quote:Op donderdag 24 november 2011 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
038. 135 Smoofie
Die voor je kut
Dus...pix van jezelf nu? Of je zusje?quote:
nee en neequote:Op donderdag 24 november 2011 02:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus...pix van jezelf nu? Of je zusje?
nee 12quote:
Ohhh lol, ik ook 2x hetzelfde getalquote:Op donderdag 24 november 2011 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
2 dagen op rij 206 posts... stabiele factor...
Butt Sex is Nice?quote:Op donderdag 24 november 2011 09:32 schreef Symphonic het volgende:
In dit topic ligt de grondslag van de term Sofi nummer
So Fucking Important.
Om verwarring te voorkomen heeft de overheid het maar veranderd in BSN nummer
quote:
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 780 Chocolate-chick
over 2 weken is er cl voetbalquote:
Dit weekend ook Ajax, kom ik wel in de top 50 ^^quote:Op vrijdag 25 november 2011 00:33 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
over 2 weken is er cl voetbal
misschin kom ik weer in de 100
in het weekend post ik amper op fokquote:Op vrijdag 25 november 2011 00:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit weekend ook Ajax, kom ik wel in de top 50 ^^
quote:
Haters gonna hate!quote:
Helaas welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop