Deze week tentamens, volgende week tentamens, daarna gewoon weer college.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Alsof jij deze of volgende week college hebt
Tentamens kosten je drie uurtjes per stuk, wat is het probleem?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze week tentamens, volgende week tentamens, daarna gewoon weer college.
Goede troll man. Chapeau.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:57 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Tentamens kosten je drie uurtjes per stuk, wat is het probleem?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:46 schreef Joosterd het volgende:
Wat doet een magnetron wat jullie blackberrys niet doen...PINGWelke grafmongool heeft nou een blackberrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandy & Lisa
Vooral die derpface die die erbij trekt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:13 schreef ThaTim het volgende:
Piccolo+ YEAAAAAAAAAAAAAH = 100% Genot
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:18 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hoho reken jij nu niet buiten de Gregory van der Wiel klacht?
Haha, genot. Ik krijg ook nog eenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef xCore het volgende:
R_R, je topic wordt genoemd in KLB!!!![]()
[..]
Hallo jij.quote:
Ja, over een kwartiertje ga ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo, bijna naar de toets?
Ok! Goed doorgelezen nog?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, over een kwartiertje ga ik.
Jup, heb zo ongeveer alles nog een keer doorgelezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok! Goed doorgelezen nog?
emo'squote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef Joosterd het volgende:
Gister zaten 2 emo rock gasten keihard over DBZ te praten
Oke, netjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jup, heb zo ongeveer alles nog een keer doorgelezen.
Eeensch! Dat dan weer wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |