Het ging niet specifiek over vrouwen maar gewoon mensen leren kennen in een nieuwe plaats. Of sta je als je uitgaat alleen maar met vrouwen te praten ??quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En dan komen de vrouwen automatisch tegen je aanrijdenNah zo werkt het niet
Vrienden maken gaat prima.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef firefly3 het volgende:
Hebben we het nog over relatie/sex materiaal of vrienden maken overigens??
quote:
Mensen leren kennen in het algemeen met als achterliggende gedachte zoveel stappen later met iemand in bed te belanden. Kortom: hoezo offtopicquote:
duh...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Vrienden leren maken is een heel anders iets dan vrouwen ontmoeten omdat je er meer mee wilt.
Iedere ideoloog krijgt te maken met afdwalende schaapjes. Ze houden ook nooit hun aandacht bij de ware leer en verdwalen in het bos.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Iedere ideoloog krijgt te maken met afdwalende schaapjes. Ze houden ook nooit de aandacht bij de ware leer en verdwalen in het bos.
Maar om vrouwen te ontmoeten kan het wel handig zijn om meer mensen te kennen dan vrouwen alleenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef firefly3 het volgende:
Vrienden leren maken is een heel anders iets dan vrouwen ontmoeten omdat je er meer mee wilt.
Bij wie is vrienden maken wel het probleem? 2 of 3 misschien in dit topic?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar om vrouwen te ontmoeten kan het wel handig zijn om meer mensen te kennen dan vrouwen alleenBovendien, het vrienden maken op zich is niet het probleem in mijn geval
Voor die laatste twee kan je gewoon in LIF kijken, de eerste is hier ontopic genoeg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]Voor sociale netwerken etc zou eigenlijk een nieuw draadje opgestart moeten worden. Net zoals kledingstijl en afvallen.
Vrienden maken heeft niets te maken met versieren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Voor die laatste twee kan je gewoon in LIF kijken, de eerste is hier ontopic genoeg.
Ik ken er maar 2 hier die moeite hebben met vrienden maken, maar als ik hun namen noem worden flutke en firefly misschien wel boos...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij wie is vrienden maken wel het probleem? 2 of 3 misschien in dit topic?
Eergisteren gepraat met een match van paiq tijdens een concert hopelijk wordt dat watquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef firefly3 het volgende:
Hebben we het nog over relatie/sex materiaal of vrienden maken overigens??
= nutteloze spamquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
Sommigen denken misschien dat je een vrouw als bonus krijgt als je 20 vrienden hebt
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken er maar 2 hier die moeite hebben met vrienden maken, maar als ik hun namen noem worden flutke en firefly misschien wel boos...
Nog iets van gehoord tijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eergisteren gepraat met een match van paiq tijdens een concert hopelijk wordt dat wat
Nice!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eergisteren gepraat met een match van paiq tijdens een concert hopelijk wordt dat wat
De "matches" die Paiq voor mij bedenkt wonen vaak ook niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik kan me alleen wel voorstellen dat een het hebben van een aantal vrienden op z'n minst de indruk wekt zekere sociale capaciteiten te bezitten, hetgeen op zijn beurt aantrekkelijk gevonden zou kunnen worden. Te veel vrienden lijkt me dan ook weer niet goed, iets met oppervlakkigheid enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef firefly3 het volgende:
Sommigen denken misschien dat je een vrouw als bonus krijgt als je 20 vrienden hebt
Daar heb je gelijk in, al denk ik dat er weinig hier over te praten valt omdat iedereen wel zo'n beetje weet hoe je vrienden maakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik kan me alleen wel voorstellen dat een het hebben van een aantal vrienden op z'n minst de indruk wekt zekere sociale capaciteiten te bezitten, hetgeen op zijn beurt aantrekkelijk gevonden zou kunnen worden. Te veel vrienden lijkt me dan ook weer niet goed, iets met oppervlakkigheid enzo
Ik heb maar 4 goeie vrienden en van hun zie ik er 2 1/2 regelmatig en ben daar tevreden meequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik kan me alleen wel voorstellen dat een het hebben van een aantal vrienden op z'n minst de indruk wekt zekere sociale capaciteiten te bezitten, hetgeen op zijn beurt aantrekkelijk gevonden zou kunnen worden. Te veel vrienden lijkt me dan ook weer niet goed, iets met oppervlakkigheid enzo
Als je al bekend bent in een omgeving gaat dat alleen een stuk gemakkelijker dan wanneer je in een compleet nieuwe omgeving terecht komt en je from scratch moet beginnenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, al denk ik dat er weinig hier over te praten valt omdat iedereen wel zo'n beetje weet hoe je vrienden maakt.
Same herequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb maar 4 goeie vrienden en van hun zie ik er 2 1/2 regelmatig en ben daar tevreden mee
Nee hoor, nieuwkomers zijn juist hartstikke welkom.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik vraag me af of het raar overkomt als je weinig vrienden hebt en of je meteen geassocieerd wordt met "niet sociaal".
Sorry trouwens als ik zomaar kom binnenvallen tussen jullie discussie.
Ik zou zeggen: stel jezelf eens voorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik vraag me af of het raar overkomt als je weinig vrienden hebt en of je meteen geassocieerd wordt met "niet sociaal".
Ik ben eerder selectief. Er zijn mensen die ik bewust op enige afstand hou omdat ik weet dat zij mijn goeiigheid en behulpzaamheid zullen gebruiken op het moment dat het hun uitkomt, maar ik er geen vertrouwen in heb dat ik dat ooit terug kan verwachten. Niet dat je het op een weegschaal kunt leggen natuurlijk, maar enige balans is wel wenselijk uiteraard. Het hebben van een klein aantal goede vrienden vind ik dus eerder vóór je spreken dan tégenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef HiddenResponse het volgende:
Ligt er meer aan hoe die persoon zich naar mij toe zou gedragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik denk dat bij de meeste mensen wel geld echte vrienden die leer je juist kennen als het er op momenten toedoet en andere zet ik meer in de categorie kennissen waar ik af en toe mee babbel . Het is denk ik juist goed om er soms even kritisch naar te kijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben eerder selectief. Er zijn mensen die ik bewust op enige afstand hou omdat ik weet dat zij mijn goeiigheid en behulpzaamheid zullen gebruiken op het moment dat het hun uitkomt, maar ik er geen vertrouwen in heb dat ik dat ooit terug kan verwachten. Niet dat je het op een weegschaal kunt leggen natuurlijk, maar enige balans is wel wenselijk uiteraard. Het hebben van een klein aantal goede vrienden vind ik dus eerder vóór je spreken dan tégen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat bij de meeste mensen wel geld echte vrienden die leer je juist kennen als het er op momenten toedoet en andere zet ik meer in de categorie kennissen waar ik af en toe mee babbel . Het is denk ik juist goed om er soms even kritisch naar te kijken.
Dat heb ik helemaal nog niet geprobeerd...misschien wel de gouden tip!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:
Waarom staat dit soort crap in de openingspost?![]()
6. Eet elke dag een stengel selderij.
Klik eens op de linkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef firefly3 het volgende:
Waarom staat dit soort crap in de openingspost?![]()
6. Eet elke dag een stengel selderij.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal nog niet geprobeerd...misschien wel de gouden tip!
Geloof je het zelf?quote:
Klopt, ik heb door m'n eerdere ervaringen geleerd wat ik aan m'n huidige vrienden heb, en dat is heel wat!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef formerjellybean het volgende:
Van mezelf heb ik meer kennissen dan echte vrienden maar ik moet wel zeggen dat ik van een paar mensen echt weet dat ze er voor me zijn als het ertoe doet, en ik dat ook bij hun kan zeggen.
Voel je je buiten gesloten? Heb je überhaubt wel vrienden dan? P.s. (en on-topic zonder er iets bij te bedoelen) heb je momenteel een vriend?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef HiddenResponse het volgende:
Magentron
Dat stukje "Ik heb er juist bewust voor gekozen de kring om me heen beperkt te houden." is denk ik mijn probleem. Iedereen wil zijn vriendengroep eigenlijk afschermen heb ik het gevoel.
Ehm, schat? Waar je wát niet van verwacht?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:33 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wat wel het rare is uiteindelijk zijn het op rare manier juist de mensen waar je het niet van verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |