:29 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik ook al niet, daarom hoef ik er ook niet op te rekenen om in het uitgaansleven een leuke dame tegen te komen :P
Wie heeft het daar over dan? :P
pi_103049938
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:30 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Wie heeft het daar over dan? :P
Nu niemand, maar dat krijg je ook nogal eens als tip :P
pi_103049954
ik vind het juist leuk om te stappen, bij de kroegen dan of inderdaad terasjes en je hebt hier ook een kroeg en die heeft regelmatig bandjes dat vind ik dan weer heel leuk.
pi_103050000
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
ik vind het juist leuk om te stappen, bij de kroegen dan of inderdaad terasjes en je hebt hier ook een kroeg en die heeft regelmatig bandjes dat vind ik dan weer heel leuk.
Ik ook, maar ik móet niet per sé ieder weekend tot het gaatje, zeg maar :P
pi_103050046
Ja af en toe uit vind ik ook leuk O+
Maar je zult mij niet elk weekend kroegentocht zien doen
pi_103050177
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik móet niet per sé ieder weekend tot het gaatje, zeg maar :P
Op een of andere manier blijft het bij toch elk weekend zo. Heb denk ik geen rust in mijn donder. Eigenlijk best raar eerst kende ik hier niemand 8 jaar terug en juist door het uitgaan heb ik in het dorp veel mensen leren kennen, tuurlijk zie je elkaar dan tijdens het uitgaan , maar als je elkaar tegenkomt gewoon heb je ook wel vaak wat te zeggen. Voor mij werkte het dus op deze manier.
pi_103050178
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ja af en toe uit vind ik ook leuk O+
Maar je zult mij niet elk weekend kroegentocht zien doen
Best grijs. Ga je nu een sjaal voor me breien?
The view from nowhere.
pi_103050206
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Best grijs. Ga je nu een sjaal voor me breien?
Ik kan heul niet breien
pi_103050303
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik kan heul niet breien
Hoe moet dat nu als je moeder wordt? Bonuspunten voor diegene die raadt waar ik de referentie vandaan heb :P
14 SHADES OF GREY
pi_103050431
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik kan heul niet breien
Ach, het geeft niet. Als je koffie kunt zetten vind ik het goed.
The view from nowhere.
pi_103050523
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Op een of andere manier blijft het bij toch elk weekend zo. Heb denk ik geen rust in mijn donder. Eigenlijk best raar eerst kende ik hier niemand 8 jaar terug en juist door het uitgaan heb ik in het dorp veel mensen leren kennen, tuurlijk zie je elkaar dan tijdens het uitgaan , maar als je elkaar tegenkomt gewoon heb je ook wel vaak wat te zeggen. Voor mij werkte het dus op deze manier.
Ik woon al sinds mensenheugenis in dit gat en ken de meesten wel. Althans, van mijn leeftijd ongeveer dan. En dat is nou juist het punt, de meesten van die categorie hebben mij nooit nodig gehad, nu heb ik hun dus ook niet nodig. Volgende stap is weg hier en ergens anders heen. Maarja, waarheen dan, en hoe ga ik het daar aanpakken in m'n uppie :')
pi_103050547
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Hoe moet dat nu als je moeder wordt? Bonuspunten voor diegene die raadt waar ik de referentie vandaan heb :P
Als dochterlief dan gaat trouwen kan ze kinderkleertjes breien :P
pi_103050615
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De Libelle
The view from nowhere.
pi_103050622
Mijn tip is dus als je in nieuwe plaats komt gaan en je zit daar in je eentje kan je gaan stappen en zo leer je weer mensen kennen :)
pi_103050693
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn tip is dus als je in nieuwe plaats komt gaan en je zit daar in je eentje kan je gaan stappen en zo leer je weer mensen kennen :)
Ja, maar dat is dus het punt. Ik ben niet het type dat in z'n eentje wel eens ergens de kroeg in zal gaan om vervolgens tegen de hele kroeg aan te lullen :P
pi_103050700
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik woon al sinds mensenheugenis in dit gat en ken de meesten wel. Althans, van mijn leeftijd ongeveer dan. En dat is nou juist het punt, de meesten van die categorie hebben mij nooit nodig gehad, nu heb ik hun dus ook niet nodig. Volgende stap is weg hier en ergens anders heen. Maarja, waarheen dan, en hoe ga ik het daar aanpakken in m'n uppie :')
Verhuizen > sociale cirkels opbouwen in je nieuwe woonplaats doormiddel van dingen te doen die je leuk vind, hobby's, sporten etc. (voor alles en iedereen open staan) > af en toe met die mensen stappen > vrouwen benaderen.

Of je interessant genoeg bent & lef hebt loopt gewoon meteen de kroeg in.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')