Genot.quote:
Terechte constatering.quote:
Dan nog.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:04 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik moest er om 6.30 al uit lieve schat.
Misschien dat mijn tijdschema niet is gewend aan "vroeg" opstaan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Klopt.. echt triest dat je dit vroeg vindt
Deze vraag kan ik niet beantwoorden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:17 schreef xCore het volgende:
[..]
Misschien dat mijn tijdschema niet is gewend aan "vroeg" opstaan?
Was niet echt een vraag maar meer een conclusie die jij zelf zou moeten trekken, maar ja, het is nog vroeg hè?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Deze vraag kan ik niet beantwoorden.
Dan was je vraagteken niet op zijn plaatsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:28 schreef xCore het volgende:
[..]
Was niet echt een vraag maar meer een conclusie die jij zelf zou moeten trekken, maar ja, het is nog vroeg hè?
17:00, dat is pas een kuttijd, precies tijdens etenstijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aww, maar wel een hele dag om te leren. Die van vrijdag ook in de avond?
Gewoon pizza laten bezorgen joh.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
17:00, dat is pas een kuttijd, precies tijdens etenstijd.
ja, genot, lekker een pizza eten tijdens m'n tentamen.quote:
Bazenvoedselquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ja, genot, lekker een pizza eten tijdens m'n tentamen.
Vanavond perspectieven op recht, morgen een taaltoets.quote:
Succes.. ik heb over 2 weken privaatrecht en taaltoets.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vanavond perspectieven op recht, morgen een taaltoets.
Dankje. Jij ook succes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Succes.. ik heb over 2 weken privaatrecht en taaltoets.
Ja, van plastic.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:11 schreef xCore het volgende:
[..]
Ligt er een lekker wijf in je bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:46 schreef Joosterd het volgende:
Wat doet een magnetron wat jullie blackberrys niet doen...PINGOvergebruikte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Tot volgende week donderdag geen les meer hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:59 schreef Kaasrol het volgende:
Haha
Net pas wakker, vandaag geen les
Waar?quote:
Herfstvakantie na vrijdagquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Tot volgende week donderdag geen les meer hebben.![]()
allesgratisafhalen.nl zal nog wel wat hebbenquote:
kquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
allesgratisafhalen.nl zal nog wel wat hebben
Alsof jij deze of volgende week college hebtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Homo's jullie, met je herfstvakantie.
Deze week tentamens, volgende week tentamens, daarna gewoon weer college.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alsof jij deze of volgende week college hebt
Tentamens kosten je drie uurtjes per stuk, wat is het probleem?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze week tentamens, volgende week tentamens, daarna gewoon weer college.
Goede troll man. Chapeau.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Tentamens kosten je drie uurtjes per stuk, wat is het probleem?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:46 schreef Joosterd het volgende:
Wat doet een magnetron wat jullie blackberrys niet doen...PINGWelke grafmongool heeft nou een blackberrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandy & Lisa
Vooral die derpface die die erbij trekt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:13 schreef ThaTim het volgende:
Piccolo+ YEAAAAAAAAAAAAAH = 100% Genot
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:18 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hoho reken jij nu niet buiten de Gregory van der Wiel klacht?
Haha, genot. Ik krijg ook nog eenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef xCore het volgende:
R_R, je topic wordt genoemd in KLB!!!![]()
[..]
Hallo jij.quote:
Ja, over een kwartiertje ga ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo, bijna naar de toets?
Ok! Goed doorgelezen nog?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, over een kwartiertje ga ik.
Jup, heb zo ongeveer alles nog een keer doorgelezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok! Goed doorgelezen nog?
emo'squote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef Joosterd het volgende:
Gister zaten 2 emo rock gasten keihard over DBZ te praten
Oke, netjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jup, heb zo ongeveer alles nog een keer doorgelezen.
Eeensch! Dat dan weer wel.quote:
VERTELquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Busje richting huis. Wat een dag weer.
Wat niet weet wat niet deertquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef Joosterd het volgende:
Ow en geen chicks hosselen want vriendin, wat een deceptie.![]()
Eerst klagen dat het je vriendin niet was, en nu lopen miepen dat je vanavond alleen je vriendin mag volkwakken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef Joosterd het volgende:
het blijft gevangenschapquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef Joosterd het volgende:
Cloverfieldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:19 schreef Splutje het volgende:
Ik kijk nu Cloverfield, ken je die leeell?
Nog geen weekend hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag ga ik rond 12 uur slapen, beloofd.
quote:
Waarom ga je dan vroeg naar bed?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
had ik al sinds woensdagmiddagvakantie zelfs
omdat ik morgen vroeg al ergens geen ga dit datquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarom ga je dan vroeg naar bed?
quote:
quote:
quote:
quote:
Garnalen?!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:27 schreef GlowMouse het volgende:
het gaat de laatste tijd over genot
Wat een anticlimax inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Cloverfieldwat een kutfilm was dat, had helemaal geen clue.
garnalen zijn genot voor jou?quote:
Mja eigenlijk te verslavendquote:
oh, uit zo'n dorp kom ik nietquote:
de SES SC welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:32 schreef GlowMouse het volgende:
Gaan in de vakanties de SC's in SES trouwens op slot?
Check!quote:
Ja maar dan moet je naar een plek waar je kunt SOGgen. Bijvoorbeeld buiten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik maak huiswerk in mijn vakantie man
een SC leidt afquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik maak huiswerk in mijn vakantie man
Ga lekker studeren met je poedie! Heeft de hele week de tijd!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef JanPiraat het volgende:
Er valt altijd wel wat te leren toch, ook in de vakantie. Hou die deuren geopend gaarne![]()
Poes, mijn DM staat altijd openquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, mijn contactlijntje moet open blijven.
Indirect alleen het laatste weekend toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef GlowMouse het volgende:
Hoort het weekend bij de vakantie eigenlijk?
Ik heb gewoon college.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Collegevrije week is ook vakantie
lijkt me niet, dan zou het topic morgen nog niet dicht mogenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Indirect alleen het laatste weekend toch?
Ja. Maar voor dit geval maak ik heus een uitzondering.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
lijkt me niet, dan zou het topic morgen nog niet dicht mogen
Ja ik heb niet heel veel college.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ook
*schupt tegen steentje...
Ik maar 6 uurquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik heb niet heel veel college.
Kansloooooooosquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:43 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb gewoon 2,75 uur college aankomende week, ergens van 18.45 t/m 21.30.
en werken en scriptieschrijven en de SES SC lezen en developer uithangenquote:
Maandag 11 - 12.45 en 13.15 - 15quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maar 6 uur
dinsdag 11-13
donderdag 13-15
vrijdag 9-11
Ow. Jeetje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en werken en scriptieschrijven en de SES SC lezen en developer uithangen
te gek meid.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh en ik heb woensdagavond informatieavond over het buitenland.
watquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
knakergeile gedachten bij GM
Ik pas wel op Mark.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik was wel van plan om naar het buitenland te gaan.
Op Mark hoef je niet te passen hoor, kan heel goed voor zichzelf zorgen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik pas wel op Mark.
Al zou hij dat minder leuk vinden dan ik. Whihi.
Verdikkeme.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Op Mark hoef je niet te passen hoor, kan heel goed voor zichzelf zorgen.
Ik interpreteerde je bericht ook niet voor de volle 100% meid.quote:
ik zal hem wat rookwaar toesturen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja er is een vriend opeens depressief aan het doen
Minder manquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:57 schreef Kutstudent het volgende:
ER MOET GODVERDOMME MEER GEZOPEN WORDNE
tot zover mijn bijdrage aan dit topic
Nee, ik heb mijn plastic vriendin al weet je nogquote:
je hebt mn grap verpest hartelijk dankquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn plastic vriendin al weet je nog
weet ik ik verpest altijd chicks hun grappen omdat ze meestal toch kut zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je hebt mn grap verpest hartelijk dank
ik haat jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
weet ik ik verpest altijd chicks hun grappen omdat ze meestal toch kut zijn
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag ga ik rond 12 uur slapen, beloofd.
en eerst zat je nog allemaal van kom naar ***, dan gaan we neuken dit datquote:
sorry, dacht er niet bij na, is aangepastquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Glowmouse kun je kutstudent noten voor het verspreiden van priveinformatie?
Pas was dicht, dus kon geen bier halen op de toko, dus dan maar thuis rammend hard zuipen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:17 schreef Splutje het volgende:
[..]
Wat doe jij thuis dan op donderdagavond
Ik heb nog niet eens een pas, gewoon bij andere disputen tanken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Pas was dicht, dus kon geen bier halen op de toko, dus dan maar thuis rammend hard zuipen.
Thursday boozeday
tuurlijk niet, rest is net weg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een pas, gewoon bij andere disputen tanken.
Dus nu zit je in je eentje thuis te zuipen?
Ja?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:24 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
tuurlijk niet, rest is net weg.
En jij bent sjaarsch?
Wat heb je eerst gedaan dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:27 schreef Splutje het volgende:
[..]
InderdaadDit is ook mijn eerste jaar
Doei kutknorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:35 schreef Kutstudent het volgende:
Aha.
Nouja kutsjaarschje, ik ga slapen.
Als je dat denkt.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:48 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als je dat denkt.Ik geef het je alleen maar als tip mee. Als je op een andere fatsoenlijke vereniging dichtgetikt gaat lopen doen word je gewoon terecht kapot gemaakt.
Ja.quote:
Arcade Fire is mooierquote:
True.quote:
eens,quote:
ja, als die blauwen posten, heeft de rest geen zin meerquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ja, als die blauwen posten, is de rest bang voor represailles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |