Want...?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:17 schreef Meloewa het volgende:
ik wilde dat scholen ook liften hadden voor niet mongolen eigenlijk.
Hoho reken jij nu niet buiten de Gregory van der Wiel klacht?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Terechte klacht! Beste klacht van de week tot nu toe!
Omdat ik soms op de bovenste verdieping les heb en dan ben ik dood.. en dan moet ik eerst nog in de les uitrusten voor dat ik kan beginnen met boeken op tafel pakken.quote:
De ware aard van TS zit verstopt in de OP.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Daar kan ik echt niet mee omgaan heVan die knakkers die perse in de lift moeten omdat ze nog te lui zijn om uit hun ogen te kijken en daarom niet de trap willen nemen. Met als gevolg dat deze volstrekt overbodige liftstop mij weer 30 seconden extra kost om naar de verdieping te gaan waar ik moet zijn, meestal de 33e. En dan komt er meestal op het laatste moment ook nog iemand aangerend die zonodig met mijn lift mee wil waarvoor een andere sloeber dan weer de deur open houdt
![]()
Kijk, als het een bejaarde, slecht ter been zijnde af andere liftbehoevende persoon is wil ik daar graag aan meewerken. Dan zal ik de laatste zijn die die mensen een plek in de lift gunt en dan zal ik de lift graag terug naar de begane grond sturen nadat ik eenmaal op de 33e verdieping ben uitgestapt. Maar verpest mijn verticale ritje tussen het hogergelegen wolkendek niet door op de tussenliggende verdiepingen te klikken, stelletje luie kaffers![]()
Neem de trap, stelletje luie honden
Rellende_Rotscholierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:18 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hoho reken jij nu niet buiten de Gregory van der Wiel klacht?
Fatty.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat ik soms op de bovenste verdieping les heb en dan ben ik dood.. en dan moet ik eerst nog in de les uitrusten voor dat ik kan beginnen met boeken op tafel pakken.
Ga eens een keer bewegen danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Geen eens, gewoon geen conditie.
pics for proof?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Geen eens, gewoon geen conditie.
Ik beweeg dagelijks. Wat denk je dat die lift voor afstanden aflegt?quote:
Lulquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kijk, als het een bejaarde, slecht ter been zijnde af andere liftbehoevende persoon is wil ik daar graag aan meewerken. Dan zal ik de laatste zijn die die mensen een plek in de lift gunt
Nee, dat is van Binsberge. En dan nog met een uitroepteken en in caps.quote:
Niet jij, Meloewa.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik beweeg dagelijks. Wat denk je dat die lift voor afstanden aflegt?
Als jij bejaarden en gehandicapten geen plek in de lift gunt ben je gewoon een lulquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, dat is van Binsberge. En dan nog met een uitroepteken en in caps.
O, nou zie ik hetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:33 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Als jij bejaarden en gehandicapten geen plek in de lift gunt ben je gewoon een lul
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |