Plaatboef en daar tegenover Empire Records zijn wel leuk. En aan het einde van de straat van LaLa Rocky Road, maar dat is wel wat meer rock/metal en niet heel goedkoop.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef kciR het volgende:
Ik heb een cd of 200, valt in het niets bij de collecties hier.. Maar ik heb een studentinkomenen dan is mijn collectie ook nog eens in 2-en verdeeld, het grootste deel staat bij mijn ouders en op mijn kamer heb ik er een stuk of 40.
Maar mijn reactie is vooral op het sorteren, ik sorteer namelijk op kleur ipv alfabetisch (heeft misschien met mijn opleiding tot architect te maken), maar wel alle cd's van één band bij elkaar. Ik heb dus ook meerdere stukken met witte/ zwarte cd's. Tot nog toe lukt het aardig zo, maar ik ben bang dat het een keer toch één grote kleurenbrij wordt.
(en weten jullie nog goede platenzaken in Den Haag, naar het verdwijnen van met name LaLaLand ben ik een beetje zoekende)
O.a. hier verkrijgbaar (al hebben die van mij een iets andere layout). Praktisch en toch estetisch verantwoord imho.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:13 schreef Darkestrah het volgende:
Letterbordjes in je cd-kast. Die heb ik hier nog niet gezien.
SPOILER: PlatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CDsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not lost, it's just I've no idea where I am
Kraken is alleen bij oude platen hoor. Ik heb dan weer vrij weinig met cd's. En ik voorspel dat vinyl uiteindelijk de cd gaat overleven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:35 schreef Darkestrah het volgende:
Ik moet zeggen dat ik dat vinyl alleen maar een meerwaarde vind hebben als het zo aan de muur hangt. Maar ik zal ongetwijfeld de romance van het kraken van een plaat niet begrijpen ofzo.
NICE!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:12 schreef MyTiredFeet het volgende:
Begin 2006 (toen ik nog bij mijn ouders woonde).
[...]
Begin 2008 (mijn eigen huisje).
[...]
Eind 2009 (een goed gevulde kast).
[...]
Medio 2011 (de kast raakt vol).
[...]
En aangezien ik nu tijdelijk een huisje huur zitten al mijn cd's opgeborgen in (28) Praxis-verhuisdozen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:13 schreef Darkestrah het volgende:
Letterbordjes in je cd-kast. Die heb ik hier nog niet gezien.
Vriend van mij heeft dat zelf iets gemaakt met CD hoesjesquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:17 schreef RonB79 het volgende:
inderdaad... waar haal je zulk soort bordjes?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:17 schreef RonB79 het volgende:
inderdaad... waar haal je zulk soort bordjes?
Heb ik ze ook besteld en ik had ze vrij snel binnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:18 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
O.a. hier verkrijgbaar (al hebben die van mij een iets andere layout). Praktisch en toch estetisch verantwoord imho.
Dat kan je toch veel beter met musicmeter/RYM doen ofzo? Die sites zijn daar voor gemaaktquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:12 schreef RonB79 het volgende:
Ik houd een lijst bij met wat ik allemaal in mn verzameling heb, online en in een Access tooltje.. heb zojuist de lijst online bijgewerkt.. http://www.last.fm/user/RonB/journal
Je cds in je computer draaien...pff...dan kan je net zo goed gewoon de mp3 opzettenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:27 schreef Tokus het volgende:
je kan ook je cds in je computer draaien, hoor. En met Winamp kun je ook scrobblen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |